Jump to content

idle la 1500,frana ineficienta,lipsa sprint


andreiu
 Share

Postare recomandată

Salut.Cateva probleme cu golful meu :offtopic: .Sa incep cu problema franelor.Am aerisit franele la toate rotile,dar totusi nu s-a schimbat nimic de parca nu ar avea masina servo-frana.Astazi m-am jucat putin cu spray pt curatire carb si am bagat putin si in supapa non-return(numai pe partea dinspre motor ca cealalta nu vrea sa iasa din furtun) si am observat cu placere ca franele sunt mai eficace acum - e posibil ca supapa non-return sa fie "obosita" ?Furtunul dintre supapa si pompa este tare ca piatra de parca nu ar fi din cauciuc :( .Cealalta problema este faptul ca relantiul ami sta la aprox 1500 chiar si cand motorul este la temp de lucru.Am verificat pe cat posibil toate furtunasele ce au legatura cu vacuumul-arata in regula si la locul lor.Azi m-am uitat si la filtrul de aer si l-am gasit innegrit iar pe o parte era chiar negru si plin de ulei - de asta cred ca am consumul mare de benzina chiar daca 99% din drumul catre servici il fac pe autostrada.Am scris o gramada.Daca le rezolv si pe astea sunt un fericit posesor al unui VW MK2.Multumesc si o zi placuta.Inca ceva - ma tot intreb daca tuburile ale de vacuum sunt puse bine,la fel si supapele non-return.Poate cineva sa ma ajute cu ceva poze??Multumesc.

Modificat de andreiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, conducta dintre servofrana si supapa este din plastic rigid. verifica supapa demontand-o si sufland in sensul sagetii ,trebuie sa treaca aerul usor si apoi sufla pe celelat cap, trebuie sa se blocheze.

filtrul innegrit trebuie schimbat,probabil iti urca vapori de ulei din bloc,pe furtulul ala ,sau urca chiar ulei,verifica separatorul de ulei in care se aduna mazga si uleiul nu se mai intoarce. separatorul e o chestie ca un butoias prin care trec gazele din carter si ajung in cratita filtrului de aer ca sa fie aspirate in motor.

cu relantiul la 1500 trebuie reglate suruburile de reazem de la soc , dar asta probabil ca te depaseste, se pare ca esti incepator , incearca cu spray wd40 sa dai peste parghiile si timoneriile carburatorului, poate sunt intepenite de jeg.

se pare ca tu pui posturi la care nu mai revii cu discutia,ai mai deschis unul cu ulei si antigel. spune si tu ce motor are daca nu e top secret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Ai dreptate .Ajung acasa de la munca pe la 17:00 si deja sunt obosit.Maine(sambata) sunt liber si am sa fac o poza cu motorul si eventual am sa scriu vreo serie de motor,etc.Motorul este de 1.6 pe benzina,carburatorul este Pierburg 2E.Vroiam sa mai intreb ceva : cand pornesc aerul conditionat ,turatia sare la aprox 1500,asta cand relantiul sta la 1100(cateodata mai sta si la 1300).E vreun reglaj la carb pt asta?Am manualul Haynes pt Golf dar nu am gasit explicatie pt problema asta.Multumesc pt atentie si va doresc o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are un sistem 'push' care deschide putin acceleratia ca sa nu se opreasca motorul sub contracuplul creat de copresorul AC. totusi la 1500 rpm e cam mult,insa absolut toate lucrurile astea sunt facute sa fie reglabile ,cauta suruburi,urmareste parghiile si iti poti sa seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare la mk2 al meu din semnatura dc se tureaza motorul singur cum am calcat acceleratia un pic gat zboara usor 2 3 4 mii si ceva chiar si in mers cand schimb vitezele accelereaza singura la 2500 3000 eu nici nu tre sa calc acceleratia se duce singura la viteza de (croaziera)am schimbat piesa aceea rotunda care o tine la relanti si regleaza socul si o mufa care este la admisie unde este cablul de acceleratie motorul este schimbat recent nush ce sa ai mai fac.pls help urgent cine se pricepe mai bn l amecanica poate imi lasa un id d mess si vb acolo mai multe ms mult d tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!