Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Prima dată o să-ţi spună că nu ai pompă de injecţie :)) .

Eu cred că nu ai vrut să spui ce ai scris mai sus :censur:

Treaba stă aşa: bobina de inducţie are de fapt 2 părţi: un amplificator şi bobina propriuzisă care este de fapt un transformator.

Amplificatorul are o mufă cu 3 fire (cred că la asta te-ai referit) care merg aşa: unul la -, unul la + şi unul la ECU prin care primeşte impulsurile. Legătura dintre amplificator şi primarul trasformatorului se face prin cele 2 borne de sub capac (aici cu un led se poate verifica dacă amplificatorul este ok şi generează impulsuri către transformator). Secundarul transformatorului este reprezentat de cea de-a treia bornă unde vine fişa centrală.

Chestia este că nu întotdeauna se strică partea de transformator (aici este destul de clară treaba cu simptomele cunoscute şi destul de constante), uneori are început de sfârşit partea de amplificator care este un montaj electronic. Cred că aţi avut pe mână vreo sculă din asta electronică (radio, tv, telefon, etc) care să se strice treptat :icon_cheesygrin:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o sa ii dau doua suturi in fund mecanicului destept :)  Ca asa mi`a zis cand am ramas cu masina in drum de nu mai pornea... :))

"vezi ba ca..e posibil de la bobina de inductie...ca are o mufa acolo prin care da comenzi la pompa de injectie".....

Termenul de "pompa de injectie" nu l`am tratat mot-a-mot....m`am gandit ca ar fi ceva parte de alimentare.Deci Cartus80..uita ce am scris mai sus :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un golf 3 2.8 vr6...174hp.....care stie ce poate sa aibe m i sa oprit motorul din mers si sa blocat nu pot sa l mai invart deloc.am desfacut cuzineti la biele si nu sunt incalecati cum mi au zis mai multi sa incerc...va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am un golf 3 motor 1,6 benzina aee. Problema e in felul urmator. Masina porneste dar in momentul cand accelerez si ajunge pe la 2000 de turatii si nu o mai accelerez imi scade turatia si imi moare motorul.nu pot sa mai ma deplasez cu ea. Am schimbat bujiile,fisele,capacul si rotorul de la delco,senzorul de la temperatura,si nimic tot asa face.Sa fie din pompa de alimentare sau de la injectoare? Nu am apucat sa ii fac o diacnoza doar luni ajung sa ii fac.Stie cineva ce ar putea fii? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare bai ! Iar mi s-a oprit golfuletul in mers si a fost straniu ! Mi s-a aprins martorul in bord de ulei, apoi s-a stins cand o aceleram  si facea acul de la turometru ca toate alea ! De parca opream masina in mers si o porneam ca la dacii , impinsa ! Am scos-o din viteza .. si ca sa vezi s-a oprit . La 3 noaptea cand aveam cea mai mare nevoie sa ajung acasa ! Am miscat tot pe acolo , verificat fiecare contact de la fiecare senzor.. Hall, la aer la ce vedeam . Am miscat de fise , de prostii. Nimic !! Motorul meu nu voia sa porneasca. Imi invartea alternatorul dar nu voia sa porneasca motorul ! Ce Dumnezeu sa aibe ? Innebunesc , ma gandesc sa aibe o fisa un contact electric prost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De invartit sigur invartea electromotorul,nu alternatorul.

Verifica daca ai curent ...daca pleaca curent de la bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum fac asta ?  Bineinteles cand mi se intampla iar..

Si cum fac asta ?  Bineinteles cand mi se intampla iar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti fisa care pleaca din bobina in capacul delcoului si rogi pe cineva sa dea cheie. Apropii fisa de motor la 1-2 cm si ar trebui sa dea scanteie cat respectiva persoana da cheie.

Scoti fisa care pleaca din bobina in capacul delcoului si rogi pe cineva sa dea cheie. Apropii fisa de motor la 1-2 cm si ar trebui sa dea scanteie cat respectiva persoana da cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi înainte să faci asta scoţi releul de la pompa de benzină pentru a evita înecarea motorului ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi înainte să faci asta scoţi releul de la pompa de benzină pentru a evita înecarea motorului ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne, ma innebuneste ! Mi se intampla intruna ! Aseara am ramas de 2 ori ca boul dand intruna la automat. Eu cred ca bobina e in regula . Mi se intampla la vibratii. Un contact nu e in regula si nu stiu unde ar putea fi. Daca ma duc intr-un service ma duc degeaba daca am bafta sau nu stiu cum sa-i spun sa nu faca contact imperfect altfel doar tractat sa ajung acolo. Si daca tot merg sa raman ca un prost in intersesctiile din bucuresti si imaginati-va ce rahat ar fi la ce aglomeratie e in bucuresti. fiecare mufa pare in regula.. fisa de la bobina o scot si o frec intruna , pare ok. Acum astept un sfat.. As porni motorul ca acum porneste la sfert . nu o oscileaza nimic nu da sa moara doar cand mi se intampla se aprind martorii in bord de ulei si baterie si pot sa o accelerez si merge  in suturi de parca merge in 2 pistoane si daca incetez sa o accelerez se opreste. Aseara nu stiu cum am avut norocul ca mi s-a intamplat chiar intr-o intersectie si acum chiar am avut bafta ca a pornit imediat si am iesit din trafic . Cum am iesit cum iar a murit.. si nu am mai reusit sa o pornesc decat peste vreo 10 min . dupa ce am miscat eu pe acolo fise, mufe , prostii. Si asta va intreb , la ce sa ma uit. Ce sa misc cand am motorul pornit sa vad daca se opreste ?  Rog frumos ca ma innebuneste .

Modificat de Leches
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 2/6/2016 at 5:40 AM, Leches said:

Problema rezolvata ! Daca s-a mai intamplat cuiva aceeasi problema, verificati fiecare cablu in parte de scurt. La mine asta a fost. Singura mufa care nu am verificat-o a fost problema. Mufa de la baia de ulei. Am scos-o ca sa o dau cu alcool , sa o curat si surpriza , am ramas cu mufa in mana. Cablurile faceau scurt. Sau mai bine zis , izolatia era varza si se atingeau firele intre ele la vibratii sau chiar degeaba.

 In timpul asta , trimitea o informatie gresita calculatorului , motorului.  Am remediat problema, izolat si iar izolat. Nu am mai avut probleme. Sper ca am fost de ajutor.

 

On 2/6/2016 at 5:40 AM, Leches said:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/30/2016 at 7:07 AM, mircea33 said:

Salutare tuturor. Am un golf 3 motor 1,6 benzina aee. Problema e in felul urmator. Masina porneste dar in momentul cand accelerez si ajunge pe la 2000 de turatii si nu o mai accelerez imi scade turatia si imi moare motorul.nu pot sa mai ma deplasez cu ea. Am schimbat bujiile,fisele,capacul si rotorul de la delco,senzorul de la temperatura,si nimic tot asa face.Sa fie din pompa de alimentare sau de la injectoare? Nu am apucat sa ii fac o diacnoza doar luni ajung sa ii fac.Stie cineva ce ar putea fii? Multumesc

Iti intra mai mult aer decat ar trebui. Bujiile daca erau , nu aveai pornire, delcou- mergea in suturi. E vorba de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am avut aceeasi problema si dupa ce am schimbat fisa de la bobina la delcou nu am mai avut probleme poate fi intrerupa fisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti, revin iar cu o problema si sper sa ma puteti ajuta. Nu imi merge motorul pe benzina ! Porneste pe gaz dar nu si pe benzina ! Merg pe gaz , nu am nicio treaba , relanti , turatie, tot foarte bune la varsta ei de 22 de ani. Dar daca o trec pe benzina se ineaca si se opreste. Apoi dau la automat pana ma gaseste raul. Trebuie sa specific ca face asa doar cand e cald in mediul exterior, adica foarte cald ca nu pot sta in masina si nu am AC (mare problema). Dimineata la rece , MERGE ! Porneste la sfert. Ce dracu o avea ?! 

Va rog frumos cu un sfat..Am inteles de la un prieten ca as avea ceva infundat filtrul de la pompa de benzina sau filtrul de benzina. Si ca la o temperatura mai mare benzina se dilata dar sa fim seriosi, se dilata dar devine mai "subtire" , mai volatila. Ce ar putea sa fie ? Rog mult pareri :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pornesti fara senzor temperatura lichid racire, scoate-i mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pornit intr-un final.. am mers ceva timp cu ea. Azi mi-a dat in nas si nu are nicio forta motorul(cand e pe benzina). Gata sa ma lase intr-o rampa. Am reusit sa o trec pe gaz si am continuat drumul. Sper sa nu fi intrat apa in benzina. Oricum nu are niciun sens.. Oare sa ii scot benzina de rezervor ? E pe jumatate plin. Sau sa ii fac o decantare sa vad daca se vede apa in benzina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Terra Medic Viva
On Tuesday, December 16, 2008 at 6:01 PM, tzecatalin said:

sal, si io am aceeasi problema, daca o rezolvi sa ma annunti si pe mine te rog, io am crezut ca e bobina ca la mine se opreste cand e motorul incalzit, sau vara cand o bate soarele, iar cand se raceste porneste din nou, doar asa

imi spui te rog unde se afla senzorul ala, ca si io cred ca am aceeasi problema, ca a mea se opreste cand e masina incinsa

Aceeasi problema- oprire din senin,in trafic.Motorul porneste abia dupa 3-5 minute.Apoi merge bine ,pana iarasi din senin se opreste Am schimbat pompa benzina,filtru benzina, o piesa de la contact ,releu pompa benzina. Ma gandesc sa nu fie de la bobina de inductie sau de la delcou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru situațiile acestea recomand să se verifice de ce nu pornește adică să clarificati:

- nu are scânteie (se începe cu fișa centrală)

- nu pulverizează injectoarele benzină (să ne înțelegem: nu dacă ajunge benzină în rampă ci dacă efectiv benzina ajunge în camera de ardere. Se poate verifica indirect prin scoaterea și examinarea bujiilor)

- ambele

Pentru ultima situație inculpat poate fi senzorul Hall...început de damblageala. Nu este obligatoriu să dea eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terra Medic Viva
On Monday, December 15, 2008 at 20:32, NARCIU a scris:

Puteti sa ajutati un prieten la care i sa tot opreste golfuletul in mers,a colindat o gramada de electricieni si nimic tot aceeasi treaba.

Golf 3 ,1,6i,motor tip ABU sa incepem schimbat:bobina,delcou cu tot cu senzor,buji,pompa benzina,releu si filtru benzina.

Sintome oprire,absolut nimic se opreste pur si simplu si porneste dupa 2,3 minute de dat la automat,motorul merge foarte bine fara fluctuati relanti si in mers la fel.

Tester 0 erori.

Orice parere ar fi binevenita.

Aceeasi problema tot pe Golf 3, motor 1.6/ oprire din senin,apoi repiOrneste  dupa 3-5 minute,nu imediat.Mers rotund cu relanti normal.Am schimbat pompa benzina,filtru benziba,releu pompa benzina, o puesa de la contact. Ce sa mai sxhimb? Poate fi de vina bobina sau delcoul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.07.2016 at 10:12 PM, Terra Medic Viva said:

Aceeasi problema tot pe Golf 3, motor 1.6/ oprire din senin,apoi repiOrneste  dupa 3-5 minute,nu imediat.Mers rotund cu relanti normal.Am schimbat pompa benzina,filtru benziba,releu pompa benzina, o puesa de la contact. Ce sa mai sxhimb? Poate fi de vina bobina sau delcoul?

La mine a fost de la delcou , am luat unul sh .... Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terra Medic Viva

Merci de raspuns.Azi am montat o bobina noua si tot se opreste/ porneste greu altadata.Insramna ca nu e bobina. Mai ramane delcoul sau restul de senzori si relee care mai sunt implicate in alimentarea cu benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ehee...Mi'am rezolvat vechea problema la golf.Din greșeală ce'i drept:))) Pt un Refresh așa...Masina mergea perfect pe GPL însă când o dădeam pe benzina...tremura,facea ca toți dracii,se oprea,pornea greu.Si azi eram cu un prieten mecanic...Si hai sa ii arat cum face pe benzina.Pornesc...dau masina pe benzina....Si dau să îi scot mufa de la motorașul de relanti...Si m'am sprijinit un pic așa de "carburator"...Si când am tras de el un pic înspre în fața...s'a auzit un șuierat si s'a oprit de tot.Marea problema....Flanșa aia de cauciuc dintre motor si injector.Am schimbat'o si Masina a revenit la viață.Am umblat cu ea prin 100 de service'uri pentru că era ciudat ca pe GPL mergea perfect.Sper să fie de ajutor rezolvarea mea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara .......am o problema destul de ciudata azi am vrut sa deschid trapa,dar nimic,ma uit la sigurante era arsa(albastru)una acum nu mai stiu exact dar undeva la poz16,am schimbat era totul ok ,dupa 2 ore vrea sa plec undeva cu masina,porneste fac cam 200 m se opreste motorul, la bord nu se mai aprinde nici un bec(ulei,apa etc)dau cheie electomotol anvirte dar nu porneste,ma uit la sigurante era topit pe care am schimbat(nu era arsa)pun alta,dau contact se arde pun alta iar se arde, cand la poz 16 cand la 4 cand la 5.si inca ceva,am scos cd playerul nu mai arde nici o siguranta,dar tot nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!