Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Exact aceeasi problema.VW 1,6 motor ABU.Dupa ce am schimbat bobina,si tot asa se manifesta,cred ca senzorul Hall urmeaza sa-l inlocuiesc.Se vede ca asta e boala la Golguri.Ceva general.E neplacut sa nu poti porni dupa o stationare de cateva minute.

imi spui si mie daca a reusit cu schimbarea senzorului te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intampin si eu aceeasi problema. Am schimbat debitmetrul, pompa de benzina si tot acelasi lucru il patesc. La cald nu porneste. Cine mi-a verificat bobina (la cald a testat sa vada daca da scanteie si nu da). Am incercat sa verific cu o bobina SH insa acceasi problema (s-ar deduce ca si aceasta are probleme) insa as vrea sa stiu daca senzorul hall (teoretic nu ar trebui) poate cauza toata buba aceasta. Specific ca dupa cateva minute (cand teoretic s-ar raci bobina) aceasta da scanteie (proba a facut-o scotand fisa care duce la delcou si apropiind de o bucata metalica pentru a vedea daca da scanteie).

In concluzie, ma pot interesa sa cumpar si alta bobina sau exista posibilitatea ca altceva sa dauneze astfel incat sa dea senzatia nefunctionarii corecte a bobinei?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e senzorul hall devina, nu da nici scanteie nici benzina. cand vezi ca nu da scanteie, verifica daca da bezina. adica: daca da benzina si nu da scanteie senzorul hall e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am verificat acest lucru si doar ca nu da scanteie bobina. Din cate stiu eu, senzorul HALL e in corpul delcoului, ceea ce inseamna ca nu prea are de a face in situatia data (testul facandu-se pana la delcou) - probabil ma pot insela despre implicarea senzorului in asemenea situatie (nu pun la indoiala ce spui tui deoarece nu ma bazez atat de mult pe logica mea).

Totodata, nu am verificat benzina, nu stiu cum pot face asta in cel mai simplu mod.....

Ultima intrebare ar fi daca senzorul HALL poate reactiona la rece/cald diferit.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent vad ca porneste prompt la cald,desi in prima zi dupa montarea unei bobine de inductie noi,a pornit foarte greu.Cu multi cu care am discutat si au Golf 3 se pare ca senzorul Hall ar fi de vina in cazul ca bobina functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul hall este unsenzor magnetic de tip logic.Cand magnetul este departe (in functie de raza de actiune) campul magnetic generat tinde spre 0, iar iesirea senzorului indica 6 V la o alimentare de 12 V. Daca polul sud al magnetului este apropiat de senzor, campul magnetic la suprafata sensibila creste in sens pozitiv. Tensiunea de iesire va creste liniar cu campul magnetic pana cand iesirea va fi de 9 V. Iesirea ca functie de distanta nu este liniara, dar pe distante mici poate fi considerata asa.

pentru adrye: cum sa verifi benzina? adica daca ai presiune? scoti furtunul de la tur , il bagi intro sticla si pui pe cineva sa iti puna contactul. aa determini daca iti baga pompa benzina. cat despre presiunea ei iti trebuie un manometru.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc 'arabel'. Pentru presiune cred ca nu trebuie sa mai verific o data ce pompa este nou-nouta (sper ca nu ar fi cu defecte de fabricatie).

O idee despre pretul unui senzor hall are cineva?

Un alt proprietar de Golf (si exproprietar de multe alte Golf-uri) mi-a sugerat sa trec pe aprindere clasica, lucru care, spune el, ar rezolva multe din bubele pe care le am eu.

O sa cumpar o bobina intr-un final si am sa vad ulterior ce altceva ar mai putea fi.

Acum vreau sa intreb despre alte doua bube ce mi-au dat in test, care, o data sterse, vad ca nu au aparut decat dupa vreo 2 saptamani si tot asa:

- Crankshaft position sensor si Sonda lambda. Ar putea fi acestea de vina pentru ce se intampla cu masina mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am si eu o problema asemanatoare cu cele descrise anterior,dupa un timp aleatoriu incepe turometru sa oscileze in sus si in jos dupa care imi moare motorul(in timpul mersului),dupa care reusesc sa il pornesc abia dupa cateva minute bune,mai adaug o observatie: se pare sa se intample mai des (daca nu de fiecare data) cand am mai putin de jumatate de rezervor plin.Ce pot sa i fac?

Multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica releul pompei de benzina si vezi in ce stare e, s ar putea sa ai o surpriza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai adaug ca dupa ce imi moare motorul din mers,daca o imping porneste(kiar daca dupa un timp iarasi moare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . AM si eu o problema cara a aparut de 2 zile . Motorul scade in turatie cand scot din viteza cam pe la 200 -400 rot. si uneori se opreste ,iar la relanti fluctueaza uneori intre 800- si 600 rot,dar in general sta la 800 mai tot timpul. Astept un raspun cat mai urgent sau recomandarea unui service bun.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . AM si eu o problema cara a aparut de 2 zile . Motorul scade in turatie cand scot din viteza cam pe la 200 -400 rot. si uneori se opreste ,iar la relanti fluctueaza uneori intre 800- si 600 rot,dar in general sta la 800 mai tot timpul. Astept un raspun cat mai urgent sau recomandarea unui service bun.Va multumesc!

verifica clapeta de acceleratie.....am avut si yo aceeiasi problema si s-a rezolvat prin curatarea acestei clapete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . AM si eu o problema cara a aparut de 2 zile . Motorul scade in turatie cand scot din viteza cam pe la 200 -400 rot. si uneori se opreste ,iar la relanti fluctueaza uneori intre 800- si 600 rot,dar in general sta la 800 mai tot timpul. Astept un raspun cat mai urgent sau recomandarea unui service bun.Va multumesc!

problema cu relantiul la vw golf 1,6 este regulator relanti daca vrei da mi codul de pe el poate i l am eu sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu buba mea:

Auto:

Golf Mk3 1600 cmc, 74kW motor AFT injectie SIMOS.

Simptome:

- nu mai trage

- da rateuri

- se inneaca si merge intrerupt

- se opreste in mers fie cand stau, fie cand sunt in miscare (mai rar ultima varianta insa se intampla) - numai la cald

- cosuma exagerat (15-16 in oras - mers lejer schimbat 2k 3k maxim, 9 in afara in regim de 100-110km/h)

Am schimbat:

- pompa benzina

- debitmetru

- bobina

Am reglat delcoul cu stroboscopul (nu eu). Bujiile BOSCH (schimbate in Italia) + fise + capac delcou.

Eroari VAG-COM:

* 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 16-00 - Signal Outside (Sensorul de volant - aprox 280 lei pentru tipul motorului meu)

care dupa ce am reglat delcoul s-a transformat in P0203 - Aparent senzorul HALL (afisare text in testul noilor mecanici) care dupa ce s-au mai jucat cu fire si scantei au ajuns la concluzia ca injectorul 3 nu-si face treaba (ar fi infundat) si ar cauza neconcordanta scanteii trimise de sensorul HALL.

Momentan masina mea se afla in service, urmand sa curete injectorul 3, in cazul in care se poate, altfel ma costa 680 lei injectorul (BOSCH).

Totodata, la testul meu, test pe block, au aparut cateva date iesite din parametrii normali (asta intamplandu-se inainte de reglarea delcoului)

-- imaginea atasata --

Totodata, am cumparat si un alt releu de pompa de benzina, inca nemontat.

Revin cu date suplimentare cand ies cu masina din service.

As dori sa stiu "traducerile" la datele din imagine (daca le intelege cineva) si daca constatarea mecanicului s-ar apropia de adevar (cele schimbate mai sus au fost schimbate tot la sugestiile mecanicilor)..

Stima.

post-33553-1239642076_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep cu afirmatia ca nu pot edita post-ul anterioar asa ca voi da un reply la acesta.

Dupa ce am scos masina din service, dupa curatarea injectorului 3, se pare ca simptomele raman aceleasi.

Astazi am mers cu ea, fix aceleasi simptome, de oprit mi s-a oprit in mers pe la vreo 90km/h (am scos-o pe liber), temperatura apei 75 de grade, temp. uleiului 72 de grade.

Am schimbat si releul....

Sincer, chiar nu stiu ce sa mai fac. Am sa mai bag cateva milioane buna si schimb tot delcoul, cu tot cu senzor, bujiile, fisele si senzorul de volant.

Pareri, sugestii?

De remarcat faptul ca atunci ca dimineata primele 2 minute "musca" din asfalt, mers rotund, frumos... dupa cele 2 minute s-a dus starea de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura l-ai verificat?scoate senzorul, mergi putin asa cu ea si apoi vezi daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e acelasi care imi arata si temperatura in bord (MFA) cred ca ar fi bun pentru ca am verificat de multe ori cu temperatura indicata de diferite panouri din oras (marja maxima este de 1 grad C).

Daca e vorba de alt sensor de temperatura, unde anume il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refer la senzorul de temperatura al lichidului de racire.Cel care indica in bord temperatura motorului si totodata trimite informatii la ecu.Scoate mufa, circula asa putin si vezi ce se intampla.

Uite aici o schema din manual. http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=111930

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep cu afirmatia ca nu pot edita post-ul anterioar asa ca voi da un reply la acesta.

Pareri, sugestii?

De remarcat faptul ca atunci ca dimineata primele 2 minute "musca" din asfalt, mers rotund, frumos... dupa cele 2 minute s-a dus starea de bine.

oooooooooooooooooooo...da ce cunoscut imi sunaaaaaaaaaaaa...ia masoara tu presiunea ce iasa din pompa de benzina.ia vezi ce mizerie ai(sau apa) in rezervor!!!eu asa am mers (exact cum scrii tu aici) pana in grecia si inapoi!!hahaha ce mai aventura..si m-a lasat de tot a doua zi..dupa ce am ajuns inapoi..in fata blocului.

cu acea ocazie am vazut mizeria din rezervor si apa(aveam crapat gatul de umplere).mentionez ca aveam o supernova cu motor de clio 1,4 mpi.

simptome la fel.ma opream si la 100 la ora pe autostrada(mai ales daca nu acceleram ci o tineam constant)...trageam pe dreapta,stateam 5-7 minute,apoi pornea cu chiu cu vai...si tot asa...dar cand era rece motorul:mergea ca unsa.

sincer iti recomand asta:verifica-ti pompa de benzina si mizeria din jurul ei(din rezervor.) cu ochiul liber.apoi masoara ce presiune baga.sunt convins ca te va lasa de tot.ea-pompa se infunda cu mizerie.

ca fapt divers:am scos din rezervorul supernovei mele 2litri de namol/cand se agita masina,se misca,se misca si mizeria si pompa o trage.daca pornesti motorulpentru 2-3 minute e liniste in rezervor,abia apoi incepe agitatia namolului.d-aia se opreste.nu e greu de rezolvat.

iti doresc din toata inima succes.sa ma tii la curent.

ciao :P

mai adaug ca dupa ce imi moare motorul din mers,daca o imping porneste(kiar daca dupa un timp iarasi moare)

citeste mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu un motor 1,4 abd daca o opresc si vreau sa o repornesc dupa cateva minute sau chiar imediat nu mi se mai aprin luminile in bord si nu porneste daca mai incerc apare luminile in bord si porneste mentionez ca apare luminile si daca las contactul pus nu stiu ce taie curentul are sistem de alarma din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- v@syAcum am vazut.. Pai sambata am sa incerc si asta si am sa revin cu informatii.

- cosmin_golf - Pompa de benzina e nou-nouta, la fel si releul, rezervorul parea curat, totul am curatat atunci cand am schimbat pompa asa ca nu asta pare a fi.

Multumesc

Modificat de adyre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi date de masina mea.

Am fost la mecanici, cei care mi-au curatat injectoarele si au verificat scanteia de la delcou. Au schimbat bujia pentru pistonul 3, au verificat daca da scanteie la capatul fisei si se pare ca nu lucreaza bine pe pistonul 3 (scanteie da). Mi-au zis ca ar fi scaunele la supapa, am fost la un alt mecanic care se ocupa cu rectificari de scaune supapa si mi-a zis ca in nici un caz asta nu e (Totodata a scos si sensorul de temperatura sa vada daca afecteaza cu ceva).

Am pus testul pe ea si mi-a aratat eroarea (motorul pornit cu apa undeva la 80 de grade):

Control Module Part Number: 037 906 025 T
Component and/or Version: SIMOS 4S2 2133
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
16-00 - Signal Outside Specifications

Am sters eroarea si deocamdata nu mi-a mai aparut, dupa vreo 2 ore voi repune testul sa vad daca e asa ceva.

Acum cer sfaturi daca sensorul de detonatie/volant poate afecta scanteia doar pentru pistonul 3 (ma gandesc ca poate scanteia care o da poate sa fie contra-timp probabil - mecanicul nu s-a gandit ca ar fi asta insa incerc sa nu exclud si logica asta, daca eroarea a aparut o data, ma gandesc ca nu a aparut degeaba).

Astept sugestii, sustineri sau alte remarci.

Uitandu-ma pe internet, unii relateaza simptome similare de la acest sensor, altii spun ca daca ar fi macar putin defect n-ar trebui as mai porneasca.

Nu stiu ce sa zic, ca nu e chiar ieftin sensorul si nu vreau sa mai bag bani fara rezultat, deja "factura" s-a ridicat mult prea mult iar masina merge FIX la fel (adica prost).

Multumesc anticipat

Modificat de adyre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!