Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

salut ,maine imi vine galeria de admisie si  regulatorul de presiune sper sa fie asta de vina ,dupa ce a demontat ce a mai ramas din galeria de admisie ,mecanicul a veriicat injectoarele adica am dat la automat 2 -3 secunde si i sa parut ca ar da cam multa benzina pe injectoare si ca se inneaca, cat despre distributie nu sa umblat la ea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor de astazi sunt si eu printre voi am un golfulet 3 1,4 abd si dupa 2ani in care a slujit fara probleme acum a inceput sa se opreasca scurt timp in mers 1=2 secunde dupa care reporneste din inertie sau daca opresc voit in parcare pt scurt timp uneori nu mai vrea sa porneasca pompa de benzina face presiune se opreste dupa temporizare injectorul da benzina nu am putut verifica scanteia de fiecare data fiind singur in momentul defectiunii  schimbat bloc aprindere nou hella schimbat delcou de pe motor functional verificat sig 18 si releul pompei de benzina nu am alte dotari pe masina gen alarma imobilizator etc  am verificat si curatat mufe sig relee  nu fost fire taiate schimbate adaptari schimbat filtru benzina mann spalat rezervor si site pompa calitate benzina ????? oras mic macin tulcea posibilitati limitate  va rog daca ma puteti ajuta cu sfaturi sugestii  inmomentul defectiunii lncercare pornire se aprind inbord bec apa ulei si electromotorul invarte motorul  pompa benzina lucreaza  nu am curatat mufa ecu  si nu am facut test pt ca nu stiu unde este mufa wag com daca acest model are langa bricheta sigur nu are                              si acum daca va pot ajuta si eu cu o explicatie referitor la releu descarcare  x  are rolul de a intrerupe  consumatorii  electrici mai mari dar care nu sunt necesari in timpul actionarii demarorului pentru a usura si facilita o pornire mai usoara  ventilator climatizare faruri inst audio  se opresc pt scurt timp panala pornirea motoruli dupa care releul  x le reda tensiune    va multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai scrii fara niciun semn de punctuatie si fara majuscule nu te va ajute niciun coleg pentru ca nu se intelege nimic din problema ta.

 

Are mufa de diagnosticare dar iti trebuie adaptor.Se afla in partea stanga a butonului pentru degivrarea lunetei sub cele 2 capacele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Problema mea era de la releul 30 al calculatorului.....nu cupla dupa ce se incalzea.

Mecanicul mi-a spus ca este o problema generala la golf 3.

 

Verificati releul 30 ....apoi 167 (cel de la pompa de benzina) in cazul in care masina se opreste brusc in mers si apoi nu mai porneste.

Verificati = schimbati cu altul si vedeti daca se mai opreste/ electrician auto bun.

 

Eu am cumparat degeaba pompa benzina + bobina de inductie.....

Modificat de silviu83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu o problema cu un VW golf 3, 1.4 benzina AEX, se opreste in mers, nu se mai accelereaza, se aud puscaturi in toba si dimineata la prima cheie porneste foarte foarte greu.

Am schimbat pompa benzina, rampa cu injectoare, senzorul de presiune, bulbul de temperatura, sonda lambda, decoul si problema persista , va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Una dintre situatiile foarte delicate in ceea ce priveste oprirea in mers a golfurilor 3 pare a avea o rezolvare(sau mai multe ,dupa caz)!

 Din proprie experienta ,am observat ca acest fenomen este prezent pe mai multe motorizari ,gen 18/75cp,18/90cp,14,60cp etc.! La finalul unor ani in care m-am confruntat cu situatii din cele mai stupide si incomode in trafic,am decis sa dau o mina de ajutor tuturor pasionatilor de golf 3 care,intr-un fel sau altul au...patit-o!

 1--->>> Un prim motiv ,identificat pe golf  3 18.75cp a fost sistemul de securitate inseriat cu incuietorile centralizate!In functie de dotari,unele golfuri au centralizata (+alarma)pe cheie! Din diverse motive,in timp ,cheia cu cip dispare si atunci raminem la mina cheii simple! Golfurile care au in dotare alarma se pot identifica usor prin acel Led dispus pe portiera sofer!Broastele de golf3 actionate manual din cheie ,nu au viata lunga,motiv ptr care ajung sa nu actioneze sincron!In aceasta situatie ,masina ramine imobilizata de un sistem de relee ,dispus pe stilpul de linga piciorul sting al soferului!Se desface acel modul si se face strap intre cele doua fire care opresc functionarea pompei de combustibil ,printr-un releu!Detalii se pot obtine din manuale...sau voi posta ulterior!

2--->Un alt motiv BANALLLLLLLLLLL  dar care este ignorat frecvent,este filtrul de benzina!Unii ajung sa schimbe cam tot  si golful totusi se opreste in mers!Mecanismul este urmatorul:daca filtrul este colmatat,cantitatea de benzina pe unitatea de timp ,inpinsa de pompa prin filtru variaza functie de gradul de colmatare!Aparent masina merge dar atunci cind turatia ridicata cere o cantitate de benzina suplimentara peste ce poate da filtrul colmatat ,apare acel fenomen ...STRANIU...si motorul se opreste!Dupa un timp ,cind ,din nou pompa reuseste sa penetreze filtrul colmatat...pornim!!!

 3-->Un al 3lea motiv identificat  si care tine capul de afis al multor postari este ...ati ghicit,capacul delcoului!Acest capac genereaza unele situatii inselatoare si asa cum se poate vedea si pe forum,multi dau vina pe senzorul Hall,bobina de inductie,etc!Mai mult ,aparent,la o verificare cu VAGCOM ,totu este ok!Plecam cu masina ,merge,o calcam, motorul se tureaza,trage,senzorii sunt ok si deodata,din senin...liniste!Dupa o perioada,care poate fi imediata sau de ordinul orelor,golful prinde viata!Suntem iarasi convinsi ca a fost o intimplare!Doar totul pare in regula, nu-i asa?

 Intr-un final,cind disperarea face front comun cu injuraturile din trafic,apare si ideea :sa curatam capacul...de calamina!Zis si facut...si golful prinde viata !

CONCLUZIA este ca ,de fapt,GOLF3 nu este o masina defectuoasa ,asa cum afirma unii,din disperare sau..din nestiinta!

 Golf 3 este o masina bine proiectata,cu tehnologie fiabila ptr acei ani ,o masina care ,asa cum se vede,a stirnit si intretinut multe pasiuni!

Atunci cind ,din ignoranta sau ,din lipsa de finante ,il parasim,el...golful...NU NE LASA!!!Cere doar putina atentie....un filtru ,un capac, stiti voi...banalitati!

  Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine punctat, stiu cateva persoane care nici nu isi mai aduc aminte cand au schimbat ultima oara filtrul de benzina, filtrul de aer sau uleiul si antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine , dar punctul 2 nu este in totalitate corect , caci unora care merg pe gpl tot le moare motorul pe la semafoare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o rezolvare: La a mea, daca merg pe rosu cand virez in mers dreapta se duce benzina in partea stanga, astfel se opreste motorul pt. ca pompa nu mai are ce sa traga :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga si pompa de benzina.Eu am patit sa mi se opreasca motorul cam de 2,3 ori intr-un an (dar pornea imediat dupaia) si de fiecare data am dat vina pe benzina proasta,sau ceva mizeria in rezervor, pana intr-o zi cand intr-un drum de 10 km, s-a oprit de foarte multe ori si pornea foarte greu dupa oprire. Cu toate ca pompa de benzina bazaia cand puneam contactul am zis sa o desfac si sa o pun pe direct la 12V sa-i vad debitul care era foarte mic (100 ml in vreo 3,4 minute).In final am schimbat pompa si nu am mai avut treaba,iar pe cea veche am mai probat-o odata intrun lighean cu apa si am vazut ca baga pe retur calumea,iar pe tur deabia curgea.

Deci poate sa fie si un semn de pompa de benzina care da sa moara.

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fcatalin,Incearca sa vezi daca ai scinteie pe fiecare bujie!Dupa cum spui ,ori bobina de inductie,ori culbutori dereglati!daca ai schimbat recent distributia,apare si acest fenomen ,in urma caruia trebuie sa reglezi tachetii(actioneaza aiurea supapele)NU UITA SA CURETI CAPACUL DELCO ,DACA NU E NOU!

Modificat de maxy1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am rezolvat problema , pompa de benzina a fost de vina, cea proaspat schimbata, noua cumparata din magazin, am luat una second am schimbat-o si merge fara probleme cu rezervorul gol indiferent de viraje.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu probleme si rezolvari...Cand se oprea, scoteam borna + de la baterie si pornea din nou .Apoi cand s-a mai oprit am scos pe rand mufe de la motor .Am observat ca atunci cand am scos mufa de la senzorul de temperatura a apei a pornit . Am curatat-o cu spray de contacte  si de atunci nu s-a mai oprit .Cred ca o sa schimb si senzorul .O sa mai revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Helllppp !!! Sunt nou pe aici , la fel patesc si eu cand e rece motorul merge perfect rotund nu am nici o treaba trage de rupe masina , cum merg cu ea 30 de minute aprox pe drum prin oras moare ... am schimbat filtte senzor temperatura apa si aseara am luat o alta bobina ... si tot la fel face ... ce ar mai putea fi problema ? Stau la semafor masina pe la 65 70 de grade si se opreste apoi nu mai porneste pana stau cu ea vreo jumate de ora... aseara iar cand sa oprit la fel si i.am dat mufa de la bobina jos i.am puso inapoi si a mers ... dar a mers tot in rateuti nu mergea frumos rotund ... fisele iar la fel le.am incercat de la mecanic erau noi ... si fisa centrala ... ideea e ca se incalzeste merg cu ea este cand ajunge la 90 d grade este cand aproape de 70 si in mers la relantii oricum moare ... am observat ca turele is intre 880 si 920 oscileaza cand o apuca sa se opreasca ... am bord fara turometru dar i.am activat turometru de la kilometraj .... acolo imi arata exact turele ... nu poate fi de la calculator ?

Motorizare 1.6 abu cred 1994 manual

Cine imi da datele lui rudolf sa ajung sa vorbesc cu elva rog ca sunt nou pe aici si nu am inca 2 postari sa pot sa ii dau PM... helllpp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calculatorul este de vina,judecand dupa sintome.

am avut eceeasi problema la un opel.

la rece mergea perfect,cand se incalzea peste 50 grade,adio.

asteptam sa se raceasca,si apoi pornea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci ce sa mai cred unii zic senzorul hall altii sonda lambda altii pompa de benzina ... nu stiu ce sa mai cred ... o sa incep sa le iau toate la rand dar intre timp astept si alte pareri ... si daca ma poate contacta rudolf sa ne auzim la un telefon eventual as fi foarte recunoscator ....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata m.am dus la un prieten si am luat piesa cu piesa , pompa benzina , fise calculator nu au fost astea problema ... problema a fost senzorul hall !!!!!!!! De atunci am mers vreo 50 de km si nu sa oprit doar ca umpic sacadeaza asta ma gandesc ca is bujiile sau o fisa care ii facuta cu banda izolatoare ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Eu am avut o asa problema si nu ii mai dadeam de cap.Am schimbat absolut tot ce puteam schimba.Mai aveam sa schimb masina. Problema a fost de la pompa de benzina care avea 3saptamini de cind o cumparasem. Am scoso si i-am pus o pompa de benzina de logan si merge perfect masina acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok da am incercat si cu pompa prietenului meu si tot la fel mergfea deci mai mult ca sigur fisele sau bujiile ca is cam vechi... parerea mea ... daca poate cineva sa imi recomande ce bujii sa bag in motor.. astept pareri... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK........................BUR6ET (echipare de origine)

BOSCH...................W8DTC 9.93, W7LTCR

CHAMPION.............N9BYC4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog cine ma poate lamuri cu expicatiile ce inseamna aceste relee,ce face fiecare releu.multumesc

am ca mai toti de pe topicul asta cam aceleasi probleme cu un golf 3 1.6 AEA, mi se opreste motorul la intersectie... la reducera vitezei ,nu am ''pedala''(adica in mers trebuie sa ii dau șprițuri ,ca sa nu imi moara motorul) la relanti sta ce stă si cade dintr-o data turatia si se opreste motorul singur,daca tin pedala constant se reduce turatia motorului!!!am, schimbat pompa benzina,fitru benzina,delcou cu tot(senzorul hall imi dadea eroare) ,mi-a mai ramas de verificat relele si calculatorul 

ceva sfaturi are careva ? 

nota:am observat ca releul 167 se incalzeste(e fierbinte) e normal?

1302201427.jpg

Modificat de bmp75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimeni nici o idee ce corespunde  fiecare releu?

m-ar interesa special care sunt relele de la pompa benzina si calculator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!