Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Salut! de moment am rezolvat problema cu contactu...este vorba de releu 167,dar e ceva din spatele panoului,ar fi nevoie sa dau tot bordu jos sa verific si alte cele...deocamdata nu este timp :) asa ca am ales o solutie provizorie..mi-a legat tata pe direct de pe releu o chestie cu siguranta..si buton de unde se pune contactu...acum urmeaza sa fac proba sa vad daca se mai opresesc in mers :icon_thumleft: bafta si voua!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ţine un cleşte la îndemână şi taie firul :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata isi face bine treaba :)))am umblat putin cu ea azi si nu am avut probleme..nu sa oprit nu nimic :) sper sa tinaa pana o sa fie timp sa dau tot bordu jos sa pot rezolva problema asa cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un golf 3 tip aek din 97 101 cp se opreste in balti si nu porneste cand ploua .am schimbat contact electric sensor hall speed sensor .

rog ajutor am incercat si cu un msj personal la rudolf satu mare

multumesc pentru atentia acordata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă următoarea chestie: ia un recipient din ăla de spălat geamuri cu pulverizator, umple-l cu apă şi pulverizează pe la bobina de inducţie, delcou, fişe, mufa de la ECU (asta mai puţin probabil, dar nu se ştie) şi unde se opreşte maşina acolo este buba. Presupun că ai ceva crăpături pe la bobina de inducţie sau delcou.

Când nu porneşte învârte bine electromotorul, oscilează iluminarea ceasurilor în bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur aprinderea - sa dai jos bobina de inductie si sa o cureti bine, dupa aia sa o stergi cu un strat subtire de vaselina siliconica pentru a izola cat de cat fisurile. Si schimba si capacul delco, e posibil sa aiba microfisuri si in prezenta umiditatii pleaca scanteia aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am revenit cu vechea mea problema:se opreste cand vrea si porneste de asemenea cand vrea. am schimbat tot ce se putea schimba la partea electrica:bobina,delcou,contact,centralina. acuma iara am duso la mecanic si astept sa primeasca senzoru de pe vilbrochen. sper sa se termine odata cu problema asta. stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, aceeasi problema cu oprirea motorului, precizez ca am schimbat pompa benzina de 2 saptamani aprox 1500 km, se opreste din senin in mers. porneste fara probleme dupa mai merge putin iar se opreste, da in nas dupa 3000 de ture si gata, daca e cineva prin brasov care are nervi si timp sa se uite la ea i-as fi recunoscator, n-am avut nici o problema cu ea pana sa-i schimb pompa...motor cod AEA...sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema mea cu opritul in mers vreau sa va spun ca in final dupa ce am schimbat tot ce puteam schimba(centralina,delcou,contact,bobina)am ajuns la concluzia ca senzorul de pe volant este de vina:170 ron+30 montatu si am scapat de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am Avut aceasi problema cu golful meu, se oprea in mers si pornea numai dupa 10 min. Am fost la electrician si buba a fost senzorul de turatie care era copt (se gaseste sub motor aprox in fata motorului jos) si un releu de descarcare a contactului X (asa scrie in cartea tehnica). problema a fost acum 4 ani, am schimbat senzorul si releul si.... merge BRICI si in ziua de azi ! Daca informatie e folositoare la cineva atunci BAFTA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aceeasi problema cu oprirea in timpul mersului .Urmeaza sa fac ceva masuratori la senzorul hall , pt. ca bobina de inductie si pompa de benzina sunt noi. O sa revin cu detalii dupa ce rezolv problema.   Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu date noi.Am fost la un electrician auto si a lucrat la alarma (imobilizator) dar nu s-a schimbat nimic ,mi s-a oprit de doua ori in 25 km.O sa continuu cu noi cauze.(senzor hall,bobina ,senzor de temperatura,.....) Cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, mi-să întâmplat şi mie să să oprească în mers ,nu a vrut să pornească decât după 30 de minute,am luat la verificat alimentarea venea benzină de la pompă,apoi aprinderea îţi dă cineva la cheie şi scoţi fişa centrală din delcou şi o apropii de motor ar trebui să dea scânteie dacă nu dă este de vină bobina ,dacă scânteia pleacă de la bobina verifici dacă pleacă din delco către.bjieor,scoţi o fişa şi o apropii de motor ar trebui să dea scânteie dacă nu este o problema la senzorul care este pe delcou. Pentru motor AEE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un vw golf GT 1.6 motor AFT si mi se opreste motorul la cald, din motive necunoscute. am schimbat bobina si pompa benzina si acum merge mai bine, dar tot cu frica merg sa nu mi se opreasca in intersectie cand stau la stop .Dupa ce am schimbat bobina si pompa am mai avut o oprire spontana si acum as vrea sa schimb relele 30 si 167, poate o nimeresc. M-am gandit si la delcou dar e cam scump. Vroiam sa schimb doar capacul si sa vad apoi simptomele. Daca suspectez ca de vina ar fi releul 30 sau 167 as putea sa le verific la un electrician sa nu le schimb degeaba? Cum as putea sa stiu ca releul ar fi cauza?  Dupa releu ar mai fii senzorul Hall, senzorul de pe volant, senzorul de temperatura si delcoul care ar mai putea fi de vina pentru opririle spontane ale motorului. Se pot verifica individual sau le schimbi la noroc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune intai masina pe un tester si vezi ce erori ai si dupa aia treci la cheltuieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu senzor volant. mie mia mancat zilele si bani pana desteptu de mecanic a ajuns la el(am schimbat delcou ,bobina,centralina,contact si toate astea degeaba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o pe tester, nu are nimic. Mi s-a oprit azi in mers din nou, dupa vreo 7 zile de mers bine si am urmat sfatul unui tip de pe forum : am scos mufa de la senzorul de temperatura a apei ...... si culmea .....a pornit imediat. Inainte, daca mi se oprea trebuia sa stau langa ea 10-20 de minute si apoi pornea. Mi-am dat seama ca e ceva cu "temperatura" pentru ca alta explicatie nu gaseam. De ce la rece porneste si la cald ,daca se opreste, nu mai porneste....?!! Acum o sa imi schimb senzorul de temperatura si am sa vad urmarile. Daca nu e de la el o sa trec la senzorul de pe volant sau delcou.

Remy Borsa , aveai aceleasi simptome? ti se oprea motorul spontan si apoi nu mai pornea decat dupa 10 - 20 de minute?

Modificat de silviu83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu ar fi senzorul de temperatura :). Mi s-a oprit azi in mers(aveam vreo 70 km/h) si cand am scos senzorul nu a pornit.  

O sa schimb si senzorul de impulsuri volant (asa scrie ca se numeste). Sper s-o nimeresc de data asta.

Am citit postari mai vechi si am aceleasi simptome ca Remy Borsa: se opreste in mers sau la relanti foarte spontan si porneste cand vrea ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!! aceiasi problema am avut-o si eu..si de o saptamana cred ca am rezolvat-o!am fost la mecanic si mi-a anulat releu principal care se gaseste undeva sub volan in partea stanga...a scos ala a legat firele pe direct..si de atunci nu mii sa mai oprit masina deloc!!sper sa va ajute si pe voi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am  avut si eu probleme cu opritul in mers de cateva ori si am mers la mecanic ,a  verificat omul pe acolo zice ca vine scanteie la bujii ,scoate  bujiile si  sunt  ude  rau ,mai da la automat  de cateva ori si surpriza explodeaza colectorul  de admisie si sa facut praf ,oare care ar fi cauza producerii exploziei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am si eu cu un Golf 3 1.6 ABU din 94.

Am incercat sa reglez avansul ca la carte cu stroboscopul,cand il pun la semn fluctueaza turometrul,cand accelerez moare motorul.

Am verificat bujii,fise,capac delco,delco,etc...

In mers mi se opreste motorul si porneste numai dupa ce scot mufa de la delco si o pun la loc dupa cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,am  avut si eu probleme cu opritul in mers de cateva ori si am mers la mecanic ,a  verificat omul pe acolo zice ca vine scanteie la bujii ,scoate  bujiile si  sunt  ude  rau ,mai da la automat  de cateva ori si surpriza explodeaza colectorul  de admisie si sa facut praf ,oare care ar fi cauza producerii exploziei ?

Dacă aprinderea este ok şi totuşi bujiile sunt ude înseanmă că ai amestec foarte bogat în benzină (cauze posibile: pompa combustibil, regulator presiune, injectoare, etc.)

Referitor la explozia colectorului de admisie (presupun că este vorba despre galeria de admisie pe care este montat corpul clapetă) cred că nu se închide bine vreo supapă de admisie sau mai curând nu este distribuţia pusă bine şi dă scânteie înainte să se închidă complet supapele de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!