Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

problema este ca da scanteie chiar si dupa ce nu mai porneste am incercat acu mai nou nici la rece nu porneste bine trebuie sa o accelerez chiar nu stiu ce sa mai fac cineva mi-a zis ca e pompa de benzina cica se incalzeste si nu mai are aceeasi presiune se poate asa ceva?va rog cine ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut si eu am avut acesta problema care mi-a dat multe batai de cap pana cand am schimbat delcou complect , de atunci nici un fel de problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu un golf 3 1.8 abs benzina+gpl in ultimu-l timp nu mai sta la relanti pe benzina cand e rece afara.....pe gaz merge ceas,,in mers daca o dau pe benzina merge rau de tot da in nas si se opreste motoru....specific ca motorul merge rotund pe gaz indiferent de timp si turatie,cand o dau pe benzina e greu tare...ce sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda lambda si mergi fara, vezi ce se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am patit si eu sa ma lase masina. Mergeam linistit cand dintr-o data nu s-a mai accelerat deloc si s-a oprit motoru, de atunci nu mai porneste deloc. Invarte dar nu porneste. Sa fie senzor hall sau bobina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi vezi dacă mai dă scânteie. Verifică şi siguranţele să nu se fi ars vreuna. Şi verifică şi pompa dacă scoate vreun sunet când o alimentezi pe direct (scoţi releul şi aplici 12V acolo unde vine pinul 87 de la releu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine. Am verificat in seara asta si cand pun contactu de aude pompa si dupa cateva secunde un click

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu astazi,mergeam linistit cand dintr-o data simt ca nu mai trage masina(ascultam muzica mai tare si nu am auzit ca s-a oprit motorul) apas pe acceleratie si nimic,mergea din inertie.Prima data am crezut ca s-a rupt cablul de la acceleratie sau ceva.Opresc intr-un final,apas ambreiajul si vad ca motorul este oprit.Am luat contactul si dupaia a pornit normal,nu a trebuit sa astep sau ceva.Si mi-am continuat drumul fara probleme.

Si am mai patit-o si asta vara cand ma intorceam de la mare(la intrare in Sinaia),dar atunci am dat vina pe benzina ca bagasem de la o benzinarie de pe A2.

Si acuma am bagat benzina dintr-o rezerva ce o aveam pe acasa( cam 8 litri) deci nu stiu daca tot benzina o fi devina sau e altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Am si eu un passat b4 2.0 benzina cutie automata din 1996. in ultima vreme a inceput sa mi se opreasca in mers sau stationare si sa nu mai porneasca ceva vreme(cateodata dupa cateva minute ,altadata dupa cateva ore bune). in momentul in care nu pornea am verificat daca i vine scanteie si nu venea.am schimbat bobina si la fel:cand vrea se opreste. am mai observat ca imediat dupa ce se opreste nici la automat nu da din prima cheie. partea electrica de la contact si ea este schimbata de curand. am duso la mecanic de cateva ori dar nu gaseste defectiunea. motorul merge foarte bine nu intrerupe ,doar ca se opreste brusc. parca iar taia curentu. este ceva releu sau piesa care poate opri bobina din lucru? va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina primeste semnal de comanda in functie de pozitia pistoanelor, pozitie care este citita de senzorii de aprindere Camshaft si Crankshaft, in functie de motor (senzor vilbrochen si senzor axa cu came).Roaga pe acel mecanic sa verifice acesti 2 senzori.

Ar fi de folos sa mentionezi si codul motorului (din 3 litere) ca sa imi fac o imagine a sist. de injectie/aprindere.

A, si vezi ca aici este aria de Golf 3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat si scuze pt greseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut , am si eu cam aceias problema , azi am oprit , cam 5 minute a durat , stationarea , la pornire am dat de citeva ori la automat , pina a pornit , motoru cald , sa fie contactu , cum am mai citit pe forum ? orce sfat e bine fenit , multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dupa nenumarate plimbari <service-acasa> am ascultat sfatul anui alt mecanic si am schimbat si delcou ( are un senzor pe el care cica cere scanteie de la bobina) si aceeasi problema:se opreste cand vrea si nu mai porneste o buna perioada(cateva ore). Nu stiu ce sa i mai fac. Am duso iara la un mecanic sa verifice ce naiba are si mia zis ca ar putea fi din computeru de bord. Mam gandit si la antifurtul de pe cheie dar mi sa spus ca ala are treaba doar cu pornirea si ca nu mi se opreste motoru de la el. Oare mai am ceva de la partea electrica neschimbat,sau trebuie schimbata masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut o si eu tot 16 abu si sa dovedit ca era bobina ,facut toate testele la mecanic ,daca poate sa faca urmatorul test cand se opreste,dar trebuie sa fie cu inca o persoana in masina;cand sa oprit trebuie sa incerce din nou sa o porneasca,daca pe toba ies gaze nearse o sa simta mirosul de benzina sa scoata fisa de la bobina si cealalta persoana sa incerce sa porneasca sa vada daca da scantee exact aceeasi problema am avut o si eu si am descoperit o fara sa vreau eu, nu mecanicul,bobina chiar daca a schimbat o si nu a fost noua poate sa faca probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Dupa nenumarate plimbari <service-acasa> am ascultat sfatul anui alt mecanic si am schimbat si delcou ( are un senzor pe el care cica cere scanteie de la bobina) si aceeasi problema:se opreste cand vrea si nu mai porneste o buna perioada(cateva ore). Nu stiu ce sa i mai fac. Am duso iara la un mecanic sa verifice ce naiba are si mia zis ca ar putea fi din computeru de bord. Mam gandit si la antifurtul de pe cheie dar mi sa spus ca ala are treaba doar cu pornirea si ca nu mi se opreste motoru de la el. Oare mai am ceva de la partea electrica neschimbat,sau trebuie schimbata masina?

Ar trebui vazut atunci cand se opreste si nu mai porneste, daca ECU da comanda (minus) pe releul de la pompa de benzina (acelasi releu alimentatand si injectoarele). Pune un strap in locul releului de la pompa si vezi daca porneste. Multe probleme la pornire creeaza si modulul de alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Este normal sa se incalzeasca bobina de inductie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este normal 



in legatura cu masina:Am luat o alta centralina pe care mia bagat softu de passat si deocamdata astept sa vad daca se mai opreste:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!cam aceiasi problema am si eu...mii se opreste masina in mers si pe urma nu mai porneste ceva timp,pompa de benzina de aude,,,dar in ultima vreme nu mii se mai aprind nici becuriile in bord cand pun contactu,revine cateodata...apoi iara dispare..si tot asa!!am intrebat 10 mecanici...10 variante fiecare,nu as merge la service ca ma goleste de banii si masina sigur nu o sa fie rezolvata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. eu am schimbat bobina,delcou,alta centralina,contactu si tot asa face. se opreste cand vrea si porneste de asemenea cand vrea. 

nu stiu ce sa mai fac,ce sa mai schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică ceva: atunci când nu porneşte ce lipseşte?  scânteia, benzina sau amândouă?

 

 

,,,dar in ultima vreme nu mii se mai aprind nici becuriile in bord cand pun contactu,revine cateodata...apoi iara dispare..si tot asa!!am intrebat 10 mecanici.....

Cred că  unui electrician auto trebuie să te adresezi, este clar că ai ceva contacte imperfecte pe undeva. Verifică punerile la masă (sunt vreo 2-3 cabluri legate de caroserie sau  blocul motor, unul vine de la minusul bateriei), bornele bateriei să fie curăţate de oxizi şi bine strânsă, siguranţele de pe baterie (dacă ai aşa ceva) să fie strânse şi fără oxid, nu în ultimul rând contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos!!nu prea am banii acu de mers la electrician....o sa incerc eu cu tata(care e si el mecanic...dar mai mult pe dacii si astea :)) )sper sa ii dam de cap....daca nu benzina si putine chibrite..si se rezolva problema..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment îţi trebuie un multimetru cu care să faci măsurători. Neapărat din punct de vedere electric nu trebuie să fie probleme

Zi aici ce ai verificat şi rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are tata asa ceva...problema ii ca masina e in fata la bloc..si nu o mai pot porni nicicum sa o duc la Mosu meu la casa,unde sa putem lucra la ea..nu prea am nicicum sa o trag nici nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!