Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Is cam varza aia la service-ul unde ai fost, daca bazaie pompa ce treaba are releul?

trebuie verificate presiunea si debitul de combustibil.

Daca astea nu sunt in regula ori pompa pusa este proasta ori ai ceva pe traseul de alimentare cu combustibil gen: filtru imbacsit, conducta indoita etc.

Filtrul cand l-ai schimbat? Daca nu-ti mai aduci aminte poti incepe cu el ca nu este asa scump.

Citeste cu atentie documentatia de mai jos si sunt sigur ca o sa te lamuresti :icon_thumleft:

http://fastupload.rol.ro/808fd6327830c70c3b10e03af046385e.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC lupo,bine ca nu mai luat si tu asa aiurea cum alex,in fine.filtru aer este nou,mam uitat si la furtun,nu e indoita nimic.am mers azi dimineata cu ea in service si 90 la suta e rezolvata problema.Mi-au desfacut astia de la service carburatorul,au luat jos capacu si acolo este o supapa sens unic ce n-are voie sa lase benzina sa se intoarca,cica aia e defect,asa ca trebuie sa imi iau carburator nou.Cea supapa am vazut eu cu ochii mei cum lasa benzina sa curga inapoi,desi n-are voie.Imi schimb si carburatorul,mai bine spus Injectorul monopunct.ca sa nu se lege de mine alex :) .Sper ca luni gasesc piesa si va fi rezolvata problema.la revedere si ms lupo de sfaturi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC lupo,bine ca nu mai luat si tu asa aiurea cum alex,in fine.filtru aer este nou,mam uitat si la furtun,nu e indoita nimic.am mers azi dimineata cu ea in service si 90 la suta e rezolvata problema.Mi-au desfacut astia de la service carburatorul,au luat jos capacu si acolo este o supapa sens unic ce n-are voie sa lase benzina sa se intoarca,cica aia e defect,asa ca trebuie sa imi iau carburator nou.Cea supapa am vazut eu cu ochii mei cum lasa benzina sa curga inapoi,desi n-are voie.Imi schimb si carburatorul,mai bine spus Injectorul monopunct.ca sa nu se lege de mine alex :) .Sper ca luni gasesc piesa si va fi rezolvata problema.la revedere si ms lupo de sfaturi....

Macar tine cont pe viitor de ele... :mop:

Nu m-am luat aiurea de tine...oricum nici in ultimul post nu ai inteles ce am zis!

Oricum bafta sa-ti repari carburatorul...injectia sau cum vrei tu sa o numesti si poate scrii si corect gramatical!

Modificat de alex_87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. am revenit si eu cu o problema destul de des intalnita la acest MK3 ,ca moare motorul in timpul mersului sau pur si simplu numai vrea sa porneasca nici cum. Acuma as avea o intrebare daca ma puteti ajuta sa vad daca e dusa BOBINA DE INDUCTIE sau nu,ideea e in felul urmator masina nu mai porneste deloc si am scos fisa care vine din BOBINA spre DELCOU am bagat o bujie in el si am dat la cheie insa nu scoate nici un pic de scanteie. AM luat manualul de reparatii si mam uitat puzin peste el si acolo am gasit ca trebuie masurata BOBINA si SIGURANTA SECUNDARA de pe BOBINA (rezistenta secundara - sub bobina se gaseste).cand pun contactul si masor SIGURANTA secundara cu un OHMETRU ,adica PINUL 4 cu PINUL 15 = VALORI 3,4 OHMI in carte scrie ca cele NOMNALE sunt 2,5 - 4 OHMI -deci acesta se incadreaza este BUNA,dar cand masori BOBINA pun OHMETRUL la PINUL 1 apoi PINUL 15 = VALOARE 0,002 OHMI - in carte e trecuta ca cea NOMINALA ESTE intre 0,5 si 1,2 OHMI ( COD MOTOR 1.6 ABU - BENZINA) am deconectat si conectroul ce vine de la ECU si intra in BOBINA (cele trei pini) si am masurat acolo am tensiunea de 12V . cineva mia zis ca degeaba am acolo 12V BOBINA nu da scanteie daca senzorul HALL este mort insa am deconectat si mufa de la senzorul HALL si am masurat si acolo cu OHMETRUL si am 11,5 V ,curent ajunge pana la urma...................intrebarea este daca intradevar este BOBINA DUSA(nu am posibilitate sa testez cu alta bobina) o mai pot verifica cumva sa fiu sigur ca nam alte defectiuni ,repet in BOBINA intra 12V dar nu iese scanteie si nu ajunge valorile noiminale cand masor cu OHMETRUL BOBINA dar la masurarea rezistentei secundare a bobinei valorile sunt okay...................multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul Hall este defect degeaba ai 12 V in mufa de alimentare. Senzorul Hall este cel care da comanda la scanteie. Daca acesta nu vede ca se invarte motorul atunci e clar ca nici scanteie la bobina nu o sa ai. Cred ca la el este problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.acuma scuze ca te intreb cum pot verifica daca acel SENZOR HALL este defect ,doar prin inlocuirea lui ?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca te incurci in unitatile de masura. Ohmi nu este acelasi lucru cu KiloOhmi (1 KiloOhm=1000 Ohmi, 1Ohm=0,001KiloOhmi).

Presupun ca ai avut instrumentul de masura pe scala de kiloohmi si atunci ce ti-a dat tie la bobina secundara a fost de fapt 3,4 KiloOhmi si fara sa modifici scala ai masurat si primarul si atunci ceea ce ai spus tu 0,002 OHMI sunt de fapt 0.002 KiloOhmi adica 2 Ohmi ceea ce este aproape bine dupa specificatii.

Intr-adevar, degeaba ai 12 V pe bobina daca amplificatorul nu primeste impulsuri de la ECU pe pinii 2,3 in conectorul care vine de la ECU la amplificator. Practic acolo pe pinii 1,3 trebuie sa ai 12 V, ceea ce ai spus ca ai, dar trebuie sa mai pui un LED intre pinii 2,3 (atentie la polaritate, pe 3 este +, pe 2 este - intermitent).

Scoti mufa de la injector (sa nu ineci motorul), si LED-ul ar trebui sa licare atunci cand incerci sa pornesti, daca nu atunci ori ai pus LED-ul invers, ori nu vin impulsuri de la ECU (probabil senzor Hall de vina sau alte cauze).

Am atasat si procedurile care sunt cam ca in manual, un pic mai sintetice.

Verifica pana aici, spune ce ai obtinut si apoi mergem mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri,am sa incerc ce a ce ma sfatuiti doar inca o intrebare LED-ul acela tre sa fie una speciala pt. asa ceva ????? si da ai dreptate cand am masurat a fost OHMETRUL pus pe KiloOhmi si mia aratat 002 KiloOhmi fara virgule (pus ohmetrul pe 2 KiloOhmi rezultat = 002 fara virgule cum am scris mai sus). multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Led obisnuit, acum nu stiu de ce tensiune ca nu am unde sa ma uit acum, pune unul de 1,5V inseriat cu o rezistenta de vreo 500-700 ohmi si ar trebui sa se vada ceva, si trebuie respectata polaritatea pt ca daca o pui invers nu se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit,am luat un led normal de 1,5 V din pacate nu am avut la indemana nici o rezistenta ,l-am conectat asa fara insa nu palpaie LED-ul deloc la pini 2 - 3 ,am incercat si invers ca sa fiu sigur ca nam pus gresit polaritatiile dar fara succes,deci ca si concluzie se poate spune ca senzorul HALL e de vina ???? multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am revenit cu noutati. adica am reusit sa ajung la o intelegere cu o firma de piese auto ca sam dea prima data o bobina de inductie noua pt. teste ,deci miau dat BOBINA am ajuns acasa aseara lam montat acelasi valori leam avut cu OHMETRUL ca si la bobina veche,nu im dadea scanteie lam dat jos am pus inapoi BOBINA veche si am observat ca firele care intra la SENZORUL HALL din mufa cele 3 fire abia se tin in acel mufa,interesant ca la masurare iesea si acolo cele 9V.am inceput si am cositorit la loc firele cum trebuie apoi am dat o cheie si ce sa vezi da scanteie si porneste masina la prima cheie fara probleme,am facut o tura am oprit si pornit de 5 ori una dupa alta si a luato de fiecare data.Insa azi dimineata cand sa plec de acasa si sa viu la servici nu mai vroia sa porneasca am chinuit de cateva ori dar degeaba am miscat la firele dar nimica ,am scos fisa din delcou , fisa principala care vine din bobina am pus in el o BUJIE am dat la cheie si da scanteie foarte buna (mentionez cu BOBINA veche toate astea),am pus fisa principala inapoi am dat la automat iar nu porneste am luat la rand fiecare fisa si am pus in ele la rand desigur cate o BUJIE am dat la automat da scanteie la fiecare fisa/bujie,am deconectat furtunul care merge la injector/carburator cu benzina am pus contactul scuipa BENZINA bine (pompa recent inlocuita ca sa rupt stutul de pe el si nu mai puteam conecta furtunul pe el).deci scanteie am din BOBINA,la FISE/BUJII,BENZINA vine dar tot nu vrea sa porneasca ,maine dimineata im iau liber de la servici si maduc dupa un SENZOR HALL la baietii cu piese auto si sa le dau BOBINA inapoi(ce am luat pe imprumut),am sal montez si am sa revin sa vedem daca va merge sau nu.........numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupe ce am citit de vreo 15 ori toate posturile din acest topic(si altele) si dupa UN AN JUMATATE de cind pornesc masina din semnatura cind vrea EA, si nu vrea niciodata mai putin de 2-XXXXXX chei, imi permit si eu un sfat. Diagnoza nici o eroare, masuratori TOATE ok, schimbat senzori apa si aer(de ploaie nu am ca ii schimbam sigur) capac delcou, delcou cu totul(doar de proba din fericire), bobina de inductie noua(ca aia veche era crapata)+ o baterie ca dupa atitea chei...mai am in portbagaj contactul de pornire de schimbat si filtru de la pompa de benzina de schimbat...Am fost la un coleg de pe forum care a pus o bobina(veche) si de o saptamina pornesc DOAR la prima cheie si nu se mai opreste in mers !!!!!! Sfatul meu este ca fiecare masina are uzura ei si respectiv hibele ei, nu generalizati si mai ales NU disperati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,am revenit cu noutati mia sosit senzorul HALL mai repede si abia acuma am reusit so montez insa se pare ca nici asa nu a vrut sa porneasca si defapt problema totala a pornit de la niste fire puzin mai sus am mai spus ca am cositorit cele 3 fire care mergeau la senzorul HALL abia se tineau dupa ce am faut o munca mai serioasa leam cositorit pe direct din 10 a pornit de 10 ori se pare ca acuma merge fara probleme..............deci la mine problema a fost doar firele/contact inperfect la senzorul HALL.....multumesc de ajutor si daca tot sunt pe NET un amic de al meu are o problema tot la un GOLF3 cu pompa de benzina,eu iam schimbato si dece spun ca e pompa de vina e foarte interesant ca se tot dezamorseaza,adica pompa era nou nouta luata acuma de ceva vreme si a mers fara probleme insa dupa ce a ramas cu cativa litrii de benzina in rezervor (aproximativ 5 L) daca isi oprea motorul nu mai porneste ,ma suna fug cu canistra si mai bag 10 L si porneste fara probleme a patit asta deja de vreo 3 ori si de fiecare data am verificat daca pe furtunul de pe pompa vine benzina si pana ce nu torn cele 10 L (adica un total de 15L de benzina ) masina nu porneste nici cum.dupa ce are vreo 15 l de benzina merge perfect masina porneste la sfert de cheie. am fost la magazinul de piese sa ne schimbe pompa de benzina cu motivul ca se tot dezamorseaza insa iei au refuzat acest lucru pt. ca nu am fost la un service autorizat. credeti ca as putea sa verific altceva ca pompa sa nu se mai dezamorseze ..........sau pur si simplu e defecta de noua....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si asta este o problema care mai apare: oxidarea contactelor de la mufe si/sau departarea contactelor, la asta nu m-am gandit sa-ti zic.

Din reflex asta este primul lucru pe care il urmaresc atunci cand este vorba de mufe. Oricum oxidul poate fi si mai greu vizibil asa ca dau preventiv cu spray de contacte si daca mi se par mai departate le mai "calibrez cu un ac".

Pentru orice fel de senzor la care se poate masura rezistenta ohmica starea mufei se poate verifica masuramrezistenta pe pinii mufei de la ECU unde ajuge senzorul respectiv si trebuie sa prezinte cam aceeasi rezistenta ca cea masurata direct la mufa senzorului. Adica: masuram rezistenta la mufa senzorului X si arata sa zicem 650 ohmi, ne uitam pe schema sa vedem unde ajunge in mufa de la ECU si masuram si acolo: trebuie sa arate tot 650 ohmi plus sa zicem 1-1.5 ohmi. Daca arata 700 ohmi deja este o problema de contact imperfect.

Nu prea este recomandat ce ai facut tu cu lipirea direct pe senzor, dar bine ca merge.

Referitor la pompa nu prea ma pricep, dar nu ar merge remediata problema cu o supapa unisens pe tur?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa are pe ia montata o supapa de presiune formata dintr-o bila si un arc acolo ar trebui sa va uitati,desi cred ca alta este problema pt ca chiar daca se dezamorseaza ar trebui sa se amorseze punand contactul de cateva ori si cu cei 5 litr de benzina din rezervor,ar trebui sa verificati daca pompa a fost fixata bine in locasul ei din rezervor,daca a fost montata corect in carcasa ei asta daca ati cumparat doar pompa fara acea carcasa,sa te uiti si la sitele de pe pompa sa nu fie imbacsite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am scos pompa de mai multe ori deja ca sa verific acest lucru (daca am pus bine in locasul lui inapoi in rezervor),oricum un singur loc este in rezervor unde se poate pune ,sita e curata,stie cineva ca plutitorul in ce sens trebuie sa fie adica orientat spre motor sau invers ca am observat ca ambele sensuri se poate monta insa nu mam uitat niciodata cand am schimbat o pompa de benzina ca acel senzor unde era orientata,eu lam pus spre motor................am sa mai verific astazi pompa inca odata.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-sa facut si mie dupa 3 ani de functionare perfecta. Cand se oprea motorul, nu s-a aprins nici un bec la bord(nici pres. ulei, nici incarcare). Asta m-a dus cu gandul la sistemul de alarma. Sub bord, deasupra tabloului de sigurante este montata o cutie neagra cu doua mufe. In cutie(alarma originala de la VW) se afla 4 releuri. Le-am curatat cu spray de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara tuturor.Azi am vrut sa imi schimb sonda ce indica benzina,am desfacut furtunele,piulita acea mare de plastic,am scos afar acapacu acela de care sunt prinse furtunele,am miscat un pic de pompa am vazut ca nu vrea sa iese usor nu am fortat,am zis ca renunt si am pus totul la loc si de atunci merge ce merge si se opreste. :(Ce poate fi? :beer: Va multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dereglat-o de pe pozitie. Vezi ca se prinde printr-un sistem gen infiletare.Parca in stanga trebuie sa rotesti un pic de ea ca sa se desfaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se fi dereglat numa ca am miscato un pic ,dar nu am scos pompa afara? :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua am si eu un golf3 1.8 benzina model 93 am o problema nedetectata de nimeni se opreste motorrul dupa ce se incalzeste dupa ce il las o ora se raceste porneste din nou f bine merge f bine ce sa aiba oara va rog sa ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!