Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

cam scumpa din cate stiu eu, si nu cred ca e de vina electrovalva, pune masina intai pe tester, sau ia de la un prieten si incearca cu alta. Daca e de vina incearca sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce zici tu s-ar parea ca ai alte probleme, una din ele fiind contactul de relanti al motorasului (poti sa ii scoti mufa sa vezi daca mai moare cand accelerezi). Legat de electrovalva de comanda a canistrei de carbon activ verificarea o poti face foarte simplu, daca scoti mufa poti sufla prin ea din orice parte vrei, daca pui mufa la loc si pui contactul nu trebuie sa mai treaca aerul prin ea. F a te rog ce ti-am spus si revino cu detalii.

P.S. Poti scoate mufele linistit ca dupa aceea daca nu ai acces la tester poti scoate borna la baterie, pui toate mufele la loc si reconectezi bateria, astfel se sterg erorile.Trebuie sa stii codul la radio daca este cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor.

Problema: se opreste din mers la viteze mici si palpaie becul de ulei, dai la cheie imediat, palpaie becul de ulei dar nimic, porneste dupa 5 minute fara sa-i faci nimic.

Incercari: - schimbat senzor ulei de pe chiulasa, culmea merge bine o perioada dar problema apare dupa mii de km (eram in Budapesta)

Dupa alti mii de km moare de tot.

Incercari dupa:

- diagnoza, eroare la clapeta, si engine/transmission electrical connection 2 (asta nici acuma nu stiu ce dracu este)

- test scanteie, asta am facut de mai multe ori in decurs de o luna cat masina a stat si am avut timp putin cate putin sa ma ocup de ea(scanteie dadea)

- test alimenatre carburant, are benzina cand pun contactul si dau la cheie curge benzina intr-o sticla

- test senzor Hall, nu da semnal. (culmea ca da scanteie) exista in instalatia masinii un releu care alimenteaza ECU calculatorul motorului, daca acest releu (numarul 30) nu cupleaza, nu cupleaza nici releul de la pompa de benzina (ATENTIE! nu schimbati pompa de benzina din cauza asta)

Acuma toate sunt in ordine, este benzina, releul este monitorizat cand nu cupleaza il actionez manual :) porneste pompa de benzina, are scanteie, am mai verificat de doua ori, DAR NU PORNESTE.

Alte inlocuiri degeaba: contact, capac delcou, senzor temperatura apei, senzor temperatura aer din admisie, de proba inlocuire harness motor (toata instalatia electrica de la mufa de pe motor, asta nu a fost inlocuit ca nu avea sens) cred ca atat am inlocuit degeaba.

Rezolvare: schimbat fise de bujii (4 era intrerupt si le-am schimbat toate), schimbat relee (nr 30 ECU si nr 167), schimbat bobina inductie ( am lasat-o cu contactul pus 30 de minute si i-am dat capat :) ) si acuma porneste si merge fara probleme, am fost azi noapte pana la Arad, 200 pe autostrada :)

Explicatia ar fi ca totusi dadea scanteie dar nu si in compresie, afara da schinteie dar in motor nu are forta sa dea, intotdeauna se incalzea foarte tare bobina doar cu contactul pus. releul 30 a cuplat cu bobina schimbata dar totusi nu a pornit masina, am pus releul nou si a pornit, releele se incalzesc ca sunt bobine (ca am auzit pe unii spunand ca daca se incalzeste ai contact imperfect sau trebuie sa schimbi releul).

Sugestii: Bobina de inductie trebuie sa aiba suprafata de racire, adica intre spatele bobinei si caroseria masinii trebuie sa fie o pasta termoconductoare asemanatoare cu cea pe care o avem intre procesor si radiatorul de la calculator. Unii producatori, mai seriosi dau aceasta pasta intr-un tub cand cumperi bobina noua. eu am luat-o de pe un polo nou si se vedea o urma de pasta alba pe acolo, am sa pun luni ca am ceva pasta termo industriala.

Daca apare pe diagnoza senzor hall nu inseamna ca trebuie schimbat (inseamna ca in momentul opririi motorului el nu este aliniat cu magnetul din delcou). Am pornit masina fara mufa de pe delcou adevarul este ca nu am lasat sa mearga motorul sa vad cum se comporta.

Daca vi se spune de trei oameni ca sunteti beat, trageti un pui de somn. Un prieten mi-a spus nu te mai bloca pe palpaitul de de ulei in bord ca nu-i de la aia, ii de la bobina. Dupa ce am testat bobina inclusiv masurata dupa carte (masuratorile la bobiele de inductie in ulei sau uscate va spun eu ca sunt inutile in orice situatie) Fane_tm mi-a spus-o din nou, vezi ca-i bobina nu o masura ca-i degeaba (cand te prind in Timi sau poate imi fac drum pe la tine iti dau o bere, sau daca esti in timi da-mi un nr de tel pe privat sa te sun) si mi-a mai spus cineva ca este bobina dar eu tot nu.

Am vrut sa impartasesc cu voi intamplarea mea pentru ca am tot citit pe topicul asta :)

http://www.google.com/imgres?start=90&hl=en&safe=off&sa=X&rlz=1C1GGGE_enRO372RO372&biw=1248&bih=633&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=IW9yzYzGDKXSwM:&imgrefurl=http://pieseautovwgolf2.wordpress.com/tutoriale-diy/diy-adaugarea-unui-releu-programabil-pt-stergatoare-parbriz/&docid=AZAZ4rcBpfELgM&imgurl=http://pieseautovwgolf2.files.wordpress.com/2011/05/locatie_releu.png&w=550&h=284&ei=mooCULyVFcHdmAXaxNzrCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=334&vpy=344&dur=2516&hovh=161&hovw=313&tx=220&ty=118&sig=113677551584788682675&page=5&tbnh=109&tbnw=212&ndsp=24&ved=1t:429,r:7,s:90,i:28

Modificat de Kiusro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un golf 3 motor 1.6 cod motor ABU. Se opreste masina in mers si apoi nu mai pornea. La inceput am zis ca este pompa de benzina. Am schimbat pompa de benzina si masina porneste la sfert dar tot asa se opreste numai ca acum porneste la sfert dupa ce se opreste. Am schimbat si delcoul cu tot cu senzorul Hall si acelasi fenomen in continuare. Dupa cateva drumuri cu ea am observat ca numai atunci cand iau viraj la dreapta se opreste. La mers drept nu se opreste, viraj la stanga nu se opreste, viraj pe loc stanga, dreapta nu se opreste, numai la viraj dreapta in mers (viraj asa mai strans). Am tinut viraj dreapta si am miscat motorul cu mana sa vad daca se opreste si nu se opreste decat in mers. Sincer nu stiu ce sa ii fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la tine e un contact imperfect undeva. Cu motorul pornit, misca de toate cablurile aferente instalatiei electrice atat cea din compartimentul motor cat si cea de sub volan, din spatele blocului de relee.

Am avut odata un caz, cel mai ciudat caz pe care l-am avut pana acum, se oprea uneori masina cand punea omul frana.

Stii ce am gasit? Sa vezi minune, izolatia aferenta cablajului injectiei, cea care duce de la ECU la clapeta era strapunsa, probabil de la caldura si de la vechime.

Cand omul punea frana, manunchiul ala de fire care trece pe langa chiulasa avea tendinta sa se duca spre inainte, in virtutea inertiei. Si cand se deplasa un pic spre inainte, facea contact cu chiulasa. Culmea e ca facea contact cu chiulasa acel fir prin care ECU dadea semnalul de deschidere al injectorului.

Evident, ca la inceput nu ma gandeam sa caut o explicatie pentru care motorul se opreste doar cand se frana masina.

Deci mi-a luat 2 zile sa identific problema, si 1 minut sa o remediez, practic atat mi-a luat sa izolez acel fir si sa scap omul de problema cu opritul in timpul mersului la franarea masinii :).

Din pacate problemele astea ce se manifesta rar sunt foarte greu de identificat, de aceea eu prefer sa vad ca masina nu porneste deloc decat sa aud ca se opreste cand are ea chef. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Kiusro - Eu am avut probleme cu opritul in mers. Am schimbat pompa de benzina si am un an de cand nu am mai avut problema asta. Asa ca s-ar putea sa fie mai multe cauze cum zice colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, deschid topicul in numele unui vecin care nu are internet.

Este vorba de un Golf 3 an '93, motor 1,4 tipul motorului ABD.

Problema este ca se opreste in timpul mersului, nu este o anumita viteza, s-a oprit si la 10 km/h si la 100km/h, motorul incepe sa trepideze acul de turometru coboara in fluctuatii si se zguduie masina ca si cum nu ar avea benzina. Aceasta problema ia aparut prima data acum 9 luni de cand a schimbat un furtun T la sistemul de racire ( furtun pe care este si un senzor de indicare a temperaturii a apei), dupa cateva zile a fost la un electrician care si a gasit ca problema un pin de la mufa care facea legatura cu senzorul era indoit si nu facea contact. A crezut ca a scapat de aceasta problema dar dupa 6 luni a reaparut problema..... a mers la aceleasi electrician care a gasit prima data problema dar de data aceasta a dat doar din umeri, a pus-o pe tester si nu i-o dat nici o eroare a zis ca poate fii ori bobina de inductie ori un senzor deasupra la capacul de delcou. A schimbat bobina de inductie si pipa din interiorul delcoului, a curatat si interiorul delcoului si a scapat de problema pt inca 3 luni si acuma iar ia reaparut problema....... :((.

A fost la un alt electrician sa verifice si pompa de benzina dar aceasta este in regula, si in principiu si el a dat din umeri, si apelez la voi poate a mai intampinat cineva aceasta problema.

Asa ca de atunci ruleaza cu probleme se opreste in mers si mai mult de 10 mecanici si electricieni nu stiu care e buba !

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un nou topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina e schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este schimbat recent !

Filtrul de benzina e schimbat?

este schimbat recent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la senzorul hall,la mine facea in felul urmator - cateodata nu vroia sa porneasca dadeam la demarol degeaba,scoteam mufa de la senzorul hall o bagam la loc si pornea la sfert asta se intampla destul de rar,apoi au aparut opririle motorului in mers si nu conta de viteza,am schimbat delcoul si tote problemele au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema! Am un Golf din 95 1.4 ABD iar in momentul in care ploua si trec printr-o balta mai mare motorul se opreste pur si simplu si nu mai am ce sa-i fac timp de aproximativ 10-15 minute dupa. Dupa ce stau putin, motorul porneste dar foarte greu si doar accelerat. Am desfacut azi alternatorul si am pus pe cineva sa imi verifice toata instalatia electrica, dar n-a gasit nici o urma care sa arate ca ar fi vreun scurtcircuit pe undeva. A mai avut cineva aceasta problema? Daca da imi poate spune si mie care ar fi rezolvarea? Daca da, va rog dati-mi si mie o idee, un sfat ceva si o sa va fiu recunoscator! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alta bobina sau capac de la delco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cand ploua mult. Am schimbat capacul delcoului si nu am mai avut treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Buna ziua! Si eu cu probleme la Golf 3 din '94 motor 1.4, cod motor ABD 44kw. Se oprea din mers sau ridicam piciorul de pe acceleratie si apasam din nou ca sa o ia din loc si era nasol la depasiri. Se oprea si in intersectii si o turam eu pe loc si dupa cateva luni pe la mecanici diversi, unul mi-a schimbat bujiile si a mai mers vreo mie de kilometri apoi simptomele au reaparut. O luna a stat la un "meseriash" care a puso si pe tester, a schimbat si carburatorul aceleasi simptome, a curatat toate circuitele, ma refer la mufe. testerul a zis ca a iesit ok. Si am luat-o tot asa de la el, bonus in plus nu imi mai merge nici indicatorul la benzina pe bord. Uneori isi mai da drumul, dar prea rar, ma refer la indicatorul de benzina. Am verificat pompa de benzina, diverse relee si pana la urma cand am scos mufa de la sonda lambda si mergea mai bine, nu se mai oprea, in schimb relantiul fluctueaza cand este in liber, dar nu mereu, numai cand vrea el, intre 700 rpm si 1000 rpm, dupa toane. Alteori sta fix la 1000rpm nu se clinteste nici 50 rpm, asta am verificat cu codurile de pe bord afisindu-mi turatiile in modul digital. Am citit aproape toate posturile din acest forum despre aceste probleme, mai bine de 2 saptamani si tot nu imi dau seama de ce fluctueaza atat de mult rotatiile la turometru. Am frunzarit si cateva manuale de reparatii gasite pe net si imi dau seama cu cat ma documentez mai mult cu atat nu mai stiu ce sa-i fac. Inca nu am schimbat sonda lambda, mai circul asa o vreme. Am scos si mufa de la senzorul de temperatura si cand vrea sa fluctueze fluctueaza. Mai am o problema cred cu contactul si nu am gasit prea multe rezolvari, chiar daca problema este offtopic. Uneori, cred cand e mai incalzit motorul, cand pun contactul nu mi se aprind martorii de la bord, adica beculetul de apa, ulei, baterie si nu vrea sa porneasca. Invarte electromotorul si atat. Ca sa isi revina martorii mai scot mufele de sub capota si le pun la loc, acum nu mai merge nici asa. Intro zi si-au revenit apasand butonul de avarii, iar ieri aprinzand farurile si stangandu-le. Banuiesc ca intr-o zi nu o sa mai vrea nici asa. Cineva mi-a zis ca am un scurt undeva, vreun fir care face masa. Am desfacut eu pe sub volan ce am gasit, am pipait, m-am uitat cu o lanterna nu am vazut nimic. Cred ca ar putea fi contactele cele mecanice cat si cele electrice caci mie nu mi se opreste radiocasetofonul cand scot cheia din contact, decat uneori si inca o ciudatenie mi se invarte volanul fara cheie in contact, ceea ce cred ca nu e normal, pentru ca la Dacia aia veche se bloca volanul cand nu era cheia prezenta in contact. Inca o problema despre care am citit ca modelul meu de masina pe care il am eu ar trebuii sa aiva cip pe cheie si am o cheie cu un butonel dar sub care nu se afla nimic decat un arculet, iar cheia de rezerva e simpla. Ma gandesc ca fie au schimbat proprietarii dinaintea mea contactul fie nu stiu ce au avut de facut si au anulat cipul de pe cheie si de aici si alte probleme vrute sau nevrute. Electricieni buni nu am gasit, numai din aia carpaci care nu stiu sa lege doua fire intr-o aripa pentru o semnalizare. Si de mecanici m-am lamurit, desi e o masina veche si ar trebuii sa fie oameni care stiu sa o repare si sunt multe modele in zona unde locuiesc eu, tot forumurile ma ajuta mai mult. Aseara demontand pe langa volan plasticurile am vazut ca deasupra tabloului de relee mai erau 2 relee si o siguranta ascunse vederii si nu gasesc ce fac cele 2 relee si aceea singuranta. Siguranta mi s-a parut cam mare 32v si 10 sau mai multi amperi. pe relee scria 52 si 1. Si daca tot m-am apucat de scris, as vrea sa imi trag fire in usi sa imi montez boxe in usile din fata si am gasit o chestie din plastic infundata in care intra 3 mufe in total 7 fire care duc in usa, banuiesc ca pentru inchiderea centralizata, ca alte optiuni nu am. Golf-uletul e o versiune cheala, doar o trapa amarata care nici la aia nu merge motorasul. O sa se gaseasca vre-un glumet sa imi spuna sa o vand ca are prea multe probleme, dar nu vreau sa o vand :icon_cheesygrin:. Problema cu opritul in mers si cu disparitia martorilor la pornire au aparut simultan. Incercam sa fac o manevra de parcare cu spatele si s-a oprit motorul si nu a vrut sa porneasca din cauza lipsei martorilor aprinsi la bord. Am scos cheia din contatct pentru un minut si a repornit si am putut termina manevra inceputa. Dupa aceea problemele nu au mai fost concomitente, fiecare pe drumul ei :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pentru opritul in mers uita-te la bobina,senzor hall si pompa benzina. De ce nu si la contact, incearca sa misti de cheie si vezi daca se opreste

2. Daca zici ca nu ti se aprind martorii in bord cand pui contactul iarasi s-ar putea sa fie el de vina din moment ce nu ti se blocheaza nici volanul.

3. Nu a avut cheie cu cip, arculetul si butonul sunt pentru un bec care se aprindea sa vezi contactul/yala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina, senzorul hallsi pompa de benzina au fost verificate si rasverificate de diversi... asta cu oprito am rezolvato e de la sonda lambda, Acum vreau sa intreb daca exista un releu pentru ECU, poate cand se incalzeste ala sa nu mai vrea sa aprinda senzorii aia, dar cum verific mai bine la contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU nu are nici o legatura cu bordul daca nu ai MFA. Bordul este legat direct la senzori si are electronica lui in el. Pune contactul si misca de mufe prin carcasa de la volan sau cheie si vezi daca se aprind martorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am un lupo 3l tdi diesel 2002 cutie automata si se opreste motorul in timpul mersului, usor fara zgomot . pana acum scoteam cheia din contact o porneam si mergea. acum nu mai vrea sub nici o forma. la bord nu-mi indica nimic in neregula e totul ok. martorii se aprind normal cand pun contactul. bateria este noua si oricum nu merge deloc motorul nu se aude nimic la ea. cateodata si cand voiam sa o pornesc nu mergea iar cand incercam mai tarziu pornea . nu stiu ce poate sa aiba. un contact imperfect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.Am si eu o problema.Golf 3 1,6 cod motor ABU.Problema a inceput acum vreo 3 luni.Mergeam pe autostrada cu circa 130km/h si dadea in "bot" ( acul la turometru scadea brusc si revenea imediat inapoi).La inceput facea numai la viteza mare.Dupa aia nu a mai tinut cont de viteza . De vreo 1 luna a inceput sa imi moara motorul in mers.Nu am patit numai de vreo 2-3 sa imi moara motorul(odata mi-a murit cand stateam pe loc si o data in mers pe la 50km/h).Mentionez ca am si fluctuatii la relantii.Am facut test si 0 erori.Daca m-ar putea ajuta cineva cu ceva ideei as fii recunoscator.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica filtru combustibil,vezi daca pompa baga constant(asta pentru oprirea motorului).Pentru fluctuatii la ralanti cauzele pot fi multe: fise, bujii, alternator,etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema,adica initial imi fructua foarte mult relantiul,intre 600-2000rpm,i-am schimbat motorasul pas cu pas,vreo 3 saptamnii a mers ok (aproximativ 1500 km) iar de vreo 3-4 zile relantiul sta constant intre 1200-1500rpm,ce ar putea fii?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna !!is nou aici pe forum asa ca scuze daca nu scriu unde trebuie.

Am o problema ce tine deja de 2 luni,decand mio fost schimbat pompa de benzina.VW golf 3 1.4 benzina,problema e ca decand mio schimbat astia din service pompa nu mai imi porneste dimineata la prima cheie,inainte pornea din prima cu pompa originala.

Fiind pompa noua,banuiam la aprindere ,am schimbat absolut tot ,bobina ,fise,etc....si totusi numai dupa al 3-lea contact porneste masina dimineata,dupa ce porneste toata ziua merge la o cheie.

Astazi dimineata mam hotarat ca inainte sa o pornesc sa ma uit la Furtun din care trebuie sa vina benzina daca pui contactul,la TUR,si hopppa.....cu contactul pus nu curge benzina,dar nici o picatura,nici la a 2a contact,numai la al 3-lea o inceput sa curga dar slabutz.Am sunat la service ,ei banuind la RELEU de la pompa de benzina,am schimbat si aia si tot numai la a 3-lea contact porneste masina..va rog ajutatima ce poate sa fie? ceva la contact????? la mufa ce vine pe pompa ? mentionez ca se aude motorasul cand pun contactul. VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna !!is nou aici pe forum asa ca scuze daca nu scriu unde trebuie.

Am o problema ce tine deja de 2 luni,de cand am schimbat pompa de benzina.VW golf 3 1.4 benzina,problema e ca de cand am schimbat pompa nu mai imi porneste dimineata la prima cheie,inainte pornea din prima cu pompa originala.

Fiind pompa noua,banuiam la aprindere ,am schimbat absolut tot ,bobina ,fise,etc....si totusi numai dupa al 3-lea contact porneste masina dimineata,dupa care porneste toata ziua merge la o cheie.

Astazi dimineata m-am hotarat ca inainte sa o pornesc sa ma uit la furtunul din care trebuie sa vina benzina daca pui contactul,la TUR,si hopppa.....cu contactul pus nu curge benzina,dar nici o picatura,nici la a 2a contact,numai la al 3-lea a inceput sa curga dar slabutz.Am sunat la service ,ei banuind la RELEU de la pompa de benzina,am schimbat si aia si tot numai la a 3-lea contact porneste masina..va rog ajutatima ce poate sa fie? ceva la contact????? la mufa ce vine pe pompa ? mentionez ca se aude motorasul cand pun contactul. VA MULTUMESC

Salut colegul,faptul ca esti nou pe aici si nu scrii corect din punct de vedere tehnic,e oarecum de inteles,dar nici corect gramatical romaneste,asta nu mai e de inteles...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!