Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

azi m-a lasat de tot. nu mai pornea. asa ca am luat 2 fire am pus pe clemele de la pompa benzina si pe un bec. am pus contactul si surpriza nu sa aprins. deci nu vine curent la pompa. acum ce poate fi?? contactul? dar cand pun contactul se aprind martorii in bord. e posibil sa fie dus si sa se aprina martorii?

Vezi releul pompei de benzina de pe panoul de relee. E rleul din dreapta jos, din colt.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am schimbat pe ala releul 167 si la fel facea. azi noapte nu aveam somn si ma gandeam ce ar putea fi .mi-a trecut prin minte clemele alea mufa cu fire de intra in contact. sa nu se dilate la caldura si la rece sa revina. ca azi dmineata am incercat din nou sa pornesc si a mers. apoi am mai strans papucii aia de pe mufa sa faca contact mai bine. acum am pornit-o de 5-6 ori si merge..pun contactul de n ori si merge pompa...acu nush ce sa mai cred. astept sa vina caldura si sa fac un drum mai lung sa vad daca se mai opreste. dar mi-e cam frica sa nu ma lase:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am lasat masina in soare 2 ore. am vrut sa o pornesc. pun contactul nimic. nu se aude pompa. deci cand e rece afara merge. cand e caldura nu mai merge. la mufa aia ( ce zic mai sus) nu cred sa fie. unde sa fie problema?

Modificat de vwgolfemy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti o bujie cand nu porneste si sa vezi daca macar da scanteie. Daca nu da nici scanteie sa nu fie senzorul Hall sau ceva contacte oxidate pe la ECU sau in alta parte, mai ales ca ai zis ca ai momente cand nu se aprinde bordul inclin sa cred ca este ultima varianta, dar trebuie incercate toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si scanteie da. am un prieten si vine deseara la mine cu un contact. sa vad daca problema e contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.revin si eu cu aceasi problema ca multi altii de aici PROBLEME cu PORNIRE sau se opreste motorul in mers!! GOLF 3 - ABU 1.6 Masina porneste greu indiferent ca este cald sau frig afara.sunt momente cand o ia din prima si are momente ca nu vrea nici del trag,interesant ca de las ceva vreme o ora doua sau sunt cazuri chiar de pe o zii pe alta porneste din prima. am verificat pompa de benzina este buna are presiune ,am schimbat filtru de benzina,ce am observat este ca daca ii torn umpic de BENZINA in CARBURATOR o ia din prima ori de cate ori nu vrea sa porneasca asta fac...........ca nam de ales,cineva cu un sfat daca ma poate ajuta,CLAPETA de acceleratie nu e blocata ca functioneaza ,alte idei exista ceva senzor la pornire si cand pun contactul nu se deschide clapeta sa lase stropul de benzina in carburator ,numai ca daca asa este nu inteleg cum de daca torn benzina in carburator o ia la sfert de cheie si maduc de pe loc fara probleme numai moare motorul-am inteles ca senzorul HALL ar putea fii de vina ca nu da comanda la pornire e normal daca torn benzina in carburator sa porneasca chiar daca ceva senzor este defect ???.....................multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e defect senzorul Hall nu iti porneste masina deloc pt ca nu iti da scanteie,incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul de temperatura si cea de la sonda lambda scoasa si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ferib, ia fa urmatorul test. Scoate capacul de plastic de desupra injectiei si roaga pe cineva sa dea la automat timp in care tu te uiti acolo sa vezi daca injectorul pulverizeaza fin pe clapeta metalica. Trebuie sa pulverizeze sub forma unui con des de picaturi foarte fine de benzina. Cine stie, poate pompa iti da presiune si debit dar e defect regulatorul de presiune ala cu arc din corpul de injectie, din vecinatatea injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema pana la urma. releul 167 era problema am cumparat si unul nou la 25 lei dar la fel facea. baga pompa cand era frig afara cand era soare nu mai baga. si am pus alt releu cifra 18 are pe el. si cu releu asta nu se mai opreste. adik cand pun contactul baga continu pana porneste masina. cu celalat baga 2-3 sec si se oprea. acum ce vreau sa stiu. e vreo problema daca il las pe asta? daca baga continuu are ceava?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"DORUR" - multumesc de sfat azi am testat ceea ce miai spus,am chemat pe un amic de al meu sa dea la automat iar eu mam uitat daca vine benzina din injector de venit vine acuma nu foarte mult dar credca este suficient,interesant ca am pus un acumulator nou ca cel vechi de 7 ani a cedat azi si numai mergea nicicum ,iar am resuit sa-l pornesc tot asa sai torn benzina in carburator si am mers pana la cel mai apropiat PECO sam bag niste benzina ca nu aveam prea mult in rezervor,dupa ce iam bagat 10 l de benzina masina a pornit la sfert de cheie de 10 ori una dupa alta. Eu banuiesc ca ar fi ceva mizerie mai multa in rezervor si cand e puzina benzina atucnea face aceste figuri.in viitor am sa incerc sa dau jos so curat complect rezervorul,Mentionez ca am schimbat recent de cateva zile filtru de benzina.Oricum e tare ciudata acuma iar sio revenit si merge perfect masina ca si cum no avut nimica ,nusthiu ce sa zic oricum acesta nui o solutie,vreau sa mai spun ca uneori parca urca turatia la RELANTI de la 800 la 1200 apoi iar scade la 800 ca si cum sar tura singur RAR dar se intampla acest fenomen ciudat,am desfacut si regulatorul de RELANTI so curat dar vad ca nu sa rezolvat nimica e la fel,daca pe viitor am sa rezolv problema de tatului am sa revin si am so postez.multumesc de sfaturi mai astept eventual sia lte pareri sa pot proba."TORN BENZINA IN CARBURATOR CAND MA LASA MASINA SI NU O MAI IA NICI CUM SI PORNESTE LA SFERT DE CHEIE" nui solutie dar uneori e bine venita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nimic? :( va rog zicetimi daca o pot lasa asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune, pana gasesti releul ei, releul de pe faza scurta sau lunga. De preferat ar fi releul original sa nu omori pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune, pana gasesti releul ei, releul de pe faza scurta sau lunga. De preferat ar fi releul original sa nu omori pompa.

ms mult. o sa merg cu asta pana o sa gasesc unu bun..original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu aceeasi problema motor 1.8 benzina se opreste in mers dar dupa 5 min porneste la sfert si merge perfect am puso pe tester si nu da nicio eroare totul e ok numai cand merg cu ea la drum lung se opreste instantaneu cateodata daca dau cheie imediat nu porneste trebuie sa stau putin 5min si o ia ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cat timp ai aceasta problema?Doar dupa ce se incalzeste se opreste motorul?-pentru ca asta e un simptom de bobina obosita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dupa ce se incalzeste adica dupa vreo 20 km se opreste dar nu tot timpul asta e a doua oara intro luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dupa ce se incalzeste adica dupa vreo 20 km se opreste dar nu tot timpul asta e a doua oara intro luna

incearca sa-i pui o alta bobina de inductie de la un prieten si fa-i o proba.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus bobina alta si tot asa face cind pun contactul nu mai se aude ticaitul ala am schimbat si releu pompa benzina si tot asa face se opreste dar mai rar care este releul care actioneaza ecu ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu aceeasi problema motor 1.8 benzina se opreste in mers dar dupa 5 min porneste la sfert si merge perfect am puso pe tester si nu da nicio eroare totul e ok numai cand merg cu ea la drum lung se opreste instantaneu cateodata daca dau cheie imediat nu porneste trebuie sa stau putin 5min si o ia ms

Nu erorile sunt relevante ci parametri live , temperatura apei sa fie corect furnizata catre ECU, motorasul de relanti sa nu faca figuri si sa ramana blocat contactul in timp ce accelerezi, avansul sa nu aiba oscilatii prea mari (oscilatii date de elemente din aprindere defecte gen fise,bobina,bujii).

Am avut un baiat cu Golf 1.6, mi se plangea ca se opreste masina in mers cand si cand, i-am schimbat motorasul de relanti de 2 ori si tot se mai intampla sa se mai opreasca (bineinteles ca au fost verificate toate celelalte elemente).Am hotarit sa merg cu el in probe si cu vag-ul conectat am descoperit ca desi avea 80 km/h, masina accelerata, contactul motorasului de relanti se inchidea si oprea motorul intrucat ECU inregistra un conflict (masian accelerata dar in acelasi timp o vedea si la relanti).

Incearca sa rogi pe cineva sa te ajute cu un log in mers, s-ar putea sa ai sanse sa descoperi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . sthie cineva cumva ce este si pentru ce senzorul din imagine.....problema o am de azi adica numai trage masina GOLF 3 1.6 ABU BENZINA,cand o accelerez moare motorul din prima......am observat ca daca deconectez acest senzor din imagine porneste masina la sfert de cheie daca este conectata nu o mai ia este cand tre sai dau si 5 chei ca sa porneasca.am pornit fara acest senzor conectat si lam conectat in mers si moare motorul.......eu credca este un senzor care alimenteaza CARBURATORUL cu aer asa mi se pare si din motivul ca el nu lucreaza cum trebuie cateodata primeste sau nu mai multa aer sau mai puzina decat ar avea el nevoie si de aia im moare motorul cand vreau sa plec de pe loc....daca aveti idei ce as putea face as fii recunoscator...multumesc

post-58999-0-58971900-1341252419_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este electrovalva de la canistra de carbune activ, se pare ca la tine ECU ii da comanda continuua si ramane pe deschis, in felul acesta nu se mai poate controla volumul de aer pe admisie si ti se opreste motorul. Ar fi bine sa pui masina pe tester pentru ca nu degeaba primeste comanda continua.

Pana rezolvi mergi cu mufa din ea scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..multumesc de raspuns,problema este ca degeaba o mai deconectezi la relantin merge masina bine dar cand o accelerez sa plec de pe loc moare motorul din prima ,daca im iau piciorul de pe acceleratie isi revine la relanti...........nu pot sa ma deplasez cu el nici un metru din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal electrovalva aia functioneaza sacadat prin impulsuri, se pare ca la tine cand accelerezi primeste comanda sa stea deschis nonstop, de aici si oprirea motorului. Daca ai sa scoti electrovalva de pe furtun fara sa il obturezi vei cedea ca nu mai porneste masina deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asta am observat si eu daca o scot numai porneste masina deloc,cei de facut so inlocuiesc acest senzor daca gasesc..........sau un sfat sa ma pot duce pana la un electrician pt. teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!