Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

salut . am si eu o problema cu al meu golf III , 1.4 abd . incepand de cam 4 zile a inceput sa se opreasca in mers , cateodata porneste imediat , alte ori la a 5-a sau chiar a 20-a incercare . precizez ca bobina de inductie este noua , delcoul l-am inlocuit ,si tot degeaba .... poate spune cineva ce sa mai incerc ? sau care ar putea fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu o interfata si vezi daca ai erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu cat va ajuta dar merita sa incercati aceeasi problema o mai aveam si eu, eroare de senzor hall are si acum ,insa acolo unde am facut eu semn un poza este un mecanism la care ajung 2 furtunase de la injectie(imi cer scuze ca nu se vede bine, nu am alta poza la indemana acu) in interior acolo are un pistonas cu un arc actionat de o pompita de vacuum care la mine a ramas blocat si nu mai pornea, daca scoteam furtunu de acolo se oprea motoru eu zic sa incercati sa vedeti ce efect arepost-52097-0-16914400-1333893058_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Va rog sa ma ajutati daca se poate cu niste sfaturi in urmatoarea problema:

Am un Golf 3, 1.6 AEE, benzina, cu 181000km la bord. Acum vreo luna am fost sa-i fac schimbul de filtre si ulei si cand am intrat pe poarta la mecanicul meu mi-a zis ca "imi merge in 3"... La relanti motorul tremura si avea un mers neregulat.

Am schinbat filtrele si uleiul, inclusiv filtrul de benzina, i-am pus bujii noi dar la relanti tot asa trepida. Relantiul statea pe la 620-700 rpm.

Mecanicul imi zice dupa cateva verificari ca este de la injectorul nr.2. OK... Am fost si am curatat si reglat toate injectoarele si... nimic... tot la fel mergea si dupa asta.

Bun... imi zice mecanicul sa verific aprinderea, ca de acolo este daca injectoarele sunt OK acum... Asa ca am schimbat fisele de bujii, delcoul si pipa de la delcou si rezultatul... acelasi.

Motorul in relanti trepideaza si merge neregulat, avand turatia intre 600-700rpm. Mentionez ca in mers si la turatie de peste

2000 rpm merge f. bine si rotund. Pe drum am mers cu 140 km/h si merge de rupe...

Desface mecanicul meu capacul la tacheti si cand se uita tachetii de la cilindrul nr. 2 erau uzati. Ii schimba si ii dam drumul din nou. Rezultatul... acelasi...

La un moment dat scoate fisa cu 4 pini de la sonda de apa si motorul is revine miraculos... Mergea rotund, fara intreruperi, cu relanti-ul pe la 1000 rpm.

OK, ma duc si cumpar un nou senzor de temperatura apa (din acela cu 4 pini si inel albastru), il montam si punem mufa si dam drumul la motor. Surpiza... mergea la fel de prost ca inainte, cu trepidatii si relanti la 600-700 rpm.

M-a exasperat, nu mai stiu ce sa ii fac. Mai mult, acum dupa toate schimbarile astea cand temperatura la motor ajunge in jur de 90 de grade, imi moare motorul la relanti sau in mers cand scot din a treia de exemplu si vreau sa-i dau a doua, in acea pauza intre schimbarea treptelor, imi moare motorul. Chestia asta se intampla numai cand motorul este cald (temp. ajunge pe la 90 de grade). Cand este rece, merge relativ OK.

Va rog dati-mi o idee ce sa-i mai fac, ce sa mai verific.

Ca sa pot merge cu ea fara sa-mi mai moara motorul la relanti si in mers la viteze mici, i-am scos fisa de la senzorul de temperatura de apa si merg asa cu ea. In afara de faptul ca nu-mi mai indica temperatura la motor la indicatorul de bord si ca turatia la relanti este acum de cca. 1000 rpm fata de 600-700 rpm cum era inainte, ce altceva ar putea sa afecteze ca merg cu acea mufa scoasa?

Va multumesc anticipat pentru sfaturi si idei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scoti mufa de la senzorul de temp atunci informatia primita de ECU este ca lichidul de racire are undeva pe la -40grade. Informatia asta impreuna cu cele provenite de la senzorul de temperatura aer, senzorul de presiune si sonda lambda ECU le foloseste pentru a doza amestecul optim de carburant. Acum la tine poate ca unul din senzorii de mai sus da o informatie aiurea dar care se potriveste cu cea de -40 grade cand ai mufa scoasa, ori mecanismul ala din corpul clapeta nu mai poate face corectia in functie de comanda primita de la ECU.

Eu zic sa gasesti pe cineva care stie sa faca un log in mers si care stie sa interpreteze datele (sa-ti faca si adaptarea de clapeta, eventual vezi daca nu merge asa: iei borna de plus ,astepti 15 minute ,ii pui borna dupa care ii pui contactul si astepti 3 min dupa care repeti opreratia inca odata - la unele cica merge :unsure: )

Alta varianta ar fi sa gasesti un AEE care merge bine si sa inlocuiesti pe rand senzorii si corpul clapeta pana gasesti pizmash-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul la 1.6 AEE este de 640-740 rpm pe Golf 3, la acelasi motor pe Polo si Caddy parca si pe Seat nemtii au realizat ca e prea mic si au ridicat turatia de relanti putin mai sus. Eu tot asa patesc, am tremuratul asta la relanti, si am schimbat tot plus curatat injectoarele. Tremuratul la mine s-a declansat cand un destept a lucrat la masina, nu a scos bornele la baterie, si a reusit sa faca un scurt la masa. Tremuratul poate veni si de la tampoanele de la motor sa nu fie cumva duse, iar de oprit in mers s-a oprit doar de foarte putine ori cand stateam la semafor sau cand viram sa parchez. Eu m-am obisnuit cu tremuratul asta, mai ales ca masina rupe asfaltul si acum dupa 15 ani si 200 mii de Km. Singura chestie mai ciudata la mine este unghiul de deschidere al clapetei la relanti care este cam mare si pipa care la punctul mort nu sta chiar pe directia bujiei la cilindrul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am o problema cu golful meu 3 motorizare 1,6 ABU-dimineata si in general la rece scoate fu?m alb si merge ciudat tare asta pana ce se incalzeste motorul;unde este situat senzorul de aet sau cauze ar putra duce la asemenea simptome?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. golf 3 se opreste in mers motor1.4 an 94. sincer mi se tot opreste in mers de ceva timp si mie frica sa intru cu ea in oras sa nu ma lase la vre-un semafor... pornesc masina e totul ok merge frumos. numai ca, cateodata ma lasa dupa 1 km parcurs altadata 15, 100.. are toane toane. Dupa ce se opreste pun contactul nimic. nu se aude pompa bagand o mai las 1 min pun contactul se aude pompa bagand, porneste. alteori cand pun contactul se aude pompa dar tot nu porneste, alteori pun contactul nu se mai aprind martorii de la bord.. nu stiu ce ar putea fi. scurtcircuit??pompa? bujiile? orice sfat e binevenit. MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai probleme in contact, electric sau mecanic, daca zici ca sunt momente cand nu se aprind martori in bord. Misca cheia in contact pana se aprind martorii si daca se aprind de aici este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la piese auto am comandat o pompa noua. acum astept sa vad rezultatele dupa ce o pun. daca face la fel credk din contact e. Multi mi-au zis ca e pompa. si am zis sa incerc cu una noua....aaa da. Si daca e din contact ce trebuie facut? ms mult

Modificat de vwgolfemy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil sa fie pompa (aia ori merge ori nu). Ca sa verifici contactul electric trebuie sa fi atent ca atunci cand dai la automat sa nu se stinga martorul de baterie de pe bord respectiv sa nu iti cada pe 0 acele de la benzina si temperatura. Mai bine schimbai contactul electric (30 ron) decat pompa (banuiesc ca ai dat peste 100 ron) si ai fi scapat de griji. Si spun asta ca interpretare a simptomelor descrise de tine (faptul ca atunci cand pui contactul nu se aprind martorii de pe bord sau ca uneori dai la automat degeaba iar alteori pleaca la sfert). Bineinteles astea ar fi primele variante ca ar mai trebui sa verifici bornele sa nu fie oxidate, firul de masa de pe cutie sa fie ok, siguranta si releul pompei... dar din experienta iti spun ca de cele mai multe ori problematic este contactul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema Golf 3 1,6 ABU....da in nas in timpu mersului cand cel mai des cand o accelerez ....in regim de turatie constant nu prea face asa; am schimbat senzor Hall, sonda de temperatura, bobina are vreun an, bujii schimbate, fise schimbate, capac delcou si lulea schimbate de vreo juma' de anu.

Si , inca un lucru..porneste cam greu dimineata a2-a a3-a cheie si trebuie s-o accelerez putin pana se incalzeste.

Ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil sa fie pompa (aia ori merge ori nu). Ca sa verifici contactul electric trebuie sa fi atent ca atunci cand dai la automat sa nu se stinga martorul de baterie de pe bord respectiv sa nu iti cada pe 0 acele de la benzina si temperatura. Mai bine schimbai contactul electric (30 ron) decat pompa (banuiesc ca ai dat peste 100 ron) si ai fi scapat de griji. Si spun asta ca interpretare a simptomelor descrise de tine (faptul ca atunci cand pui contactul nu se aprind martorii de pe bord sau ca uneori dai la automat degeaba iar alteori pleaca la sfert). Bineinteles astea ar fi primele variante ca ar mai trebui sa verifici bornele sa nu fie oxidate, firul de masa de pe cutie sa fie ok, siguranta si releul pompei... dar din experienta iti spun ca de cele mai multe ori problematic este contactul electric.

Da ai dreptate am schimbat pompa si imi face la fel. asa cred si eu ca contactul este. Ma gandesc si la bobina dar cred ca nu ar mai porni deloc daca nu ar mai da scanteie..si contactul trebuie sa fie pentru motor 1.4 ca sa se potriveasca cu al meu? ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contactul este universal (partea electrica), nu difera de la o motorizare la alta, numai partea mecanica difera, dar si aia difera doar ca sa nu porneasca doua masini cu aceeasi cheie, nu e in functie de motorizare...

Dushan, verifica avansul, mai mult ca sigur cand ai schimbat senzorul Hall nu ai mai pus delcoul in aceeasi pozitie... Iar legat de pornire, din cate inteleg eu nu iti mai merge "socul automat" si ala din punctul meu de vedere poate avea doua cauze: 1. motorasul de ralanti (ala ce modifica pozitia clapetei de acceleratie cand motorul e rece) poate fi dus, sau 2. clapeta de acceleratie are depuneri pe ea si nu mai poate fi actionata de motoras... Arunca o privire la clapeta de acceleratie sa vezi cum arata, dar din cate stiu eu la motoarele astea (ABU) nu are cum sa se depuna pe clapeta, ca benzina este pulverizata direct pe ea (clapeta) si o "spala"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scoti mufa de la senzorul de temp atunci informatia primita de ECU este ca lichidul de racire are undeva pe la -40grade. Informatia asta impreuna cu cele provenite de la senzorul de temperatura aer, senzorul de presiune si sonda lambda ECU le foloseste pentru a doza amestecul optim de carburant. Acum la tine poate ca unul din senzorii de mai sus da o informatie aiurea dar care se potriveste cu cea de -40 grade cand ai mufa scoasa, ori mecanismul ala din corpul clapeta nu mai poate face corectia in functie de comanda primita de la ECU.

Eu zic sa gasesti pe cineva care stie sa faca un log in mers si care stie sa interpreteze datele (sa-ti faca si adaptarea de clapeta, eventual vezi daca nu merge asa: iei borna de plus ,astepti 15 minute ,ii pui borna dupa care ii pui contactul si astepti 3 min dupa care repeti opreratia inca odata - la unele cica merge :unsure: )

Alta varianta ar fi sa gasesti un AEE care merge bine si sa inlocuiesti pe rand senzorii si corpul clapeta pana gasesti pizmash-ul.

Am dat jos clapeta de acceleratie si am curatat-o luna...

Am cumparat un nou senzor de temperatura (desi celalalt era luat acum doua saptamani) si l-am schimbat... tot degeaba! La relanti, cand motorul este la 90 de grade, tot trepidat merge si din nou a inceput sa-mi moara motorul cand se atinge temperatura de 90 de grade. De asemenea am observat acum ca turatia oscileaza intre 600 si 800 rpm la relanti cu motorul cald.

Intrebare: se potriveste la motorul asta de 1,6 AEE o clapeta de acceleratie de la alt tip de motor de Golf 3 pe injectie multipunct? Nu prea am gasit pe la dezmembrari Golf-uri 3 cu motoare de tipul asta, AEE, ca sa pot sa iau clapeta si sa o pun pe masina mea ca sa vad cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti acelasi motor pe Caddy, polo, seat

Trebuie sa folosesti aceeasi clapeta pentru motorul asta, altele nu merg

Vezi ca iti fluctueaza pentru ca ori ai aer fals pe la furtune crapate, ori cablul de acceleratie este prea strans, ori a decedat motorasul de relanti in cel mai rau caz sau clapeta nu este adaptata cu vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Bai fratilor ma dipera problema asta. G3 se opreste in mers. trag pe dreapta pun contactul din nou sa pornesc nu vrea, nu se aude pompa bagand . o mai las 1 min, pun contactul din nou se aude pompa bagand si porneste. face si fara sa o pornesc. pun contactul de vreo 2-3 ori se aude pompa bagand dupa care nimic si nu vrea sa porneasca. o las putin se aude pompa din nou si porneste. Alteori baga pompa prea putin se aude un tacanit la nici o secunda dupa ce am pus contactul si nu vrea sa porneasca Ce pareri aveti?orice sfat e bun venit. aaa da sa stiti ca am schimbat releul 167 si pompa de benzina lasandu-ma pe mana unui mecanic ca asta ar fi problema. dar tot asa face. Motor 1.4 an 94 44kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa ai pus-o noua?Prima data verifica contactul apoi verifica traseul firelor de la pompa in tabloul de sigurante si soclul releului de la pompa daca zici ca releul l-ai schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da noua am pus.o. dar baga slab de tot si am lasato pe cea veche. sincer nu stiu cum sa veific socul. sau unde e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si filtru de benzina daca zic ca presiunea este mica,sigur e infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....pentru cei care mai au probleme cu opritul in timpul mersului pot apela cu incredere la la D-ul Rudolf ,problema nu se poate rezolva in spatele blocului.

Sper sa se inteleaga nu mai dati baniii aiurea pe piese pentru ca nu se rezolva nimic.

Din partea mea se poate inchide topicul...

Multumesc mult ,mie nu-mi face probleme tot timpul ..cand mi-e lumea mai draga ,tac-pac se opreste ..numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi m-a lasat de tot. nu mai pornea. asa ca am luat 2 fire am pus pe clemele de la pompa benzina si pe un bec. am pus contactul si surpriza nu sa aprins. deci nu vine curent la pompa. acum ce poate fi?? contactul? dar cand pun contactul se aprind martorii in bord. e posibil sa fie dus si sa se aprina martorii?

Modificat de vwgolfemy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema. Cum as putea da de D-ul Rudolf? specific ca sunt din IASI.

Daca vede mesajul D-ul Rudolf as vrea sa ma contacteze pe e-mail . "chelu0202@yahoo.com"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!