Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Care este supapa de soc?

Cea albastra din spatele cutiei filtrului de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in fata filtrului de aer,cum te uiti la masina din fata la unele modele la altele este prinsa pe linga balamaua stinga la capota de un surub,in partea de sus intra un furtun subtire si jos iese altul mai gros ambele sunt panzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 nu are supapa de soc. Socul, este creeat prin intermediul senzorului de temperatura care citeste temperatura agentului de racire, da informatia la ECU si acetsta la randul lui ridica turatia la motor prin clapeta de acceleratie. Ce vorbiti voi aici mi se pare pe langa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....si clapeta este actionata de motoras..... .Scuze, nu am mai mentionat asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa demontezi acel sistem (practic o cutiuta si 2 senzori) si nu mai ai ce face cu ele as vrea sa le iau eu, as vrea sa fac cercetari sa vad cum este gandita dracia aia..Daca ai nevoie de ajutor (eventual drum prin Sibiu) te ajut eu sa le demontezi.Dupa demontare trebuie pus masina pe tester pentru resincronizare clapeta cu motoras relanti.

Da, toate Golfurile 3 sunt euro 2 deci chestia aia chiar nu stiu de ce s-ar numi euro2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautati pe net,,TwinTec KLR KBA 16820,, acesta este tot sistemul socului automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este cu totil altceva, e pe baza de vacuum.

Euro tr2 este complet electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind este motorul rece pornitil,motorul nu merge regulat si vibreaza putin,stringe furtunul care pleaca din supapa sa nu mai traga aer si turatia se schimba..deci ce concluzie sa trag ca acest mecanizm nu este socul? Si pe traduceri spune ca este pentru pornirea la rece, eu am mers cu acel furtun opturat si a consumat benzina de nu mi-a venit sa cred asta pentru faptul ca suna bine motorul la pornire si nu mai vibra Dupa 5-7 minute cind motorul are o temp. mai mare mecanizmul asta se intrerupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca nu este legat de soc.Oricum este un sistem suplimentar, socul la motoarele noastre (1,6 ABU) este electronic, controlat de ECU prin motorasul de relanti in functie de temp. apei,a aerului aspirat.

Am vazut in special la motoare de 1.8 acest sistem vacuumatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti ,poate spune cineva cati senzori avem si ce rol are fiecare si unde sunt localizati .De ce toate golfurile au probleme . Eu am 1,6 abu monomotronic 75 cai am inlocuit carborator cu tot cu injector .Cu al meu are fluctuatii mari de turatie la relanti cand e rece,am inlocuit si senzor temperatura si da sa se opreasca in mers .Cu cel cumparat second are alte simtome rece functioneaza perfect dar cand ajunge la 90 grade moare motorul .regulator de turatii am trei bucati in sase fire care m-au costat destul de mult ,mentionez ca le-am rotit mereu .Am sacrificat unul desfacandu-l sa vad ce e asa dificil de reconditionat par sa fie bune toate am verificat cu instrumentul de masura contactul din capat, motorasul dar ce face in plus de cel cu patru fire, lucreaza la alta tensiune? 1 .cum verificam senzorii de temp si care mai sunt ? 2. o bobina de inductie poate intrerupe dar nu da fluctuatii de turatie. 3. o pompa de benzina daca ar avea probleme ar trebui sa moara in sarcina cand e solicitata mai mult ? 4. cat de adevarata este resetarea erorilor prin desfacerea bornelor de la baterie ,sau legat de clapeta acceleratie.Poate are nevoie de mai mult timp fara tensiune sa se reseteze ecu. va multumesc pt rabdare, o seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gicanuxxl ceea ce intrebi tu este extrem de complicat de explicat. Eu iti recomand sa faci o scanare inainte sa vedem daca nu ai nici o eroare. Dupa fiecare inlocuire sau curatare a clapetei de acceleratie trebuie resestata clapeta. Ai verificat tubulaturile sa nu ai scapari de aer? Zic sa incerci si alta pompa de benzina.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de reparatie Golf 3, capitolul Sistemul de alimentare, in subcapitolul Echipament de injectie sunt descrisi toti senzorii cu functiile lor precum si principiul de functionare la motoarelor Golf3. Potentiometrul clapetei,contact relanti,senzor temp. apa,senzor temp. aer aspirat,sonda lambda,sistem recirculare vapori rezervor,senzor Hall,preincalzitor amestec carburant si evident ECU.

Pe scurt:

Se pune contact---se citeste temp. apa---se citeste temp. aer motor---se verifica contactul relanti---se trimite comanda motoras relanti ptr. pozitionare clapeta acceleratie(soc automat) si tensiune la sist. de preincalzire amestec..In momentul cand se da la automat ECU mai citeste informatia de la senzor Hall. Bineinteles ca totul se petrece in cateva fractiuni de secunda. In momentul in care unul din senzori nu este ok apar probleme, fie masina porneste si moare imediat, fie porneste si ramane turata (peste normalul de 1100-1200), fie nu porneste deloc,fie porneste si functioneaza subturat.Depinde de ce senzor este defect si ce rol are acesta in funct. motorului. Aici se face diferenta intre mecanici priceputi la Golf 3 si altii, respectiv abilitatea fiecaruia de a interpreta parametri in timp real afisati la diagnoza.(nu numai de a citi erorile, ca sunt masini fara erori la test si totusi functioneaza prost...).

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti ,am pus niste bujii noi ngk asa ceva cred cam scumpe ,dar sau ameliorat simtitor problemele mai am mici fluctuatii dimineata dar nu mai moare in mers.Referitor la euro tr 2, pt mac 23 cand ai scot siguranta de tensiune masina nu mai are viata e cam puturoasa .Voi cauta sai schimb si fisele capac delco , ce valoare trebuie sa aibe o fise pe instrument .metionez ca nici una nu da aceasi valoare.Oare sa fie ceva si din fise.Cum se reseteaza clapeta ,am citit ca trebuie sa scoti borna pt ceva secunde si pornesti fara sa accelerezi 2 minute ,cat de reala-i treaba asta ? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele trebuie sa aiba 6 kilo-ohmi. Fisele bune au ce va de genul 5.9-6.1 kilo-ohmi.

Iar legat de euro tr2 ti-am scris si mai sus, ca sa il anulezi trebuie sa ai vag-com sa poti readapta clapeta de acceleratie, altfel se intampla ceea ce zici tu, masina lipsita de putere.Cand te hotarasti te ajut cu placere (ma gandesc ca o diagnoza costa cam cat un drum Vl-Sb :lol: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de niste sfaturi daca se poate.

Este vorba de un motor de 1.4 monopunct.

In seara asta am inceput sa aud un sunet incet dar ciudat in bord care venea din dreptul panoului de lumini iar motorul incepea sa se tureze singur pana la 3000 turatii/min scazand la 2000 unde stagna cateva secunde iar apoi cobora brusc la 900, asta cand eu luasem piciorul deja de pe acceleratie. Dupa vreo 10 min de mers la un semafor mi-a murit motorul si numai vroia sa porneasca nici in ruptul capului. Pe a doua pozitie a cheii imi arata Uleiul si Bateria care nu se stingeau. Dupa ce i-am mai dat cateva chei, bateria nedand semne de slabiciune a pornit motorul subturat iar eu am accelarat-o si si-a revenit reusind sa ajung acasa fara sa se mai supratureze masina si fara sunetul din blocul de lumini.

Tin sa mentionez ca masina mergea in suturi saptamanile trecute si am schimbat si carburatorul de injectie cred( fiindca sunt in austria si cred ca asta mi-a schimbat electricianu) iar apoi a mers mai bine. Pe urma dupa o zi a mers la fel de rau ca inainte si apoi am schimbat personal fisele de la bujii si capacul delcoului, masina mergand excelent. Tragea si mai bine si tot. Dupa cateva ore am lasat masina intr-o parcare si nu vroia nici cum sa porneasca si mi-am dat seama ca nu tragea benzina si ca e posibil sa fi ramas fara benzina cu totul ca imi indica ca sunt la un sfet cu benzina. Am bagat 5 litrii de benzina si masina a pornit si a mers super ok din nou pana la faza de mai sus.

P.S. Mecanicul din Austria a vazut ca imi lipsea destul de mult ulei, adica 1 litru si mi-a adaugat el de la Castrol ceva ulei sintetic am impresia acum cateva zile, dar in orice caz era ulei nou si am vazut si eu pe cutie ca era bun pt Golf 3. Poate e irelevant dat vi-am spus totusi ca altfel nu stiu de ce ar fi pornit beculetul de ulei pe pozitia a 2-a a cheii.

P.S.2 Scuzati greselile de ortografie dar sunt obosit si plin de nervi iar aici e atat de scump sa o bag in service incat mai bine o vand pe bucati, Totusi daca ati inteles ceva si are careva sa imi de-a un sfat a-si fi recunoscator. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunetul din bord coincide cu functionarea proasta vezi sa nu ai vreun contact imperfect. Ar trebui sa desfaci bordul si sa arunci o privire pe acolo. Oricum verifica si conexiunile la baterie, alternator si electromotor, este bine sa fie in conditii bune pe frigul asta pot face figuri oricand.

Daca dupa ce porneste se sting toti martorii nu ar trebui sa fie probleme. Totusi sa te uiti la ulei sa nu-si schimbe culoarea sau sa faca spuma avand in vedere ca le-ai amestecat si nu stii ce.

Sunt foarte multe cauze pentru ce ti s-a intamplat tie , dar avand in vedere ca nu face tot timpul este posibil sa fie un contact imperfect pe undeva.

Vezi in ce stare este si ECU (calculatorul motorului), vezi ca este undeva sub stergatoare cum te uiti din fata masinii, ii scoti mufa si cureti cu spay de contacte (nu fortezi mufa, vezi ca are ca o sina care trebuie trasa in lateral ca sa iasa mufa, si atentie nu folosesti nimic abraziv pe acolo, doar spray special de contacte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat conexiunile la baterie, alternator si electromotor si sunt ok. Am curatat putin capacul delcoului intre timp.

Spuma nu am gasit nici la joja nici pe unde se baga ulei, totusi e cam negru uleiul. Spray de contacte nu am avut asa ca nici nu am umblat la calculator.

Daca ar fi dupa mine a-si curata si clapeta de acceleratie dar nu stiu exact cum sa dau de ea. Presupun ca e in continuarea furtului ce vine de la fitrul de aer sub injectie nu? Ca electricianul mi-a schimbat tot carburatorul de injectie cu unul second dar am impresia ca nu l-a curatat si l-a pus tot murdar inauntru cum l-a luat de pe alt golf.

Intre timp am dat si o tura de vreo 3 kilometrii si a mers super ok. Nu am mai auzit nici sunetul in panoul de lumini si nici fluctuatii de relantii nu am avut. mai tarziu am un drum de 30 de km si revin cu detalii.

App... am vazut abia acum ca uleiul din bidonas de la frana ce mi la pus mecanicul e transparent. E normal asa ? Eu tot negru sau mai gri stiam ca exista.

Modificat de Maniak22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor si LA MULTI ANI,partii feminine a forumului.Am un Golf3,1.4 benzina,AEX si am probleme cu el.Intr-un mod total neregulat intrerupe din mers.In urma cu cateva luni un prieten iscusit a pus testerul pe el si nu arata nimic.Uneori se opreste cu totul si porneste doar daca tin pedala de acceleratie apasata la maxim.Mai nou,joia trecuta am ramas cu ea in pana su dupa cateva insistente a pornit iar.Dupa aceea am apelat la un prieten si mi-a dat o alta bobina de inductie sa verific,Aparent mergea mai bine.dar dupa cateva zile iar a inceput sa intrerupa scurt si aseara s-a oprit.Dupa alte insistente si acceleratii la maxim a pornit.Am studiat toate reactiile si nu este nimic regulat.Am cam inceput sa disper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul de la pompa de benzina. De asemenea, sita pompei din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru promtitudine.1.In urma cu cateva luni,un prieten mecanic a spus ca mi-a curatat tot ce inseamna instalatie de alimentare,inclusiv cica ar fi scos pompa de benzina,dar am un semn de indoiala.2.Unde se gaseste releul de la pompa si cum il recunosc?3.Deci,sa ii inapoiez omului bobina de inductie si sa o pun la loc pe a mea?

Modificat de v@sy
Posturi mutate.Data viitoare foloseste functia Search inainte de a posta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,iar.Astazi la ora 11.00 s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca.La ora15.00 a pornit la sfert.Va rog spuneti-mi unde sa dau de releu si cum sa-l recunosc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca solutia este sa merg de la Suceava,pana la Satu Mare la dl Rudolf?Mi se pare cam complicat.Astazi am verificat releele si altele.Nu am putut desface flansa care tine pompa de benzina.Alt amanunt...astazi venind spre casa am luat o balta si dupa aceea s-a oprit de vreo doua ori.Cu ceritudine apa nu a ajuns la bobina de inductie.De fiecare data inainte de a da la automat am apasat sigurantele.Pot fi coincidente,dar prea multe.Asa ca inca astept o idee clara.Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai luat o balta si s-a oprit ar trebui sa verifici capacul de la delcou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ovidiu963 schimba delcoul (complet) ! Din ce descrii tu , sunt sigur ca magnificul senzor HALL face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!