Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

am un Golf 3 1.6 ABU am schimbat contactul de la cheie ,senzorul Hall ,senzorul de temperatura,clapeta am curatat o si filtru de benzina ,masina tot se opreste in mers in orice viteza .De currand am observat ca in momentul in care virez pe loc maxim stanga sau dreapta mi se opreste motorul , la fel si la apasarea consecutiva pe loc a franei .Urmeaza schimbul filtrului de aer si a mecanicului . Daca aveti alte ideii in ceea ce sa mai schimb sau sa verific ar fi o mana cereasca deja incepe sa ma omoare problema asta

Daca ti se opreste cand virezi, nu are treaba servo directia. Eu am mers fara servo o bucata de drum pt ca mi-a curs lichidul si nu aveam la mine, iar masina nu s-a oprit. E chestie de senzor aici. Motoras pas-cu-pas.... cum zice colegul lupo_bv clapeta sa se fi dereglat. Tind sa cred ca masinutelor astora nu le place deloc iarna :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat clapeta si tot ce era pe acolo iar acuma nu mai vrea sa mai porneasca ... .Era plin de ulei am curatat dar acuma ...imi vine sa imi dau palmi ...sper sa o rezolv..by the way mi s-a cam terminat bateria .Am incercat de sa iau curent de la altcineva ... a inceput sa porneasca dar cand incercam sa o accelerez parca nici nu simtea acceleratia ...

Modificat de mujahedinu85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai pus toate firele la loc? Ai resetat clapeta? Nu te mai agitata atata ca o sa rezolvi. Am mai citit ce ai scris dar o diagnoza ai facut pana acuma? Flansa de sub injector nu e sparta, crapata?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca aici unde arata sageata mai era ceva ...in afara de un arc ,pt ca am reusit sa desfac suruburile alea cu mana parca nu erau stranse ... le am strans cand le am pus la loc binisor .o sa le mai slabesc .... diagnoza vag am facut, mi o schimbat senzorul de temperatura si hall si nimik ..va tin la curent cu problema ...

NU de alta da era sa iau un gard cand am luat o curba ...hihihi

post-68806-0-93486500-1327856190_thumb.j

Modificat de mujahedinu85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia legatura cu paul_ral sau cu Al Bundy pentru ca nu am acces la elsa sa-ti spun daca e nevoie de o forta precisa la strangere. Nu stiu daca era nevoie sa desfaci acolo dar odata ce ai desfacut nu mai conteaza. Mai caut si iti mai raspund. Am avut si eu pb cand dadeam de servo murea motorul dar la mine a fost flansa de sub injector dar am aflat dupa ce am facut diagnoza. Eu luam curba si ramaneam fara servo si fara motor si am stat asa cam 50 de curbe...uneori era sa intru in masinile care erau parcate. Eventual porneste motorul si misca corpul clapetei cu mana si daca moare motorul este poate flansa. Sunt multe alte furtune care pot sa iti dea aceeasi problema.

Ai facut diagnoza inainte sa desfaci clapeta si ai avut eroare? Ce eroare?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau de cele intamplate dar pana la urma tot o sa mearga :lol:

Ala e regulatorul de presiune si suruburile alea se strang la 1.5Nm deci cu grija daca nu ai o cheie dinamometrica. Nu stiu sa-ti dau un termen de comparatie pt ca cheia mea incepe de la 20Nm, dar cred ca ar trebui sa strangi din aprope in aproape la inceput numai cu mana.

Restul vezi prin atasamente si daca mai ai nevoie de ceva posteaza aici si daca putem te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti ,ziceti mi j mie de ce mi se opreste in mers, nu mereu, numai cand ii dau talpa si dupaia merg normal , ce are , ce schimb l ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa urmaresti si temperatura agentului de racire cand ii dai talpa. Mie cand am avut decedata sonda de pe radiator si nu mai pleca electroventilatorul, cand ajungea apa pe la 100-110 grd se oprea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti am si eu un abu 1,6 si sincer nu stiu ce sai mai schimb am incercat cu 3 motorase pas pas am inlocuit tot carboratorul cu injector cu tot pus de pe alta masina,verificat pompa benzina ,senzor temperatura ,bujii ,............tot se balbaie in mers cand vrea ia da sa moara si in sarcina si pe liber dar a mea daca in mers opresc din contact si pornesc revine la normal ca si cum siar lua restart si mai merg ceva km si revine problema.CE AVEM DE FACUT CU ELE,oare sunt cele mai proaste motorizari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut sunt nou pe forum sunt posesor de un golf 3 motor 2000 ,8v gti si intimpin mari probleme cu el;nu se alimenteaza cum trebuie i-am schimbat bujiile nimic ,bobina da scantei ,i-am curatat sistemul de admisie si marea mirare mi-a fost cand am plecat cu el si dupa 200 d metri sa oprit si nu a mai pornit,am mai observat ca nici pompa nu se mai auzea atunci cand puneam contactul!!!.punctul culminant a fost ca dupa ce m-am dus la un peco i-am luat 4 l de benzina l-am alimentat si a pornit!!! mentionez ca nici ceasul de benzina nu-mi merge ! ce sa fie?releul?pompa? rezervorul spart?m-am uitat la furtunele de alimentare si erau ok!mai imi pui intrebarea de ce a pornit dupa ce am bagat cei 4 l de benzina/// va rog ajutoooor !!!orice parere conteaza!!!va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF 3 1,6 ABU ,are imobilizator ,unde are mufa pt diagnoza , cum se verifica pompa de benzina ,la servisuri toti spun ca nu se poate face diagnoza la acest model din 1994 abu 1,6 ,daca aveti detalii va rog sa-mi dati si mie un raspuns multumesc.mentionez ca am schimbat multe piese si mai am un pic si renunt la masina ,se opreste in mers si are fluctuatii de turatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imobilizator s-a pus din Octombrie 1994, mufa pentru diagnoza este in dreapta scrumierei mascata de un vapac dreptunghiular din plastic ( scoti scrumiera si culisezi spre stanga acel capac). Pompa de benzina o verifici la service sa vada ce presiune baga pe instalatie, sau scoti furtunul de tur si ar trebui sa arunce cativa metri cand pui contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate cele 47 pagini ale topicului si mi-am dat seama ca n-am priceput mare lucru. problemele nu sunt nici pe departe lamurite.

sa va spun paţania mea: in dimineaţa in care trebuia sa plec la aeroport la Tg. Mureş nu mi-a mai pornit masina. nu s-a mai intamplat niciodata in 3 ani jumate. dupa ce m-am întors în ţară am încercat sa o pornesc iarasi. n-am reuşit aşa ca am tractat-o la servis. am pornit-o foarte greu si explicaţia mecanicului a fost că am inecat-o si am consumat bateria. a doua zi am luat-o de la capat, am pornit-o foarte greu, dar după ce se încălzea pornea normal la prima cheie. dupa un timp n-a mai pornit deloc. la servis au verificat in scanteia si avea. cam slaba dupa cum a zis mecanicul. benzina se pulveriza in carburator, de invatit invartea, singura problema nu pornea. am suspectat senzorul HALL.( masina are interfata cu doua mufe cu cate 2 pini, necesita adaptor, de care nu avem, asa ca nu puteam face test VAG. )ca sa nu dau banii degeaba am rugat un coleg ce are tot G3 sa vina sa ma ajute cu delcoul lui. L-am luat de pe masina lui si l-am pus pe masina mea. nu am reusit sa pornim. Atunci am luat si bobina si a pornit. am comantad piesele si pe urma le-am montat in ordinea inversa pe masina lui. am constatat ca amandoua sunt defecte.

in concluzie: PREZENTA SCANTEII, SI INJECTAREA BENZINEI CARBURATOR, NU EXCLUD NEAPARAT DEFECTAREA BOBINEI SI A SENZORULUI HALL!!

Acum a din nou probleme. dupa ce am uitat pozitia aprinsa SI MI S-A DESCARCAT COMPLET BATERIA nu porneste la RACE. trebuie sa incerc de 4 cinci ori pana reusesc (dar totusi mult mai putin ca si prima data cand trebuia sa incerc de 30-40 de ori) si apoi trebuie sa tin accelerat pana il incalzezc putin cam 30 sec. turatia sta pe prima linie sub 10 (800?)nu pe 1200 sau cat statea pana cum la rece. de aici trag concluzia ca nu merge ŞOCUL AUTOMAT. Cum pot sa verific asta? dupa ce merg 10-15 minute can pornesc se tureaza singura pana la 1800-2000 de ture cam de 3 , 4 ori si apoi isi revine. ceva e dat peste cap si nu stiu ce. am curatat carburatorul dar numai pe desupra,. nu stiu sa-l desfac. nu era murdar. cum pot sa verific shocul automat? mentionez ca a mers foarte bine pana in momentul in care am ramas fara baterie. sper ca n-am exagerat prea mult cu scrisul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci adaptarea clapetei cu vag-ul si daca bateria s-a descarcat complete eu zic sa o pui la redresor sa-si revina complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus-o pe redresor am incarcat-o si tot asa face. nu pot face adaptare VAG COM pt. ca nu am adaptorul pt. interfata. cum verific functionarea shocului automat?

Modificat de gabriel.s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa de la senzorul temperatura apa. porneste la prima cheie la 1200 ture. inseamna ca el e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut gabriel fi mai explicit ce simtome are.pornesti si are fluctuatii mari pe relanti da sa moara in sarcina ,se opreste in mers .

problemele pot fi multiple motoras pas pas ,senzori de temp,hal ,eu am si o prostie pusa prin germania ceva de genul EURO TR2 ,care au modificat cumva din euro 1 in euro 2 sa mai ia niste bani in plus cai euro 2. te rog spunemi si mie undei mufa aia ca eu nu o am la brichieta eu am 1,6 abu 75 cai 1994. si undei ecu ala ascuns .daca stie cineva cum se verifica prostia aia de EURO TR 2 ca are leg cu motoras pas pas si sonda lambda ,cum se poate elimina macar pt test,va multumesc si totusi ar fi bine sa fim mai amabili ca stiu ce inseamna sa-ti moara motorul intro depasire sau un giratoriu va salut si sa auzim solutii reale o seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce modificare ti-au facut tie dar toate golf 3-urile din 1991 pana in 1998, cand s-a oprit producatia, sunt toate indiferent de motorizare benzina/diesel euro 2 cu o singura exceptie un motor 1.9 TDI cod ALE este euro 3.

Mufa de diagnosticare imi este greu sa cred ca nu o ai la bricheta dat fiind anul fabricatiei masinii tale - 1994. Din 1994 s-a trecut la noul tip de mufa "OBD" deasupra brichetei. Inainte de 1994 era vechiul tip de mufa "2X2" situat in spatele butoanelor din consola centrala (in stanga dezaburirii). Vezi sa nu ai si tu la fel.

Din ce inteleg eu la tine sunt multe neconcordante : modificare de la euro 1 la 2 (desi nu vad cazul) si lipsa mufa de diagnoza adecvata..... Esti sigur de ce motor ai pe masina ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi colegu am cautat unde mi-ai spus pe consola si nu am gasit acolo am gasito tot la brichieta dar cum ,capacul acela care trebuia sa culiseze el era lipit cu picatura cred ca lam fortat si a cedat .acum astept un amic sa-mi faca un test si in final sa vad cei de facut. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la EURO TR 2 ,am cautat pe google si am gasit o documentatie in limba germana am tradus ,si asta sa inteles ca face modulul asta ,poate gresesc eu . :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai postat documentatia tradusa......

Daca iti face probleme instalatia aia da-o jos ca oricum nu te ajuta cu nimic. Masina e euro 2 din fabrica.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut gabriel fi mai explicit ce simtome are.pornesti si are fluctuatii mari pe relanti da sa moara in sarcina ,se opreste in mers .

dupa ce porneste nu mai are nici o problema. totusi parca nu trage chiar asa ca si inaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica socul cu mana,cand pornesti la rece se duce turatia sus 1000-1100si apoi scade usor pune degetul pe filtrul de la supapa de soc si trebuie sa simti ca trage aer in interior la fel mai este un filtru mic pe furtunul subtire care intra in (carburator) trebuie sa simti ca-ti trage pielea in interior.Daca nu merg desfale si spala-le cu o perie de dinti tare cu benzina,poti desface si supapa de pe masina si pe unde iese furtunul mai gros trage cu gura trebuie sa simti cum lucreaza acel pistonas din interior.Dupa ce ajunge apa la 60-70 grade se intrerupe socul si turatia se stabilizeaza la 800-850

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!