Jump to content

GOLF 3 se opreste in mers..


NARCIU
 Share

Postare recomandată

Am un Golf 3 Gti 16v(ABF), si de o luna nu ii dau de cap, cand e motoru rece porneste la sfert dar cand se incalzeste se opreste din mers, am mai avut probleme cu pompa de benzina cand era pe duca avea aceleasi simptome dar dupa ce se oprea pornea imediat, acum porneste mergi intre 2km -15km se opreste dar nu mai porneste, dupa 15 min porneste dar merge foarte putin si se opreste, i am schimbat bobina (noua) si delcou (second) dar tot asa face. Am pus o si pe tester unde mi a dat acel senzor hall, si ceva pe la sonda lambda, am resetat si nu mi au mai aparut. o sa incerc sa verific senzorul Hall cum ati spus voi in Topic, si sa mi iau o noua sonda Lambda. Si inca ceva dupa ce se opreste dau destul de mult la automat si la un moment dat da rateuri, cred ca face benzina autoaprindere sau asa ceva, pompa e de vr6 baga de rupe dudu, turu si returu sunt verificate, supapa de retur e brici, filtru de benzina nou. Ma gandesc sa nu fie vreun fir intrerupt sau sa nu faca contact bine sau poate un releu.

Daca a mai avut cineva probleme de genu poate imi spune si mie cineva ce sa mai fac ca simt ca innebunesc, nu mai stiu ce sa schimb.

Modificat de Klauss_claudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu porneste scoate pe rand mufele de la sonda lambda si de la senzorul de temperatura al agentului de racire. Daca pleaca cu una din mufe scoase atunci este defect elementul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca rateurile se datoreaza faptului ca tie benzina iti baga dar scanteie ioc, iar atunci cand scanteieste gaseste prea multa benzina in cilindri. Nu stiu daca asta este fenomenul, este doar o supozitie.

In autodata zice ca pentru nepornire sau pornire grea la cald (si pentru alte probleme) ar putea fi de vina si MAP (manifold absolute presure) care cica este incorporat in ECU, si este un furtun care duce de la motor la el. Verifica si furtunul ala sa nu fie murdar, infundat sau crapat.

Daca porneste si se opreste ar putea sa fie ceva probleme si la IAC (elementul 16).

Daca totusi porneste greu la cald, ar trebui verificat si Knock sensor (sunt de fapt 2 la tine 21 si 22), dar vezi ca daca-l dai jos iti trebuie cheie dinamometrica pentru a-l pune la loc.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam mult pentru sfaturi am sa le incerc pe toate, acum ma duc la masina sa ii dau de cap, revin mai tarziu sa va zic ce am reusit.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca rateurile se datoreaza faptului ca tie benzina iti baga dar scanteie ioc, iar atunci cand scanteieste gaseste prea multa benzina in cilindri. Nu stiu daca asta este fenomenul, este doar o supozitie.

In autodata zice ca pentru nepornire sau pornire grea la cald (si pentru alte probleme) ar putea fi de vina si MAP (manifold absolute presure) care cica este incorporat in ECU, si este un furtun care duce de la motor la el. Verifica si furtunul ala sa nu fie murdar, infundat sau crapat.

Daca porneste si se opreste ar putea sa fie ceva probleme si la IAC (elementul 16).

Daca totusi porneste greu la cald, ar trebui verificat si Knock sensor (sunt de fapt 2 la tine 21 si 22), dar vezi ca daca-l dai jos iti trebuie cheie dinamometrica pentru a-l pune la loc.

Am gasit buba, defectiunea s-a datorat senzorului de pe vilbrochen, acum merge perfect, si nu se mai opreste.

Multumesc celor care mi au dat sfaturi cu ce as putea face.

Modificat de Klauss_claudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am avut si eu aceeasi problema la un golf 3 1.6 si am rezolvato u schimbarea releului la alternator..../

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine aceeasi problema am rezolvat-o prin schimbarea pompei de benzina. La 1.6 ABU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu o problema similara.Are un golf 3 1.4..masina nu isi tine relatiul deloc,se opreste motorul imediat,indiferent ca e rece sau cald.A schimbat motorasul de relanti,la propunerea mecanicului,dar problema persista.Acum ia sugerat sa schimbe si ECU,dar nu prea mai are incredere.Poate circula cu masina,,dar merge si un pic in suturi..desigur la primul semafor,sau la prima incetinire motorul se opreste.Cum poate afla daca e sigur ECU?sau poate e altceva.

Modificat de BlackJack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbe intai mecanicul :icon_cheesygrin: . Dupa aia sa o puna pe un vag com sa vada ce erori sunt pe acolo, poate trebuie curatata clapeta si dupa aia readaptata, poate vreun senzor e de vina, poate fi si pompa de alimentare, pot fi bujiile sau fisele, poate fi bobina de inductie, sunt multe....... si cand mai dai si peste un destept din asta care schimba direct clapeta si dupa aia ECU mai bine dai masina in sant si iei alta, ca altfel te costa mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are mufa pentru vag com..e din 92,poate ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are frate. Este langa scrumiera acoperita pe acolo pe langa butonul de dezaburire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! si eu am avut aceeasi problema la masina mea ... contactul era stricat ... partea electrica .. dar se intampla mai mult pe loc decat in mers sincer.

eu am schimbat contactul interior si a fost ok

ma poate ajuta cineva si pe mine ? am un golf 3 , 1.8 , 75 cp , cutie automata , an fabricatie 1993.

uneori , dupa ce opresc motorul ... sta vreo 10 minute ...imi porneste , si imi pare ca se ineaca , nu mai imi accelereaza , chiar uneori imi moare motorul daca insist , dupa care masina porneste normal ... si merge normal vreo 2-3 zile ... cand iarasi ma intalnesc cu aceeasi problema.

ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ? va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat masina porneste ( bine/rau sau cum o fi) eliminati din discutie bobina de inductie.

Principala cauza pentru majoritatea problemelor descrise pe acest topic este: maginificul senzor HALL. ( asta e "bulangiul" care trimite informatii aiurite catre ECU).

Solutia data de unii mecanici sau specialisti ca ar trebuii sa fie schimbat ECU ( adica calculator de injectie) este una dintre cele mari mari tampenii posibile.

Nu calculatorul de injectie e de vina, ci componentele care transmit informatii catre el!

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Eu am un golf 3 din 92, si ca raspuns la problema despre oprirea in mers a motorului, eu am patit-o de 3 ori in 2 ani, toate 3 problemele fiind diferite intre ele, dar efectul a fost acelasi.

Problemele au fost: >> prima data, din cauza contactului (partea electrica a acestuia, cost aprox. 35 ron)

>> a doua oara, senzorul HALL (cost aprox.120 ron delcou complet)

>> si in momentul de fata am pompa de benzina defecta, se opreste si nu mai porneste decat daca aplic

vreo 2 lovituri cu un ciocan de cauciuc rezervorului, usor, pe sub masina, in zona in care se afla pompa pe interiorul acestuia, asta pentru inca vreo 2 zile cand o sa fiu liber sa am timp de schimbat pompa. Ideea e ca e bine sa consultati pe careva cu VAG-COM inainte de a va apuca de lucrari la VW. (eu mi-am cumparat o interfata pe care mi-am scos banii in 2 zile, deci merita sa va cumparati si voi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat despre opritul in mers ... faza la mine e urmatoarea ... dupa ce iau o curba stransa dreapta si revin la drum drept , in secunda 2,masina nu mai accelereaza pentru 4-5 secunde apoi isi revine la normal ...

Prima data m-am gandit ca am rezervoru mai pe rosu... dar la fel am patit cand aveam 40 l de benzina ....

Intrebare: de ce se opreste ?

***ceva ajutor ? ... multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina e in dreapta, filtrul tot in dreapta (sub prag in dreptul usii din spate) . Nu e din cauza benzinei putine. Filtrul de benzina l-ai schimbat vreodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de benzina din spate (undeva pe langa roata spate dreapta) l-am schimbat de curand... si tot asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este singurul filtru de benzina. Ciudata problema ta. Nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un Golf 3 1.6 ABU am schimbat contactul de la cheie ,senzorul Hall ,senzorul de temperatura,clapeta am curatat o si filtru de benzina ,masina tot se opreste in mers in orice viteza .De currand am observat ca in momentul in care virez pe loc maxim stanga sau dreapta mi se opreste motorul , la fel si la apasarea consecutiva pe loc a franei .Urmeaza schimbul filtrului de aer si a mecanicului . Daca aveti alte ideii in ceea ce sa mai schimb sau sa verific ar fi o mana cereasca deja incepe sa ma omoare problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii dai de capat cu frana sa postezg aici te rog. Am aceeasi problema dar numai cateodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti toti consumatorii electric (faza lunga, dezaburire, vnetilatie la maxim, claxon) ai fluctuatii de turatie sau ramane constanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar destul de putin sesizabile. la dezaburire luneta si oglinzi parca se simte cel mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat asta pentru ca la solicitari suplimentare ale motorului fie electrice ca cele pe care le-am spus mai sus fie mecanice (actionarea pompei servo prin rotirea volanului, actionarea pompei de frana la apasarea pedalei) sistemul de management al motorului trebuie sa fie in stare sa mentina o turatie constanta (chiar daca oscileaza putin acul ceasului - deh nu mai sunt masinile astea la prima tinerete - pana la urma trebuie sa se stabilizeze la o valoare cat de cat apropiata de cea initiala). daca nu se intampla asta atunci eu cred ca ceva pe la corpul clapeta este de vina adica ma gandesc in special la senzorul de pozitie a clapetei si la actuatorul de control a vitezei la ralanti si eventual switch-ul de pozitie a clapetei inchise.

@mujahedinu85 la tine cum se comporta cand conectezi consumatorii electrici?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce tine de partea electrica functioneaza perfect ...si cum ai zis si tu s-ar putea sa fie ceva de la clapeta ..o sa o desfac sa studiez problema eu ... ca deja am dat destul pe la mecanici si electricieni ... si totusi ma gandesc sa nu fie bulit servo .Nu stiu la ce sa ma mai gandesc ..

Poate ii furtunu de la servo crapat ?!?!?!

Modificat de mujahedinu85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!