Jump to content

ALH, nu se mai accelereaza si relantiul este neregulat.


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Tutusi, cam mult a invartit electromotorul

Chiar ca :) Pai in cazul asta m-am linistit complet cu aprinderea. La mine porneste muuult mai repede chiar si la -15*C :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • misu tdi

    25

  • marius1982.11

    8

  • Swat Cat

    5

  • mihaintz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am constatat cu o scanare ca G62 e dus, am sa iau unul de ala verde si mai vedem ce are de "zis".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut senzorul ala dus, dar era numai cel care indica la bord, cel care transmite la ecu, era ok. Poate de acea motorul functiona corect. Nu am observat nici o modificare, dupa ce l-am pus pe cel verde, decat ca imi arata corect, temp pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cum functioneaza egr la masina mea si este exact cum am zis mai sus ,tezva de recirculare la mine in primele 2 minute e foatre incinsa nici nu poti tine mina pe ea ,si inca ceva au plecat si bujiile ptr incalzirea lichidului de racire imediat cu pornirea motorului chiar daca am avut climatronicul oprit nici pe ele (partea hexagonala )nu se putea tine mina in aprox 20 sec de la pornire,dupa 2 minute am auzit si simtit (pentru ca am stat cu mina pe egr )cum sa inchis acea teava dintre evacuare si egr incet incet racinduse agara erau -10 grade :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dukk, exact ca si la mine, cred ca masinile sint surori. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de vazut daca dupa pornirea la rece raman cuplate si bujiile de pornire, cele din camera de ardere, caci banuiesc ca in functie de tipul motorului se foloseste egr la pornire pt 2 minute, iar la modele mai noi bujiile incandescente unde egr nu functioneaza pana la 50grd C. Cred ca si-au dat seama ca o functionare a egr la temp scazute duce la condensarea gazelor pe peretii galeriei de admisie si la incarcarea acesteia cu calamina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine daca ar testa cineva cu un golf din 2005, sa vedem daca alea fac tot asa. Probabil e asa cum spui tu. Si eu m-am gandit la chestia asta. Poate si de aceea am avut asa multa funingine pe admisie. Oricum, pornirea e super buna, avind in vedere ca in zona mea temperaturile nu au mai urcat de 3 saptamini, la o grade. Atasez un link, cu pornirea la -10 G. E cam intuneric, masina era in garaj si nu am lumina. Se vad martori luminosi pe bord si temperatura exterioara.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super pornirea ,probabil sunt surori masinile ,poate acelasi an si acelasi soft ,in legatura cu pornirea la mine se scutura putin motorul ppentru o secunda doua si scoate putin fum semn ca nu arde bine motorina la primele aprinderi. Nu am verificat inca bujiile ,masina este din 2000 si de cinci ani in rominia cind este trecut pe o factura la prima revizie facuta de fostul proprietar,o singura bujie inlocuita . Interesant este ca pornirea este mai buna cu cit este mai frig afara cred ca vina o are timpul cit stau bujiile aprinse (martorul din bord),pentru ca de ex ieri seara la Rinca erau -12 si martorul sa stins ultimul la 6-7 secunde dupa ultimul si pornirea a fost ferma dar tot cu putin fum,la minus 3grade azi dimineata in craiova martorul sa stins tot ultimul dar imediat ce sau stins celelelte si de data asta parca a pornit in trei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se balbaia si al meu, 1-2 sec , dupa pornire. Aveam 2 bujii arse. La fel, scotea si fum.

Daca ai ocazia, testeaza la un GOLF TDI, mai nou, daca tot asa cupleaza EGR, imediat dupa pornire. Si eu am sa testez, cand mi se iveste ocazia si postez aici, sa elucidam odata functionarea EGR ,la rece.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratele meu a avut un golf din 2001 motor pd atd si la el cred ca nu facea asa pentru ca nu scotea acel abur si el statea si cite 15 minute la relanti pina sa plece cu ea am sa incerc la un alh din 2003 sau 2004 nu sunt sigur , masina unui prieten

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata erau -9 grade. Am pornit motorul si in 20 de secunde teava dintre evacuare si egr a inceput sa se incalzeasca. Dupa 3 minute era fierbinte teava de nu puteai sa o atingi. La proximativ 4 minute a inceput sa se raceasca deci i-a fost oprit circuitul. Mentionez ca eu nu am cele 3 bujii care sa incalzeasca lichidul de racire. Motorul AWX 130 CP PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, inca una cu EGR, care lucreaza la rece.

Cum mai stam cu documentatia ? Nu pot fi mai multe tipuri de motoare cu functionarea EGR la rece, din cauza ca e ECU defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a pornit la -7grade, asa imi pornea mie la -16 grade, in 2 bujii. Tutusi, cam mult a invartit electromotorul.Verifica sa vezi daca nu ai aer pe instalatie sau bujii arse.

Ei aflati ca la mine a pornit la -7 si la -11,ieri in conditiile in care am masurat cu multimetru digital bujiile incandescente de la pompa de injectie spre dreapta:

cil1: 200Kohmi

cil2: 3.5Kohmi

cil3: nimic

cil4: 450ohmi

Ale mele sunt beru, probail din fabrica. Se da jos aparatoarea de plastic a motorului, se scot cele 4 mufe de pe bujiile incandescente, se scot cu cheie tubulara lunga de 10mm. E mai greu la cea de pe cil4. pt ca e in drum teava de la injectie.

post-34985-1231598856_thumb.jpg post-34985-1231598921_thumb.jpg

Cam costa astea beru?? Am nevoie de 4 :icon_cheesygrin:

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica, 70-80 ron, bucata. Eu am pus japoneze NGK, 30 si ceva de ron/bucata. Super bujii, din ce am citit pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru ca topicul a deviat de la subiect (ALH, nu se mai accelereaza si relantiul este neregulat.) si pentru ca se discuta despre tot si toate, (subiecte care sunt tratate de topic-uri dedicate) -pornire grea la cald, la rece, EGR, bujii, etc- si pentru a nu ajunge un talmes-balmes de n-spe pagini => se inchide.

Discutiile pot continua pe topic-uri dedicate.

Va multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!