Jump to content

ALH, nu se mai accelereaza si relantiul este neregulat.


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Vin si eu cu o intrebare prosteasca: Cu EGR-ul anulat, masina trage mai bine? Deoarece in cazul meu asa a fost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • misu tdi

    25

  • marius1982.11

    8

  • Swat Cat

    5

  • mihaintz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu daca va trage mai bine, dar sigur iti va consuma mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca evident trage mai bine ca nu ii da pe gat la admisie cu fum.(gaze nearse,in fine). Acum sa ma corecteze cineva daca gresesc.

La mine dupa ce merg acum iarna pe -6*C pana se incalzeste la 90*C motroul teva aceia de la evacuare la valva EGR nu e prea calda.Deci nush ce sa zic,calduta.Nu e fierbine,dar nici nu stiu daca trebuie sa fie.Cam ce procent este recirculat? Cum verific daca deschide?

Scot teava de la N18 si iarasi treaba cu vacumul?(si nu ma luati cu scanat ca n-am deocamdata)

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu functioneaza decat cu lichidul de racire incalzit peste un anumit numar de grade, trebuie sa ma uit in documentatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functioneaza imediat ce a pornit motorul, am testat eu, ma refer aici la pornirea la rece. Sta deschis maxim cam 1,5 min dupa pornire , apoi se inchide.Ca sa fi mai sigur pune mina pe teava dintre admisie si evacuare si ai sa simti ca dupa ce se aude acel clanc....se raceste imediat. In momentul cand a inchis se aude un clanc......si apoi zgomotul de la turbo, un suierat usor, parca atunci porneste turbosuflanta.

Evident , consumul este mai mare, in oras, cu EGR anulat. De tras, se simte o usoara imbunatatire, dar nu cine stie ce. Principal e sa fie curata admisia si EGR, atunci se simte sigur.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fals, EGR-ul functioneaza doar la peste 50C . Ai si poza in attachement.

Eu iti zic din documentatie nu din pus mana sau pe simtite.

EGR.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim pentru pdf. Deci la mine mergea ok atunci pentru ca am stat la relanti pana s-a incalzit teava de esapament si cea intre ea si EGR era rece, credeam ca de la inceput le si recircula, am citit pe undeva ca rolui e este si o incalzire mai rapida a motorului.

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius, daca vrei sa te lamuresti, testeaza dupa ce ai pornit la rece si ai sa vezi. Eu iti vorbesc din practica, realitate, nu ca alti din pdf-uri.

Chiar azi dimineata, dupa ce am pornit la -16 grade, mi sa parut ca sa congelat motorina, am ridicat capota si veneau ceva bule de aer. Am stat asa si in 2-3 minute, au disparut.

La un moment dat sa auzit si clicul de la EGR, dupa care am pus mana, pe cunducta de sub EGR si era fierbinte. In scurt timp, de la inchidere , conducta sa racit, semn ca gazele arse, nu mai erau recirculate. Asa e la alh-ul meu. Si mi se pare normal, pt ca nu vad cum altfel ar putea EGR, sa ajute la incalzirea mai rapida, a motorului.

@alextz, stiu ca , cu prima ocazie o sa imi dai warn..... , dar asa functioneaza la mine. Poate e defect, am sa testez si la alte tdi-uri, sa vad ce si cum.

LA MULTI ANI, tuturor , si sa ne auzim cu bine, la anu` care vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu tdi ,si la mine face la fel cam la 1-2 minute dupa pornire la relantiu se aude acel clanc de la egr si un releu prin bord apoi se schimba putin mersul motorului ,se aude un mic suierat de turbo urmat de un suierat la toba acesta din urma fiind insotit de o crestere a cantitatii de abur (nu cred cai fum )ceea ce cred ca-i un semn ca incepe sa traga mai mult aer proaspat si rece,nu am testat punind mina pe teava de recirculare dar miine am sa o fac ,dupa un anumit timp(cind motorul se incalzeste ) se aude iarasi acel tac in bord si acel abur se potoleste acum nu contrazic pe nimeni si chiar sunt curios carei adevarul ,eu chiar mam speriat prima data cind am vazut acel abur ,dar dupa ce am mai citit pe forum m-am linistit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e asta. Cel putin motoarele non-pd, asa functioneaza, EGR.

Azi am mai testat la un golf, face exact ca in descrierile de mai sus, deci..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mecanicii lucreaza dupa un document gresit, iar fabrica nu stie ce naiba se afla in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca, motoarele care au incalzirea auxiliara, cele 3 bujii, sa aiba aceasta modificare in soft si ECU sa comande egr-ului sa deschida imediat dupa pornire, ca sa ajute la incalzirea motorului. Probabil aceste motoare au fost fabricate pt climat mai rece.

Zic si eu, nu dau cu parul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca EGR-ul e pus doar ca sa polueze mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate ALH + AGR (cel putin din documentatii) au acele 3 bujii. Chiar as vrea sa aflu daca exista vreun ALH fara aceste bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Voinea ne poate lamuri, el cunoaste bine softurile de pe ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele trei bujii poate lipsesc la masinile exportate in tari cu climat cald,altfel,pe alh,nu cred ca lipsesc atata timp cat le am eu pe 1z(din '95).numai din pct.de vedere al progresului tehnologic nu trebuie sa lipseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam si eu.

Am mai testat la un motor, si tot asa face.Ma refer la functionarea EGR.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa-l pornesc azi al meu o sa fiu atent la acel "click" la EGR.Chestia cu aburii dupa cateva minute e asa si la mine dar eu cred ca e din cuza ca s-a incalzit teava de esapament pana la capat si nu mai condenseaza in interiorul tevii ci la iesire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi a fost destul de frig, -16 G. A stat egr cuplat aproape 10 min, imediat dupa pornire. Niciodata nu am observat sa cupleze atit de mult, la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara erau -7*C am pornit-o ,am lasat vreo 5 minute sa mearga la relanti, nici un "click". Cele 3 bujii pt. incalzire antigel erau forte fierbinti. Am mers cu ea vreo 4km dar nu s-a incalzit la 90*C si teava intre evacuare si EGR era calduta. Am venit inapoi ,inca 4km si s-a incalzit la 90*C si teava era calda, nu fierbinte.

Am si inregistrari audio dar nu merg uploadate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius pai mai bine faceai un filmulet daca tot te-ai apucat. Il pui pe you tube si pui linkul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am sa fac eu, numai sa mai creasca putin temperaturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu mai astepta asta ca poate nu iti mai cupleaza EGR-ul. Da, am sa imi fac cont pe youtube, dar n u sunt prea multe de vazut :Driver:.O sa incerc sa vad daca le pot uploada inpachetate inregistrarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SND_1236_1.ZIP

SND_1235_1.ZIP

Am reusit sa pun inregistrarile, s-a balbait oleaca deaorece am ezitat sa dau contactul exact cand s-a stins lumina de la bujii, ca am dat mai incet muzica. Deobicei nu se balbaie chiar asa. Sunetele nu sunt redate exact ca in realitate ca nu e inregistrare de studio dar asta e, ideea se aude.

Una e la cald ~50-60*C si cealalta e la rece -7*C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a pornit la -7grade, asa imi pornea mie la -16 grade, in 2 bujii. Tutusi, cam mult a invartit electromotorul.Verifica sa vezi daca nu ai aer pe instalatie sau bujii arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!