Jump to content

ALH, nu se mai accelereaza si relantiul este neregulat.


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Astazi am pornit alh-ul de dimineata, temp ext -2G. Toate bune si frumoase. Am parcurs 200 metri si am oprit motorul. Dupa 10 min, am pornit, accelerez usor, si..................nimic. Observ relantiul f mic, cam pe la 600 rot/min, instabil, fum albastru. Deci apasam pedala de acceleratie si motorul nu se tura defel. Am oprit din nou motorul si am repornit. La fel. De data aceasta am apasat acceleratia la podea, dar motorul nu se accelera. Am bagat a 1-a, am mai accelerat odata aproape la maxim si motorul a inceput din nou sa functioneze normal.Acum ma tot intreb unde ar fi problema ? Nu as vrea sa ramin undeva pe drum. Sint curios sa vad daca miine mai face la fel.

Daca stie care-va de unde este problema, rog sa imi zica si mie. Am uitat sa zic, dupa ce motorul si-a revenit, a disparut si fumul albastru. Am parcurs azi cam 50 km si totul a functionat normal, cu exceptia incidentului descris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • misu tdi

    25

  • marius1982.11

    8

  • Swat Cat

    5

  • mihaintz

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca faci o scanare si pui aici ce a aparut o sa-ti spunem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce acum totul functioneaza normal, mai apare eroare la scanare ?

Intre timp am mai facut cativa km si vreo 4-5 porniri-opriri. Totul merge OK. I-am dat si talpa, pina la 3500 rot/min si nu sa intimplat nimic.

Am discutat cu un mecanic de la un service bosch, care a zis ca, posibil sa fi facut condens la reostatul sau senzorul(nu mai stiu cum ia zis) de la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie potentiometru din pompa...dar fumu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat cauza; clapeta de pe admisie, ramanea inchisa. Cred ca asta e semn, ca trebuie curatat EGR. La o privire asa mai superficial pe admisie, nu am vazut depuneri mari. Se poate bloca clapeta din alta cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vroiam sa zic si de asta :D.... calamina sau tija rupta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, initial si eu m-am gindit ca ar putea ramine inchisa acea clapeta, dar am exclus cind am vaz ca acceleratia nu reactioneaza cu nimic, cand o apas.

Tija nu e rupta, deci calamina.

Am facut manual citeva curse la acea clapeta, sa vad daca miine dimineata mai face. Curios e ca seara cind opresc motorul, o aud cum se deschide la 1-2 sec , de la oprirea motorului. Dimineata porneste f bine, dar daca opresc motorul, dupa ce a functionat 5-6 min, la o noua pornire aceasta ramine blocata, de asici si ce am descris eu in primul post.

Bine ca i-am dat de cap, ca daca era sa ma iau dupa spusele meseriasilor, trebuia sa schimb pedala si pompa de injectie.

Datorita faptului ca am citit foarte mult pe acest forum, am rezolvat eu problema, :scratch:

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca a pornit, deci e semn ca nu inchide cum trebuie ca la mine cand a ramas blocata pe inchis nu a mai pornit deloc.

Dadea sa o ia si se oprea, cam la fel ca la IMMO blocat dar mai scurt timpul cat mergea motorul, nici 1 secunda.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca a pornit, deci e semn ca nu inchide cum trebuie ca la mine cand a ramas blocata pe inchis nu a mai pornit deloc.

Dadea sa o ia si se oprea, cam la fel ca la IMMO blocat dar mai scurt timpul cat mergea motorul, nici 1 secunda.

deci vrei la mana nu e gripata...ramane pe partea electrica si de comanda problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dimineata asta nu a mai facut, faza cu clapeta blocata. Oricum astazi, dupa ce da soarele, ma apuc de curatat EGR,desi nu se vede mizerie mare pe acolo. Sint curios ce o fi pe galeria de admisie ? Sper sa nu se desfaca greu, vreau sa o curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jegul mare e in EGR, pe admisie o sa ai 2 3 mm grosime de jeg de o consistenta destul de mare; jegul ala se indeparteaza greu cu benzina/gaz/ diluant etc., probabil ca fiarta in soda caustica ar da rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si EGR. Mare jeg, probabil de la km multi (200000.km) si mers mult in oras. L-am anulat temporar, sa vad cum se comporta consumul la oras, poate il las asa, daca nu creste mult. Apropo, am tot citit, dar nu inteleg de ce creste consumul cu EGR anulat ?

Sint curios miine , sa vad cum trage motorul, dupa ce am curatat galeria de admisie si EGR. Normal, ar trebui sa respire mult mai usor, parerea mea.

Pun si o poza, sa vedeti ce funingine era acolo.

...........si galeria de admisie.

Egr l-am curatat cu o surubelnita subtire si o scula ascutita, din domeniu stomatologic. Galeria cu motorina, lichid de frina, solutie de spalat motoare si apa fierbinte la presiune mare 130bari.. A iesit ca noua.

post-11792-1229545364_thumb.jpg

post-11792-1229545503_thumb.jpg

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tii drace ce ai avut acolo...ce spuneam mai sus se aplica pentru o masina cu peste 300000 la bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galeria de admisie nu a avut asa de mult jeg, doar in zona unde ies gazele de la EGR, in rest cam 1 mm, de jeg.

Faza e ca 200000km, cit are pe bord, sint reali. Cred ca eu am adus admisia in starea asta, merg mult in oras si mai subturat. Tre sa o calc mai tare.

Imbucurator e faptul ca, nu era acel jeg de funingine imbibata cu ulei, cum am vazut la motoarele PD, si nu am nici ulei pe admisie. A fost doar funingine uscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza cum mergi cu ea. asa poate sa arate si la 100 mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu EGR-ul...Mergeai normal cu masina, si la un moment dat...parca intra in frana de motor...dadea in "nas". Am pus VAG-COM-ul, si am gasit eroarea Valve for Intake Manifold Flap....si nu am stiut initial care este...asa ca am luat fiecare valva, am scos mufele de la ele si am verificat sa vad ce eroare da pe fiecare valva...pana am ajuns la cea de la EGR. Scos mufa...mers 2-3 zile cu ea asa, pana vine noua valva. Stiu destul de bine ca nu ii face bine acele gaze ajunse in turbo, dar nu am avut incotro. Totusi am scapat ieftin..150lei valva adusa pe original. O seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg, ce gaze nu fac bine turbinei, ca doar ea, este actionata de gazele de la evacuare. Ce rau i s-ar putea produce, daca nu mai merg gazele de esapament pe recircuitare EGR.? Sau, nu am inteles eu ce ai vrut sa zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai papa mai mult cu rata EGR redusa pt ca in loc de gaze arse ii trebuie papica proaspata

pare paradoxal , pentru ca un Euro 4 are ralanti mai flamand decat un Euro 3 cu motor similar - iar in EGR E4 intra mai multe gaze arse avand garnitura cu diametru mai mare....

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 3 td, a curatat cineva, pe la recircularea gazelor, EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drum lung, consumul e acelasi, doar pina se incalzeste motorul e mai mare.

Am citit pe undeva, dar nu mai gasesc, EGR, lucreaza on-off sau progresiv on-off ? Scuze dar nu stiu cum sa zic altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti pe un log o sa vezi ca EGR dutty cycle e progresiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la treaba cu consumul la relanti, cam asa e un ALH Euro 3 consuma mai putin decat un Euro 4 aceeasi cilindree..

Am constatat cu surprindere ca al meu din dotare la relanti consma doar 0.3L/H pe (Vag ca nu am BC)

PS:E tot ALH :icon_santa: :sbine:

Ma intreb oare, daca in chipuiesc o sa mai am aces consum minunat........cred ca mai bine nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul ala nu nu reperezinta nimic precis...mai ales la pompele mecanica care se pot deregla si afiseza un consum diferit

euro 4 insemna pd si tu ai Pompa mecanica.... pd consuna mai mult in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea precis nu are cum sa fie, ai dreptate, dar macar iti faci o idee aproximativa, nu?Oricum asta se intampla dupa ce am reglat avansul (il aveam prea jos) Ca inainte nu stiu cat era..Oricum toata lmea stie ca ALH-urile sunt cele mai economice dintre tdi si ce pot sa spun.....sunt f multumit de consum. Ba chiar mi se pare ca a mai scazut putin dupa ce am reglat avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!