Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

@ D@ny

Ai mentionat mai sus o polita de asistenta rutiera in afara tarii de care ai beneficiat.

Poti da mai multe detalii, firma asiguratoare, pret/zi , clauze,etc ca mi se pare f utila asa o asigurare.

Merci

Modificat de S_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu au observat sau l-au aranjat ei sa fie bine. Nu cred ca fabrica accepta sa schimbe inj asupra carora s-a intervenit intr-un mod neautorizat. Asa ar fi si normal.

Unde l-ai reconditionat totusi de a picat asa repede?

D@ny, cel reconditionat nu picase, n-am de ce sa ma plang, sau cel putin n-am confirmarea. 1-le era deja schimbat, a picat nr. 4 vineri iar luni a picat altul (nu bag mana in foc care, initial au zis ca nr.1, dar cum ana la urma au schimbat 2-ul si 3-ul (3-ul era cel reconditionat) iar 1 merge bine mersi, nu stiu ce s-a intamplat de fapt.

Culanta, neculanta, pana la urma a fost bine :)

Ce ma deranjeaza insa ca si chestie relativ noua (chiar daca s-a mai vorbit) e nesimtirea VW Romania (Porsche + serviceuri autorizate) care, dupa ce iti faci revizia la ei, nu iti pun stampila de long life si nu beneficiezi de "Garantia de mobilitate" in europa. As fi scapat de costul cu masina inchiriata de la VW 3 zile si de costul cu tractarea de pe autostrada.

Probabil ca asigurarea de calatorie care sa acopere aceste defectiuni tehnice e ce trebuie sa facem de acum inainte ca un pas obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sunt injectoare piezo-electrice vor pica si acestea noi odata ,constructiv sunt la fel insa poate mai calitative depinde cand una este sa cada la 60 de mii si alta la 160 de mii de km.

Bine ca se pot reconditiona in cativa ani va deveni o regula pentru cumparatorii sh de masini ,putini se vor incumeta sa plateasca 400 euro

un injector nou.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scuzele de rigoare dar nu stiti absolut nimic despre inlocuirea/reparatia/reconditionarea injectoarelor. Discutam despre pasi total diferiti, costuri diferite pe care daca doriti vi le pot explica, sper totusi ca nu am deranjat pe nimeni cu acest post mai ales pe cei care urmaresc si le doresc succes in achizitionarea unui Passat B6- 2.0TDI PD!

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan pe BRD-urile de la Audi (170 cp) aka BMR-urile de pe Passat costa 600 ron reconditionatul in diferite centre nu neaparat Bucuresti garantia variaza intre 6 -12 luni.

Unde este misterul cu reconditionatul asa cum vrei sa dai impresia ?! :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Sa ne spuna si noua colegii de pe forum cati km au cu cele schimbate, nu de cand au masina.

As prefera sa scrie cei care au acumulat km considerabili, nu 20- 30 000 km.

Si daca cuiva i s-a stricat injectorul reparat, dar ma refer strict la defectul electric.

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va dati seama ca raspunsul la intrebarea ''astea noi mai pica'' este inca necunoscut si numai daca ghicesti in stele il poti afla???!

Credeti ca in 2005-6-7 cineva din cadrul vw stia ca aceste injectoare vor pica pe capete?

Si-au dat seama dupa ce au inceput sa pice, unul cate unul, pe masura ce se uzau, cam prin 2007-8!

Este cunoscut faptul ca f. putine au picat in garantie, in primi doi ani!

Aceeasi situatie si acum, timpul ne va spune INSA daca ne bazam pe o logica elementara nu cred ca vw - continental a pastrat procesul de productie 100% identic pentru ca chiar nu si-ar avea rostul! Sa cheltui totusi ceva bani pe schimbarea unor piese defecte doar pt a le inlocui cu altele la fel ... nu cred. O astfel de actiune le-ar aduce mult mai multe dezavantaje dpdv al imagini ca marca decat daca nu le-ar schimba deloc si s-ar face ca nu cunosc problema!

Credeti ca colegii de forum care reconditioneaza aceste injectoare si garanteaza ca un defect electric este f putin probabil sa mai apara, pe viitor, au descoperit o metoda care le este necunoscuta inginerilor vw? Eu ma indoiesc de acest lucru si cred ca aceste injectoare schimbate in ultimul an nu vor mai pica! Cel putin nu vor mai pica din motiv electric pentru ca de stricat se vor strica, ca orice alta componenta de pe masina!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stai linistit ca le-au schimbat. Nu au voie sa faca smecherii, din 2012 se schimba toate injectarele vechi in conditiille stiute si scrise pe forum, daca pica doar unul. Si au am doua vechi ramase, daca mai cade vreunul ambele se schimba gratis. Ai injectoarele noi, teoretic nu mai pica. Diar noi aici suntem stresati, vad ca afara oamenii care beneficiaza de schimbare sunt relaxati, asa ca am zis si eu la ce bun stres daca totusi se pun unele noi, doar nu le-or inlocui cu unele la fel...

Circulara cu schimbarea gratuita e din mai 2011 dar schimbarea totala (4 injectoare) e din aceeasi data sau e din 2012?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am citit acest topic si adevarul este k ma cam speriat putin problema injectoarelor......

Vw passat b6 an 2006 2.0 tdi 140 cp cod motor bkp.

Dupa ce am citit acest topic am stat putin pe ganduri.

Imi venea sa renunt la vw

am facut o diagnoza la un service. si surpriza 2 injectoare decedate.

Masina are acum 117000 km. o am din iulie 2011. am dat o fuga pana la vw si au recunoscut problema. m-au programat la service ziua urmatoare si problema sa rezolvat.

COSTURI=0

E POSIBIL CA MASINA SA MEARGA IN 2 INJECTOARE?????

Mentionez ca injectoarele se schimba gratis si in afara tari.....

INTREBAREA MEA ESTE

OARE CEI DE LA VW NU SE GANDESC SA SCHIMBE SI INSTALATIA ELECTRICA A INJECTOARELOR???

PT CA DE ACOLO ESTE PROBLEMA .

MI-AU SPUS CEI DE LA VW.

CABLUL CARE ESTE CONECTAT LA INJECTOR RAMANE IN ULEI FAPT CARE DUCE LA SCURTCIRCUITAREA INJECTOARELOR.

PRIN URMARE CALITATEA INJECTOARELOR NU SE IA IN CALKUL . DE VINA ESTE CABLUL CARE LE CONECTEAZA....

ASTA MI-AU SPUS CEI DE LA VW M-CONDE (MADRID).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian_1976

Si-au dat seama dupa ce au inceput sa pice, unul cate unul, pe masura ce se uzau, cam prin 2007-8!

Este cunoscut faptul ca f. putine au picat in garantie, in primi doi ani...........................................................

Logica ta merge pana un punct ,ptr ca primul "strigat" de ajutor este din data de 02.07.2007.

Cine a apucat sa faca 40 de mii de km pe an este una,cine a a facut 10 mii intr-un an este poate intr-o alta situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, daca nu ma insel cei care au schimbat prin 2007 au avut si dupa aceea problemecu ele. Deocamdata cei care au pus modelele noi de injectoare de prin 2010 nu au raportat probleme, anii 2012-2013 ca vor da raspunsul la fiabilitatea noii solutii de etansare gasita (sau nu) de VW,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ma tenteaza un 2.0TDI, mai ales cel de 170cp, un PD. Unul din 07-08 are probleme ? 1.9TDI este prea slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele cu injectoare Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si imi puteti da mai multe detalii ?

Cum pot sti daca sunt Siemens ?

Dupa codul motor ? Si la celelalte nu au fost probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fereste-te de BMR (asta e codul pt. motorul de 170 CP, PD, de pe Passat 2005-2008)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI (PD) 1968 cm ³ 103 kW (140 CP) la 4000 320 Nm la 1750-2500 BKP 02/2005-02/2008

2.0 TDI (PD) 1968 cm ³ 103 kW (140 CP) la 4000 320 Nm la 1800-2500 BMP 02/2005-02/2008

2.0 TDI (CR) 1968 cm ³ 103 kW (140 CP) de la 4200 320 Nm la 1750-2500 CBAB 01/2008-07/2010

2.0 TD I (PD) 1968 cm ³ 125 kW (170 CP) la 4200 350 Nm la 1800-2500 BMR 10/2005-04/2008

2.0 TD I (CR) 1968 cm ³ 125 kW (170 CP) la 4200 350 Nm la 1750-2500 CBBB 04/2008-07/2010

Deci de aici ? Problema este ca motorizarile CR sunt mai scumpe cu cel putin 2000euro. 1.9TDi nu merita (intretinere mai scumpa comparativ cu 1.6/1.6fsi, mai zgomotos, consuma mai mult ulei, etc). Nu fac deloc km multi. Deci ori 2.0TDI (uit toate cele mentionate la 1.9TDi, deoarece este mai puternic) care sa nu aibe probleme, ori 1.6/1.6FSI.

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti poti lua fara probleme si un BMR la care au fost fost schimbate toate injectoarele, cu cele noi puse din 2010 nu au fost probleme. Sau iti iei unul cu injectoare vechi si iti asumi ca daca se strica le schimbi pe Culanta VW, cu conditia ca masina sa aiba 7 ani vechime, se schimba gratuit toate injectoarele daca se strica unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf Plus 2.0 TDI 2006 cod motor BMM

Cod OEM injector : 038130073BQ

1.Ce injectoare are codul motor BMM : Bosch sau Siemens ?

2.Circulare e valabila sau NU pentru codul motor BMM ?

3.De unde stiu cate injectoare sint stricate si care din ele ?

Cu VAG-COM sau testerul Bosch KTS , dar ce eroare trebuie sa-mi dea ?

Concret : motorul porneste, dar mi s-a zis ca sint stricate toate injectoarele , toate 4 !

Cum aflu eu care injector din alea 4 e stricat ? Poate e doar unul din ele !

4.Pot sa verific injectorul : 038130073BQ , dupa ce e scos afara, cu un aparat de masura , sa verific daca are scurtcircuit sau NU ?

5.Se poate inlocui doar un singur injector , sau trebuie neaparat inlocuite toate 4 ? ( asta in cazul in care doar unul e defect )

6.Motorul porneste , dar nu "trage" ! Se poate sa fie de la axul cu came ? Adisa sa fie cama uzata, si sa cred ca e din cauza injectoarelor ?

7.Se pot reconditiona injectoarele astea , sau e mai bine sa le schimb cu altele second-hand (eventual noi ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul tau este Bosch si nu Siemens. Asadar nu se aplica conditiile circularei de pe acest topic. Injectorul tau nu se verifica cu un aparat de masura, ci pe un bank de verificare. La un service Bosch sigur o vor face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu VAG-COM sau tester KTS Bosch , inainte de a scoate injectoarele , pot sa vad care injector ii defect ?

Adica, sa ziceam , pe tester imi da ca am scurt circuit la injectorul de la cilindrul 2 ?

Sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca banuiesti axa cu came, desfaci capacul de la chiulasa si verifici axa cu came. Urmaresti in special sa vezi daca muchia laterala la fiecare cama mai este tesita cam la 45 grade. Daca nu mai este inseamna ca s-a uzat rau. De regula insa, inainte de a ajunge la aceasta etapa, dispare stratul tratat special si poate sa apara o culoare aramie ...

Injectoarele Bosch pot fi verificate, curatate pe stand la un service Bosch. De asemenea am inteles ca sunt nu stiu ce pistonase in interiorul lor care se pot toci si care se pot schimba. Mi-a aratat un baiat la un moment dat, dar nu am fost prea atent si deci nu pot da detalii.

Merita verificate si o-ring-urile (garnituri) de la injectoare. Daca sunt afectate, pot sa iti creeze probleme de genul mentionat de tine dar ar trebui sa ai probleme si cu pornirea, mai ales iarna.

Cu VCDS-ul poti verifica dpdv al functionalitatii doar compensarile pe care si le fac unul altuia pentru a mentine turatia de relanti normala (fara sacadari, etc). Se verifica pe modulul Engine, canalul 13, si nu trebuie sa fie foarte diferite intre ele. Tot cu VCDS-ul se poate verifica daca sunt erori legate de injectoare. Ce fel de erori pot aparea? Cauta pe wiki in site-ul Ross-Tech.

Atentie, nu sunt mecanic si ce spun poate fi eronat. Verifica cu specialisti.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!