Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Salut!! Nici nu stiu pe care sectiune sa scriu, dar am ales-o pe asta...Ieri dimineata am ajuns in parcare la servciu, am parcat fara nicio problema, totul in regula. Cand sa plec dau sa pornesc, dupa nici 2 secunde se opreste si imi da engine fault workshop si spirala. O pornesc iar si se opreste tot asa, imediat, iar a 3 oara nu a mai pornit deloc. am mai incercat de vreo catva ori, nimic.

Chem un mecani, verifica masina, concluzia s-a dus pompa de motorina, lucru la care ma asteptam..Astazi dupa ce am schimbat pompa, am amorsat-o, tot ce trebuie, curent de la alta baterie, chiar daca a mea e noua, dar am zis ca dand de prea multe ori la automat am dat sa o pornesc..Nimic. Cel de la service o pune pe tester si a dat eroare ca esi un injector (P01517 - cred ca asta e codul erorii). Luni urmeaza sa o duc la un service VW, probabil Sandra, sa schimbe injectorul, injectoarele..

S-a mai intamplat cuiva sa pice si pompa si injectorul odata??

Mentionez ca am 180000 de km si am mai schimbat un injector la 94000, in 2009.

Multumesc ca ati citit.

Modificat de bogdan_jj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca de vina era pompa - ci numai injectorul. Pompa a verificat-o inainte sa o schimbe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca de vina era pompa - ci numai injectorul. Pompa a verificat-o inainte sa o schimbe?

am verificat-o. nu se mai auea nimic, am desfacut bancheta si pompa nu mai mergea, de fapt motorasul de la pompa..

Din rezorvor la filtru, la motor nu ajungea motorina

Modificat de bogdan_jj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, la CR, pompa nu merge daca motorul nu merge. La BMR cum este? Nu este posibil ca ECU sa nu fii activat pompa daca injectorul era in scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stiu. Iar daca e asa cum spui tu, cine cumpăra o pompa de combustibil? :(

Asta ca sa fac haz de necaz. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dragilor,

am o cerinta mai ciudata.

am nevoie de 3 injectoare defecte (sau functionale) dar la care sa nu se fi umblat (reconditionat, desfacut, schimbat ceva la ele).

dau la schimb 3 injectoare functionale (reconditionate).

am nevoie de aceste injectoare "neumblate la ele" deoarece porche refuza sa le schimbe pe cele care le am pe masina cu unele noi pe motiv ca a fost umblat la ele (au fost reconditionate).

cod motor : BRD

masina : Audi A4 Quattro 2.0 TDI

an fabricatie : 2007

putere maxima (kW) : 125

de asemenea daca aveti idei de unde pot face rost, va rog sa imi dati de stire.

pentru contact PM sau 0730 710 840

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuu stiu daca va onora cineva solicitarea ta: 1. daca sunt stricate, clar le schimba pe baya culantei, 2. daca le-a schimbat nu cred ca isi pune cineva reconditionate pe masina (asta in cazul schimbului). Cel mai usor te orientezi catre cineva care un passat BKP-de ex, care e dauna totala (de ex. LuciAr), si eventual de acolo sa faci schimbul. Ideea este ca trebuie sa ai in vedere inca un aspect - conditiile culantei prin care iti sunt schimbate injectoarele - sa nu difere ca an de fabricatie ca masina, etc, etc. Vezi detalii in topicul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

falken....eu am oferit in plus 100E de bucata...si tot nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt verificate si daca nu sunt originale ale masinii nu o sa ti le schimbe nimeni.Degeaba cauti sa le schimbi ca nu o sa faci absolut nimic cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu înțeleg de ce tot se spune "injectoarele originale". La majoritatea motoarelor la care ne referim li s-a schimbat ce-l puțin un injector, deci nu le mai au pe cele originale. Eu am schimbat două bucăți la reprezentanță iar unul la un atelier particular, cu injectorul cumpărat de la Delcar-franciza. În concluzie, al treilea injector schimbat nu era trecut în istoricul mașinii. Când m-am dus să schimb injectoarele pe acțiunea 23H9 mi-au spus că nu contează de unde provin injectoarele sau cine le-a montat, doar că trebuie să se încadreze în anumiți ani de fabricație/serii și să nu aibă intervenții asupra lor, înțelegând prin asta să nu fie reparate sau lovite.

Așa că mergeți cu încredere să efectuați acțiunea dacă știți că nu ați pus pe mașină injectoare reparate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai fost tu poate asa este,cu toate ca nu cred.La mine si la multi alti colegi de pe acest forum au vazut ca 1 injector sau mai multe au fost schimbate si nu a fost trecute in istoricul masinii si acelea nu au fost  schimbate.Atat timp cat tu ai 3 coduri la 3 injectoare si la ultimul ai alt cod cum a fost cazul meu aveam 3 cu D in coada si 1 cu SX schimbat de mine au schimbat doar cele originale cu D.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iată ce am avut eu pe mașină: cil.I. 03G130073D - an fabricație 2009 (schimbat pe banii mei la un atelier particular și netrecut în istoricul mașinii), cil.II. 03G130073D - an fabricație 2007 (schimbat în garanție, trecut în istoricul mașinii), cil.III. 03G130073D - an fabricație 2005 (neschimbat), cil.IV. 03G130073D - an fabricație 2006 (schimbat în garanție, trecut în istoricul mașinii). Toate acestea mi-au fost schimbate cu 03G130073S.

Cred că acum am fost mai explicit deoarece am impresia că interpretăm diferit termenul "original". Eu când spun "injectoare originale" mă refer la primele patru injectoare puse pe mașina mea și cu care a ieșit pe poarta fabricii. Am impresia că tu interpretezi termenul "injectoare originale" ca fiind injectoarele cu codul 03G130073 cu D în coadă.

După cum se vede eu nu am avut cu DX în coadă și poate de asta mi le-au schimbat pe toate. Despre cele cu S sau SX nu are rost să discutăm pentru că acestea sunt din generație fără probleme și nu se încadrează în acțiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

falken....eu am oferit in plus 100E de bucata...si tot nu am gasit

 

Pai asta a fost gaselnita VW ca sa nu se creeze o piata neagra de injectoare reconditionate. Stiau ca se strica si au zis dati-le pe alea stricate inapoi si aveti piesa mai ieftina. Daca nu dadeai injectorul cand se strica, costul unuia nou era considerabil mai mare (in jur de 200 de euro in plus). Asa ca toata lumea a dat la schimb, iar pe piata neagra nu se gasesc injectoare vechi. :) Baieti destepti, ca sa zic asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ottoflo Intelegem la fel termenul de original - injectoarele montate pe masina din fabrica.Referitor la terminatia injectoarelor eu le-am dat ca exemplu pe cele care le-am avut eu pe masina si din cate stiu toate BKP-urile 2005-2007 au avut injectoare cu terminatie D .Esti sigur ca ale tale au fost schimbate cu cele cu terminatie S si nu cu SX  ?

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, atunci eu spun de de cazul meu și nu vreau să generalizez. Aceste operațiuni de schimbare a injectoarelor (a celor două din perioada garanției) le-am făcut la Tess-Brașov și mi-au montat injectoare cu D în coadă și nu cu DX (poate că am avut eu norocul ăsta). Evident că cele două din perioada garanției au fost cu piesa la schimb iar cel schimbat pe banii mei, cu piesa la schimb, a fost tot cu D în coadă. Referitor la injectoarele înlocuite pe acțiunea 23H9 sunt sigur că sunt cu S simplu în coadă. Îmi pare rău că nu le-am fotografiat pentru a întări spusele mele.

În concluzie, eu am avut trei injectoare schimbate și unul original (cu specificația că erau cu D simplu în coadă) și acum, după acțiunea 23H9, am patru injectoare cu S simplu în coadă. Dacă sunt colegi care se încadrează în "concluzia" mea și au avut probleme în alte părți nu ar strica să sune la Tess să se intereseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se strica injectoarele nu ajunge motorina ci ulei "imbogatit" cu particule metalice date de uzura motorului. Cel putin asta este concluzia la care am ajuns dupa tot ce am citit.

 

 

Se pare ca procentajele sunt 60% Romania, si in restul tarilor civilizate din Europa sub 30%. De vina ar fi si calitatea slaba a motorinei de la noi care duce la o reproducere mai rapida a defectului.

Nu are legatura cu calitatea motorinei.Procentele acelea de unde le-ai luat ? :)

Diferenta fata de ''tarile civilizate "este o chestiune de buzunar,romanii tipa mai mult ,aici lumea le vinde chiar in "pierdere" si trece la altceva.

In spatele acestor greseli tehnice sunt intreprinderi mari cu multi salariati,multe interrese,multi bani etc

 

 

falken....eu am oferit in plus 100E de bucata...si tot nu am gasit

 

Pai asta a fost gaselnita VW ca sa nu se creeze o piata neagra de injectoare reconditionate. Stiau ca se strica si au zis dati-le pe alea stricate inapoi si aveti piesa mai ieftina. Daca nu dadeai injectorul cand se strica, costul unuia nou era considerabil mai mare (in jur de 200 de euro in plus). Asa ca toata lumea a dat la schimb, iar pe piata neagra nu se gasesc injectoare vechi. :) Baieti destepti, ca sa zic asa.

In momentul de fata ,sunteti convinsi ca nu calitatea motorinei din Romania,poluarea,stilul exploatarii etc  este problema acestor injectoare din moment ce aveti  o actiune VAG pe tema asta.

Actiunea este tardiva insa este o recunoastere indirecta ca inca din  proiectarea lor aveau o lipsa.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune ca mai degraba este o problema legata de calitatea materialelor folosite in productie. Pe alta parte inca nu imi este clar, au reproiectat injectoarele si exista diferente de design intre versiunea cu sufix D si cea cu sufix S?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca procentajele sunt 60% Romania, si in restul tarilor civilizate din Europa sub 30%. De vina ar fi si calitatea slaba a motorinei de la noi care duce la o reproducere mai rapida a defectului.

Nu are legatura cu calitatea motorinei.Procentele acelea de unde le-ai luat ? :)

Diferenta fata de ''tarile civilizate "este o chestiune de buzunar,romanii tipa mai mult ,aici lumea le vinde chiar in "pierdere" si trece la altceva.

In spatele acestor greseli tehnice sunt intreprinderi mari cu multi salariati,multe interrese,multi bani etc

 

Le-am luat verbal de la o discutie informala cu un sef de service de la o unitate autorizata Porsche Romania. Mi-a facut chiar si o demonstratie cu benzina, ca nu avea motorina, a ars benzina din romania pe jos si a ramas un cerc de praf negru, iar apoi a ars niste benzina din germania si nu a ramas nimic. Asta voia sa arate ca vezi doamne combustibilul e de vina si din cauza asta noi avandu-l de proasta calitate avem acel procentaj de mai sus.

 

Treaba sta in picioare, e clar ca e asa, combustibilul prost favorizeaza defectiunea in cauza, issa nu justifica defectarea injectoarelor. Ele trebuie facute din materiale care sa reziste la factori mult mai duri decat cei aflati chiar si intr-un combustibil prost. Nu m-am certat cu el si nici nu am intrat in discutii contradictorii pe tema asta, am vrut doar sa vad care e apararea lor pe problema asta in ideea la acel moment sa ii dau in judecata.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrul asta era valabil pentru un injector defect pe partea de duze nu pe partea electrica.Defectiunile pe partea electrica nu au nici o treaba cu combustibilul ci doar cu materialele de proasta calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic, pentru a se crea un scurtcircuit (rezistenta zero intre terminale) sau o situatie aproape de scurtcircuit (o rezistenta aproape de zero), in conditiile in care terminalele electrice erau izolate din fabricatie:

- ori izolatia pateste ceva in timp sub actiunea de factori fizici (temperatura, presiune etc) si devine conductiva total sau partial deci de vina ar fi materialele proaste folosite.

- ori scurtcircuitul partial sau total este generat de actiune factori chimici, adica o infiltratie de ulei contaminat. Uleiul poate fi prost adica nu respecta reglementarile 505.01 si este partial conductiv, ori uleiul devine contaminat in cursul folosirii sale in motor ceea ce inseamna ca problema este si din alta parte (ceva face uleiul sa fie conductiv - particule metalice - sau coroziv).

 

Intrebarea este: daca problema este din cauza uleiului prin schimbarea injectoarelor oare nu s-a efectuat decat o resetare a "countdown-ului" ?

 

Pana nu se afla exact care este cauza pentru aceasta problema si ce actiune au facut pentru a o remedia dpdv tehnic, va exista o incertitudine cu privire la fiabilitatea motorului 2.0 cu injectoare piezoelectrice, chiar daca pe moment toti cei afectati sunt multumiti.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa stii exact de unde provine defectul ?

Intreaba baietii care  le reconditioneaza;daca au bunavointa sa iti spuna.Oficial de la Vag nu o sa stii niciodata.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vrut sa subliniez ca in aest moment este important sa aflam ce s-a intamplat, care sunt cauzele.

Si ai dreptate, daca cineva care a reparat injectoare stie, ar fi bine sa ne lumineze si pe noi. Oricum de acum inainte, un numar de ani, job-ul cu repararea injectoarelor nu va mai fi atat de profitabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o suspiciune?A stat cineva de fata cand s-au schimbat injectoarele sau toti au lasat masinile acolo si le-au luat a doua zi?Daca se mai umbla in alta parte si noi nu stim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da au stat si de de fata ,sunt colegi care au mentionat aceasta (inclusiv eu mi-am aruncat un ochi acolo). Nu a lasat nimeni masinile si le-a luat a doua zi procedura dureaza 1,30h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joi am fost sunat de cei de la PBV1 de unde in 2007 am cumparat masina si mi-au spus ca trebuie sa vin sa schimb gratuit injectoarele , gratis toate 4 , nu conteaza unde am reviziile facute .

Am 45.000Km cu masina BKP 2.0 TDI DSG , pobleme nu am avut cu ea doar la un an de la cumparare (5500km) s-a oprit brusc motorul cand rulam in coloana cu 5km/ ora , am inpins-o pe margine si dupa 3-5 minute a pornit normal si de atunci a functionat fara probleme . 

Intrebarea mea este daca a mai fost cineva chemat pentru inlocuire fara sa se strice intai vreun injector ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!