Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Cumpara-l fara probleme. Injectoarele noi nu au mai picat din 2010 pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Astept si alte pareri. Masina este in stare buna. Este varianta de 140cp. Doar ca ma pune pe ganduri schimbul injectoarelor. Au fost schimbate. Iar la consumul de ulei cum este ? Cat consuma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde acum si de motor - cat este de uzat sau cum s-a mers cu el. In principiu cam 1-1,5 l sunt acceptabili la un schimb (cel putin asa zice si producatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum depinde si cu ce pret iti da masina.. nu ai spus si ce dotari are..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este HIGHLINE. La 6000.

Ce coduri motor au injectoare BOSCH ? Am auzit ca alea sunt mai bune ca cele Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati cat mai repede... sa intru in 2013 cu un Passat :)

Ce coduri motor la 2.0tdi sunt cu injectoare BOSCH ?

Dar daca sunt Siemens si au fost schimbate se mai pot duce ? Dar daca se duc, le pot inlocui cu unele BOSCH ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva: este adevarat ca la BKP cand se duce un injector se opreste motorul, iar la celelalte coduri motor, functinoeaza in 3 pistoane daca cade un injector ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpion - oare ai citit mai mult de 10 posturi din acest forum?

Te rog sa citesti si daca nu gasesti raspunsuri, atunci sa postezi.

Passatul se produce din 2005, te asigur ca in 7 ani s-a discutat tot ce era de discutat, ref la probleme si rezolvari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interb si eu, in necunostinta de cauza si din dorinta de a ajuta un amic. Masina invinuita un Passat b6 din 2007, motorul de care se discuta aici si problema cu lasatul in drum. Amicul a ramas in Germania pe autobahn din cauza unui injector. Ma rog...a fost dus intr-un service si acum asteapta pana pe 27 ca programul de lucru al oamenilor sa revina la normal pentru repararea masinii. Intrebarea este daca poate beneficia si el de acest schimb gratuit de injectoare in idea de a-si mai salva bugetul, avand in vedere ca masina are vreo 250k in bord insa nu are istoricul ei de service, masina fiind achizitionata la mana a doua din Ro fara acea carte service. Multumesc anticipat si Craciun fericit tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D@ny: nu am timp sa citesc 78pagini... am avut doar cateva intrebari la care sa ma ajutati. L-am citit mai demult aproape tot, dar nu imi mai amintesc. Asa ca va rog sa imi raspundeti la intrebarile de mai sus .

Ce coduri motor la 2.0tdi sunt cu injectoare BOSCH ?

Dar daca sunt Siemens si au fost schimbate se mai pot duce ? Dar daca se duc, le pot inlocui cu unele BOSCH ?

Este adevarat ca la BKP cand se duce un injector se opreste motorul, iar la celelalte coduri motor, functinoeaza in 3 pistoane daca cade un injector ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele pot functiona in 3 pistoane - cu conditia ca injectorul defect sa fie decuplat. Nimeni care le-a inlcouit pe cele vechi nu s-a plansa sa se strice si cele noi. Acum, cat vor tine, ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@D@ny: nu am timp sa citesc 78pagini... am avut doar cateva intrebari la care sa ma ajutati. L-am citit mai demult aproape tot, dar nu imi mai amintesc. Asa ca va rog sa imi raspundeti la intrebarile de mai sus .

Ce coduri motor la 2.0tdi sunt cu injectoare BOSCH ?

Dar daca sunt Siemens si au fost schimbate se mai pot duce ? Dar daca se duc, le pot inlocui cu unele BOSCH ?

Este adevarat ca la BKP cand se duce un injector se opreste motorul, iar la celelalte coduri motor, functinoeaza in 3 pistoane daca cade un injector ?

normal ar fi sa citesti in urma sa.ti raspunzi la intrebari, dar:

bkp e sigur cu siemens si mai e sigur unul tot asa

la siemens se poate orice, eu am schimbat 5 injectoare inainte de recall pe banii mei, deci unul din ele s.a dus de doua ori si actualul proprietar a mai schimbat unul

la toate daca se duce injectorul se opresc, pana nu se intervine sa se decupleze cel stricat si stergere eroare cu vagul ( poti sa ma crezi ca am avut sute de km de plata la rampe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kelu2001 - am vazut ca Passatul tau l-ai vandut in 2010...din anul ala, noile injectoare care se schimba acum gratuit nu ai mai cazut.Sunt injectoare Continental, care am inteles ca ar apartine tot de Siemens, insa ideea e ca astea ar fi reusite (sunt proaspatul "norocos" a se citi beneficiar ;-) a 4 injectoare schimbate acum doua saptamani gratis!).Tu banuiesc ca ai schimbat doar injectoarele recunoscute ca fiind cu probleme,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt pe cale de a cumpara un 2.0tdi cu injectoarele schimbate. Insa o sa ma interesez de care s-au pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kelu2001 - am vazut ca Passatul tau l-ai vandut in 2010...din anul ala, noile injectoare care se schimba acum gratuit nu ai mai cazut.Sunt injectoare Continental, care am inteles ca ar apartine tot de Siemens, insa ideea e ca astea ar fi reusite (sunt proaspatul "norocos" a se citi beneficiar ;-) a 4 injectoare schimbate acum doua saptamani gratis!).Tu banuiesc ca ai schimbat doar injectoarele recunoscute ca fiind cu probleme,nu?

eu am schimbat injectoarele pe masura ce se ardeau. am prins cateva cu pretul de 16 milioane si restul cu 26. astea din urma sunt astea "noi".

oricum am doi prieteni cu bkp.uri care sunt trecuti bine de 120000 km si nu au schimbat nici un injector... e si treaba de noroc probabil. eu in 100000km am schimbat 5... poate e si modul de exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

am dat de acest forum dupa ce mi-am incasat si eu "croseul" chiar inainte de anul nou. ca sa fiu mai explicit m-a lasat masina in mijlocul drumului. diagnosticul a venit rapid dupa ce mi-au ridicau masina, si anume a crapat un injector. norocul face ca nu sunt primul si nici ultimul care a patit-o, asa ca prin bunavointa unui mecanic din sibiu am reusit sa trimit injectorul la un atelier de electrotehnica din bucuresti. niste oameni super profesionisti mi-au reparat partea electrica la injectorul respectiv, iar in 3 zile am avut injectorul pus la loc. diferenta de cost intre un injector nou, pe care am vrut initial sa-l cumpar si reparatie este enorma, in sensul ca unul nou este 670euro si reparatul a fost 100euro. initial am crezut ca e posibil sa fie o teapa dar se pare ca astia de la bucuresti au o reputatie destul de buna, in sensul ca foarte multi conducatori de troscolete vw din sibiu si-au reparat injectoarele la ei, si partea si mai buna este ca nu au mai avut probleme cu ele de atunci.

in orice caz, am cumparat masina asta din 2008, are 70.000km, am fost foarte multumit de ea ptr ca nu m-a costat nimic in afara de motorina si schimburile uzuale, dar dupa ce am citit cateva din paginile acestui forum, imi dau seama ca sunt unul din miile de oameni care au fost tepuiti de VW. sunt curios daca toate plangerile acestea de pe forum au fost trimise si la VW, sa inteleaga si smenarii din germanica ca ar fi cazul sa nu mai produca masini de [cenzurat] pentru europa de est!

numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin tu probabil cumperi toate produsele din reclamele la televizor. Că doar nu or fi minciuni. Oale minune produse de slabire sampon antimatrata si mai pui si Duralube in motor sa mearga si fara ulei. Daca ai avea ceva cunostinte de fizica ti-ai da seama ca se minte la greu cand vine vorba de puterea unor boxe de sute de wati , puterea surselor de calculator ,randamentul de 120% la centralele termice(exemple ce-mi trec rapid prin cap)

Ma gandesc deja cam cum au fost stabilite consumurile din catalog: la volan un somalez sumar imbracat

Cu vant din spate si la vale :)

Dar cu siguranta sunt ceva români care vor declara cu tarie argumente si dovezi ca au scos un consum sub cel din catalog

Sugereaza daca poti un experiment fizic prin care sa pui in evidenta puterea reala a unui B6 sau B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin tu probabil cumperi toate produsele din reclamele la televizor. Daca ai avea ceva cunostinte de fizica ti-ai da seama ca se minte la greu...

Pe langa faptul ca nu ai habar deloc despre ceea ce vorbesti, incerci si niste ironii ieftine la adresa celor care incearca sa iti raspunda la framantari.

In Europa, consumul masinilor este determinat respectandu-se directiva EEC 93 / 116 / EC a Comisiei Europene, modificata prin directiva 692 din 2008. Si nu, eu nu vorbeam de sampoane, tigai sau wati PMPO.

Se alege o masina cu un rulaj de peste 3.000 km, astfel:

- in oras: masina se pune pe un banc intr-un laborator cu o temperatura intre 20-30 grade C, motorul pornindu-se rece. Urmeaza un pattern de accelerari, franari, mers constant, etc, cu o viteza maxima de 50 km/h si o viteza medie de 20 km/h. Distanta "parcursa" fiind de 4 km. Se masoara consumul si ala este consumul in oras;

- in afara: se continua imediat verificarea pentru extraurban, cu un alt pattern de accelerari, franari, mers constant, viteza maxima fiind de 120 km/h, media fiind de 63 km/h, pe o distanta de 7 km. Asta e consumul extraurban.

- mixtul: este media aritmentica intre cele doua consumuri de mai sus, luandu-se in considerare distanta parcursa.

Dupa cum vezi nu este implicat nici un somalez in teste si, da, in realitate se pot obtine consumuri mai mari sau mai mici decat cele declarate. Dar ce-ti spun eu tie de-astea...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de revelion, BUM surpriza... sau ma rog... ma asteptam sa vina si asta... dar parca a venit prea repede. Mi s-a ars un injector! Merg cu ea la VW, imi fac programare bine inteles... ca nu merge asa cand vrem noi, vine ziua programarii si diagnosticul: 1 injector ars. Am zis ok, hai sa il schimbam gratis... ca doar se obisnuieste asta, nu? Eh, acum a inceput distractia: au zis DA, le schimbam gratis.

Plec acasa, cu promisiunea ca ma suna cand se apuca de ea:

1. M-au sunat... ca nu am carte de service... ok, facem alta, ce am nevoie? Pai... certificatul de inmatriculare si buletinul meu. OK... le-am dat alea si am primit promisiunea ca ma suna a doua zi.

2. SURPRIZA, chiar m-au sunat... le trebuie copie si de pe spatele certificatului de inmatriculare... ca au uitat sa o faca... OK! Le-am dus si copia aia. Same story, ma suna maine sa imi ZICA ce si cum...

3. M-au sunat... au nevoie neaparat de factura de vanzare a masinii... OKKKK! M-am dus le-am dus si aia, am primit inapoi promisiunea ca ma SUNA...

4. M-au sunat... au nevoie si de contractul de vanzare cumparare... BUN!

5. Cand sa zic ca nu mai au ce sa imi ceara si ca imi repara masina... se trezesc ei, ca defapt imi trebuie si Cartea de identitate a masinii...

Le-am dus si cartea de identitate si inca nu m-au sunat sa imi spuna daca le mai trebuie ceva, sau daca mi-o repara moca... ma rog, moca e putin spus... pentru ca trebuie sa dau AVANS 500 de lei pentru cartea de service...AVANS!

Platforma m-a costat 200 de lei...n-am primit chitanta... n-am ce sa fac. In 5 zile de dus-intors sibiu-vw vw-sibiu am platit 40 de lei pe taxi / zi. + cei 500 (repet, avans) pt cartea de service... stau si ma gandesc daca nu trebuia sa ma duc in alta parte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ca prin bunavointa unui mecanic din sibiu am reusit sa trimit injectorul la un atelier de electrotehnica din bucuresti. niste oameni super profesionisti mi-au reparat partea electrica la injectorul respectiv, iar in 3 zile am avut injectorul pus la loc.

Tare, daca mergeai la Porsche ti se schimbau toate 4 gratis.

@Punct: Astia ti-au facut ca in bancul cu lupul si iepuratul, ti-l dau mai jos:

Iepurasul era prin padure. Se intalneste cu lupul. Acesta ,cautand motive sa-l bata pe iepuras ii spuse:

- De ce nu ai ma sapca? Si tot asa il batea mereu pe motivul asta lupul pe iepuras.

Iepurasul se satura si intr-un final se duse la regele urs sa se planga:

- Maria Ta, eu nu pot sa port sapca ca fac urticarie la urechi....

Ursul:

- Bine iepurasule... lasa ca rezolv eu...

Iepurasul se facu ca pleca si se ascunse intr-un tufis sa asculte conversatia ursului cu lupul.

Ursul:

- Ma lupule...inteleg ca vrei sa-l bati pe amaratul ala de iepuras, dar macar gaseste si tu un motiv ca lumea. De exemplu: cere-i o tigara... si daca nu are il bati... sau cere-i un foc... si daca nu are... iar l-ai prins... daca iti da foc de la bricheta ii zici ca vrei de la chibrit...

Lupul:

- Da ma ursule... asa o sa fac.

A doua zi iepurasul se4 intalneste cu lupul...

Lupul:

- Ia vino ma incoa! Da-mi si mie o tigara.

Iepurasul ii da o tigara...

- Da si mie un foc!

Iepurasul:

-De care lupule de la bricheta... chibrit?

Lupul:

- Da-mi de la chibrit... isi fumeaza lupul tigarea linistit dupa care zice catre iepuras:

- Iar n-ai ma sapca?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Punct: Astia ti-au facut ca in bancul cu lupul si iepuratul, ti-l dau mai jos:

Absolut!:))

M-au sunat azi dimineata sa imi spuna ca: E GATA MASINA! Bine inteles ca am intrebat de 2 ori daca este gata si cat ma costa, ca sa fiu sigur ca nu visez!:)

Mi-sa dat o Carte de Service nou nouta (fara istoric) pentru pretul de 406 lei si in ea s-a trecut cu pixul, frumos, prima actiune asupra masinii: inlocuire injector numarul 1, 2, 3 si 4 + cablaj.

Am iesit super bine pana la urma... ce sa zic!:)

PS! am plecat de la ei si am ajuns la servici... si m-a sunat reprezentatul de acolo si mi-a zis, CULMEA:)) ca trebuie sa ma duc pana la ei, ca au uitat sa imi faca COPIE dupa noua cartea de service!:)) ahahaha super tare... ce nebunie si cu astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu-mi vine sa cred cat de idioti sunt astia. Cum naiba mai au clienti cand se comporta in halul asta? Nu mai alte service-uri autorizate in oras? Nu inteleg de ce ti-au mai facut carte de service daca nici macar n-au completat-o cu interventiile anterioare. Doar sa-ti ia banii pe ea...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, depinde de dealer - in mod normal datele sunt completate de cel care le-a facut - nu se completeaza de un altul pe baza datelor din sistem (stampila care se pune reprezinta codul dealer-ului). Si eu sunt in cazul acesta - cartea mi-am scos-o la PBN (direct la importator - pret 305 lei) iar toate interventiile facute asupra masinii (si nu ma refer aici numai la revizii ci si la actiuni sau inlocuiri/ reparatii piese) se trec de catre cei care le-au operat (varianta usoara ar fi sa se listeze din cronos toate interventiile, dar acest lucru nu este legal, daca pot sa spun asa - acele date sunt NUMAI pentru UZ INTERN).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, inteleg faza cu stampila, dar sa conditionezi schimbarea injectoarelor de eliberarea unei carti service, iar dupa achitarea contravalorii, sa completezi doar schimbarea injectoarelor, nu stiu ce sa zic. Mie nu mi se pare normal. Istoricul reparatiilor ramane in carte, adica doar la proprietar, nu vad de ce nu-l completeaza, chiar daca nu ar putea pune si stampila. In fine, bine ca le schimba, asta e mai important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea este un fel de justificare dar in fata uzinei, nu a dealer-ului. Toate injectoarele demontate se eticheteaza (serie, an fanricatie, VIN masina, etc) si se trimit in DE (de obicei 1-2 transporturi pe saptamana) insotite de fisa scoasa de la diagnoza. Fabrica deconteaza lucrarea catre dealer (ideea este ca neamtul ia prin sondaj si verifica cateva dintre injectoarele remise catre el - daca se constata ca romanul l-a "tras in teapa", lucrarea este decontata, dar la sfarsitul anului solicita returnarea banilor pentru care nu exista justificare - adica injectoare schimbate pe ochi albastri). Nimeni nu se complica aiurea, crede-ma - eu am dus masina pe platforma la ei - am scanat-o inainte si prima eroare a fost de injector grup A ars, apoi s-a sters si a ramas numai cea de releu J271 - cel care comanda injectoarele. Masina nu mai pornea, dar surpriza - cand s-a facut diagnoza, a plecat la sfert - au tot incercat cei de la service sa reproduca eroarea - mers cu ea, porniri repetate, etc - degeaba - nu s-a mai oprit. Acum am luat-o "acasa" si o alerg pana ce pica (daca va pica sau nu, o sa vad) - ma gandesc sa nu imi fi facut figuri numai acel releu (apropo, ca tot era undeva o discutie despre ce sa faci la masina sa nu mai porneasca - asta cand esti prin concediu in tari mai "latine" - scoti respectivul releu si gata :))).

LE: in duplicatul scos la importator nu mi-a completat decat seria de caroserie, VIN-ul, transmisia, codul de motor si inca ceva - fara coduri PR, si da e blank - urmeaza cand ma mai duc la serivce sa-i rog sa-mi treaca toate lucrarile in ea.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!