Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Actualizare

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25. bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30. ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31. Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

32. Dan, Octavia RS TDI 170cp BMN, 2007- 87.000km - inj nr 3

33. Rino - Passat 2.0 BKP 2006, 140 cp - 1 injector cazut la 68500 km

34. Boyzstuff - Octavia vRS TDI 170cp BMN , 2006 , 90500km - injectorul 2 Siemens VDO

35. santity - Passat 2.0 140 cp, injector picat la 50 000km reparat de nitro_od

Exista vreun posesor de BWV cu injectoare picate? Sunt la un pas de a achizitiona un b6 BWV, vad ca se gaseste pe lista celor care necesita schimbarea injectoarelor, dar nu am gasit nici pe forum si nici pe "google" vreun posesor de astfel de motor care sa fi avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sandel-are-pasatzel

36. sandel-are-pasatzel BKP 2.0 Tdi din 2006. 180.000 niciun injector dus. oare a fost un lot pentru europa de est ? mi se pare ca majoritatea cu probleme is luate noi din Ro....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca e o problema generala. Circulara cu schimbarea gratuita a injectoarelor a aparut in urma eforturilor celor din UK.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca procentajele sunt 60% Romania, si in restul tarilor civilizate din Europa sub 30%. De vina ar fi si calitatea slaba a motorinei de la noi care duce la o reproducere mai rapida a defectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se strica injectoarele nu ajunge motorina ci ulei "imbogatit" cu particule metalice date de uzura motorului. Cel putin asta este concluzia la care am ajuns dupa tot ce am citit.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca procentajele sunt 60% Romania, si in restul tarilor civilizate din Europa sub 30%. De vina ar fi si calitatea slaba a motorinei de la noi care duce la o reproducere mai rapida a defectului.

Nu are legatura cu calitatea motorinei.Procentele acelea de unde le-ai luat ? :)

Diferenta fata de ''tarile civilizate "este o chestiune de buzunar,romanii tipa mai mult ,aici lumea le vinde chiar in "pierdere" si trece la altceva.

In spatele acestor greseli tehnice sunt intreprinderi mari cu multi salariati,multe interrese,multi bani etc

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Eu am un Passat cu motor BKP, stie cineva de unde as putea cumpara un injector sa-l am de rezerva, pt ca am auzit ca daca ai ghinionul sa te lase prin Austria sau Ungaria, te jupoaie aia? Eu le-am refacut odata la un baiat, am mers deja 20 000 de km cu ele si nu am avut probleme, stie cineva daca sunt eficiente asa refacute? Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce observ .. marea majoritate a passaturilor cu probleme la injectoare sunt cele cu cod motor BKP ... ma gandeam sa trec si eu la un passat B6 (2006-2007)... imi poate spune cineva ce model ar fi "safe" ? Adica fara problema la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ieri m-a lasat si pe mine injectorul de pe cilindrul 1. Am dus-o pe platforma la SERPICO si acolo mi-au spus ca se schimba gratuit toate cele 4 injectoare, cablajele si inca ceva. Injectoarele de pe masina sunt Siemens iar cele noi vor fi Conti nu Bosch cum am vazut ca scriu altii. Mi s-a cerut cartea de service si trebuie sa platesc doar 250 lei constatarea. Astept sa vad cat dureaza tot.

P.S. Cartea de service am pierdut-o si pentru suma de 350 lei imi elibereaza alta.

COD MOTOR BMR 170 Cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actualizare

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 170.000 km - toate injectoarele schimbate gratuit la porsche

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25. bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30. ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31. Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

32. Dan, Octavia RS TDI 170cp BMN, 2007- 87.000km - inj nr 3

33. Rino - Passat 2.0 BKP 2006, 140 cp - 1 injector cazut la 68500 km

34. Boyzstuff - Octavia vRS TDI 170cp BMN , 2006 , 90500km - injectorul 2 Siemens VDO

35. santity - Passat 2.0 140 cp, injector picat la 50 000km reparat de nitro_od

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai ? si eu am bmr si parca ma apuca groaza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0 BKP 2006 103000 - 1 injector schimbat acum 2 ani, restul schimbate acum 4 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai ? si eu am bmr si parca ma apuca groaza ...

Mie pe BMR mi-a picat unul la 75k, unul la 100k. La 110k a picat si al treilea dar a fost schimbat gratis ala picat si cel ultim vechi ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca raman in top - nici un injector schimbat. Merga ca noua. Sa o tina Dumnezeu asa... dar, just in case am contractat si o polita CASCO cu asistenta rutiera inclusa atat externa cat si interna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anul trecut mi-a picat un injector la 58 000 km si a fost schimbat doar acela. Acum am 80 000 km si de fiecare data cand plec, ma rog sa mai pice unul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la fel, primul a picat la 64000... a dracu' nu vor sa mai moara acuma ... am 94000 ... la primul am fost chiar norocos, a murit la 3 secunde dupa pornire, nici nu am apucat sa plec din parcare ... de-ar mai pica si urmatorul asa .... ar fi de vis :rolleyes:

Modificat de adrian buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa fiu si eu pe lista asta

2.0 BKP 93.000 km doua injectoare schimbate la 40k si 70k

mesajul mecanicului la plecare din service "Va mai asteptam pe la noi sa le schimbati si pe celelalte doua"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 injectoare picate.unul in 2010 si unul in 2012.schimbate pe circulara si celelalte 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot un motor 2.0 BKP 2008 77.000 km, inca nu s-au dus injectoarele. In cazul in care se va intampla la service vor schimba toate sau numai cele stricate? Am vazut pe acest topic ca la unele reprezentante se schimba toate la altele nu. Stie cineva la Cluj se schimba toate sau numai cele stricate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nici acuma nu se poate cumpara cu incredere un B6 2.0TDI PD ? 1.9 este prea slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 1,9 105 cp si inca nu l-am resoftat. parerea mea e ca nu e asa slab daca mergi mult in oras si in afara nu ai pretentii de depasiri tiruri la peste 130 la ora e un motor perfect.nu poti sa le ai pe toate asta e clar.eu am acum ceva experienta la volan si la cite se intimpla pe soselele noastre din cauza drumurilor si a soferilor din trafic prefer sa merg cit mai legal in privinta vitezii. nu conteaza ca ajung poate cu 20 min mai tirziu la destinatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

penalizeaza la demaraj - cam atat. Un motor decent, consum mic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa cumperi cu incredere 2.0 tdi. Numai sa nu aiba mai mult de 240.000 km. Se schimba gratuit injectoarele cu conditia sa aiba carte service si sa nu aiba mai mult de 250000km.

Ma puteti trece si pe mine cu un bkp 2006 2.0tdi 4motion, unul picat la 150k km, al doilea la 160k km noroc ca a pornit circulara cu toate si la al doilea mi le-au schimbat toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Urmaresc acest topic de la inceput cu sufletul la gura. Deocamdata al meu passat 2.0 bkp 2007 are 88.000 km si n-am schimbat nici un injector. Ma tot rog sa ma lase unul daca se poate chiar in fata blocului :)). Numai de bine va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!