Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

@ Rudy87 daca citeai putin forumul nu plateai nici macar pompa de motorina care la reprezentanta e pe la 17 mil. Trebuie schimbat doar motorasul care e pe la 300 de lei. Orice service iti face.

Eu sunt tot din Tm , am mers cu masina la Quark si am platit doar diagnoza unde a reiesit ca a picat pompa de motorina. Am luat masina si am dus-o la mecanicul meu si in total m-a costat 400 lei cu tot cu manopera, asta acum un an si merge perfect si acum. Daca renunti la pompa din reprezentanta iti pot da nrul mecanicului si problema se rezolva mult, mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare un sfat va rog la masina din semnatura am motorul BKP problema este urmatoarea,sant primul propietar roman masina a venit cu injectorul nr1 cel de la distributie schimbat din germania in schimb am erori pe cele trei injectoare nu mereu cand pe nr2 si nr4 cand pe toate trei(scurt la pozitiv).masina are 170000km

de curand am gasit sa cumpar trei injectoare noi cu 900euro au seria cu SX e ultima?

merita sau sa astept sa pice?

multumesc

Modificat de florin/dns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa nu te poti baza pe masina.... sa te lase pe drum.

Eu zic sa te apuci si sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Lugoj m-am gandit initial sa-i spun lu duduia aia sa-m trimita diagnoza pe mail , dar ce faca daca schimba codurile ( se poate ) ? A spus ca ma suna zilele astea.Sambata dimineata oricum am drum la Timisoara si am sa trec pe acolo mai platesc o diagnoza dar macar vad care e treaba.Oricum nu sunt dispus sa dau 6.200 ron pe 2 injectoare si o pompa de motorina.La autoclub m-am jurat ca nu mai calc dupa ultima patanie cu ei.Acum asta e stau si inghit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am gasit sa cumpar trei injectoare noi cu 900euro au seria cu SX e ultima?

merita sau sa astept sa pice?

SX e ultima, introdusa pe la finalul lui 2010 si pastrata pana azi.

Sfatul de la un om patit e sa dai banii daca vrei sa pleci in strainatate. Daca ai drumuri in Romania deranjul va fi mic sa chemi o platforma si nu mai arunci banii, iti schimba ei gratis tot, injectoare si cablaj. Sau poate ii faci o diagnoza intr-un service si gasesti o eroare care sa te ajute sa iti schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se incadreaza in circulara - trebuie sa le schimbe gratis... daca nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa faca o vizita la service sa vada daca se incadreaza. Daca se incadreaza poate sta sa apara un cod de eroare eligibil, daca nu se incadreaza le poate schimba oricand pe costul propriu.

Schimbarea intr-un fel sau altul e clar ca merita. Anul trecut masina a mers perfect cu noile injecoare si nu m-a mai lasat ca anul trecut in drum in afara tarii. Pentru siguranta merita chiar si banii, daca nu se beneficiaza de schimb gratuit. Practic se rezolva hiba acestei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi bine prin circulara dar masina mai are putin si aniverseaza cei 7anisori :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vezi cum e cu norocul poate se strica inainte. Stii cum sigur poti sa ramai cu ea in drum? Fa un drum prin strainatate, injectoarele vechi adora sa crape in astfel de excursii. :icon_cheesygrin:

Cati kilometri ai?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut in profil... de aia am si scris.... gaseste o portita la reprezentanta, ca doar traim in Romania.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

170mi imi pare asa rau,masina nu a facut probleme in cei 3ani doar pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, trebuie sa ne obisnuim cu gandul, ca asta e calitatea care ne-o servesc acum, fabricantii de automobile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se masoara cu aparatul de masura un injector pentru bkp?ce valori trebuie sa aiba (bun si defect)

dar sa fie ceva sigur nu din auzite

eu am cumparat 2 bucati despre care cred ca sint defecte la masa si unul din pin aparatul nu indica nimic iar la celalalt pin si masa indica 0065 aparatul setat pe 2000 ohm

daca alimentez intermitent injectorul la un transfomator de 40v se simte cu tacane bobina

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele BKP sunt facute cu un sandwich de elemente piezoelectrice si nu cu bobina electromagnetica. Ele se alimenteaza in tensiune continua la cca 150V. Ai grija ca daca bagi curent alternativ in ele s-ar putea sa faci niste brelocuri ceva mai grele ...

Ce citesti tu cu ohmetrul este o valoare de 65 de ohmi. Ori un injector este defect la o rezistenta de sub 400 ...500 ohmi. Asa ca injectorul tau este defect, defect clasic deja, in care unul sau amandoi pinii sunt in scurt/aproape scurt la masa.

Pentru mai multe informatii si cum sa masori injectoarele Siemens/Continental (piezoelectrice), paginile 1-3 dintr-un document postat de colegi anterior:

SIEMENS PD PIEZO INJECTORS page 1-3.pdf

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa topesc corpul de plastic si am descoperit o alta piesa care nu e descrisa in acea prezentare.

nu ma pricep la electronica dar cred ca e o rezistenta(masurata cu aparatul la 2000 kohm da o valoare de 0243)

ea este lipita intre cei doi pini ai injectorului(la mine mai era prinsa doar in unu)ce rol are acea rezistenta?

sa fie cauza defectului?

ma gandesc cum de uni pot repara aceste injectoare(capsate)

Modificat de florin/dns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca are o rezistenta electrica nu inseamna ca acea componenta este un rezistor (comun: rezistenta). Ar putea sa fie un MOV sau alta componenta pentru protectia la supratensiuni a injectorului. Cei drept este cam mica rezistenta. Am citit mai atent si am vazut ca scala este de 2 megaohmi, deci valoarea este de 243K (243.000 ohmi). Daca acea componenta era conectata la ambii pini nu rezolva nimic, fiindca rezistenta paralela ar fi fost tot in jur de 65 ohmi (64.98 ohmi) si tot eroare aveai cu injectorul.

Cei care repara cred ca inlocuiesc conectorul. Cumva.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o plangere facuta la Porsche Romania s-au trezit domni de la Quark ca in final se pot schimba injectoarele gratuit , ima costa doar 2.000 ron manopera si pompa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut .... incearca si ei .. si sunt destui neinformati, care o musca probabil ... rusine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o plangere facuta la Porsche Romania s-au trezit domni de la Quark ca in final se pot schimba injectoarele gratuit , ima costa doar 2.000 ron manopera si pompa de motorina.

asa, ca sa nu faca ei ceva gratis, cap-coada.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o plangere facuta la Porsche Romania s-au trezit domni de la Quark ca in final se pot schimba injectoarele gratuit , ima costa doar 2.000 ron manopera si pompa de motorina.

Asta e pe bune? Ca mie mi-au raspuns cu o intrebare: in baza carei prevederi din contract ma adresez lor?

Cu alte cuvinte, ei ca importator spun ca nu au nici o raspundere legala, pentru ca masinile au fost luate de la 'dealer'. Sustin ei, pentru ca in cadrul unui proces, in fapt, s-ar demonstra ca nu e asa. Toate masinile vin prin ei, ei isi iau bani din toate vanzarile facuta de dealeri, fie ca e vorba de Midocar, Cardinal, PBV etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat la Midocar, dar nu au fost probleme, era unul defect si mi s-au schimbat cele vechi si cablajul.

Insa, ceea ce am scris mai sus mi s-a intamplat cu Porsche, am facut catre ei o scrisoare in care ceream despagubiri pentru defectarea unui injector in Bulgaria in timpul vacantei si mi-au spus ca ei nu au nici o calitate legala sa se implice. Am vrut sa ii dau in judecata pe baza acelui act primit de la ei, avand in vedere nesimtirea lor (si insclusiv nesimtirea celor de la VAG din Germania care nu se implica, totul arunca spre rezolvarea Porsche care se face ca ploua), insa am zis sa termin masina de achitat si o sa ii actionez in Justitie. Am terminat masina in august, acum am inceput treaba asa ca sper ca anul asta sa demarez actiunea.

Intre timp am castigat un proces cu o banca, mi se pare ca Justitia se misca in Romania si sunt sanse sa castig si procesul cu Porsche.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca a aparut vreo modificare din punctul de vedere al culantei si in cazul marcii Skoda. Eu am RS tdi cod motor MBN si a picat al doilea injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!