Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

deci..in total..1520e..cu manopera si garantie 2 ani la piese....cica de vina a fost uleiul...imediat dupa mine era unul cu un audi a6 din 2008...76mii km..aceeasi problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca e normal asa ceva , eu tot bkp am si inafara de 3 injectoare nimic altceva, + ca acum se schimba si gratis si nu mai ai probleme cu injectoarele ca la inceput, acum cred ca depinde si de norocu fiecaruia cand cumpara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e normal daca nu pui ulei bun, nu il schimbi la timp sau mergi cu prea putin ulei. Datorita faptului ca injectoarele se afla pe axa cu came, cea din urma este supusa la niste forte mult mai mari decat la motoarele non PD. Tot de aia uleiul trebuie sa fie mai "special" (pentru PD) si normele pe care treubie sa le respecte sunt strict reglementate de VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. de doua zile mia aparut si mie o problema la masina : seara am simtit o bataie mai mare la motor in relanti ( credeam ca e de la motorina ) . a 2-a zi a pornit fara nici o problema, am pornit bine si la vreo 70 km/h mi sa aprins spirala galbena si nu se tura mai tare de 2000 nici in la liber. am repornit masina , faza cu turatia a disparut dar mia aparut motorasul galben insotit de mesajul EMISSION WORKSHOP si la cresterea tiratie ( in viteza ) apare o trepidatie mare ( toata masina trepida ) si asta doar cand este in sarcina . acuma si la relanti se simte o intrerupere mica. am inercat cu solutie din aia pt curatat injectoarele si nimica. am facut de atunci in jur de 200 km si tot asa merge. Intr-un final masina tot asa merge dar numi mai apare nimica la bord.nelamurirea mea este sa fie vorba despre injectoare ( precizez ca porneste dar trepideaza mai tare in sarcina ). oricum iam facut o programare in service, dar vreau sa stiu si parerea vostra poate o sa dorm mai linistit. ms

Modificat de floryndrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi injectoarele, sa crape unul curand. Fa un test la Pronet si vezi cum e. Daca ai injectoare vechi pe masina ai sansa sa scapi de ele gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat pana la urma . problema era injectorul nr 4. am fost la reprezentanta si miau zis ca nu se poate schimba in baza circularei doar daca era defect complet ( sa numi mai porneasca deloc ), eu am avut ghinionul si mai merea ca dacia in 3 pistoane.am sunat cativa prieteni si am ajuns sa montez unul second-hand dar nerectificat la 950 ron montaj inclus si garantie 3 luni. in condiitle in care la reprezentanta mi-au cerut 2.200 pe unul rectificat dar cu garantie 2 ani. acuma sa vedem care mia fi norocul. oricum noroc nu am avut cand lam cumparat ca este cel mai prost motor BKP si cele mai scumpe piese. pt ca erau si injectoare la 1.300 noi, dar la modelul de motor care nu este in 16 valve. asta e navem ce face ; passat neo trebuit, passat avem ( in ce sa bagam banii ) o zi faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa mai stai sa crape de tot si sa ti le schimbe pe toate gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, numa ca marti eu trebuie sa plec cu ea in concediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea mea este care poate sa fie problema in cazul urmator - cade injectorul unu ,omu schmba injectoru si masina merge dar la acceleratie cam cand intra turbo are o trepidatie ce se transmite in toata masina . pe urma cade injectorul 3 la un interval de 2000km si acum necazu e mai mare pe langa trepidatia ce o avea inainte acu ii scoate fum la pornire si pana se incalzeste la relanti face dest de urat ca si cum da sa moara. e vb de un passat bkp 2005 140 cai 2.0 tdi. Daca aveti vreo idee e binevenita ca e vb de cumnatul meu care e cu masina acum in romania in vacanta si injectorul 3 sa dus in frantza si acum e cu morcovul la fund pentru drumul ce il asteapta ca sa se intoarca in spania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un amic care are un passat din 2007 2.0 TDI BKP 140 cp, a achizitionat masina a functionat perfect, intr`o dimineata cand sa mearga la serviuciu nu a mai putut porni masina. Dupa masa a testat masina si ia dat eroare pe un injector, a scos mufele de la injectoare si le-a bagat inapoi si a pornit masina la sfert de cheie si asa a mers timp de 3 luni fara nici o problema nu avea lag deci mergea masina ca si noua. Ajungand la peco sa alimenteze a oprit motorul si de atunci nu l-a mai putut porni. Masina ar vrea sa porneasca dar ceva nu este inregula pentru a porni parca nu se alimenteaza. Pe bc nu ii apare nici o eroare. Ma gandesc sa verificam pompa de alimentare, nu stiu sigur ca nu am avut timp sa citesc mai amanuntit forumu dar intreb: Are cumva si pompa de alimentare sub scaunul de la sofer? Ce simtome are cand se duc injectoarele?

Modificat de xcode
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa este sub bancheta spate-pe partea dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare referitor la topic

problema asta cu injectoarele afecteaza doar motorizarea de 2.0 TDI ? sau se aplica si la 1.9 TDI ?

sunt constient ca la un anumit numar de km, e normal sa se mai strice una, alta .. dar nu asa cum am citit aici la anumite persoane ca au schimbat si de 7 ori injectoarele si in continuare probleme ..

si inca o intrebare .. referitor la codurile motor : BKP,BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV .. adica astea sunt predispuse la asa probleme de au inlocuit ei cu titlu gratuit injectoarele ? :D

este pana la urma o problema generala pentru motoarele diesel indiferent de motorizare ? sau sunt si exceptii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare numai la motoarele pompe dusse, de 2.0l, cu injectoare Siemens. La cele cu injectoare Bosch, nu e o problema generica.

Cele de 1.9l pompe dusse - au injectoare Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema apare numai la motoarele pompe dusse, de 2.0l, cu injectoare Siemens. La cele cu injectoare Bosch, nu e o problema generica.

Cele de 1.9l pompe dusse - au injectoare Bosch.

deci putine sanse sa apara problema la motoarele 1.9 TDI

multumesc de informatie :D

deci mai bine sacrific din putere .. decat sa am mai multe probleme :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabe sanse , golful meu are 339.000 km cu injectoarele originale :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un Passat B5,5 2002, PD, si vreau sa-l vand si sa-mi cumpar un B6.

Inainte am avut Mondeo TDCI probleme mari cu injectoarele delfi, si am zis sa trec pe VW ca nu sunt asemenea probleme.

Sunt foarte multumit de B5.5 pe care il am dar imi trebuie ceva mai nou ca imi pierd clientii.

Am aflat de problemele 2.0 BKP, 140 CP, siemens, dar din 2009 au scos un motor 2.0 110 cp, euro 5, cica e common rail, ce stiti despre el, ce injectoare are?

Varul meu are o Skoda Octavia 2010 1.6 tdi 105 cp, commom rail, la 47000 km i-au picat injectoarele siemens, pompa inalta,rampa de presiune, cost reparatii 22 000 lei + tva.

Ms si scuze ca am scris la acest topic, dar sunt nou si nu ma lasa sa deschid altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca varului tau i-a cazut pompa de inalta si de aici celelalte piese cazute. Toate CR-urile pot pati acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o intrebare.Am auzit si eu de programu de la VW prin care ei schimba injectoarele defecte la Passat cu codul motor BKP, nu inteleg care este diferenta dintre injector defect mecanic si injector defect electric.Am dus acum 2 zile masina la Quark in Timisoara , mi-a spus ca s-a dus pompa de motorina.Ieri ma suna sa-mi spuna ca a bagat-o pe tester si s-a dus si injectoru nr.4 dar ca acesta este defect mecanic si nu defect electric si nu pot beneficia de programul cu schimbarea gratuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de injector, as fi mai sceptic.. nu ai posibilitatea sa o scanezi tu si sa vezi ce erroare iese? Astea pica toate, dar pe partea electrica. Nu m-as grabi sa-l platesc in locul tau. As mai verifica si la altii, eventual cel putin ce erroare da la scanare. Sunt injectoarele originale pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt injectoarele originale , nu am umblat la ele nu nimica.Mecanicu de la reprezentanta mi-a spus ca dupa ce a legat masina la calculator i-a dat ca injectoru nr.4 este defect mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-as cere codul de erroare de la scanare. E o lista cu codurile de erroare care sunt returnate pt aceasta defectiune acoperita de circulara. Cred ca le gasesti si aici pe forum. Probabilitatea sa fie mort din cauza electica (atat de des intalnita) e mult mai mare decat mecanic.

Modificat de adrian buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine am sa sun sa-mi dea codu de eroare pentru injector.Multumesc momentan pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai degeaba suni ca el poate sa-ti spuna ce cod vrea el.mai bine iei lista cu codurile de eroare si te duci frumos langa el cand o scaneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi l-am sunat sa-i spun ca in final doresc sa-mi schimbe pompa si injectoru defect , ca nu o dau de capat cu el , la care el spune ca se poate sa mai fie un injector defect , eu chiar nu inteleg , pai defiecare data cand leaga masina la tester mai apare inca ceva ? Quark Motors chiar mi-a lasat un gust foarte amar.Maine dimineata am sa ma duc acolo si stau langa el cand scaneaza dupa erori , chiar sunt curios , poate maine mai apare ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca un injector costa enorm, nu as inghiti orice duda. De pe un alt topic de aici postez ce zicea un coleg de forum despre codurile care apar in cazul defectiunii acoperita de circulara.

"...Pentru a beneficia de inlocuire gratuita, este nevoie ca eroarea de pe VAG, sa fie una din urmatoarele :

- P1246

- P1040

- P2147

- P1517

- P1388

- P1570 "

Te duci, le spui ca le platesti diagnoza (de fapt oricum o platesti), dar sa-ti listeze rezultatul si acolo apare codul de eroare. Imi plac dudele astea cand mergi in service si chiar atunci pica toate :). Cam aceeasi parere si eu despre Quark ... Pe problema cu injectoarele mai sunt reprezentante Autoclub, Porche ...

Modificat de adrian buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!