Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

injectoarele PD se repara.... dar pretul acestei operatii, la service Bosch, era de 800 lei per injector....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog mult cineva care poate stie sa ma sfatuiasca daca sa cumpar un passat, pt. ca imi e frica de problema cu injectoarele, si daca poata sa imi spuna daca acest motor este unul dintre acelea. tip motor bkp serie 189751 anul fabricatiei AA11131211CA5E4/2007. Proprietarul actual nu stie ce tip de injectoare are si spune ca nu a avut nici o problema cu ele dar cine stie poate a fost norocos. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

BKP, injectoare Siemens piezo,cele care intra in scurt.

Dar reparate, n-ai pb dupa.

Doar saptamana asta am facut vreo 10 bucati si merg perfect.

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o sa am probleme cu un injector se mai poate schimba gratuit la vw si in ce conditii, pana la ce data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste inainte de a mai posta! Gasesti toate raspunsurile deja postate, in aria B6!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba gratis daca le ai pe alea originale a masinii..da cum nu esti unicul propietar nu ai cum sa stii daca a fost schimbate sau nu unul sau mai multe sau poate reconditionate si puse altele.oricum tinind cont de codul tau motor BKP vei merge cu frica oriunde mai ales in afara orasului sau concedii.ai idee cit costa o tractare pe platforma?cauta deci alt cod de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@freelancevoyager - am postat pe alt forum, dar voi da paste aici postarilor mele

22nd March 2012, 17:31

primul a picat pe la 73.000km, oprisem la trecerea de pietoni de la pacii (militari) in sensul spre pitesti, in apropierea gurii de metrou...am crezut ca am innecat-o eu, am dat la cheie, nu am reusit sa o mai pornesc...era putin trecut de ora 17.00 deci va puteti imagina ce "felicitat" am fost de pietoni (a murit exact pe trecere) si de ceilalti participanti la trafic (eram pe banda 2). intr-un final m-a ajutat un politist sa o trec pe banda 1 (nu tu servodirectie, nu tu pornit, nu tu nimic).

al doilea a picat pe la 84.000km, eram in mers (coboram podul fundeni, sensul de mers spre morarilor). aveam 80+ km (eram in coborare), mi s-a aprins martorul, volanul greu, era aglomerat (era in jur de ora 18.00) si cu chiu cu vai am reusit sa ajung pe banda intai si sa ma pun pe avarii.

a treia oara mi-a picat tot al doilea injector, masina era pornita (a stat asa vreo 20 min) in curtea unui service si pur si simplu a murit....

nu am cumparat injectoare noi si nici nu le-am reconditionat la reprezentanta, ci la cineva de la piata sudului care da garantie 6 luni, garantia nu a fost data degeaba si mi-au schimbat injectorul picat fara probleme.

recomandare, nu va grabiti, asteptati sa vi se reconditioneze injectoarele de pe masinile voastre si apoi le inlocuiti.

daca se face ceva organizat sau se ia atitudine (minim 10 dintre noi care am patit asa ceva), ma voi alatura si eu, inclusiv financiar daca este nevoie (plata avocat,plata diferite taxe, etc) pentru a "reglementa" aceasta situatie care persista.

daca noi nu facem ceva sa schimbam lucrurile acestea (sau macar sa incercam), companiile nu vor fi interesate sa schimbe ceva. "cainii latra, caravana trece"

20th April 2012, 17:20

revin.

de vreo doua zile incep sa am iar probleme cu injectoarele...

porneste greu (extrem de greu) si uneori imi apare arcul orizontal care m-a mai anuntat in trecut de probleme cu injectoarele. intr-un final porneste, mai moare odata, apoi totul revine la normal.

aseara am fost si am verificat pe tester injectoarele. numarul doi (care a fost reconditionat) are valoarea peste 1, iar celelalte trei au valoarea apropiata de 0 (-0,02 / -0,03 / -0,05)

astazi mi-a murit de doua ori in mers, am dat la cheie si a repornit. vad ca dimineata are tendinta de a nu porni.

dat fiind faptul ca am tot reconditionat la ele (au picat pe rand nr 1, nr 2, nr 3, apoi iar nr 3 (mi-a fost schimbat pe garantia de 6 luni), iar acum nr 2 pare ca face iar probleme), are cineva vreo sugestie ?

multumesc anticipat

20th April 2012, 17:26

noi din ce am inteles (in cluj) : 1500 ron/buc -> garantie 12 luni

reconditionat : 650 ron/buc -> garantie 6 luni

apropo, daca tot sunt noi, de ce vor toti injectoarele vechi ?

are cineva vreo sugestie unde in alta parte se pot reconditiona ?

24th April 2012, 18:11

@Stefan_V cum a spus si colegul allexutzu -> sunt fericitul posesor al unui cod de motor BRD

astazi nu mi-a mai pornit masina, motivul : spirala portocalie asezata orizontal...oare ce sa fie...?

ma apuca rasu-plansu. injectorul cu pricina pare a fi nr 2 (verificare cu VAG), injector care a fost schimbat (am dat injectorul meu defect si am primit unul reconditionat), injector care acum pare ca s-a stricat mecanic (nu doar electric)...

@j2ee - interesant demersul tau... voi analiza mai in atentie. masina a fost cumparata din germania de la reprezentanta audi.

continuare...injectorul 4 a picat la 101.000km, a fost reconditionat in pitesti, am garantie 12 luni la el.

nu se pot verifica inainte sa pice, daca faci un efort financiar si le schimbi pe toate nu te asigura nimeni ca nu vei mai avea probleme.

dupa 5 ani de audi am ajuns la urmatoarele concluzii :

1.nu mai vreau masina noua (fie ce-o fi)

2.nu mai vreau VAG (sunt la fel de indragostit de audi ca in prima zi cand mi-am cumparat masina, insa mi-a ajuns)

3.vreau o masina de la un producator care isi asuma greselile si isi recheama masinile in service

4.vreau o masina cu o garantie de 5 ani (masina mea a avut DOAR 2 ani)

5.am avut permanent grija de masina (revizii la timp sau inainte, nu am facut rabat la consumabile si nu m-am "carpit")

6.am gresit ca nu am vandut-o cand am avut PRIMUL incident

7.experienta mea se rezuma la :

-o masina pentru care trebuie sa umblii permanent cu 1L ulei in portbagaj sa completezi intre revizii

-o masina pe care nu ma pot baza (poate pica oricand)

-o masina pe care nu o pot folosi la drum lung

-o masina la care mi-au cazut pe rand (caseta directie, injectoare, ambreiaj, volant - nu cred ca am uitat ceva)

-o masina de care m-am indragostit si care a fost prima mea masina (de aici si atasamentul vis-a-vi de ea)

-o retea "oficiala" de service-uri EXECRABILA in Bucuresti(relatii clienti, treaba facuta, calitate, pret) - exceptie fac cateva service-uri autorizate precum si un anume service AUDI din RM VALCEA

-un producator de masini care desi este apreciat, nu isi respecta fanii si clientii - are un "obraz tare gros"

8.este o masina SIGURA si la volanul careia nu iti este frica sa conduci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu pe cineva cu un audi a6 all-road lasat noaptea intr-un service Porsche din Bucuresti. Avea probleme cu injectoarele - 6 la numar. A doua zi a luat-o cu injectoarele bune luate de pe alta masina, totul facut fara acte. Poate tu ai fost unul dintre acele cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa cred in conspiratii, insa practicile celor de la Porche imi sunt cunoscute. acum ceva timp printr-o conjunctura una din pozele facute de porche masinii mele din service la revizie in care imi pusesera pe masina o portiera stanga spate lovita a fost vazuta de maica-mea, care m-a luat "tare" cu "unde ai lovit portiera masinii". eu nestiind despre ce este vorba, l-am luat pe NU in brate, pana cand m-a dus si mi-a aratat poza respectiva.

ca sa fiu mai clar : pe masina mea dusa la revizie, a fost demontata usa mea spate stanga, a fost montata o alta usa de aceeasi culoare (sau apropiata nu mi-am dat seama) dar busita serios (inclusiv geam spart). s-a facut poza la acea usa in care se vad numerele de la masina mea (din spate stanga si fata stanga - in ambele poze se vedeau numerele). s-a montat inapoi usa mea (eu am plecat cu masina in aceeasi zi din service) si toate bune si frumoase.

apoi s-a deschis dosar de casco pe polita mea de allianz si nu a fost nevoie de NIMIC din partea mea sau a firmei se pare... am schimbat asiguratorul casco si abia dupa mult timp am "aflat" de aceasta situatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat variant din 2007 cu motpr BMP de 140CP cu DSG si dpf adus din germania. Nu stiu daca a mai patit cineva ce patesc eu, dar as avea nevoie de un sfat sau o idee ca punct de plecare, dar iata care ar fi problema mea.

Cand motorul este rece se comporta fara nici un fel de probleme, dar cand ajunge temperatura motorului la 90 de grade incep problemele mai exact dupa vreo 5 minute de mers cu motorul cald, cand accelerez incep sa apara niste scurte fluctuatii de turatie a motorului in plaja 1000-2500 (da sa creasca turatia, apoi scade brusc iar da sa creasca, iar scade dupa care brusc creste si merge bine, toata chestia asta pret de 1-2 secunde) partea proasta este ca in momentul in care apar fluctuatiile de turatie acestea se transpun in niste socuri (se zguduie toata masina)mentionez ca face lucrul acesta doar cand este in sarcina, daca este pe liber si o accelerez nu face nimic, partea frumoasa este ca pe tester sau la bord nu imi apare nici un mesaj de eroare, am scanat masina cu vagcomul si nu da nici o eroare, am fost la cardinal motors si au pus-o pe tester si tot fara erori a iesit.Am facut un log la motor si am urmarit valorile parametrului 13 si am urmatoarele valori:

cu motor rece

13,0.28 mg/str,Inj. Quantity,-0.85 mg/str,Inj. Quantity,0.12 mg/str,Inj. Quantity,0.40 mg/str,Inj Quantity,

cu motor cald

13,0.33 mg/str,Inj. Quantity,-1.18 mg/str,Inj. Quantity,0.35 mg/str,Inj. Quantity,0.47 mg/str,Inj Quantity,

Am fost la un service si am rugat mecanicul sa faca o scanare pe injectoare in timpul mersului cu motorul cald si a reiesit ca in momentul accelerarii injectorul 2 ajunge cu valoare catre -2,2 tot atunci apar si acele fluctuatii de care va spuneam, de aici au concluzionat ca ar fi defect injectorul 2 asa ca am cumparat un injector nou si ma-am dus la ei sa il monteze, dar surpriza masina face la fel ba mai rau ca la inceput, acum ei spun ca injectorul nou nu este bun sau ca ar fi probleme cu compresia sau alte scuze de genul uzuri pe nustiu unde.

A mai patit cineva asa ceva, aveti idee ce ar pute fi ?

mentionez ca injectoarele sunt Bosch 038130073BK, nu scoate fum si nu am pierderi de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a mai stricat si mie un injector dintre cele originale, mai aveam doua din cele vechi si mi le schimba pe ambele. Cele Continental pe care le am noi - unul in 2010 (schimbat contra cost) si al doilea 2011 (schimbat gratuit pe circulara VW) raman pe masina. Sa speram ca sunt ok si nu se vor mai strica, acum toate de pa masina vor fi Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram..... ca doar au fost revizuite.

Continental... tot Siemens sunt....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin, dar pe masina mea ai idee ce tip de injectoare sunt? Sau cum pot afla?

Motorul ti-am zis, este de tip BLS.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siemens..... :lol: :lol: glumesc....

BLS-ul e cu Bosch-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram..... ca doar au fost revizuite.

Continental... tot Siemens sunt....

Stiu ca sunt tot Siemens, practic Continental a cumparat Siemens prin 2010, am scris si eu.

Insa am vazut ca injectoarele de acum, cele Continental din 2012, au seria T la fel ca si cele schimbate de mine in 2010 si 2011. Ma gandesc ca daca nu au mai schimbat seriile, injectoarele sunt fiabile.

Pe forumurile de afara (Marea Britanie ce am citit eu) baietii sunt foarte linistiti ca prin aceasta circulara treburile s-au rezolvat, iar aceste noi injectoare Continental (seria T sau TX) nu mai cad. Asta ar fi atitudinea corecta, in mod normal VW ar fi trebuit ca prin aceasta actiune de recall in UK si circulara de schimbare gratuita la defect din celelalte tari UE sa puna punct problemei injectoarelor.

De altfel din 2010 de cand au intrat pe piata injectoarele Continental seria T (TX) nu am mai citit aici pe forum sa pice vreunul. Eu deja am aproape 2 ani cu cel din 2010, am mai facut de atunci 40.000km si nu au mai fost probleme cu el. Stiu ca in general cad dupa 50-70k, asa cum am patit si eu prima oara la 75k, insa au fost oameni aici pe forum care s-au plans in perioada 2007-2010 ca au fost lasati de masina si la 15 sau 30 de mii de kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie asa imi pare normal, ca doar nu sunt idioti sa le tot schimbe gratis, de Nspe ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si schimbat, si imagine... Nu cred ca VW vrea sa repete experienta asta.

Singurii care au reclamat pe forum aici ca au fost probleme cu injectoarele Continental au fost cei care reconditioneaza si am o rezerva la adresa lor. In rest nu a reclamat nici un user de aici posesor de Passat ca a avut un defect la un injector Continental, din 2010 si pana in prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siemens..... :lol: :lol: glumesc....

BLS-ul e cu Bosch-uri.

Hmm :-w

Glumeam, mersi din nou Florin. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am luat un passat acum 2 luni...104mii km.2007 4motion highline...dupa 4 mii km ..se aude un tacanit,,cu cat turam mai mult cu atat mai tare se auzea...am dus-o ieri la reprezentanta...si surpriza....toti injectorii.facuti varza ..axul cu came la fel....e normal ca la o masina cu numai 108mii..REALI...se se intample asta....???..nu stiu ce marca sunt o sa ma duc imediat sa vad ce si cum..ca m-au sunat aia si mi-au dat cu caramida in cap...si in portofel...cica in jur de 1150e ca trebuie sa schimbe toata partea de sus a motorului.plus manopera..ofera garantie 2 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un BKP a devenit normalitate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e BMP..piesele originale...1139e..plus manopera 240e....cica a avut ulei naspa...si neschimbat la timp....macar imi dau garantie 2 ani....asta e...mergem inainte.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal ca la o masina cu numai 108mii..REALI...se se intample asta...

Nu e normal. A mea are 114.000 si merge brici. Asta se intampla daca va luati masini din Germania sau fara recomandari. Te bucuri ca dai 1-2 mii de euro mai putin si apoi bagi in ea mai mult plus ca nu te bucuri de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate PD-urile patesc asa daca se utilizeaza ulei prost. Primul semn de uzura: axa cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1100 euro pt 4 injectoare, axa came, tacheti si rampe este un pret chiar ok daca sunt piese oem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper...o sa vad, ca abia luni le monteaza ,ca vin piesele abia vineri..si e week..la mijloc..manopera 239.ooe ca italieni si pt un cent.striga dupa tine (sunt in italia momentan iar reparatia e la reprezentanta vw bologna).....iar masina nu e luata din germania e din ro...de noua.....depinde cum a fost intretinuta...am prieteni cu passaturi de 200mii km ..si nu au absolut nimic...si alti prieteni care zic ca merge asa..doar am dat o caruta de bani si merge.....si la 100 de mii cad..ba una ba alta.......asta e am luat-o folosita,sunt al -2-lea prop..are carte service pana la 70mii km... nu stiu cum a fost intretinuta.(aveam nevoie urgent de masina...am gasit-o pe net..am puso pe tester...tot..nu avea nimic..nici o eroare la diagnoza..nu batea nimic..)..o repar..mai bag o mie ..2..si apoi o sa am grija ce si cum pun....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!