Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Mi-a mai cazut un injector. Cum aflu ce tip e ca am vazut ca sunt 073g,m......etc.sau merge oricare? apare pe carte sau seria de sasiu ce numar trebuie la injector.? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact in ce arie ar trebui postata problema, dar cum am schimbat recent un injector ma gandesc ca ar fi ceva legat de asta.

Dupa ce am schimbat injectorul si, cum am spus ceva mai sus, nu am etansat prea bine capacul de la chiulasa, am observat ca la mers constant (nu in reprize de acceleratie, eventual pe tempomat sau la viteza constanta) masina tinde sa "dea in bot" din cand in cand. O fractiune de secunda parca agata ceva, incetineste iar apoi isi revine.

Am pus testerul pe ea sambata dar nu am gasit nici o problema la partea de motor... injectoarele functioneaza in parametrii normali.

Din experienta voastra, ce ar putea fi? Partea mecanica, faptul ca nu am etansat bine chiulasa, ceva de la coloana de culbutori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o Skoda octavia 2, 2.0 TDI - motor BKD, puteti sa-mi spuneti daca aceste motoare sunt cu probleme la injectoare?

se pot schimba injectoarele la acest motor ?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

panfil_liviu2000

Am un Passat din 2007, 2.0TDI, 140 CP, motor BKP. Am fost plecat de sarbatori si la intoarcere acasa, in timpul mersului mi s-a oprit motorul. Eram pe pilot automat la 140 km/h si dintr-o data s-a oprit motorul. Am fost la reprezentanta cu ea si spre norocul meu m-am ales cu schimbul celor 4 injectoare gratis. Intrebarea este , oare mi-au schimbat injectoarele? Pentru ca nu mi-au dat niciun document care sa confirme interventia facuta si nici in cartea service nu s-a consemnat nimic!!! Isi permit oare sa pacaleasca clientii ? E posibil sa-mi fi schimbat doar injectorul defect? Nu stiu ce sa mai cred. Voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca le-au schimbat. Nu au voie sa faca smecherii, din 2012 se schimba toate injectarele vechi in conditiille stiute si scrise pe forum, daca pica doar unul. Si au am doua vechi ramase, daca mai cade vreunul ambele se schimba gratis. Ai injectoarele noi, teoretic nu mai pica. Diar noi aici suntem stresati, vad ca afara oamenii care beneficiaza de schimbare sunt relaxati, asa ca am zis si eu la ce bun stres daca totusi se pun unele noi, doar nu le-or inlocui cu unele la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan sunt blocat in praga, unde astept ca maine dimineata sa-mi fie schimbat al doilea injector in 2 zile (dupa ce inca unul fusese schimbat astazi, masina n-a mai pornit vineri dupa ce a stat 3 zile in fata hotelului)

ciudat ca aici nu le inlocuiesc pe toate, ci doar cum era la noi anul trecut, unul cate unu.

mai ciudat este ca saptamana trecuta, pe drumul dinspre romania, undeva prin ungaria, pe autostrada, s-a intamplat tot tacamul cu care eram obisnuit: motor mort, spirala aprinsa, engine workshop, etc. trag pe dreapta, stiam la ce se ma astept, dar dau o cheie dupa 2 minute si masina pleaca si mai merge vreo 400 km pana in praga, unde, dupa cum v-am spus, a stat pe loc pana vineri cand n-a mai vrut nici cum. platforma pana la service, injectorul defect, culanta dar doar el (nu toate) si vine in urmatoarea zi lucratoare (adica astazi).

azi dimineata iau masina de la service, nu fac 10 km pe autostrada aceleasi simptoame: motor mort, spirala... dupa 2 min dau o cheie, masina porneste dar nu face decat 10 m (era in panta) si moare din nou. platforma, service inapoi, alt injector (unul care din cate stiu eu fusese deja schimbat o data in ungaria, in 2010, cand inca nu era valabila circulara) defect, ridic masina dimineata.

ce m-am gandit eu e ca s-a dus si pompa de motorina (mecanici de aici spun ca nu, dar se stie ca aia nu apare pe diagnoza), si, cum am doar 1/4 de rezervor acum, cum e autostrada in panta nu se mai face alimentarea bine si imi arde cate un injector (s-a mentionat asta si pe topicul pompei de motorina). asta pentru ca in celealte 2 cazuri in care mi-au picat injectoarele, masina n-a mai pornit la nici o cheie, nici macar pentru cateva secunde.

de siguranta, primul lucru maine intreb care e cea mai apropiata benzinarie pentru plin, urmand ca in tara sa schimb motorasul pompei de motorina.

traiasca vw, un alt concediu cu peripetii.

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1803555'Ceva sfaturi in legatura cu prinderea capacului !?

Incearca sa scoti surubul/rile daca ai sansa doar filetul surubului este dus.

Cumperi alte suruburi + o cheie dinamomentrica si o strangi la cuplu corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cocomic, Passaturilor astora le place mult aerul din afara Romaniei. Vor sa stea mai mult acolo. Bafta la intoarcere. Parca mai aveai un injector schimbat anii trecuti, ce ti-a picat acum banuiesc ca au fost altele. Cati km ai cu masina acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cocomic... Esti sigur ca al 2-lea injector picat a mai fost schimbat in trecut?

Ma ingrijoreaza tare treaba asta, mai ales ca urmeaza sa achizitionez un Passat cu motor BMR 170 cai DSG, de la o ruda, care a schimbat toate injectoarele, ca sa fie sigur ca nu are probleme.

Crezi ca mai exista riscul sa pice din nou ??

Alte probleme pe parcursul timpului ai mai avut, in afara de aceste injectoare belea ?

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ups, nu vazusem ca a scris ca poate fi vorba de un injector schimbat. Esti sigur Cocomic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

sunt sigur dar nu bag mana in foc, a fost primul schimbat in Ungaria tot dupa o patanie asemanatoare, si din cate imi aduc aminte atunci era cel nr. 1. Azi la service catre numarul unu ar fi aratat, asta dupa ce dimineata au schimbat nr. 4.

se poate ca cele schimbate in 2010 in primavara sa fie din 'lotul' inca vechi, cine stie, ce sa va mai zic. Acum sa ma vad doar plecat de aici...

alte probleme masina nu are, cred ca tot pe acest forum s-a zis candva in trecut ca aceasta varianta de motorizare este exceptionala, atunci cand merge :)

va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fi fost tot cel vechi, seria D daca nu ma insel. Cele doi sunt t si s.

Cati km ai cu masina acum facuti?

Drum bun inapoi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poimaine trebuie sa plec din Galati spre Klagenfurt (Austria) si trec prin Ungaria. Mi-e frica ca naiba (scuzati cacofonia) sa nu-mi pice vreun injector pe drum, cu toate ca masina din semnatura are doar 62000 km si sunt primul proprietar (adica am avut grija de revizii la timp si toate cele...).

Ma poate ajuta cine cu o lista de service-uri VW din Austria (nu inteleg deloc germana, altfel as fi gasit poate ceva pe vw.au) ca, in caz de Doamne-fereste, sa dau un telefon ptr tractare si eventual aplicarea celebrei proceduri de schimb a injectoarelor picate in mers?

PS: Dumnezeule, am ajuns sa ne temem sa mai circulam cu faimoasele BKP-uri...

Multumesc in avans !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic: Cel mai simplu iti faci o asigurare CASCO numai pe perioada cat esti in afara, cu tractare inclusa. Asa ai scapat de frica respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trimite un mail la cativa dealeri din tara si cere-le o lista cu toate service-urile de pe traseul tau. Asa am facut eu pentru Grecia si am primit de la cei din Valcea, noroc ca nu am avut nevoie. Acolo sunt trecute si numerele de tel, adrese, tot.

Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffTopic: Cel mai simplu iti faci o asigurare CASCO numai pe perioada cat esti in afara, cu tractare inclusa. Asa ai scapat de frica respectiva.

Eu am avut asigurare externa in 2011 si cand m-a lasat injectorul in Bulgaria nu am primit nimic de la Generalli. Au zis ca defectele tehnice nu sunt acoperite cu nimic. Daca era accident acopereau inclusiv tractarea, altfel nu. Cel putin la asigurarea mea, dar ma indoiesc ca este si alt produs pentru calatorii afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet: apreciez mistocareala ta off-topic, dar as fi apreciat mai mult o lista concreta on-topic

@S_tm: foarte buna ideea. Am sunat la dealerul local, m-a programat maine la 8 sa citeasca (adica fizic, cu ochiul liber) codurile de pe injectoare (cica VIN-ul masinii nu-i ajuta deloc, eu oferind sa-l transmit), si sa spuna care-i probabilitatea de a se arde vreunul (au o lista cu codurile de injectoare care sunt pe cale de duca, trag eu concluzia). Totodata, prin bunavointa celor de la marketing-vanzari, o sa-mi dea lista pretinsa de subsemnatul. Multumesc frumos!

Modificat de ocghro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai banii de pomana pe acea verificare! Nu exista nici o lista cu coduri sau nu se poate estima cand se va arde injectorul nici daca ai toata vointa din lume. Colegul pronet nu te-a luat la misto ci ti-a dat singurul sfat care te poate ajuta! Orice altceva ai face, o faci degeaba!

Uite lista pentru HU: link

Offtopic:

1. exista polite casco cu asistenta rutiera care valideaza si defectele tehnice (astra, bcr ...)

2. exista polita de asigurare dedicata pentru asistenta rutiera, doar in cazul de defect tehnic (- costa ~400 ron pe an si asigura tractare, cazare, masina la schimb atat pe teritoriul RO cat si pe extern)

Eu am beneficiat de o astfel de polita vara trecuta, cand am ramas cu masina in Grecia! Toata distractia a fost decontata direct de asigurator prin intermediul colaboratorilor locali si a fost in jur de 600 euro (cazare 2 zile la hotel 4*, masina la schimb pt aceste doua zile, tractare auto de pe insula pana la reprezentanta)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet: apreciez mistocareala ta off-topic, dar as fi apreciat mai mult o lista concreta on-topic

........

Nu e vorba de nici o mistocareala. Daca asa ai luat-o, e treaba ta. Eu unul am incheiata o polita CASCO prin care sunt acoperit indiferent de situatii (accident, probleme tehnice, etc). Inainte sa faci o afirmatie referitoare la un sfat, mai bine te-ai documenta. O zi buna si bafta la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un update legat de pretul injectoarelor. S-au ieftinit. :D Costa 1.800 de lei tva inclus cu piesa la schimb.

In 2010 am platit 2.600 de lei cu piesa la schimb.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma cei din praga s-au dovedit de "omenie" si am plecat azi dimineata cu toate injectoarele schimbate (nr. 4 ieri dimineata, nr. 2 si 3 azi dimineata). Se pare ca nu era nr.1 cel defect (cel schimbat in 2010 in ungaria). asa ca din acest moment sunt "fericitul" posesor al unui BMR cu toate injectoarele inlocuite (1 platit, 3 pe 'culanta').

acum masina merge f. bine, nu mai nici intreruperile si taierile de putere cu care ma obisnuisem. pana la urma toate se trageau de acolo, se pare.

pe de alta parte, confirm ce zice vadim, mi-au confirmat la service in praga, 450 de euro e injectorul acum si la ei, cu piesa la schimb, in caz ca dintr-un motiv sau altul culanta nu se aplica.

alta chestie: unul din injectoarele schimbate astazi gratuit fusese reconditionat cand mi-a cazut anul trecut in primavara. n-a comentat nimeni ca vezi doamne e 'modificat'. dar na, aici probabil iti gasesc motive daca vor.

drive safe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu au observat sau l-au aranjat ei sa fie bine. Nu cred ca fabrica accepta sa schimbe inj asupra carora s-a intervenit intr-un mod neautorizat. Asa ar fi si normal.

Unde l-ai reconditionat totusi de a picat asa repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit ieri cu un prieten, mecanic la un service important din Galati si mi-a garantat 100% ca masinile care au injectoarele picate nu vor mai avea probleme cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coco,imi pare bine pentru tine, eu mai am doua vechi si sper sa o tentez vara astain Grecia. :D E bine ca injectorul schimbat in 2010 a tinut semn ca asa cum amaflat si eu de prin serviceuri, calitatea celor noi este superioara si nu ar trebui sa se mai strice. Singurii care au sustinut ca cele noi se strica au fost cei de pe forum care reconditioneaza injectoare.

Volfied, ti-am spus si eu ca din ce stiu injectoarele noi nu se mai strica, ar fi tampiti si neseriosi cei de la VW sa faca asta. Daca ti s-a confirmat si tie de la cineva de incredere este cu atat mai bine pentru noi cei care avem aceste motoare PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!