Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Cred ca asta o sa fac pana la urma, o sa imi fac putin timp.

Eu am o interfata VAG dar nu prea stiu cum sa interpretez valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, scaneaza si posteaza valorile de pe Engine - pe 013 si posteaza-le aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as face chiar un log pe ENGINE - 013, si as da "spritzuri" scurte care sa nu treaca de cca 1500 RPM, sau as face un log in care accelerez foarte fin de la 800 RPM pana la cca 1400- 1500 RPM. Pana la o turatie de cca 1500 RPM, ECU ofera informatii pe canalul 13.

In felul acesta se poate vedea cat de cat o dinamica pe injectoare, chiar daca intervalul este scurt. Eventual daca este necesar (din evaluarea acestor log-uri), se mai pot regla injectoarele de catre cineva responsabil.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si am uitat - motorul cald - temperatura lichidului de racire, peste 80 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou.Am alimentat in Ucraina 20 l motorina apoi am schimbat volant.Am pornit motorul ,la rece a functionat normal.Dupa ce s-a incalzit motorul la relanti trepideaza in draci. Daca accelerez lucreaza normal.Cei de aiai de la service nu au gasit nici-o eroare pe tester si au zis ca poate fi un injector,dar eu stiu ca functiona normal pina sa-mi schimbe volant.Sa fie de la motorina?Cred asta deoarece inainte de alimentare functiona normal?Daca bag aditiv in motorina va functiona normal?Ce parere aveti?

Modificat de domazos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi reparate injectoarele?Daca,da,dati-mi o adresa in zona GALATI. PS. Motor BMP

Modificat de domazos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista showroom in Galati.Poti incerca acolo.

Adresa este: Strada Brailei nr 269,Galati

Telefon service: 0236.440.001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc sa fie de la injector.. trepidatiile le poate da si volantu` ce tocmai l-ai schimbat. Nu am cunostiinta de niciun injector de BMP cu probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uitati ce mi-a scris cineva pe blog (am si eu vreo 200 si ceva de comentarii acolo pe tema injectoarelor):

Avand in vedere ca de vreo 3 ani stau cu ochii pe nenorocitele de 140 CP, astazi la un service din Dublin, din vorba in vorba cu mecanicii aflu ceva ce nu sa mai pomenit pana acum despre aceste motoare. Cei care mi-au confirmat acest lucru au avut pe mana acest model de passat 2.0 tdi care ramane fara injectoare, deci sunt experimentati, a desfacut aceste injectoare si le cunosc si pe dinauntru si pe dinafoara. Acum fiti atenti: injectoarele astea de pe 2.0 tdi NU SE STRICA, chilasa e facuta dintr-un aliaj prost, injectorul isi face loc si deterioreaza filetul. Deci injectoarele astea se dau la schimb in stare buna, dumnealor iti pune altul “rectificat” cu un inel mai mare ca sa acopere uzura si masina pleaca ca noua. De aceea si “noile” injectoare se duc de rapa dupa aprox 2 ani. Chiulasa e de gunoi, aici a fost nereusita lui VAG incepand din 2005. Asta a fost marturia unor profesionisti care au vazut cu ochii lor. Fiecare e liber sa creda ce vrea. Adevarul e ca suntem fraieriti de toti inginerasii astia care satu bine prin reprezentantele romanesti si care au impresia ca ei au inventat shurubu. Parerea mea e sa vindeti cat mai repede aceste modele de masini. Personal detin un un passat 2007, 1.9 tdi 105 HP. Si inca un sfat evitati Mercedes-urile. Toate cele bune!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare parte este adevarat pentru cine nu stia cum stau lucrurile. Este un lucru bun totusi ca acestea au fost inlocuite gratuit unde mai existau bineinteles cele originale pe masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci de n-au facut o chiulasa buna pe care sa o schimbe chiar si contracost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare parte este adevarat pentru cine nu stia cum stau lucrurile. Este un lucru bun totusi ca acestea au fost inlocuite gratuit unde mai existau bineinteles cele originale pe masini.

Nu ma pricep la tehnica si pe moment e noua informatia si nu o pot verifica. Din ce inteleg, daca este chiulasa de vina, atunci inclusiv noile injectoare se vor defecta atunci cand se va uza acolo. Deci nu vad nici un motiv de bucurie, ci doar o amanare, daca e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Uzura chiulasei la un motor PD, 1.9 sau 2.0, nu e noua. Corpul acestora fiind supuse ciclic la o sarcina mecanica de catre cama, apare uzura pe o parte a lor. Aceeasi uzura se produce si pe chiulasa, loc pe unde apar neetanseitati.

Toate injectoarele care vin la reparat sunt uzate pe o parte, unde freaca de chiulasa.

Dar asta e o problema pe un termen mediu - lung de functionare.

La TDi PD 2.0 a fost problema intrarii in scurt electric a PD-urilor, problema care a aparut si de la 50000 de km.

Doresc pareri pe forum despre cele inlocuite, cum se comporta si la ce km au ajuns?

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 injector inlocuit la 77000 si 3 la 118k.se comporta la fel ca si inainte.masina are acum 123k.la motoarele de 2.0 tdi care nu sunt cr si nu pica injectoare exista vreo diferenta intre chiulasa lor si a celor la care pica injectoarele?

din ceea ce s-a scris mai sus mie mi se pare aberant ca vw sa schimbe niste injectoare cu unele care tot vor pica la un moment dat.era mai simplu sa rezolve problema de baza chiar daca eu suportam costul.

nu am cunostinte de mecanica dar cei care au reconditionat injectoare pot da o parere mai avizata. astept posturile lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Prezint o poza cu PD si locul unde apare uzura.

post-32228-0-71547000-1333135821_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0 TDI cod BKP 126000 KM,acu 7 zile am ramas in drum cu masina.Am sunat la reprezentanta din Craiova si am facut o programare la tester.Comform testerului un injector stricat .Daca ai carte service la masina si injectoarele sunt originale le schimba pe toate 4.Cureaua de distributie se schimba la 150.000KM(la masina mea,la altele la 120.000) inpreuna cu celelalte (role,intinzator etc)

Modificat de Balaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa scot injectorul stricat pentru a-l reconditiona/schimba. Am renuntat la ideea circularei din motive obiective... am postat detalii in topicul "

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte".

Am scos pana acum capacul de la motor si coloana de deasupra injectoarelor. Nu reusesc sa scot partea de plastic, coloana care tine mufele injectoarelor, pentru a putea extrage injectorul defect. Imi poate spune cineva care a mai schimbat cum este prinsa si cum o desfac?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Scoate mufa de pe injector: trage de ea drept cu incredere, nu are clips

Desfa rampa de cablaj.

Inteleg ca ai dat la o parte deja axa cu camele care apasa pe injectoare.

Desfa cu torx cele 2 suruburi care tine injectorul si misca-l usor cu o surubelnita stanga-dreapta in timp ce tragi de el.

Trebuie sa iasa.

Sa ai mare grija sa nu iti cada boltul din partea de sus a injectorului care sta pe interiorul talerului din capul arcului, ca iese usor si iti poate cadea in motor. Il poti scoate preventiv.

Daca vrei sa repari injectorul ti-l pot face eu, sunt din Ploiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Trebuie sa scoti mufele de la bujii nr. 1 din poza si mufele de la injectoare, apoi desfaci cele 3 suruburi care tin clipsurile metalice are rampei cablajului, nr.2 din poza si dai tot cablajul intr-o parte.

post-32228-0-67081300-1333279403_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domazos aceleasi simtome le-am avut si eu tot la un BMP, nu imi dadea nici o eroare pe tester, in schimb merge la relanti ca un tractor, am dus-o la VW Pitesti unde am aflatce se intamplase, injectorul nr 4 a scapat mai multa motorina si s-a produs o explozie in capul pistonului nr 4 care a crapat, aceasta a fost explicatia mecanicului, in consecinta s-a inlocuit injectorul nr 4, pistonul nr 4, garnitura chiulasa, etc cost 7500 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reparat injectorul stricat (multumiri colegului freelancevoyager) dar, cum nu am avut suficienta indemana dinre, am strans prea tare doua dintre suruburile de la capacul motor si s-au dat peste cap... nu mai strang deloc suruburile. Un c,oleg care se pricepe imi poate spune daca suruburile se pot schimba, se strica surubul, sau se strica filetul din motor? Pot merge asa cu masina pana remediez problema? Exista vreun risc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la suruburile de la chiulasa? Daca s-a etansat si nu ai pierderi de ulei ar trebui sa fie ok. Despre filet: ar trebuie sa iti dai singur seama care s-a tocit. Daca surubul arata bine, atunci problema este in cealalta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, suruburile de la chiulasa. Am incercat sa scot suruburile sa ma uit dar am avut impresia ca sunt prinse de capac.

Am mers cu masina astazi si se comporta ok, o sa verific daca arunca cumva ulei pe la capac in cazul in care nu e perfect etans.

Daca e stricat filetul din blocul motor e mai complicat, trebuie sa gasesc o solutie sa etansez cumva capacul... un surub mai mare care sa-si faca filet ar fi o solutie prea brutala?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva sfaturi in legatura cu prinderea capacului !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru situatia intampinata, trebuie verificat daca filetul este bun cu alte doua suruburi iar daca nu, se reface filetul cu un tarod M6.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!