Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Astazi se pare ca mi-a picat si mie cel putin un injector - am pornit-o, am mers circa 10 secunde dupa care a inceput sa faca ca un tractor si s-a oprit motorul - motor BMN - pe seat leon 78000 km.

Am ajuns la service - in urma testului nu a avut nici o eroare stocata pe motor, s-au desfacut pe rand doua mufe de la injectoare si masina a pornit - de asemenea pe tester, injectoarele aveau valori in limita normala.

Nu a fost stabitita o defectiune clara - s-au montat la loc mufele de la injectoare si masina a pornit normal.

A ramas in service pentru verificari suplimentare.

S-a schimbat ceva in modalitatea de schimbare a injectoarelor - adica se schimba toate sau doar care te-a lasat?

Modificat de cricr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am un passat di 07.2007, are 185.000km, in brif scrie ACBMPXO, asta ins ca codul motorului e BMP?asta asa ca sa stiu daca tre sa ma astept sa mi cada vreun injector!acum merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa stai linistit, e fara probleme la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se schimba un injector adica ce scule iti trebuie? Rog moderatorii sa nu mute postul meu ptr ca este important sa stim de ce avem nevoie sa schimbam un injector cand ramanem in mijlocul drumului si nu avem service-uri sau telefon. Eu unul o sa-mi cumpar injectoarele si o sa mi le schimb singur. Stiu ca totul incepe cu un torx, dupa ce se da jos capacul de plastic al motorului. Rog colegii sa continue de unde am ramas eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc acum aminte... ai nevoie de M-uri, Torx-uri, ceas comparator, cheie dinamometrica, un subler mare ... si cam asta e strictul necesar.

Daca e nevoie, iti pun mai tarziu documentatia, cu tot cu sculele necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog sa scrie cei care sunt mecanici nu din auzite si sa se rezume doar la raspunsul intrebarii mele.Ce tox, de cat, ce piesa extractoare injector ca restul e simplu. Va rog!

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e nevoie, iti pun mai tarziu documentatia, cu tot cu sculele necesare.

Rog sa scrie cei care sunt mecanici nu din auzite si sa se rezume doar la raspunsul intrebarii mele.Ce tox, de cat, ce piesa extractoare injector ca restul e simplu. Va rog!

Poate ne furam si ceva bataie.... daca sarim din regulile impuse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cat ar trebui sa fie valorile la injectoare in campul 13? eu am +0.35, -0.1, -0.0, +0.12 cu motorul cald la relanti, motor 2.0TDI 140CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sunt foarte bune. Intr-o anumita masura, aceste valori depind si de calitatea combustibilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de reglaje.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum s-ar putea regla....????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-ar putea regla sa se strice si sa le schimb gratuit pe cele doua ramase vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad cum s-ar putea face un scurtcircuit intr-o mufa care ar trebui sa fie ermetic sigilata. Fiindca din cate inteleg erorile acceptate pentru schimbare gratuita sunt generate de un scurtcircuit (sau o rezistenta foarte scazuta intre terminale si/sau masa).

Iar din reglaje tot ce se poate obtine este o deteriorare mecanica a injectorului, plus alte "bonusuri" tot mecanice.

In scop total educativ, daca cineva are habar cum se poate realiza un scurtcircuit stabil in injector, sa ne spuna si noua. Ca sa stim de ce sa ne ferim ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurtcircuitul nu se produce in mufa lui, ci in interior. E o problema cu lacul-izolatia unei bobine din interior, daca imi aduc bine aminte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Am gresit eu folosind termenul de mufa cand de fapt ma refeream la corpul injectorului si terminalele acestuia. Unul dintre terminalele "sandwitch-ului" de elemente piezoelectrice ar fi in scurt sau aproape scurt (rezistenta mica) la carcasa sau cu celalalt terminal si acest lucru ar crea defectul pt care se schimba gratis injectoarele.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu la asta ma refer, cum sa le schim gratuit pe parte electrica pentru ca la mine nu se poate deoarece am codul de motor BMP care nu este in circulara respectiva, cel putin asa mi-a zis mecanicul de la VW Pitesti.

ma interesa din punct de vedere al valorilor pe care le indica mecanic daca este OK, pentru ca la service mi-a zis mecanicul ca mai am unul care pierde putin.

si parca as vrea sa il schimb si pe cel care pierde putin dc exista pentru a nu ajunge in situatia sa schimb si pistonul ca data trecuta, acum nu stiu dc sa iau unul nou sau reconditionat ori dezmembrari, ce parere aveti?

Valorile corecte sunt cu motorul cald la relanti +0.31;-0.21;-0.14;0.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles partea cu valorile corecte......din cate vad eu e ok sistemul tau de injectie, valorile negative ca alea sunt periculoase pot fi cu mult mai scazute. E un sistem de injectie care te mai tine mult si bine vreo cateva zeci de mii de km......injectorul 2 ala baga mai prost in rest e ok.....

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul 2 nu e problema - el compenseaza pe altul..... oricum, valorile sunt in grafic... dar nu asta e problema la B6 .. la el problema sunt injectoarele Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles nici partea cu un injector compenseaza pe altul.......injectoarele sunt niste pompe de injectie care lucreaza independent......nu exista compensare intre injectoare.....sau te referi la altceva........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compenseaza cantitatea de motorina injectata .... electronic. De lucrat, nu lucreaza independent - din punct de vedere mecanic - ci sincronizat cu axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mosadi14.

Cand unul dintre injectoare "pierde putin" (nu prea inteleg ce anume inseamna asta, interpretez ca fiind uzat) se va resimti in torsul motorului ca vibratii la relanti, destul de intense. Starea unui injector se poate evalua din aceste valori citite cu interfata de diagnoza, altfel fiind necesara demontarea injectoarelor, punerea lor pe bancul de test si testarea lor, apoi remontarea lor cu reglajul aferent. Valorile pe care tu le mentionezi sunt foarte bune. Un baiat care a lucrat la PBV si la care am mai facut eu una alta, imi spunea ca +/- 0.5 ar fi valoarea prag dincolo de care ar insemna ca injectorul ori trebuie reglat ori curatat ori are ceva. Si chiar si cu valori mai mari de +/- 0.5 mg/stroke se poate circula mult si bine fiindca limitele sunt undeva in jur de +/- 2.9 - sunt unii colegi care au mers cu cate un injector blocat in valoarea 2.9.

Nu prea vad cum si-a dat seamna specialistul mecanic de la VW Pitesti ca un injector pierde putin fara sa testeze injectorul pe bancul de test. Si eu nu cred ca el, din "bunatatea inimii", fara sa i se specifice clar, s-a apucat sa faca o reglare de injectoare fara sa o tarifeze cumva :icon_cheesygrin: . Dar eu nu sunt mecanic si poate gresesc. Daca cineva stie ceva suplimentar despre aceasta verificare rog sa ne ajute cu informatii.

SPECIALISTU. Injectoarele sunt controlate individual de catre ECU. Timpul de injectie (deci cantitatea de motorina injectata) al fiecaruia este reglat de ECU functie de datele pe care le primeste de la senzori (temperatura, debitmetru, senzor axa came, senzor G28 si poate si altii).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce imi spuneti si ce am mai citit despre aceasta problema incep sa cred ca astia de la reprezentanta sunt tare nesimtiti,

v-am zis, eu am avut o probelma cu masina, vibratii foarte puternice, cand am ridicat capota sarea motorul in sus ziceai ca vrea sa zboare, nu mai tragea, problema depistata la reprezentanta VW care am zis injector nr 4 pierdut motorina si s-a produs o explozie mai mare de cat ar trebui in capatul pistonului nr 4 care a crapat.

Am schimbat ambele piese injector nr4 si piston nr 4, iar mecanicul tot imi spunea ca mai am unul care pierde si ca imi recomanda sa schimb toate injectoarele sau sa vand masina cat mai repede, pe deasupra imi spunea ca a vazut cineva masina si ca ar fi interesat sa o cumpere dc vreau..........

Mie oricum masina mi se pare ca merge perfect, nu are trepidatii sau alte probleme vizibile pe partea de functionare a motorului, merge rotund motorul, trage f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu mai consulti si alt mecanic ? macar sa faci o diagnoza... sa stii sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!