Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

freelancevoyager

Intrarea in scurt a injectoarelor nu e afectata de motorina. Nici nu ajunge motorina acolo, la piezo. Uleiul e cel care cauzeaza scurtul, facilitat de ciclurile de incalzire/racire a injectoarelor in interirorul motorului, de la temperatura ambianta la 90 gr C, ceea ce ii slabeste etanseitatea in timp.

La reparatie cand le sparg bobinele, le gasesc pline cu ulei, care e incarcat cu impuritati din motor, particule microscopice care conduc electric si la tensiunile mari peste 150V, cu care sunt actionate, pur si simplu se strapung electric la masa. ECU isi monitorizeaza curentul pe care il ia fiecare injector si daca unul e pus un scurt la masa, preventiv taie alimentarea lor pentru a proteja etajele finale ridicatoare de tensiune.

Motorina cauzeaza celelalte probleme ale lor: functionare intrerupta, corectii marite (ceea ce vedeti pe diagnoza sunt corectiile aplicate de ECU pentru a reduce sau creste debitul injectat), etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@freelancevoyager, sa inteleg ca daca fac schimbul la ulei mai des sansele de a avea injectoare defecte electric sunt mai reduse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrarea in scurt a injectoarelor nu e afectata de motorina. Nici nu ajunge motorina acolo, la piezo. Uleiul e cel care cauzeaza scurtul, facilitat de ciclurile de incalzire/racire a injectoarelor in interirorul motorului, de la temperatura ambianta la 90 gr C, ceea ce ii slabeste etanseitatea in timp.

E tare asta. Tocmai ce vorbisem cu cineva de la Midocar care mi-a zis ca e de la motorina. Ca motorina cauzeaza largirea duzelor urmata de intrarea motorinei si scurt circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrarea in scurt a injectoarelor nu e afectata de motorina. Nici nu ajunge motorina acolo, la piezo. Uleiul e cel care cauzeaza scurtul, facilitat de ciclurile de incalzire/racire a injectoarelor in interirorul motorului, de la temperatura ambianta la 90 gr C, ceea ce ii slabeste etanseitatea in timp.

La reparatie cand le sparg bobinele, le gasesc pline cu ulei, care e incarcat cu impuritati din motor, particule microscopice care conduc electric si la tensiunile mari peste 150V, cu care sunt actionate, pur si simplu se strapung electric la masa. ECU isi monitorizeaza curentul pe care il ia fiecare injector si daca unul e pus un scurt la masa, preventiv taie alimentarea lor pentru a proteja etajele finale ridicatoare de tensiune.

Motorina cauzeaza celelalte probleme ale lor: functionare intrerupta, corectii marite (ceea ce vedeti pe diagnoza sunt corectiile aplicate de ECU pentru a reduce sau creste debitul injectat), etc....

Eu sunt de acord cu colegul care a postat.....eu am facut un test similar si am ars un injector si nimeni nu m-a crezut! deci nu sunt singurul ''nebun'' p-aici :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Largirea duzelor si intra motorina....nu vreau sa ajung la mecanicul asta.....

Eu desfac injectoare din astea de ceva timp....Tot injectorul e plin cu motorina permanent dar nu motorina ajunge la piezo ci uleiul. Eu nu spun din ce mi-au zis altii, chiar am studiat problema cu fiecare injector reparat.

Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, spun doar ce am descoperit si nu doar eu,din bransa celor care repara injectoare.

Si acum putin offtopic dar nu mult, chiar daca e vorba de motoare diferite ca cilindree, dar e vorba de alegerea noilor tipuri de sisteme de injectie alese de grupul VAG pentru echiparea noilor modele.

Azi mi-a venit la reparat un sistem complet de injectie de pe o Skoda Octavia 1.6 common rail 2010 , injectoare blocate common rail piezo Continental, plus pompa Continental, plina de pilitura.

Tot sistemul e praf.

Am reparat un injector, maine restul.

Nu mai spun care e cauza distrugerii intregului sistem de injectie, las colegii sa afle.

Se pare ca "viitorul suna bine" pentru grupul VAG: de la PD Siemens piezo, la CR (common rail) Continental (fost Siemens), din ce in ce mai "fiabile".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Largirea duzelor si intra motorina....nu vreau sa ajung la mecanicul asta.....

Eu desfac injectoare din astea de ceva timp....Tot injectorul e plin cu motorina permanent dar nu motorina ajunge la piezo ci uleiul. Eu nu spun din ce mi-au zis altii, chiar am studiat problema cu fiecare injector reparat.

Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, spun doar ce am descoperit si nu doar eu,din bransa celor care repara injectoare.

Si acum putin offtopic dar nu mult, chiar daca e vorba de motoare diferite ca cilindree, dar e vorba de alegerea noilor tipuri de sisteme de injectie alese de grupul VAG pentru echiparea noilor modele.

Azi mi-a venit la reparat un sistem complet de injectie de pe o Skoda Octavia 1.6 common rail 2010 , injectoare blocate common rail piezo Continental, plus pompa Continental, plina de pilitura.

Tot sistemul e praf.

Am reparat un injector, maine restul.

Nu mai spun care e cauza distrugerii intregului sistem de injectie, las colegii sa afle.

Se pare ca "viitorul suna bine" pentru grupul VAG: de la PD Siemens piezo, la CR (common rail) Continental (fost Siemens), din ce in ce mai "fiabile".

Ai putea sa sustii legal, in instanta, chestia asta? Daca ii dau pe astia in judecata, poti veni la proces? Sunt deja in contact cu mai multe lume care va incepe procese si vreau sa le fac pe toate publice sau sa facem un proces colectiv.

Legat de motoarele cr e clar ca si astea vor pica in jur de 80-100k la vremea lor. Nu mai am incredere in nimic diesel, in special de la VW. Sunt niste porcarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa ceri ce? Inlocuirea lor? Se face deja! Daune morale? Mai greu in Romania!

Relax!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tensiunile mari peste 150V, cu care sunt actionate,

MAi taie din tensiunea asta mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Azi mi-a venit la reparat un sistem complet de injectie de pe o Skoda Octavia 1.6 common rail.

Se pare ca "viitorul suna bine" pentru grupul VAG: de la PD Siemens piezo, la CR (common rail) Continental (fost Siemens), din ce in ce mai "fiabile".

geovadim,

eu inteleg ca repari injectoare dar nici chiar asa, faci afirmatii fara fond. Vorbesc despre TDI CR.

Eu stiu flota de cateva zeci de masini VW TDI CR, unele bat spre 200K km si nici macar una nu a avut probleme.

Eu unul schimb uleiul la 15K km, nici nu cred ca este recomandat pentru ROU schimbul la 30K.

Nu contest ca nu a venit la reparatie CR de 1,6L. Insa nu generaliza, deocamdata. Repet, nu stiu daca este valabila treaba si pentru motoarele care fac schimbul de ulei la 30K km, vorbesc de cele de aici din tara noastra. Inca ceva, cele de 1,6L inca nu sunt fiabile si tot fac teste la ele. Cele de 2.0L insa, chiar nu au probleme.

O zi buna.

ps uite, masina mea are peste suta, schimburile de ulei sunt numai la 15K km,nu la 30K. Motorul functioneaza IREPROSABIL.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo,de acord cu tine,dar daca ei se aprovizioneaza tot cu injectoare cu bube,dar nu siemens,ca suna prost,ci continental,care sa zicem ca i-a luat sub aripa lor pe siemens?

Sa fie nemtii asa de romani?

Hai la multi ani.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati putin ca eu nu mai inteleg nimic

Injectoarele cu probleme foloseau sistemul de injectie SIMOS PPD, facut de Simens VDO (mai nou, cumparat de Continental)

CR-urile folosesc EDC (Electronic Diesel Control), facut de Bosch. Ce treaba au unele cu altele?

Doar n-or folosi ECU de Bosch cu injectoare Siemens,

Asa ca te rog sa explici afirmatia de mai jos, ca eu nu inteleg ce vrei sa spui

Azi mi-a venit la reparat un sistem complet de injectie de pe o Skoda Octavia 1.6 common rail 2010 , injectoare blocate common rail piezo Continental, plus pompa Continental, plina de pilitura.

Tot sistemul e praf.

Am reparat un injector, maine restul.

Nu mai spun care e cauza distrugerii intregului sistem de injectie, las colegii sa afle.

Se pare ca "viitorul suna bine" pentru grupul VAG: de la PD Siemens piezo, la CR (common rail) Continental (fost Siemens), din ce in ce mai "fiabile".

LE Imi raspund tot eu: Am cautat pe net un cod de ECU de 1,6 TDI (03L 906 023) si se pare ca e facut de Continental, nu de Bosch :eek: . Inseamna ca sistemele de injectie ale motoarelor CR de 1,6 sunt complet diferite de cele de 2.0 l...

Astia sunt nebuni, dupa toate problemele pe care le-au avut tot cu Continental s-au gandit sa faca afaceri?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ps uite, masina mea are peste suta, schimburile de ulei sunt numai la 15K km,nu la 30K. Motorul functioneaza IREPROSABIL.

Tu ai injectie Bosch, nu SIMOS. Eu am peste 150.000 cu ulei schimbat la 30.000 Km si... bat in lemn... merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Nu generalizez nimic.

Va spun doar ce mi-a venit la reparat.

DIn 2009 pe motoarele de 1.6 CR sunt sisteme de injectie common rail Continental, injectoare piezo.

Si nu vad ce legatura are schimbul de ulei cu faptul ca a cazut sistemul de injectie la Skoda asta.

Ca si cauza nu dau vina pe fabricant, ci pe felul cum a fost intretinuta masina, si mai ales pe o anumita procedura de intretinere periodica relativ simpla (nu ma refer aici la schimul de ulei), dar care trebuie facuta asa cum scrie in ELSA WIN. Imi pastrez opinia pentru mine deocamdata, referitoare la motivul pentru care s-a defectat.

Pun si cateva poze, in poza cu corpul pompei se vede si pilitura in pompa.

Injectoarele era blocate dar nu distruse. Le-am reparat si merg super.

Am considerat util sa va spun si voua ce mi-a venit la reparat, pe VAG, si nu mai continui subiectul pentru ca nu despre asta e vorba pe topicul asta si inteleg sa respect regulile forumului.

post-32228-0-28935300-1322853451_thumb.j

post-32228-0-79473800-1322853462_thumb.j

post-32228-0-01557100-1322853480_thumb.j

post-32228-0-99066100-1322853493_thumb.j

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incep prin a-mi cere scuze daca informatia asta se gaseste prin paginile forumului

As vrea sa stiu ce implica schimbarea motorului de passat din unul cu injectoare siemens in unul cu injectoare Bosch?

Modificat de cosmin_mck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Mai repede schimbi masina pe scurt.

Mi se pare o munca prea complexa si fara sens, sa nu zic de ce incompatibilitati te vei lovi: mecanice, electrice, protocoale de comunicatie etc....avand pe ele sisteme de injectie si ECU de conceptii si producatori diferiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca pompa e proasta si nu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, daca e de preferat prefer injectoare proaste fata de o pompa proasta...

Freelancervoyager, nu ne mai tine in suspans. ce s-a intamplat? Ungere deficitara in pompa sau ce? Am vazut ca americanii au avut probleme mairi cu pompele de CRdar cum motorina pe la ei e folosita numai la tractoare speram sa nu apara astfel de probleme si in Europa. Pompele lor produceau pilitura din cauza, se crede, a motorinei cu continut scazut de sulf dar fara aditivii necesari de ungere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

De preferat injectoare proaste la masina asta ?

Nu cred ca ai vrea....e in jur de 2000 lei bucata nou...

Nici pompa nu cred ca e slaba ci felul cum a fost intretinuta masina: neamorsarea sistemului la schimbarea filtrelor periodic (amorsarea se face din diagnoza si nu s-a facut la nici un schimb. Sistemul de injectie a fost "amorsat" la cheie, de fiecare data la schimbarea filtrului de motorina, pana a pornit masina- si pompa a functionat pe uscat), asociat cu cu o motorina de la camioane, nu foarte curata, la masina asta.

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In State au fost probleme mari cu CR-urile datorate pompei de inalta presiune, care producea pilitura, cum am mai spus. O reparatie in conditiile date, la VW, ajungea in jurul a 10000 USD (n-am gresit nr. zerourilor). Din acest motiv am spus ca "as prefera" injectoare de lut decat pompa cu pilitura. Vorba vine "prefer"...

In plus, cum se face amorsarea corecta a instalatiei de alimentare? Cum se face cu diagnoza si de ce ELSA nu pomeneste absolut nimic desprea aceasta amorsare? Si de ce n-ar fi corect cu contactul? Prin punere contactului pompa de inalta presiune nu are de ce sa porneasca, ca doar nu e electrica. Tare mi-e teama sa nu fie vorba de exploatare gresita... Bat in lemn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neamorsarea sistemului la schimbarea filtrelor periodic (amorsarea se face din diagnoza si nu s-a facut la nici un schimb. Sistemul de injectie a fost "amorsat" la cheie, de fiecare data la schimbarea filtrului de motorina, pana a pornit masina- si pompa a functionat pe uscat), asociat cu cu o motorina de la camioane, nu foarte curata, la masina asta.

Despre ce amorsare vorbesti? Se pune contactukl de cateva ori, pompa de joase baga motorina si unple filtrul.

oricum, la schimbarea filtrului NU se dezamorseaza pompa de inalte sau cea tandem la TDI.

MAi ai alte explicatii ? VAd ca nici la celelate intrebari nu mi-ai raspuns .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Tu ai citit procedura de schimbare a filtrului de motorina la motorul asta?

In ELSA WIN scrie foarte clar de necesitatea de amorsare a sistemului la motorul asta de 1.6.

Cautati ultimele versiuni de ELSA.

Ai idee de procedura asta din VCDS?

Stii ce este ELSA WIN?

Citeste si apoi mai vorbim.....Or fi tampiti aia care au facut procedura asta:

" Instructions for working on fuel system To prevent the high-pressure fuel pump from running while it is empty and to ensure that the engine starts quickly after parts have been renewed, it is important to observe the following: t If fuel system components between fuel tank and fuel high-pressure pump are removed or replaced, initial fuel filling must be carried out. t If a fuel pump, fuel pipe (between fuel tank and fuel high-pressure pump) or fuel filter is removed or renewed. t Fuel system must be bled before starting engine for first time t If a fuel pump, fuel line (between fuel tank and fuel high-pressure pump) or the fuel filter is removed or renewed, fuel system bleeding must be carried out before first starting engine. t Initial fuel filling procedure <a id="IDAZXO4E">→ Chapter.

________________________________________________________________

Filling/bleeding high-pressure pump/fuel system

Caution After installation, the high pressure pump must be filled with fuel before the engine is started the 1st time (the pump must NOT be allowed to run while still empty).

Note t When installing the high-pressure pump, it is essential to ensure that no dirt enters the fuel system. t Only remove sealing plugs immediately prior to installation of fuel lines. t The bleeding procedure is necessary after any work on the fuel supply system. (Fuel pump -G 6 -, fuel lines, fuel filter) l There must be sufficient fuel in the tank. l Temperature of fuel system ≥ 15 °C l Temperature of fuel ≥ 15 °C To bleed/fill the fuel system, it is necessary to meet these conditions. Special tools and workshop equipment required t Vehicle diagnosis tester Proceed as follows to fill high-pressure pump/fuel system with fuel: – Connect vehicle diagnosis tester. – In Guided functions, start »Filling/bleeding high pressure pump/fuel system« function. Bleeding The bleeding procedure will now run for 180 seconds.

Note There could still be air bubbles in the fuel system after the bleeding procedure. – Start engine and perform visual check of fuel system for leaks.

Caution Do not prolong attempted starting for longer than 15 seconds. If engine does not start, repeat bleed operation. – After filling the fuel system and successfully starting the engine, allow it to run for a few minutes at a moderate speed. Switch engine off. – Check fuel system for leaks. – Interrogate fault memory and erase stored fault if necessary. – Then road test the vehicle over a distance greater than 20 km with at least one full acceleration. Then check high-pressure part of fuel system again for leakage.

Note If there is any air left in the fuel system, the engine may switch to the backup mode ('emergency running' mode) during the road test. Switch off the engine and erase the fault memory. Then continue road test. – Read fault memory.

ELSA WIN VERSION 3.70

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tu faci o confuzie. Amorsarea este necesara la schimbarea filtrului de motorina si nu a cartusului filtrant, adica ala ce-l schimbam noi regulat. Sincer, eu nu vad cum se poate dezamorsa sistemul la schimbarea cartusului filtrant. Mie nu mi-a curs absolut nimic cand l-am schimbat. Daca ar fi fost dezamorsat atunci nar fi trebuit sa curga motorina din pompa de inalte, nu-i asa?

Uite, doua proceduri. Una cu amorsare, cealalta fara. Acum intelegi ce vreau sa spun?

cartus filtru.pdf

Filtru.pdf

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Atunci confuzia e in ELSA WIN.

Eu v-am dat copy/paste la ce scrie exact pentru motorul de 1.6 CR.

Mai departe nu mai dezvolt subietul, pentru ca vad ca fiecare vine cu argumente din experientele personale de pe masini, si sisteme de injectie diferite ca si conceptie si fuctionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci confuzia e in ELSA WIN.

Eu v-am dat copy/paste la ce scrie exact pentru motorul de 1.6 CR.

Mai departe nu mai dezvolt subietul, pentru ca vad ca fiecare vine cu argumente din experientele personale de pe masini, si sisteme de injectie diferite ca si conceptie si fuctionare.

Experienta mea personala nu s-a vrut vreun argument de niciun fel, Pur si simplu mi-am exprimat o opinie. Argumentele sunt in cele doua documente care provin din ELSA, o versiune chiar mai noua decat cea invocata de tine. Sunt pentru motorul de 1,6 TDI cu codul CAYB, dar sunt sigur ca sunt aplicabile si altor motorizari CR. In fine, n-are importanta asta

De acord ca exprimarea in ELSA este putin cam ambigua in acest caz, desi imaginile sunt destul de clare, zic eu. Insa documentul citat de tine si atasat de mine in care se spune de obligativitatea amorsarii instalatiei provine din sectiunea REPARATII, cel in care se vorbeste despre schimbarea cartusului filtrant fara a se face aerisirea provine din sectiunea MENTENANTA. Daca ne mai uitam si pe schitele din fiecare document, eu zic ca este foarte clar despre ceea ce s-a vrut in aceste documente. Nu trebuie sa te superi, ne dam si noi cu parerea

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!