Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

Salut.

Un numar de telefon al celui care reconditioneaza injectoare la Pitesti.

Va rog.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Seat nu le schimba gratuit? Ti-a cazut injectorul? Scrie in Germania sa ti le schimbe pe toate, preventiv, asa se face acum in Marea Britanie si asa ar trebui sa fie si la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru modelul BMP , produs intre 2005-2007 sau semnalizat ceva probleme la injectoare ? Din spicuirea forumului am inteles ca nu. Poate confirma cineva mai informat ca mine ? Caci ma bate gandul la un BMP din 2007 .... :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pica injectoare, in mod normal la BMP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. un prieten are eroare asta 17668 . supapa pompa- injector cilindru n240 ,p1260 ,scurt la plus -intermitent. si 18074 ventil pompa injector cilindru 1 p1666 scurt la plus -intermitent. faza este ca porneste, dar merge in 3 si nu se tureaza mai mult de 2000 rpm . daca ar fi injectorul ars ar trebui sa mai porneasca?a mai fost schimbat acum 2 ani. sa inceapa din nou calvarul?abia le-a scimbat pe celelalte 3 .BKP cod motor :( astept o parere . ms anticipat

Modificat de casper_bdc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne simtim nitel bine. Incep si motoarele common rail de pe Passat, cele produse dupa 2008, sa aiba probleme cu injectoarele:

http://www.autolatest.com/ro/detalii-stire/3583-volkwagen-jetta-si-golf-2-0-tdi-au-probleme-cu-injectorele-recall-volkswagen-pe-motoarele-diesel-tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ma intereseaaza si pe mn un passat din 2006,am gasit unul cu motor de 2000 diesel dar proprietarul mi.a spus ca injectoarele au fost schimbate cam acm 2 ani,exista problema sa pice din nou curand sau mai greu?altfel spus ma indrept spre un 1.9 cu toate ca este mai rar si nu il gasesc cu optiunile pe care le vreau eu si le int des la unul de 2.0,astept sfaturi,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modul sigur n-o sa poata sa-ti spuna nimeni, doar atat, evita BKP-ul si orienteaza-te catre BMP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Legat de picatul injectoarelor, cred ca ar fi interesanta o statistica(pool): in ce moment a picat injectorul (stand pe loc / la viteza mica/mare). De ce sunt curios de asta? Fiindca daca moare injectorul, moare si motorul si mai departe directia e foarte greu de controlat. Daca pica intr-o depasire la 130/ora cum au mai redresat cei patiti masina? Mie primul mi-a picat stand pe loc, dupa ce am pornit motorul si inca nici nu am apucat sa plec de pe loc, dar daca pica la viteze mari cred ca e foarte nasol daca se blocheaza (manevreaza f. greu) si directia. Ar fi interesant de stiut cel putin pt. psihicul cu care pleci la drum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi s-a blocat directia, si mi-a murit motorul la 60 km/h. Ba din contra, se misca chiar usor. Apoi am tractat-o vreo 2 km, de asemenea, directia mergea usor, doar frana ce se apasa mai greu. In schimb, cand e pe loc, oprita, e groaznic...d-abea misti volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un B6, din pacate BKP, si s-a ars un injector. Nu stiu daca am inteles bine, dar poate imi confirma cineva, masina e din 2006 daca ma duc cu ea la porsche imi schimba injectorul gratis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi de dimineata am stat de vorba cu un consilier service PBV1 si pe langa problemele mele am adus vorba si de injectoare, de fapt intreband cam ce actiuni de schimbare mai sunt, daca tot duc masina in service ...

Am ramas putin surprins cand mi-a raspuns ca pentru a se accepta schimbul de injectoare trebuie facute toate reviziile la ei. Acum, poate ca a vazut ca sunt aproape de revizie si "hai sa il speriem putin".

Parerea mea este sa suni direct la service-ul la care vrei sa te duci si sa ii intrebi pe ei. Functie de raspuns, mergi la ei sau incerci la alt service VW.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o prostie asta cu reviziile, nu este asa.. Un prieten a beneficiat si nu avea facute acolo reviziile, si nu a fost singurul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si eu cred ca este o prostie, dar ... daca dai de unul care o tine una si buna ... deh, suntem in criza, mai bine suni inainte.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi am aflat cauza ''scut-circuit-arii'' injectoarelor la motoarele BKP.......se pare ca din cauza motorinei f aditivate se formeaza ca o guma pe electrovalva injectorului care il blocheaza si arde cristalul de quartz care comanda inchidere/deschiderea electrovalvei.Cum stiti motorul bkp este pumpe diuse...Nu mai folositi produse gen cleaner injetor sau cleaner fuel. Mai e si o alta constanta care trebuie luata in calcul......racirea ineficienta in zona injectoarelor. Se poate verifica cu un temometru cu infrarosii....Testele le-am efectuat intr-un atelier masina mergand la o temperatura de 27 grade (temp aer absorbit de motor- mentionez ca am folosit o suflanta cu aer cald incalzit la 27 grade conectata pe filtru de aer si o alta pe radiatorul fata), masina mergand la 2300 ture timp de 4 ore si 15 min pana cand din nou s-a ars un injector. Motorina folosita a fost OMV maxx disel 5,67 ron/l. Injectorul a fost unul care avea valori bune cu motorina proasta in sensul ca erau cu + 0,1/0,2 pe tester, iar cand am bagat motorina aditivata erau cu - respectiv -0,27/-0,38.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat masina cu vreo 13.000 euro, iar daca ar fi s-o vand as lua pe ea acum vreo 8000; asa ca am considerat s-o ''repar'', insa reparatia inseamna remedierea defectului.......am vrut sa vad de ce se strica piesa asta; pantru ca mai toti de pe forum s-au dus la mecanic care ii spune codul de eroare injector ars......insa ce il arde nimeni nu a zis concret. Injectorul era unul original al masinii......nu au fost din celea ''resapate'' cum le zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca era din cauza motorinei crede-ma ca Porsche Romania nu le mai schimba pe garantie!

Sunt slabe, ce sa mai discutam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geo vadim.......referitor la ceea ce ai afirmat tu intr-un post anterior.........INJECTOARELE care se schimba GRATUIT la PORCHE sunt injectoare RECONDITIONATE!!!!! Nu e nici unul nou......informatia e verificata de mine prin cateva cunostinte care lucreaza la porche....unul este inginer mecanic iar altul un fel de sef al mecanicilior.....iti dau telefoanle lor sa te convingi......Razvan spd......este doar un test......eu am aratat pe banii mei ce strica injectaorele....sau ma rog deterioreaza in timp pana la distrugere.....insa nu stiu de ce garantie vorbesti tu......ca cei de la porche nu iti dau nici o garantie......sau te referi la bucata de hartie care ti-o da la constatare care stipuleaza si ceva de genul......?!

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, asta o stiu! Ti-am zis ca nu le mai schimbau deloc daca era vina clientului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca daca tot l-ai stricat cu mana ta, te pricepi si sa il repari!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci ce motorina recomanzi sa se foloseasca la motoarele BKP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele BKP trebuie folosita cea mai normala motorina, respectv cea mai ieftina de la Petrom sau Rompetrol (cea standard euro 5). Nu cele aditivate cu rapita 1l/1l sau proportii asemanatoare. Referitor la injector de reparat se repara nu foarte greu: exista kituri ptr reparatie. Eu l-am facut la cineva care reconditioneaza asa ceva M-a costat 800 ron. Verficat pe tester scoate acelesi valori ca unul nou, original.

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de apreciat studiul tau, dar...cel putin in cazul meu nu se aplica. Alimentez numai cu motorina standard, de la Petrom si cu toate astea...un injector a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!