Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Mai oameni buni, e normal sa cumperi o masina (de peste 25.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

rechemare ar putea face din 2 motive: sa recunoasca problema generala a injectoarelor cu pricina in mod oficial (lucru care nu are sa se intample prea curand...), si sa gaseasca o rezolvare de durata a acestei probleme (iar o minune ce n-o s-o vedem zilele astea!).

asadar, nu au motive sa faca rechemarea modelelor afectate...

injectoarele cu terminatia X sunt reconditionate( adica refolosite) de fabrica cu subansamblele uzate inlocuite cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rechemare in service pentru masini de 5-6 ani vechime ar insemna pentru VW sa-si puna pene de paun pe spate in fata reflectoarelor precum Mircea Badea.

Bine macar ca au binevoit intr-un tarziu sa schimbe gratuit cate-un injector defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca le schimba dar cu te ajuta ca schimba un un unjector defect cu altul reconditionat care se va strica probabil dupa ce masina are 7 ani, deci tot tu ajungi sa le platesti. Oricum cei care au luat Passat B6 cu motoarele afectate sa il tina "o vitata" mai bine il vinde acum cat mai are pret si nu a implinit inca 7 ani, ca dupa nu se mai aplica circulatia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca le schimba dar cu te ajuta ca schimba un un unjector defect cu altul reconditionat care se va strica probabil dupa ce masina are 7 ani, deci tot tu ajungi sa le platesti. Oricum cei care au luat Passat B6 cu motoarele afectate sa il tina "o vitata" mai bine il vinde acum cat mai are pret si nu a implinit inca 7 ani, ca dupa nu se mai aplica circulatia ...

nu ai inteles bine... problema nu este aceea ca injectorul este reconditionat pentru ca din cel vechi ramane doar corpul principal iar restul subansamblelor sunt noi! prin urmare, injectorul e ca si unul nou!

problema e ca intre injectoarele fabricatie 2011 si cele 2004 nu este nici macar o diferenta in afara numelui producatorului! aceias calitate, tehnologie si, prin urmare, programate "genetic" la aceleas scurt-circuitari tipice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma refeream si eu, dar nu am mai scris tot. Injectorul nu e rau ca e reconditionat, e rau ca nu au revizuit procedura de fabricatie a cristalului piezo. Vezi ca am scris asta in celalalt topic despre injectoare (cel cu circulatia din 2 mai) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a cazut al doilea injector pe BMR la 92.000km dupa ce primul picase la 78.000km. Problema a survenit in Bulgaria, aproape e granita cu Grecia, nu era nici naiba acolo unde s-a oprit masina. A fost de vise rele, nu mai intru in detalii cum am reusit sa duca masina de acolo, in cele din urma am ajuns la service autorizat VW din Plovdiv. Injector 1 stricat (prima oara a fost 3). Initial au zis ca daca e injector nu schimba gratis, dar am sunat la Sofia si au zis ca va fi gratis, iar la Plovdiv a doua zi dupa ce au identificat problema si au fost sunati si de la Sofia au confirmat ca va fi gratis.

Distractia a costat totusi ceva. O prima tractare 40 de euro, a doua tractare plus masina care sa duca si familia pana la Plovdiv inca 190. Apoi pentru ca masina este gata marti trebuia sa mai stau 5 nopti la Plovdiv asa ca am refuzat si am inchiriat o masina 10 zile cu 350 de euro plus asigurari inca 100. Deci totul a dus la 700 de euro. Nu cred ca voi recupera banii de la asigurarea CASCO externa din Romania. Oricum bine ca nu am mai adaugat inca 850 toata reparatia, ma duceau la 1500. Insa voi cere celor de la VW (celor de afara pentru ca in Romania nu are nimeni nici o vina pentru calitatea slaba a masinii) sa imi recuperez dauna materiala si morala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de B6 la orice vacanta in tara trebuie sa te pregatesti cu minim 300E si in afara min 1000E in plus fata de cheltuielile planificate(plus rabdare) si asta doar pt ca masina binevoieste sa se opreasca oricand pe nepregatite. P.S. am schimbat doar un injector deocamdata....cand pica e foarte enervant, in schimb cand nu pica injectoarele masina merge extraordinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e problema, masina este excelenta, nu inteleg cum poate avea problema asta atat de enervanta si care creaza atat disconfort incat te face sa vrei sa scapi urgent de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Cel mai sigur, inainte de a pleca la drum in afara, e sa va reconditionati injectoarele dinainte (toate), preventiv, si nu va mai doare capul.

Asta e "calcaiul lui Ahile", sau "veriga slaba" a motoarelor: BKP, BMN, BMR, BUZ, BMA.

Iesiti muuult mai ieftin cu toate reconditionate decat sa fiti jecmaniti de service-urile din alte tari.

Plus ca cele schimbate pe garantie, vor pica inevitabil intre 50000-100000 km.

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce iti bazezi afirmatia cand spui ca vor pica iar? Cele reconditionate nu vor pica in aceleasi cond?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca lumea nu e in stare sa raspunda: noile injectoare continental care le schimba pe cele stricate la motoarele PD sunt aceeasi mizerie, vor crapa din nou sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un caz (momentan) pe forum care a semnalat aceeasi problema, la 2 ani de la schimbarea injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Scuze de intarzierea raspunsului dar am fost pe Transalpina acest weekend unde am avut ocazia sa ma intalnesc si cu o mare parte din clubul golf-istilor.

Sa revenim la subiect: injectoarele schimbate pe garantie, cu marca Continental, nu difera practic cu nimic fata de cele Siemens VDO intiale.

Si aici ma refer la constructia interioara a partii de comanda (cristalul piezo), ceea ce se defecteaza. Am avut la reparat un injector Continental, fabricatie 08.2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia in Bulgaria ziceau ca noul cablaj ar micsora cu mult posibilitatea ca injectoarele sa se mai arda. E adevarat? Din ce am citit pe aici, ar fi vorba de calitatea slaba a injectorului si nicidecum de cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@freelancevoyager - pai si reconditionarea injectoarelor, chiar daca nu ar fi defecte in acest moment, cu ce ar ajuta pe viitor!

Vad ca te ocupi cu asa ceva, sa inteleg ca ai o metoda mai buna si mai fiabila de reconditionare decat au dezvoltat cei de la vw - siemens - continental?

In ce consta aceasta metoda?

Geovadim - mie in Grecia, acum o saptamana, mi-a picat injectorul 3, injector care a mai fost schimbat in 2008, insa nu era unul cu X in coada ci tot unul OEM iar referitor la cablaj, eu l-am schimbat in ianuarie, in august s-a ars injectorul!

Concluziile le poti trage singur :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Pai repararea unui asemenea injector inainte de a se defecta,il aduce in stadiul "safe" sa zicem de a nu se mai arde. Acest defect de fabricatie pe care il au, nu este accidental, nu a aparut izolat la cateva injectoare sau la un lot sa zicem, ci e o problema de masa.

Intrebarea este, ce se va intampla dupa ce acestea nu se vor mai schimba pe garantie?

Inlocuirea cablajului nu rezolva cauza problemei, el se uzeaza poate dupa prea multe conectari/deconectari ale fiselor si exista riscul sa dea intreruperi. Personal nu prea cred ca e necesara inlocuirea lui, dar se practica in service-uri ca sa se dea impresia ca s-a reparat dom'le ceva si sa se mai ia niste bani.

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet: reconditionarea injectorului o sa previna definitiv arderea lui sau reconditionarea pur si simplu ii reseteaza timerul, daca pot spune asa, urmand ca dupa z km sa sufere de acelasi defect!?

Nu cred ca VW mai vinde si acum injectoare cu aceeasi problema! Daca persoana 'X' il poate aduce in stadiul de "safe" oare vw nu detine aceeasi tehnologie?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Freelancevoyager - Tu ziceai mai sus ca ai avut un injector cu seria TX, cel nou Continental, La reparat? Zici ca e la fel de prost, la fel facut, ca si cele initiale Siemens?

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Da, am avut un Continental la reparat, cu data de fabricatie 08.2010.

Si din ce am vazut in interior, nu e imbunatatit cu nimic fata de cele Siemens VDO, fiind ars ca si celelalte.

Timpul ne va spune.

Reparatia preventiva va evita arderea lui, reconditionarea lui fiind diferita de procedura de fabricatie.

Cei de la Continental probabil stiu cum sa le imbunatateasca, dar nu cred ca e economic pt ei sa recunoasca defectul.Ar insemna rechemarea in service a tuturor masinilor cu asemenea injectoare. Banuiesc ca le vor ma schimba gratuit o perioada, ramane de vazut cat timp...

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cf unor surse pana cand auto afectate vor implini 7 ani! Deci 2005 + 7 ani = minim 2012

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@freelancevoyager- totusi injectoarele se schimba gratis, de ce le-ar schimba iar cu unele proaste? Sa admitem ca nu vor sa isi bata joc de lume. Atunci, daca si cele noi se strica inseamna ca acest sistem PD chiar nu este fiabil, nu au ce sa ii faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti idee,motoarele BKP din 2008 s-au facut cu injectoare bosch sau e doar o vrajeala a celor de la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Daca e cod BKP motorul, nu apar injectoare Bosch conform softului Bosch Esitronic, ver. 2011. Sunt PD Siemens piezo.

Din 06/2008 motoarele BKP au incetat sa fie fabricate, si au pus pe 2.0 TDI sistemul de injectie common rail PIEZO de la BOSCH, cu noi coduri de motor CBAA, CBAB etc...

Motoarele BMP au insa pompe duza Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motoarele BMR ce injectoare au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!