Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Salut. Le-am verificat de n ori si in mers si compensarile injectoarelor si sunt toate 0.00mg/str. Am vazut ca te ocupi cu asa ceva. Te sun putin mai tarziu sa vorbim, si poate ajung cu ea la tine luni. Ideea este ca a fost omul si la reprezentanta cu ea, si in Norvegia la VW...nimic...si eu am service auto, si sunt destul de documentat, am mai schimbat zeci de PPD Siemens si nu am intalnit aceasta problema...

Modificat de Beshcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog ajutatima am trepidatii la relanti la scanare mia iesit bine valorile la injectoare mecanic dar electric la cilindrul 3 injectorul 3 fault electric .cum se poate remedia.passat 2006 bxe,1,9tdi,multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai 2 pagini in urma iti faceai o idee!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri, dupa vreo 6 luni si 7mii de km de la primul injector picat, a venit timpul pt cel de-al doilea.Intrucat la vremea aia nu stiam exact cu ce se mananca aceste injectoare, am luat cu 2500 lei un injector asa zis "modelul nou Continental" care sper ca va merge mult si bine.De data asta, intrucat mi-a picat intr-o zona de prin apropierea orasului Pitesti, iar eu salvasem in agenda telefonului nr. unei persoane de aici care reconditioneaza injectoare, am ales sa-l sun, ca varianta de acoperire. De buna credinta, omul a venit in jumatate de ora cu un injector sh, in ideea sa nu merg in 3 injectoare inca vreo 7-8km (pana acasa).Din pacate injectorul adus de el era stricat, asa ca am mers in 3 pistoane, taras, pana acasa. Mentionez ca era ora 8 seara, iar omul a venit dupa mine pana la curte,unde am parcat masina.S-a obligat ca in dimineata urmatoare sa se intoarca cu injectorul reparat, contra sumei de 800 lei, ofering garantie verbala de 1an la partea electrica. S-a tinut de cuvant si urmatoare zi, in juma de ora, a montat piesa reconditionata si motorul a prins viata.Concluzia: am zis ca merita sa incerc si varianta asta, sa vedem daca intr-adevar reconditionarea este o solutie viabila.Toata problema se reduce la materialul folosit pentru izolatia injectorului, daca este de calitate va rezista, daca nu voi mai ramane o data in drum si voi cumpara injector nou.Partea proasta si sper ca nu fie adevarat, este ca omul mi-a spus ca a avut 4 cazuri diferite de injectoare Continental picate, pe care ulterior le-a reconditionat.In principiu, la prima vedere ma declar multumit si recomand aceasta persoana(totul a decurs foarte rapid), insa asupra fiabilitatii injectorului nu ma pot pronunta prea curand.Va tin la curent!

Modificat de Bogdan724
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il stiu pe cel din Pitesti ( am vb de mai multe ori la telefon), chiar si cei de la Midocar Bucuresti il cunosc. Sunt destui care il recomanda, chiar si unele magazine de piese se ofera sa iti repare inj, insa cu 1000 ron. Din cate stiu, ele ajung tot la cel din Pitesti. Mai este si colegul nitro, pentru cei din Bucuresti, care se ocupa cu asa ceva.

Ai observat ceva modificari la injectorul pe care la montat el, avea ceva in plus, ceva in minus ...etc?

Nu inteleg ce ai vrut sa zici cu "Partea proasta si sper ca nu fie adevarat, este ca omul mi-a spus ca a avut 4 cazuri diferite de injectoare Continental picate, pe care ulterior le-a reconditionat."

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

Sunt si eu "fericitul" proprietar al unui VW Passat din 2007 cu motor 2.0 TDI tip BMP in 183.000 km. :(

Pe langa multele probleme pe care le-am avut, de aproape jumatate de an, am aceea problema de pierdere a puterii sau gatuire in plaja de turatii 1700-2300 in treptele 1,2,3 si nu mai stiu ce sa fac.

Am fost cu masina la service in Tg. Mures si evident nimeni nu-mi poate spune ce este in neregula cu masina. De cele mai multe ori in treapta a 2-a de viteza, la accelerare mai vioaie, se aude destul de des un sunet de joasa frecventa (un huruit) si este insotit si de o gatuire mai mult sau mai putin accentuata a motorului. (de parca ar pica un cilindru, sau ceva s-ar invartii in gol)

Pompa motorina a fost schimbata recent, cu una nou nouta, volant, chitul de ambreiaj sunt noi (5000 km), cutia de viteze a fost schimbata pentru ca masina m-a lasat in drum, de 2 luni sunt in Suedia si alimentez carburant de buna calitate, dar problema nu dispare. Nu mai stiu ce sa incerc, are cineva vreo idee???????

Am facut si acel test pe care l-am citi pe forum ca daca masina sta pornita in relanti, fara nici un consumator pornit, consumul ar trebui sa fie peste 0.7 daca un injector este stricat, ei la mine consumul este de 0.5 L. Daca pornesc si ventilatia, si farurile, tot 0.5 este, in nici un caz nu urca peste 0.7 l. Deci teoretic problema nu ar trebui sa fie de la injectoare.

Cineva mi-a spus ca acel huruit vine de la turbo din cauza geometriei variabile, dar am testat masina la service si turbo-ul functioneaza in parametrii normali conform celor de la service.

Am facut sute de kilometrii pe autostrada, unde masina merge excelent, si cum ies de pe autostrada si ajung intr-un oras, cum schimb undeva in treapta a doua, aproape sigur apare acest fenomen. Daca ar fi infundat un injector, nu ar trebui sa se curete dupa ce rulezi 200km pe autostrada ???????

Revizia am facut-o de o luna, toate filtrele au fost schimbate, ulei, etc. si problema nu dispare.

Ce ar mai putea cauza aceasta problema in afara de filtre, pompa motorina, volant, ambreiaj, carburant???? Acestea toate au fost schimbate la mine, la turbo si la injectoare nu am umblat, dar conform testerului de la VW, acestea functioneaza in parametrii normali si nu am nici un martor aprins pe bord.

Astept orice sfat sau idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rugaminte pentru cei care au cateva injectoare distruse Siemens de la motorul BKP, daca au de gand sa le arunce la gunoi sa nu o faca. Imi trebuie cateva bucati pentru niste experimente pe baza carora vreau sa demonstrez ca defectiunea lor are la baza condensul sau uleiul contaminat cu cantitati infime de apa care se face in partea superioara a chiulasei, sub capac. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

Am motor BKC si am inteles din ce am citit ca am injectoare Bosch.Am 110.000 km si inafara faptului ca am schimbat pompa de motorina de curand alte probleme nu am avut.

Modificat de nicolae.adryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Dorur:va fi cam greu sa gasesti voluntari care sa doneze injectoare, fie ele si arse, intrucat atat timp cat se pot repara nu prea sunt de aruncat. Cred ca e bine sa precizezi daca iti sunt utile si cele defecte mecanic,care nu mai pot fi reparate. Apropo de ulei, recent am aflat ca acesta este unul din cauzele distrugerii izolatiei injectorului.In speta, ma refer la uleiul care se vinde in Romania, de o calitate indoielnica si care in timp devine acid si corodeaza izolatia injectorului. Tocmai de aceea, refacerea profesionista a acestei izolatii poate fi o solutie, vom vedeam in timp daca asa e. Ca efect placebo (sau nu)...putem lua ulei direct din Germania si pe care sa-l schimbam, de siguranta, cu cel putin 5.000km inainte de intervalul normal de service.

Pentru D@ny: ce am vrut sa spun este ca, din afirmatiile omului de la Pitesti, se pare ca nici modelele noi de injectoare(Continental) nu rezolva problema izolatiei proaste, astfel ca si acestea se pot arde. Ori...sai dai 2500 lei si sa ramai tot in drum cand ti-e lumea mai draga, parca nu mi se pare in regula.Nu am intrebat la cati km au picat acestea injectoare de tip nou, dar banuiesc ca au tinut macar cateva zeci de mii. Ii rog pe cei care au avut montate injectoare noi (marca Continental...care de fapt sunt tot Siemens insa sub alta denumire) si care au picat, sa posteze pe acest topic sa ne deschida si noua ochii. De asemenea, ii rog si pe Dan (Pitesti) si pe nitro(Bucuresti), care reconditioneaza injectoare, sa posteze cateva randuri despre acest subiect.

Modificat de Bogdan724
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guszti: cel mai probabil turbina ar trebui sa fie problema, atat timp cat vorbesti de intervalul de turatii incepand cu 1700.Nu stiu daca testele le-ai facut la ralanti sau in mers. De regula, cand turbina e pe duca, simti niste pierderi de putere in intervalul precizat de tine, dupa care functioneaza normal.Daca nu iei masuri, o sa cada de tot dupa ceva vreme

Modificat de Bogdan724
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal am problema asta cu pierderea de putere (gatuire) de cand am masina, si am luat-o noua. am mai intrebat si cam toti pe care ii cunosc au aceasta problema. e greu de crezut ca ar fi turbina pentru ca sunt oameni care au mers zeci de mii de kilometri fara ca problema sa dispara dar totodata fara ca turbina sa pice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa ceva am avut de cand am luat masina de noua la fel sub 2000 de ture pierdere de putere si problema s-a rezolvat printr-un update soft facut la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o luam asa....si eu am un gol de putere de pe la 1900-2000 de ture, pe care nu-l aveam cand am luat masina, dar atat timp cat stiu ca de vreo 30mii km am o resoftare de 170cp de la voinea, sunt pregatit oricand pt momentul in care va ceda turbo (desi respect toate regulile de protectie - kickdown numai peste 2200-2300 si oprirea motorului numai dupa 1-2 min de stat la ralanti, pt realizarea circuitului complet de racire a turbinei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rugaminte pentru cei care au cateva injectoare distruse Siemens de la motorul BKP, daca au de gand sa le arunce la gunoi sa nu o faca. Imi trebuie cateva bucati pentru niste experimente pe baza carora vreau sa demonstrez ca defectiunea lor are la baza condensul sau uleiul contaminat cu cantitati infime de apa care se face in partea superioara a chiulasei, sub capac. Va multumesc.

ca sa poti demonstra un lucru este obligatoriu ca acesta sa fie certitudine nu supozitie (asta daca motivatia apelului tau este reala).

prin urmare, nu poti demonstra ca injectoarele se defecteaza din cauza pe care o sustii tu pentru ca nu este adevarat! experientele pe care vrei tu sa credem ca ai fi interesat sa le faci, le-au facut altii cu multa vreme inaintea ta si au condus la cu totul alte rezultate si concluzii.

daca ne spui si ce forma oficiala ai vrea sa dai concluziilor (momentan ipoteze) tale, cei care stim mult mai multe despre aceasta problema te-am putea ajuta si sustine in demersul tau...

pana atunci... "keep dreaming" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incerc sa inteleg cauza defectarii acestor injectoare si eventual solutii pentru cei care posed astfel de motoare.

In fine, am stat ultimele 2 zile si am cercetat oleaca problema.

Aparent injectoarele voastre nu se defecteaza fizic asa ca mare atentie cei care mergeti in servicuri sa nu va lasati pacaliti cu replici gen" trebuie curatete", "trebuie bla-bla-bla". Nu va lasati pacaliti si usurati de bani cu una cu doua.

Injectorul piezo de la 2.0 TDi BKP se defecteaza deseori la partea electrica, cea din lateral, acolo e valva piezo.

Din ce am mai cercetat, defectiunea nu e chiar defectiune iar repararea lor e floare la ureche pentru cei care au oleaca de rabdare. SE INLATURA CAUZA SCURTCIRCUITULUI.

Elementul piezo ca atare, cristalul, nu pica.

Pur si simplu pica izolatia firelor, injectorul intra in scurt si ECU intra in avarie.

Deci nu va costa deloc repararea lor daca il reparati singuri deoarece nu va trebuie piese de inlocuit sau alte minuni.

Am gasit un site deosebit de interesant cum se reparara aceste injectoare, nu stiu daca am voie sa-l pun dar incerc.

https://sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors

PS: am gasit intre timp si vreo 2-3 injectoare "defecte" de la posesori de BKP ca sa vad si eu care e treaba cu ele, asa ca nu mai am nevoie de altele.

daca va lasa masina in drum scoateti mufa de la injectoare rand pe rand si vedeti daca mai porneste, nu e chiar la indemana de facut asta deoarece trebuie dat jos capacul de deasupra chiulasei si asta inseamna sa ai o trusa la tine. Daca porneste atunci ati scos mufa de la injectorul defect. Motorul va porni usor dar va merge in 3 cum s-ar spune dar macar ajungeti acasa si nu ramaneti in drum.

Multa sanatate si bafta tuturor, sper ca v-am putut fi oleaca de folos.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim ca ne-ai luminat!

daca citeai acest topic, macar din respect daca nu pentru informatiile care ti-ar scuti multa vreme si efort, ai constata ca ce ai scris tu acolo s-a spus de sute de ori pana acum in decurs de 4 ani... inclusiv tutorialul din link-ul tau !

citeste intai ce s-a scris pana acum apoi apuca-te de treaba ! citeste semnatura mea si ai sa pricepi ca nu spun prostii... mi-am pus intrebarile astea acum multa vreme!

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer iti spun ca nu am avut timp sa citesc toate cele 55 de pagini ale topicului.

Eu doar am vrut sa ajut aceasta comunitate .

Si tot sincer iti spun ca ironia ta mi-a lasat un profund gust amar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, gata cu cearta ca nu ajungem nicaieri.E clar ca dorur are intentii bune si vrea sa ajute, chiar daca-i lipsesc niste informatii nu merita invinovatit de nimic. In alta ordine de idei, e firesc ca oamenii care stiu mai multe despre subiect, cum e nitro, sa reactioneze negativ la un astfel de post, ca e vorba de banii si munca lui.Partea proasta este ca sunt o mana de oameni care reconditioneaza injectoare si au practic monopol in domeniu, dar pana la urma fiecare se descurca cum poate...nu-i putem cere lui nitro sa fraternizeze cu toata lumea si sa faca public un diy de reparare a injectorului. Oricum, probabil ca pe masura ce se vor inmulti "cunoscatorii" si implicit concurenta, vom vedea preturi mai mici la reconditionarea acestor minunate jucarii care iti pot strica concediul, in cel mai optimist scenariu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu este de datoria mea sa-ti fac educatie dar atitudinea celor ca tine (care nu au timp in schimb au pretentii) desconsidera eforturile celor care fac cu adevarat ceva pt aceasta comunitate !

acestea fiind zise, afla ca sentimentele tale sunt ultimul lucru de care as avea timp si grija sa nu le ranesc!

lasand de-o parte dramatismul teatral al carui protagonist incerci sa devi, fa-ti timp si citeste tot, studiaza, apoi explica-ne cum e cu problema dar mai ales cu rezolvarea ei!

imagineaza-ti ca cel putin odata pe saptamana apare cate un binevoitor, fara timp insa deosebit de bine intentionat, care ne dezvaluie o mega constatare ce a mai fost discutata doar in paginile 4, 19, 33 si 58, si care, probabil este doar o revelatie si nu rezultatul unui studiu aprofundat... de aici si manifestarea ostila fata de cei ce "nu au timp" !

dar stai linistit ca moderatorii vor face dreptate si se vor sterge comentariile noastre cat ai clipi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni, gata cu cearta ca nu ajungem nicaieri.E clar ca dorur are intentii bune si vrea sa ajute, chiar daca-i lipsesc niste informatii nu merita invinovatit de nimic. In alta ordine de idei, e firesc ca oamenii care stiu mai multe despre subiect, cum e nitro, sa reactioneze negativ la un astfel de post, ca e vorba de banii si munca lui.Partea proasta este ca sunt o mana de oameni care reconditioneaza injectoare si au practic monopol in domeniu, dar pana la urma fiecare se descurca cum poate...nu-i putem cere lui nitro sa fraternizeze cu toata lumea si sa faca public un diy de reparare a injectorului. Oricum, probabil ca pe masura ce se vor inmulti "cunoscatorii" si implicit concurenta, vom vedea preturi mai mici la reconditionarea acestor minunate jucarii care iti pot strica concediul, in cel mai optimist scenariu.

chiar crezi ca daca o sa cineva are sa perfecteze procedura de reconditionare, are sa sa o faca publica aici fiind constient ca poate castiga ceva de pe urma ei?

crede-ma ca nu imi fac griji din pricina asta... nu este o procedura chiar atat de simpla si nici nu poate fi facuta cu surubelnita si bormasina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt domnu' dorur am o propunere:uite daca vrei sa dovedesti comunitatii k ai gasit o alta rezolvare hai sa spargem gheata... am doua injectoare din fabrica(2005) care as vrea sa le reconditionez(mentionez k inca functioneaza).spune-mi ce pretentii ai si ti-le pot trimite sa le reconditionezi apoi am sa postez despre "opera" ta...(celelalte doua sunt facute de nitro_od asa k ma inclin cu tot respectu in fata lui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus intr-un post anterior am gasit deja 2 injectoare pe care urmeaza sa le desfac sa vad unde anume intra in scurt partea electrica a valvei piezo. Banuiesc ca piciorusele izolate de acele mici garnituri de plastic fac scurt cu carcasa metalica in care sta valva piezo.

Oricum iti multumesc pentru oferta dar am gasit deja material de cercetare.

Intr-o alta ordine de idei nu intentionez sa le reconditionez. Scopul meu este sa vad unde anume se produce acel scurtcircuit si sa vad daca sunt urme de material oxidat si mai departe sa imi dau seama daca acestea sunt rezultatul unor agenti corozivi gen ulei contaminat cu picaturi de apa rezultate in urma condensului.

Sper sa fac si poze si poate am sa va prezint si un mic tutorial.

Multa stima si sanatate tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai mult ar ajuta sa explice cineva eventual cu un video cum se reconditioneaza injectoarele sa nu mai fie nevoiti unii sa plateasca sume mari pt o greseala din fabrica.Clar ca acest lucru nu se va intampla,poate doar cineva pasionat de asa ceva care nu vrea sa scoata si bani din asta.Tot respectul pt nitro_od si altii care le-au dat de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca piciorusele izolate de acele mici garnituri de plastic fac scurt cu carcasa metalica in care sta valva piezo.

asta este parerea ta sau ne-ai tradus ce scrie in tutorialul al carui link ni l-ai dat mai sus?

nu de alta dar vad ca a fost reprodus intocmai...

tutorialul a mai fost postat si de colegul @mvr la pagina 43 si dezbatut la acea vreme.

nu ar strica sa citesti si tu comentariile ce au urmat acea postare, fie si pentru a evita repetarea pana la stereotip a aceloras supozitii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am vreo sansa sa imi schimbe injectorul cu eroarea asta

1 Fault Found

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 4

Mileage: 144478 km

Time Indication: 0

Date: 2011.05.12

Time: 11:16:04

Freeze Frame

RPM: 1664 /min

Text: 40 Nm

Speed: 56.0 km/h

Load: 76.5 %

Text: 4.875 uF

Text: 14.00 mJ

Text: 7 mJ

Speed: 21240.0 km/h

Modificat de dragos82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!