Jump to content

O mica bijuterie... GOLF V GTSport


bungallooo

Postare recomandată

Multumesc frumos.

Ptiu Ptiu Ptiu sa nu-i fie de deochi n-am avut si sper sa nu am sincer.

Link către comentariu
  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bungallooo

    92

  • rex

    16

  • Plictisitul

    6

  • Diabllo

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am uitat sa fac cel mai important lucru.

Si anume sa-i multumesc atat pentru asistenta cat si pentru indrumarea in a alege acest subwoofer colegului Mad_kat.

Modificat de bungallooo
Link către comentariu

Pana face colegul Bungallooo niscai poze - cam asa arata utilajele.

post-50507-1266416864_thumb.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Muaahaa haaaaa

De azi Sobolanul are proteza. I-am achizitionat aseara o bara de stabilizare superioara pe fata.

Produs . CSR Automotive

Pret cca 40 euro

Montaj . Moca ( in regie proprie :Driver:)

Cand o montez zilele astea o sa fac un tutorial pentru cei care intampina aceeasi problema ca si mine. Si anume cea de a nu sti cum sa o monteze. Eu am aflat. :Driver:

Numai bine.

Toate bune si weekend placut 2 u all

Link către comentariu

Sa ne spui daca isi face treaba o bara de 40E in comparatie cu una H&R de exemplu care este considerabil mai scumpa. Vreau sa-mi iau si eu si ma interesez sa vad pe ce dau banii :icon_thumright:

Link către comentariu

Nu vad de ce nu si-ar face treaba. Important e sa fie teapana si sa reziste la efort.

Arata bine. Nu fac eu raliu cu masina sa o solicit atat de tare incat sa indoi ditamai bara metalica. Mie mi-a inspirat incredere grosimea barii si modul de imbinare. Am fost si am vazut-o inainte.

O sa revin cu feedback. Cel mai probabil saptamana viitoare o montez cand ma duc sa-mi schimb parbrizul.

Link către comentariu

si poate o foto sau doua cu bara ca sunt curios si eu la ce ajuta si cum, unde se monteaza :) ...

Link către comentariu

Davides DIY = do it yourself.

Adica un ghid pentru montarea acesteia pe masina pentru cei ce vor sa o faca singuri.

Luni o voi monta.

Modificat de bungallooo
Link către comentariu

Sambata , soare afara, timp liber, prietena la birou = timp de mesterit ^_^

Cu alte cuvinte Sobolanul de azi inainte e un pic mai teapan. :)

Am facut poze dar le voi pune mai tarziu, daca nu chiar maine.

ca sa va faceti o idee e nevoie de putin bricolaj si ceva rabdare . dar treaba merge facuta usor, mai ales daca ai un mic ajutor si scule.

Link către comentariu

sa incepem cu inceputul.

Bara arata asa. Asa a venit.

dsc09236f.jpg

ce aveti nevoie pentru a pune asa ceva pe un Golf V: cheie de 13 [ preferabil 2 una normala(pentru piulita de la stergatoare) si una tubulara(pentru suruburile de pe oala de la amortizoare)]

surubelnita normala pentru scos capacelele de la stergatoare si ar fi de preferat sa aveti si una in cap cruce pentru strans bara la sfarsit.

cheie de 17 ( 2 la numar pentru strans suruburile de la bara)

patent

pentru a taia in partea dreapta eu am folosit o carota de genul p474447432924e.jpg . intra ca prin branza. eu am folosit una care are si burghiu in mijloc pentru a fi mai fixa.

si ar mai fi nevoie de un flex sau daca nu o foarfeca de tabla bazata pentru a decupa aici

dsc09243a.jpg

cam asta e ce va trebuie.

acum sa o luam cu inceputul.

trebuie intai sa scoateti stergatoarele. pozitionati stergatoarele in pozitia de service si dupaia deschideti capota (altfel nu merg stergatoarele cu capota ridicata). se scot capacelele de la stergatoare cu surubelnita normala, se desfac piulitele de la stergatoare cu o cheie de 13 si dupaia cu stergatoarele ridicate la 90 de grade fata de parbriz incepeti sa trageti de ele cu grija dar cu forta si le miscati sus jos stanga dreapta cu putere DAR CU ATENTIE CA ATUNCI CAND IES SA NU LOVITI CAPOTA. odata scoase stergatoarele se scoate chederul de la masca de plastic cu tot cu cei doi suporti din plastic din stanga si din dreapta. merge foarte usor si se pune la fel de usor la loc, deci nu e problema. Acum vine partea DELICATA. si anume. in coltul drepta sus sub parbriz bagati degetul sub plastic intre plastic si aripa. se poate folosi pentru ajutor o surubelnita fina pentru a o baga intre parbriz si masca dar foarte atent pentru ca plasticul e foarte fragil(casant)

dsc092422.jpg

la mine s-a spart plasticul. ca o comparatie ca sa va dati seama cu se prinde masca asta e acelasi sistem ca la un canal cablu daca stiti. gen click . 9603_1163078738.jpg

Dupa ce se da jos masca usurel usurel ca doar umblam langa parbriz se scoate incet ca o sa vedeti ca nu prea iese din cauza balamelelor capotei.

Odata data masca jos cu multa determinare puneti mana pe cheia de 13 tubulara si se desfac cele 6 suruburi de la amortizoare. 3 pe stanga-3 pe dreapta.

acum se pozitioneaza flansele de fixare a barei si se strang la loc suruburile cu multa grija pentru ca trebuie stranse cat mai bine dar sa nu se rupa suruburile. Atentie tubularele sunt mult mai puternice si exista riscul sa se rupa surubul. deci cu grija. ( aici eu am un stres pentru ca ma gandesc ca ar trebui sa pun niste suruburi mai mari fiindca grosimea flansei face ca surubul sa nu intre la fel de mult ca inainte ) Eu momentan am pus asa si ma voi consulta cu cineva de la service sa vad daca e cazul sa pun unele mai mari.

acum cu bormasina din dotare se da gaura in partea dreapta cu carota de 44 mm ( e suficient de mare) iar in stanga se scoate un capacel de plastic dupa ce se da jos protectia dintre amortizoare care mascheaza motorasul de la stergatoare. masca pe care am aratat-o in poza ca se decupeaza cu flexul. este prinsa in 2 suruburi. 1 in stanga si 1 in dreapta. masca trebuie data jos pentru pozitionarea barei. se va pune la loc la sfarsit.

dupa ce a-ti pus flansele si suruburile sunt stranse constiincios se aseaza bara la locul ei. aveti grija ca surubul de legatura ( in cazul meu bara este reglabila ) sa fie intrat bine in ambele bare. si se strang suruburile de legatura intre bara si flanse si se strange surubul central.

si acum in ordine inversa. se monteaza masca de tabla care are pe ea o mocheta si se strang cele doua suruburi, se pune masca de la stergatoare la loc, se pune chederul la loc si cele doua piese de plastic, se pun cele doua stergatoare la loc( aici aveti grija trebuie inchisa capota , pornit motorul, actionate stergatoarele( SA NU DATI LA INCEPUT LAMELELE JOS) ca sa revina la pozitia normala si dupaia se monteaza, stergatorul cu lamela scurta in stanga si cel cu lamela lunga in dreptul soferului.)

TOATE BUNE SI FRUMOASE

sper sa nu fi uitat nimic. astept intrebari in caz ca n-am fost suficient de coerent. sunt putin cam obosit.

maine spal si masina si o sa fac si niste poze pe zi.

REZULTATUL FINAL:

dsc09252.jpg

Modificat de bungallooo
Link către comentariu

baga o poza si cu ea gata montata :icon_thumright: si zi-mi te rog si cati kilometrii ai la masina ta :study:

Modificat de DiabloBh
Link către comentariu

mama nici n-am apucat sa termin .

Bebeko - da e din doua bucati, pentru ca e reglabila. cu ea poti regla caderea la roti daca ai nevoie.

Diabloh am cam 17000 km. n-am prea avut timp si bani sa o alerg.

Link către comentariu

las ca eu am mai putini ca si tine si ma duc in fiecare zi cu ea prin oras :icon_thumright:,ma uitam din ce an e masina ta si cred ca masinile noastre cam au aceiasi varsta,culoare si motor

Link către comentariu

a mea a fost livrata in decembrie 2008 si fabricata in noiembrie 2008. n-am mai avut rabdare sa astept mk6

Modificat de bungallooo
Link către comentariu

Salut , dar care e rolul la bara , inteleg ca la masiniile care au probleme cu cadea rotiilor ar fi necesara , sau cele care sunt mai solicitate , dar la tine?

Link către comentariu

pai in principiu am vrut sa fie mai rigida masina.

am avut o floare la parbriz de la o pietricica si s-a exstins cand am plecat de pe loc blana in curba in panta. luni ma duc sa schimb parbrizul si nu vreau sa se mai intample acest lucru.

aceasta bara aduce un plus de rigiditate(rezistenta) masinii la eforturile de torsiune care apar in curbe luate tare. plus ca ii imbunatateste putin silueta la drum. ea intervine atunci cand mergi sportiv pe serpentine, adica ceea ce place la majoritatea soferilor pasionati. serpentine , drum liber, talpa.

L.E. nu zic ca se schimba masina total. dar pentru cei ce isi cunosc masina si merg cu ea mai sportiv sesizeaza usor diferenta. eu m-am dat putin la ea azi in niste curbe pe care le intalnesc frecvent in traseul meu spre casa si s-a simtit ca se tine mai bine botul. Nu spun ca e ca si cum ar fi toata un mare roll bar. dar e sesizabil , deci exista o ameliorare , o oarecare imbunatatire.

si oricum la pretul platit, dupa parerea mea, chiar merita.

Modificat de bungallooo
Link către comentariu

stateam acum si ma gandeam.

o mica lista :

- etrieri vopsiti rosii

- fusta spate gti + buza fata negre+ tipsuri

- praguri gti negre

- subwoofer+amplificator ( neprevazut la inceput)

- bara rigidizare ( tot asa neprevazuta)

- urmeaza sa vina volanul de gti

ce lipseste:

- caluti in plus - se impune un chip tuning

- janteeeeeeeeee . la astea e grea lupta. cine stie . poate poate. clar jante pe 17 si gumele aferente

- faruri cu lupa+proiectoare cu lupa ( FARA XENON - nu ma atrage )

- cotiera imbracata in piele (asta imbracata in textil se pateaza usor de la cot)

- si ceva ce sigur ii voi face cand o sa se termine cu zapada asta invernala - surpriza ( am fixul asta de cateva luni )

La naiba mai am mult de lucru.

Daca fac un calcul acum incepe greul. cine stie. poate se termina criza asta odata.

Link către comentariu

O mica modificare

stateam acum si ma gandeam.

o mica lista :

- etrieri vopsiti rosii

- fusta spate gti + buza fata negre+ tipsuri

- Am uitat de grilele Rline

- praguri gti negre

- subwoofer+amplificator ( neprevazut la inceput)

- bara rigidizare ( tot asa neprevazuta)

- urmeaza sa vina volanul de gti

ce lipseste: daca stau sa ma gandesc ordinea e asa

- janteeeeeeeeee . la astea e grea lupta. cine stie . poate poate. clar jante pe 17 si gumele aferente

- si ceva ce sigur ii voi face cand o sa se termine cu zapada asta invernala - surpriza ( am fixul asta de cateva luni )

- faruri cu lupa+proiectoare cu lupa ( FARA XENON - nu ma atrage )

- cotiera imbracata in piele (asta imbracata in textil se pateaza usor de la cot)

- caluti in plus - se impune un chip tuning (aici sunt in dubii. nu stiu cand si unde)

Link către comentariu

De azi Sobolanul are o noua jucarie. Dupa vreo doua saptamani de asteptare acum carma lui arata asa : dsc09255.jpg

Vreau sa spun ca este cu totul altceva. Senzatia pe care o ai cand il tii in mana. Foarte placut. Face bine la moral.

Imi vine sa plec de la birou si sa ma plimb de nebun dar din pacate placerea ar fi estompata de traficul Bucurestean.

Ce imi place foarte mult este si faptul ca este discret. Ma felicit ca am ales varianta cu cusatura neagra. Nu i-ar fi stat bine Sobolanului cu ate rosii inauntru. N-ar fi avut nici-o legatura cu restul masinii.

Nu dati banii pe prostii, luati volan la copii

Numai bine.

Link către comentariu

Mersi Vlad. Da,ar merge.

Totusi imi place cum se simte si asta si nu arata rau. Plus ca sunt alte chestii care trebuie facute. Schimbatorul daca iau altul ma indoiesc ca am sa recuperez banii de pe acesta si asta inseamna o investitie mai mare si nu e momentul.

Am o lista formata din cateva "must have"-uri din punctul meu de vedere. iar schimbatorul nu se afla in top 3.

Principala treaba la care muncesc eu acum este de un impact important. dar si cea mai scumpa :D.

Insistam pana iese ceva :P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!