Jump to content

potop de probleme la A4


audibc
 Share

Postare recomandată

Acum cateva zile, mergand pe un drum european, am observat ca masina din semnatura nu mai vrea sa traga. Adica se ducea maxim pana la 120km/h, dar foarte in lung, nu reactiona la pedala, puteam sa-i dau o treapta inferioara, pur si simplu nu voia sa zvacneasca. Daca ii calcam ambreiajul in mers si apoi acceleratia se tura fara probleme, insa in sarcina...pas. Defectiunea s-a mentinut pana la prima oprire, cand am oprit motorul si l-am repornit. Am consultat 2 mecanici, ambii mi-au dat ca 100% trebuie curata turbina. Mentionez ca EGR -ul l-am curatat acum o luna (aprox.). Iar ieri s-au aprins, dupa ce am pornit motorul, 2 martori la bord (pentru mine fara legatura unul cu altul), respectiv martorul ESP si cel de bujii (spirala galbena, care clipea). Am mers cam 150 km cu ei aprinsi, masina s-a comportat normal. Multumesc anticipat pentru eventualele sugestii si ce ar trebui sa fac in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum zici tu eu zic ca ai luat un limp mode ceea ce inseamna ca trebuie curatata turbina...bine ar fi sa o faci cat mai repede pana nu ai probleme mai mari...cel mai bine ai citi aici unde s-a discutat mult despre aceasta problema. Bafta si te asteptam la intalniri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intaresc si eu ideea ca de vina este turbina. Acum ceva vreme am patit si eu, tot la un A4, problema cu blocajul la 120-130km/h, si cauza s-a dovedit a fi turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu...cu siguranta e necesar sa faci o curatare de turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur trebuie sa cureti turbina, dar s-ar putea sa fie si vreun senzor.

asa am patit eu la vechea masina, i-am curatat turbina cu tot cu traseu dar a trebuit sa schimb si senzorul de pe intercooler.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar fi mai indicat sa-i faci un test cu VAG ! mergi la sigur nu o iei pe bajbaiete :icon_thumright: bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service azi, mi-a curatat turbina si pana acum pare a fi totul ok. arcul galben din bord se aprinsese pt. ca se arsesera becurile de la stopurile de frana. iar martorul esp s-a stins dupa stergerea erorii din bord. multumesc celor ce au postat sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze ca ma bag si eu in seama, dar unde se poate realiza aceasta curatare a turbinei? Am avut si eu aceeasi problema cand mi-am adus masina din germania...pe autostrada pe la austrieci a inceput sa nu mai urce mai sus de 130, ceea ce mi s-a parut ciudat, dupa ce am venit de la nemti cu 200 km/h. La fel cum zice si colegul nostru, am oprit la o benzinarie sa ma usurez, dupa care nu am mai sesizat aceasta problema pana pe la unguri unde am vaz din nou ca parca nu mai tragea cum trebuie...

Eu sunt din Timisoara, si as fi interesat unde se poate realiza aceasta operatie de curatare a turbinei si cam la ce pret ajunge...

Multumesc anticipat celor ce imi vor raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ - TommyD - Intradevar iti intra in limp mode. Daca ai sa mergi pe la intalnirile care se fac in Timisoara sau macar sa vorbesti cu vreun membru din timisoara care mai stie sa te indrume el la un asemenea service...Nu cred ca nu exista in Timisoara un service bun la care sa curete turbo. In Bacau aproape la orice service se face asa ceva. Pretul operatiunii este undeva la 250-350 lei.

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de retinut cand patesti asa ceva pe drum ca trebuie sa opresti motorul, sa-l repornesti si sa-i dai in treapta a 3-a de la 2000 de ture in sus o talpa zdravana pana in 4500 ture si s-o tii asa vreo cateva minute, se curata turbina...eu asa am facut cand mi-a dat limp si nu am mai avut probleme.

preventiv, o astfel de talpa trebuie data pe saptamana, mai ales daca mergi mult in oras, combinata cu schimbarea treptelor la 2500 ture...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine nu mai e problema de turatie, ca eu merg cu ea turata cel putin 1 data pe sapt pe la 4000 de ture, dar cred ca cel de la care am luat-o din germania nu avea acest obicei bun.

De aia vroiam sa merg cu ea la un service sa imi curete turbina, dupa care voi avea eu grija de ea asa cum stiu eu.

Apropo de oprit si turat apoi de la 3000 de ture in sus, mentionez ca dupa ce am oprit atunci in Ungaria, cand am iesit din parcare am incercat ceea ce spui tu si nu vroia sa se tureze peste 3000 de ture, desi viteza masinii crestea, doar ca acul nu trecea de 3000 de ture.

Multumesc de rasp, si astept in continuare colegi de forum din Timisoara sa imi spuna vre-un service in Tim care face cu siguranta asa ceva si la ce pret.

Modificat de TommyD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a nu mai fi nevoie de curatarea turbinei recomand sa va puneti cip(rescrierea soft-ului)...am un A4 de 101 cai,250 N din fabrica...l-am transformat in 130 de cai,300 N si tocmai am implinit 70.000km de cand o am(am adus-o la 165.000...deci am acum 235.000) si nu am avut ABSOLUT nici o problema cu ea...multumesc lui D-zeu...:)...prin rescrierea soft-ului se mareste presiunea in turbina...si...dupa parerea mea...dispar toate impuritatile...numai sa ai grija la ce motorina pui si sa faci schimbul de ulei si filtru de aer la 10.000...good luck...

Modificat de Alecu911
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vroia sa se tureze peste 3000 de ture, desi viteza masinii crestea, doar ca acul nu trecea de 3000 de ture.

Cum anume crestea viteza masinii daca turatia nu mai crestea? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu o am remapata de vreo 20 mii km si multumesc lui D-zeu nu am nici un fel de probleme si merge struna masina :) (de la 131 la 160cp) si chiar va recomand pentru pastrarea turbinei curate o schimbare de trepte intre 2500-3000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum anume crestea viteza masinii daca turatia nu mai crestea? :P

Pur si simplu nu mai vroia sa treaca acul de 3000 de ture. Viteza masinii crestea, dar acul nu mai trecea de 3000 ture, desi masina se tura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare asta...nu am mai auzit asa ceva...Trebuie facuta o diagnoza si vazut care e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca viteza crestea in timp ce turometrul ramanea la 3000 rpm :blah: ,atunci inseamna turometrul nu indica bine. Esti sigur ca asa s-a intamplat?

2. Nu este nevoie de tuning ca sa eviti blocarea turbinei din cauza acumularilor de funingine.

3. Pe langa blocarea geometriei variabile a turbinei, mai pot fi si alte piese defecte ce duc la limpe mode, de exemplu actuatorul, modulul ce-l comanda, sau chiar pierderi de presiune din cauza vreunui furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pur si simplu nu mai vroia sa treaca acul de 3000 de ture. Viteza masinii crestea, dar acul nu mai trecea de 3000 ture, desi masina se tura.

Singura explicatie logica la "masina se tura dar acul nu trecea de 3000" este o defectiune la acul turometrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ar fi fost o problema permanenta(acul nu trece de 3000 ture) atunci e posibil sa fi fost turometrul. Dar mie nu mi s-a intamplat decat atunci pe autostrada la austrieci si la unguri. De atunci nu am mai patit asa ceva...

Nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina trebuie curatata.Ti-l recomand pe Cipos.Mi-a curatat-o la A4 si pot spune ca pe langa pretul bun si foarte mult bun simt,a durat doar cca.3 ore.Recomand cu caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Acum cateva zile, mergand pe un drum european, am observat ca masina din semnatura nu mai vrea sa traga. Adica se ducea maxim pana la 120km/h, dar foarte in lung, nu reactiona la pedala, puteam sa-i dau o treapta inferioara, pur si simplu nu voia sa zvacneasca. Daca ii calcam ambreiajul in mers si apoi acceleratia se tura fara probleme, insa in sarcina...pas. Defectiunea s-a mentinut pana la prima oprire, cand am oprit motorul si l-am repornit. Am consultat 2 mecanici, ambii mi-au dat ca 100% trebuie curata turbina. Mentionez ca EGR -ul l-am curatat acum o luna (aprox.). Iar ieri s-au aprins, dupa ce am pornit motorul, 2 martori la bord (pentru mine fara legatura unul cu altul), respectiv martorul ESP si cel de bujii (spirala galbena, care clipea). Am mers cam 150 km cu ei aprinsi, masina s-a comportat normal. Multumesc anticipat pentru eventualele sugestii si ce ar trebui sa fac in continuare.

salta capota, si vezi ca ai un furtun gros, cel mai gros, vezi daca e prins bine, sau poate e spart. Eu am patit la fel ca tine, si nu era colierul strans. La fel, nu tragea masina. Incearca. Sper sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Si eu am avut aceleasi simptome la masina din semnatura, am fost la cipos mi-a curatat turbina si apoi totul a fost ok. Daca mai ai probleme si "cade in nas", trage pe dreata opreste motornul si porneste din nou, daca trage motorul inseamna ca e de la turbina ... am 30 si ceva mii km de la curatarea turbinei si am avut un limp mode in mers si de suparare am tras dreapta, am facut operatiunea mai sus mentionata apoi cca 20 km pana unde trebuia sa ajung nu am mai lasat-o din cel putin 3000 turatii si de atunci nu a mai facut figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost martor la curatarea turbinei de pe masina mea si va spun ca nu are cum o resoftare sau mersul turat dupa ce a luat limp mode sa curete turbo ! pur si simplu calamina si mizeria era lipita de pereti turbinei si deabia s-a curatat cu peria de sirma si surubelnita , iar geometria era intepenita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici te contrazic un pic / stiu 2 masini care erau in limp mode si dupa resoftare ,la cca 2 saptamani au scapat de problema / sau poate a fost pura coincidenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!