Jump to content

Alternator


CryWolf
 Share

Postare recomandată

nu alternatorul e boala ci proprietarii care trag de Golfuri ca de magari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CryWolf

    12

  • Atty

    7

  • capone26

    7

  • _APoLLo_

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema a fost identificata : suport rulment (nush ce bucsa de plastic) + releu de icnarcare care va fi schimbat pt ca oricum e alternatorul e desfacut.

Sa speram ca schimbnd astea + rulmenti se vor remedia problemele

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam XANule ca ma sfatuiesti de bine. Nu s-a pus problema ca nu as avea incredere.

Update : masina scoasa din service, nu mai zornaie alternatorul (zornaie, huruie, etc), becul de la alternator / baterie de pe bord se stinge instant dupa pornire , fara spritz (XANU-releu de incarcare, aveai din nou dreptate :santa: ) DAR, ca trebuie sa fie si un DAR : palpaie becul din nou, dar la turatii mari, de genul 4000ROT/MIN +. In rest turometru merge perfect, fara delay-uri (ianitne incepea sa mearga bine numai dupa ce se icnarca cat de cat bateria dupa pornire), si cureaua este intinsa cat trebuie.

Greseala mea este ca nu ma reparat si lagarele rulmentilor cand am schimbat rulmentii (preventiv, nici nu ma verificat) ... aviz amatorilor.

Si cred ca din exces de zel ma intins cureaua mai mult decat trebuia, si ca urmare.....belit rulmenti + aditionale.

Ce se intampla acum cu becul care palapaie la turatie mare?

XANU-le ... ia za vedem, pici pe problema de data asta? Cureaua nu patineaza...(ca lata cauza pe mine nu ma duce capul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Juma de kil de benzina si ii dau foc :frigbaitata: inainte se aprindea la relanti, acu la turatie. Am vb cu mecanicul / electricianul care a lucrat la el si mi-a spsu ca erau uzate bucsele de plastic unde stau rulmentii. Cum nu a gasit bucse pt el (de fapt nici nu cred ca au cautat prea mult) a pus un manson din nush ce material, ca sa nu mai aiba joc rulmentii.

Cauza cea mai probabila emisa de acest eelctrician, de altfel destul de bun, a fost aceeasi ca a lui floriand ... colector descentrat. Are idee cineva daca e in continuare din cauza lagarelor de la rulmenti? Axul la mana nu are joc si nu e stramb.

Daca e din aceste lagare, ce piesa ar trwebui sa caut sa cumpar .... carcasa, sau ce puii mei ca ma dispera panaramama asta de alternator....

Am verut sa iau unul nou, dar pretul e destul de piperat, mai ales in preajam sarbatorilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca colectorul permite fa-i o rectificare. Poti sa mergi la un strungar, sa centreze rotorul si apoi sa-l rectifice dar...daca daca diametrul colectorului devine prea mic vor apare probleme cu carbunii releului. In functie de uzura colectorului poti alege rectificarea sau inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca se paote inlocui doar colectorul ca piesa separata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de gasit meserias pentru inlocuirea colectorului...nu prea se mai practica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine cauti un alternator sh chiar daca nu e de 1.6 D, cu conditia sa fie tot Bosch (ca presupun ca asta ai pe masina). il desfaci, iei rotoru din el si l-ai facut pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotor nou.Si bucse noi.Functioneaza totdeauna.Centreaza rotorul in strung si vezi cat are bataie.Daca permite,ma indoiesc , se rectifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,problema ta cu palpaitul becului persista datorita inelelor de cupru (colectoarelor) pe care stau carbunii releului. probalil sunt ovale aceste inele iar la turatii mari datorita inertiei arcurilor care imping carbunii nu mai reusesc sa faca contact tot timpul. asta nu este o problema grava,se poate remedia usor ori prin rectificare la un strungar priceput,ori prin inlocuirea inelelor de cupru dar tot la un meserias bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pasuirea carbunilor ... medicamentul potrivit. Nu mai palapaie la turatii mari. DAR, iar palpaie la turatii sub 2000rot/min FARA CONSUMATORI. Cum aprind pozitia, sau ventilatorul sau orice altceva .... SE STINGE becul instant, sau ma rog, se opreste din palpait.

Tot centrarea defectuoasa e de vina?

Am gasit, dar mai dureaza pana cand vine la mucna, sttrungar care cica e bun la rectificat dracii din astea. mai icnerc si asta, daca nu ......ALTU' mai bun pe masina.

De stricat, nu prea am ce sa stric oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat altu' mai bun incearca un rotor nou.Toate alternatoarele de Diesel vechi au aceleasi probleme.Probabil ca nu degeaba au cele noi fulie anti-vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca asta e problema la mk1-2, ledul de la alternator palpaie vrei-nu-vrei la turatii mici fara consumatori.

prin vara trecuta am schimbat alternatorul cu unul nou si tot palpaie ledul.

m-am obisnuit cu ideea.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat macar de proba cu un alt alternator?

Poate reusesti sa depasesti toate problemele astea...investind aprox 100 ron !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probat un alternator de pe un benzinar (de 45 amperi) si tot clipea ledul.

proba am facut-o pt a vedea daca alternatorul meu de atunci trebuia schimbat sau era altceva ce necesita inlocuit in instalatia electrica. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

scuze de intrebarea prosteasca, dar unde este si cum arata releurl de incarcare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul este pe alternator

Este bloc comun cu periile colectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult... acuma stiu si eu. :D ieri lam schimbat. bafta :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare pentru posesorii de motoare 1.6D. Cand porniti motorul dupa mai multe ore de stationare, se stinge ledul de la baterie si dintr-o data motorul cade in 500rpm si apoi dupa o perioada urca spre 850-900rpm. Este clar ca opune rezistenta mare alternatorul la inceput dar e normal ca motorul sa fie tras asa in jos? Pe langa asta incarcarea fara consumatori e de doar 13.6V. Cred ca alternatorul necesita o reparatie "capitala" dupa parerea mea dar astept si parerile voastre. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am avut azi o problema ciudata.

Eram la 90 la ora in a cincea, pe ploaie torentiala, lumini de intalnire aprinse, aer conditionat pornit.

La un moment dat, scade indicatia turometrului, intai de la 2000 de ture la 1000, apoi la 0 si se aprinde becul rosu de baterie.

Zic in sinea mea, adio curea de alternator. Trag pe dreapta rapid, deschid capota, curelele toate la locul lor, intinse exact atat cat trebuie (cam 3mm joc lateral la apasare cu degetul)

Am pornit motorul si masina s-a comportat normal tot restul drumului.

Ma paste oare un schimb de alternator? Mentionez ca de cativa ani alternatorul original al masinii, de 90A, a fost schimbat cu unul de Audi de 65A si nu au fost nici un fel de probleme de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din ce ai povestit tu problema vine de la alternator clar. Poti sa faci o verificare a releului de incarcare pe care se afla periile colectoare. Ma gandesc ca este posibil ca acele perii sunt uzate si nu mai fac contact cu rotorul alternatorului. Alternator de 65A am si eu dar eu nu am AC pe masina. Alternatoarele de 90A le-am vazut pe modelele cu aer conditionat probabil pentru ca atunci cand pornesti aerul conditionat porneste si ventilatorul de la radiator pe treapta 1. Eu zic sa mergi la un electrician sa iti verifice alternatorul dar nu uita sa verifici chiar tu periile de la releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am primit un alternator :icon_cool: a fost pe un TD cu turometru. am si bordul. cum il leg la al meu? ;) e foarte complicat?

post-15050-1250416456_thumb.jpg

post-15050-1250416464_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este complicat dar acel alternator nu are iesire pentru turometru dar se poate adapta.eu am pe golf 1 ceasuri de golf 2 cu turometru.trebuie tras doar un fir

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!