Jump to content

Reparatie stropitor luneta spate la Passat Variant


Ken
 Share

Postare recomandată

Mai sunt si care se opresc pe stanga.

Cum ti-am spus pe privat, ai verificat daca vine tensiune la motoras? Si sa nu fiu rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Passat-ul meu sta oprit pe partea stg (partea soferului). Am avut aceeasi problema ca tine. Stropea, dar nu mergea stergatorul. Cum un motoras nou e peste 300 ron, l-am desfacut, curatat, pus la loc si merge excelent. Fiind oxidat, o sa iasa ceva mai greu "mina aia de pix", ai grija sa nu rupi plasticurile de pe acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok! o sa am grija , sper sa fie vreme frumoasa pe sambata sa pot sa demontez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat ansamblul stergatorului de la luneta, concluzia este ca din cauza nefolosirii indelungate axul a cam ruginit un pic si s-a intepenit. motorul a fortat pornirea iar carbunii din cauza tensiunii excesive deoarece rotorul nu s-a putut invartii pur si simplu s-au dezintegrat .Acuma am ansamblul demontat complet si motorul facut bucatele . Maine ma duc sa cumpar carbuni dupa care urmeaza sa montez inapoi tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
blaga alexandru

salut a mai patit cineva ca mine?

motorasul de la stergatorul de pe luneta, in pozitia de temporizare cateodata merge sacadat si face mult mai multe curse ca de obicei. pe pozitia unde vine si apa merge bine, doar in cea de temporizare face figura.

azi am desfacut tot motorasul, am gasit rotorul incarcat de praf de carbuni intarit pe lamelele unde calca carbunii. le-am curatat frumos le-am lustruit bine, am curatat carbunii, l-am montat la loc si ce sa vezi, tot asa merge. 

am verificat si placuta aceea electronica care o are motorasul si  nu se vad lipituri reci.

nu inteleg ce ar putea sa aiba.

si peste toate acum cand l-am montat tot la loc, motorasul face un zgomot f tare de il aud de la volan, ceea ce nu se auzea inainte.

oare l-am strans prea tare in cele trei suruburi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul mai poate fi gripat, eu nu am umblat la motoras, dar am curatat foarte bine axul, l-am uns si am schimbat parca un oring acolo. Merge bine de atunci. Si la mine mergea sacadat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu stergatorul care functioneaza sacadat am avut-o si eu.

 

Intr-adevar, cum spunea si colegul in postul anterior a fost de vina tija aceea metalica ( de bronz sau cupru ...nu mai stiu exact). Am scos-o intr-un final si era oxidata puternic, am curatat, am spalat, am gresat si de jumatate de an merge perfect.

 

Deci, spor la mesterit!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Ieri am desfacut din nou, am verificat din nou axul de care spuneti cel care conduce apa la stropitor, la mine arata super bine e curat lacrima, oricum l-am uns cu vazelina. Am mai slabit un pic toate suruburile la care am umblat cu o zi inainte si acum parca nu se mai aude asa tare. Partea cu sacadatul nu s-a rezolvat, tot mai sacadeaza la prima cursa completa pe pozitia temporizare. Cred ca este ceva de pe placa electronica defect si nu se observa cu ochiul liber. Sau poate la maneta de actionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,

am si eu o problema, cand actionez maneta stergatorului pentru luneta sa stropeasca cu lichid, acel stropitor se misca odata cu stergatorul stanga dreapta, nu sta pe loc si stropeste intr-un loc, si tot lichidul il da aiurea, am incercat sa il reglez da nu prea merge..vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 20.02.2009 at 15:37, Cosmin_TDI a scris:

Am inteles andricei ,insemana ca la mine era numai rugina.Eu am vazut acel capacel de care zici si tu la mine fiind din cauciuc si care este la exteriorul axului si am crezut ca a fost pe toata lungimea axului si cu timpul s-a rupt si a mai ramas doar acel capacel de care vb.Acum merge fff bine l-am testat azi si cred ca nu voi mai avea probleme cu el merge ceas acum si cu o viteza ,inainte abia face cursa.

Despre acele 2 piese o sa fac eu un desen in care o sa-ti explic unde vin ele.Capacelul vine pe partea opusa piesei pe care am facut eu punctul portocaliu iar o-ring-ul mic vine pus pe conducta de apa cand e introdusa prin axul stergatorului si are rolul de a nu lasa apa sa intre intre conducta si ax tocmai pentru a nu avea surprize neplacute,cel putin eu asa cred.Pun mai jos si poza atasata de tine pt a intelege mai usor.numai bine

post-17118-1235137032_thumb.jpg

Sa iti dea Dumnezeu sanatate maxima...NU stiam eu de ce imi da apa in iteriorul fetei de usa.
NU mai aveam acel oring mic, posibil sa se fi mancat in timp.
Am sa caut zilele astea unul.
Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Teava din kit-ul pe care l-ați recomandat se potriveste si pe golf 6? Am gasit un kit dar e doar pentru golf 4 si cred ca teava are acceasi lungime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!