Jump to content

Reparatie stropitor luneta spate la Passat Variant


Ken
 Share

Postare recomandată

Uite rezolvarea si codul, costa 4-5 lei. conexiune.th.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur daca furtunasul e de vina sau piesa aia in care intra furtunasul e stricata.. :)

Multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e infundata teava stropitorului si de aia arunca apa inauntru, presiunea de fapt o face sa treaca de imbinare. Este sau nu infundata? Sufla pe mustiucul ala sa vezi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e imfundata,iti spun maine,azi nu am prins masina deloc. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut tuturor,

Am si eu o problema si este legata de stropitorul de la hayon. Cand a venit gerul de zilele trecute mai aveam in borcanul de lichid de parbriz niste lichid de vara peste care am pus lichid de iarna. Cand a inceput "vajul cel mare" mi a inghetat apa ori pe conducte ori pe fundul borcanului. Astazi s a dezghetat si am observat ca atunci cand tin apasata maneta din dreapta volanului pentru a spala geamul din spate, se aude un bazait/pacanit undeva sub volan. Cam in dreptul releelor acelea care se afla in spatele tabloului de sigurante. Acum eu intreb : exista pe acolo vreun releu care sa aiba legatura cu motorasul sau cu mecanismul de stropire a hayonului?

Multumesc frumos.

O zi buna tuturor :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema cu stergatorul de pe spate la masina mea! Concret! Functioneaza continuu indiferent pe ce pozitie e maneta de stergatoare! Am schimbat maneta, dar degeaba, se manifesta la fel! Are cineva ideea de ce ma pot lega sa rezolv aceasta problema? Acum ca sa scap temporar am scos siguranta din tablou! astept o idee, un sfat, ceva, orice! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi releul 377 din imagine.

Scoate-i capacul si vezi daca nu cumva iti ramane blocata vreo lamela de la unul din cele 2 relee de pe placa.

post-8441-0-56951300-1297792796_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cosmin,

Salutare, acum 2 zile am vrut sa spal parbrizul, sau cam chinuit din cauza mizeriei, am vrut sa le opresc dar am balbait miscarea sus/jos a manetei (reflex de la masina de servici), asa ca le-am bagat in treapta de viteza, moment in care ca si colegului de mai sus am auzit un releu care zbiera in bord.....asa ca le-am oprit imediat; Dupa distractia asta am ramas cu o jena la treapta de viteza, in care stergatoarele au o viteza si o putere diminuata de miscare, ba chiar se mai si opresc aiurea uneori; celelalte pozitii sunt in parametrii initiali ;) Acum eu eram sigur ca e "377"-le in care eu banuiesc ca am 2+1 relee (variant), dar am vb cu un electrician cu care am polemizat pe problema asta deoarece el insista sa-mi demonteze maneta de actionare, avand ca argument ca releul are functie on/off si daca merg celelalte pozitii.... nu e de acolo !?! ...dar cele 2 relee nu camanda fiecare o anumita turatie? si daca este un contanct imperfect la un releu, nu se manifesta asa !?!

Merci anticipat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca intrebarea mea o sa vi se para o prostie, dar prefer sa fiu umil si sa rezolv totul cum trebuie decat sa fiu prost si fudul si sa platesc! Am incercat azi sa ajung cumvva la releul 377, dar din pacate nu am reusit! Imi poate spune cineva cum se scoate acel capac de sub bord? am desfacut cele 2 suruburi cap torx din panoul de sigurante, in rest in ce se mai tine? trebuie dsfacut si comutatorul de lumini? cum fac asta? Multumesc mult pentru ajutor si in special lui Cosmin ca l-am innebunit cu telefoanele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comutatorul de lumini, il poti lasa acolo. (daca vrei sa il scoti, in pozitia lui de off, apesi pe el si rotesti de el, ca si cum ai vrea sa aprinzi farurile. In aceelasi timp, tragi de el spre tine)

Desfaci cele 2 torx-uri de sub capacul care acopera panoul cu sigurante si mai are doua torx-uri - le gasesti coltul celor 2 compartimente de sub bord.

Dupa ce ai scos cele 4 torx uri, tragi de capac spre tine, ca mai e prin in cleme. Scoti mufa care intra in blocul de lumini, cea a reostatului care regleaza luminozitatea bordului, precum si mufa OBD II (diagnoza). Dupa aia ai scos capacul - poti doar sa il cobori si sa lasi mufa OBDII, la locul ei

09WVW, releul 377 face figuri, la tine. Da-l jos, curata cele doua relee si problema ta se va rezolva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin ;) ....sa bage caldura nitzel ca am "atelierul" outdoor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin! Am demontat astazi releul 377! Am observat ca si fara releu comportamentul stergatorului spate e acelasi! Adica daca scot releul si ii pun siguranta stergatorul spate functioneaza continuu! Deci releul nu are nicio influenta observand de asemeni ca si daca e montat el nu cupleaza! Sa inteleg ca sunt 2 fire lipite inainte de releu, in acea priza? Nu stiu ce sa mai zic... Astept un sfat de la voi! Va multumesc! Si daca e priza de vina va rog frumos sa imi spuneti si mie cum se demonteaza! Va multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe motoras. Ceva nu e in regula cu el.

Probabil la contactele de pe reductor.

Vezi ce tensiuni ai in mufa lui. Daca nu actionezi maneta ar trebui sa ai doar un plus pe contact - pentru revenire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine daca nu mai ninge la galati, dau capitonajul la hayon jos si masor firele de pe motoras! Revin cu un reply! Va multumesc mult pentru ajutor! Totusi nu e ceva ciudata ca releul 377 nu da niciun semn de cuplare la actionarea manetei? Ma gandesc ca, cu toate ca stergatorul merge continuu la comutarea manetei pe pozitia de stergator spate ar trebui sa cupleze si releul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca in mufa motorasului ai 4 fire

1- masa

2- comanda de la maneta

3- comanda de la releu

4- +12V pe contact.

In afara de pinul 4, pe alt pin nu trebuie sa ai +12V decat la comanda manetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesc doar mustiucu ala de se baga in capul stergatorului? am schimbat motorasu dar cel de la care l-am luat a uitat sa imi dea si mustiucul care stropeste.

'

Am desfacut ex motoras, era vai de el, dupa 2 seri de munca asuda am scos axu, l-am curatat, mergea foarte usor, dar problema ramaneau carbunii tociti, am incercat sa fac rost de carbuni, i-am pus dar firul care ii lega de borna erau prea scurti si nu picau bine pe colector.

Si am gasit la dezmembrari aruncat undeva unul cu 50 lei si l-am uns si merge bine mersi dar nu are musticul necesar ca e pt golf, eu vrand sa il pun pe A4 break.

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut astazi capitonajul la hayon sa verific mufa motorului de la stergator. Am gasit asa.

Pinul 1-masa

Pinul 2-0V

Pinul 3-0V

Pinul 4-12V

Asa se intampla indiferent de pozitia pe care e maneta, nici la actionare nu da vreun impuls! Totodata am remarcat ca nici releul 377 nu cupleaza cand se actioneaza maneta. Motorul cu configuratia de mai sus a firelor merge continuu! Nu stiu de ce sa ma mai leg! Daca are cineva vreo idee, o astept! Va multumesc!

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pntru acest stergator? va multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema la un Passat variant din 2002 si anume pierd din lichidul de spalare parbriz , uneori se vede in fata-stinga sub roata o pata de apa. Problema este ca nu stiu cem ajung savad furtunele de racord ale vasului de lichid. Daca cineva are ceva imagini sau vreo schema cum trebuie demontate plasticurile din zona respectiva pentru a putea verifica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridica masina pe cric, scoate roata, si da jos protectia de plastic. Vezi ca e prinsa cu multe torx-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Scuzati aducerea in tema a acestui topic mai vechi, dar am urmatoarea problema: jetul spalatorului de la haion imi bate prea spre dreapta lunetei, cam la 30 de grade fata de orizontala. Cum se face reglajul duzei respective?

-Se roteste de corpul duzei cu un patent mai subtire?

-Se baga un ac mai sanatos pe duza si se incearca asa?

-Are legatura cu piuilta care prinde bratul? (aici sunt 99% ca nu e asa, dar...)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu piulita de fixare a bratului.

Poti incerca sa o aduci pe pozitie, cu un clestisor, patent, etc....dar atentie, ca e din plastic...si una noua e 40 lei, si nu cumva sa fie rotita din teava ei...si sa se rupa cand incerci sa o reglezi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum se inlocuieste tevusca aia care se sparge, am citit ca unii au inlocuit-o cu ceva teava din mina de pix, altii cu teava de plastic etc. Eu vreau sa stiu cum o scot din ansamblul motorash? Desfac surubele alea mici cu trox? Multumesc pt. raspuns. Stima!

Modificat de gin_ilca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am avut si eu probleme cu stropitorul (avea teava de cupru forfecata si curgea apa in haion). Am rezolvat precum am vazut descris aici, cu o mina de pix metalica, si functioneaza foarte bine.

Cateva precizari:

- bratul stergatorului era putin gripat si l-am scos folosind doua surubelnite late ca parghie.

- furtunasul de apa care intra in ansamblu are un clips (un mic cilindru din plastic, sectionat pe lungime). Nu fortati tragand de el, ci folositi o surubelnita dreapta ca sa scoateti complet clipsul.

- la mine teava de cupru fiind rupta de la imbinarea cu stutul de plastic, am largit gaura din stut cu un burghiu de 3,2mm, ca sa intre mina de pix putin fortat.

- a trebuit sa mai scurtez mina de pix cu vreo 10mm, folosind o panza fina de bomfaier.

- ca sa scot rugina din interiorul axului, am rupt o fasie ingusta de smirghel pe care am pus-o intr-o bormasina cu acumulatori, si am frecat bine pe interior, apoi am dat cu vaselina.

- duza de stropit avea diametrul exterior putin mai mare decat mina de pix, si am frecat putin cu smirghel fin, ca sa nu o fortez prea tare la introducere.

- am scos si am curatat si mica garnitura oring din cauciuc, din capatul axului, in apropierea diuzei.

- in final am reglat directia jetului de apa, folosind un ac de cusut pe care l-am introdus in duza, care este ca o bila, si permite o mica miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. Am un passat 1.8 ti variant din 98 si am o problema la stergatorul de la haion , nu porneste si este oprit intr-o pozitie nefireasca , adica la toate passaturile am vazut ca este in pozitia oprit pe partea dreapta la mine este oprit pe partea stanga , siguranta aferanta am verificat-o si este OK , spalatorul functioneaza si stropeste foarte bine .Eu  banuiesc ca stergatorul ar fi trebuit sa porneasca in momentul in care actionez spalatorul ,nu?.Care ar trebui sa fie urmatorul pas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!