Jump to content

Reparatie stropitor luneta spate la Passat Variant


Ken
 Share

Postare recomandată

Parca nu este prins de geam ci trece numai si are o garnitura de cauciuc jur imprejur. Il desfac si eu astazi ca mie mi se blocheaza in diferite pozitii si se opreste doar dupa o juma de ora de plimbat.

Prima varianta ar fi sa-l ciocanesti finut cu ciocanul. a doua varianta un extractor de rulment.

Daca reusesc sa-l fac si eu astazi revin cu detalii.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msanyix stiu ca nu e prins in geam dar nu pot forta ca mie sa nu carape geamu'.am incercat sa bag detratant ca sa manance oxidul ala de acolo si poate asa scap , dar aici am o intrebare pt cine l-a desfacut stergatorul are pe interior niste zimti si la fel cred ca si axul la mine nu se vede prea bine dar stiu ca la fosta masina tot asa era.

msanyix daca reusesti sa il repari pe al tau te astept cu informatii ca mi-ar fi de mare ajutor.salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.a6-freunde.com/viewtopic.php?t=3671

Uite aici gasesti cateva poze cu motorul de stergator desfacut si poti vedea cam ce e prin el. De scos..si eu am patit greu dar am tras miscand de el stanga-dreapta f putin pana a iesit de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii pt Cosmin_TDI. Am facuta astazi operatia. Baga una sau doua surubelnite plate de dimensiuni mai mari intre bratul stergatorului si cilindrul din care iese axul pe care este prins bratul stergatorului. Apasa/trage succesiv sau deodata de surubelnita(e) si o sa-ti sara dintr-una. Cilindrul acela este corp comul cu intregul ansamblu si trece prin luneta spate invelita de garnitura de cauciuc. Daca nu-l fortezi la extrem nu ai cum sa spargi geamul. Iti pun si doua poze ca sa-ti dai seama mai usor.Degeaba tragi de brat fiindca motorul este prins prin tampoane de cauciuc si nu poti exercita socuri asupra lui si nu cedeaza usor. Inauntru este o roata dintata din plastic antrenat de motoras care pe spate are contactele (acolo am avut eu problema si nu se oprea la capatul cursei) si inca un ansamblu care este compusa din doua piese dintate matalice (se ruginesc din cauza lichidului de spalare si trebuie curatata) care este antrenat de roata dintata si la randul lui antrenaza axul stergatorului.

Peria de sarma, abraziv P600 pt contacte si putina vaselina face minuni.

Bafta

PS: Pozele le-am facut cand totul era gata demontat si scuze de calitate

post-30770-1234905131_thumb.jpg

post-30770-1234905152_thumb.jpg

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult msanyix pt imformatii.Voi mai incerca maine ca deja nu mai vreau sa-l vad asa oprit la jumatate.Tot asa ma gandeam cum ai spus tu cu 2 surubelnite ca azi numa am tras cu mana de el ,dar nu stiu cum a fsot la tine dar la mine parca e sudat acolo.sper sa reusesc maine sa il dau jos.o sa revin cu noutati.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul pe care este prins bratul la mine este nichelat sau galvanizat asa ca teoretic numai bratul stergatorului este oxidat pe ax. Opritul in diferite pozitii a fost cauzata de oxidatul contactelor pe spatele rotitei mari din plastic. Indoaie putin in sus si cele doua contactoare care sunt prinse pe corpul amnsamblului sprijinindul cu o surubelnita la indoitura. Se rupe destul de usor nitul care il tine pe plastic. Da cu smirgel de P 400-600 pe contacte si ar trebui sa-ti mearga.

Mie imi merge brici de ieri seara, face doua curse fara sa ezite in timpul lucrului si se opreste in pozitia initiala.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O revizie preventiva cu gresare nu ar evita mai multe neplaceri ? Mi se apropie concediul si ma gandeam ce sa mai adaug la lista "de facut pe la masina"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru gresare trebuie sa dai jos doar capitonajul de pe hayon si placa de pe spatele ansamblului stergator spate. Parca este prins cu 5 sau 6 suruburi torx 4. Daca nu ai o problema majora chiar este inutil sa dai jos intregul sistem dar oricum sunt 3 piulite de 10 asa ca nu trebuie sa depui un efort supraomenesc la demontare.

Inauntru are o vaselina speciala de culoare alba, cred ca siliconata. Eu am pus normala fiindca nu aveam altul.

Pentru gresare trebuie sa dai jos doar capitonajul de pe hayon si placa de pe spatele ansamblului stergator spate. Parca este prins cu 5 sau 6 suruburi torx 4. Daca nu ai o problema majora chiar este inutil sa dai jos intregul sistem dar oricum sunt 3 piulite de 10 asa ca nu trebuie sa depui un efort supraomenesc la demontare.

Inauntru are o vaselina speciala de culoare alba, cred ca siliconata. Eu am pus normala fiindca nu aveam altul.

Ah si aveti grija la garnitura care este intre capac si ansamblu, este din hartie si se rupe foarte usor.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi,azi am avut timp si mi-am continuat lupta cu stergatorul si pana la urma l-am invins :(.Nu stiu cat de intepenit a fost la voi dar la mine parca era sudat acolo.Am luat de la un prieten o piesa cu care scoti pivotii un fel de presa cum spunea un coleg mai sus extractor de rulmenti , ceva de genu si cu ajutorul ei am resit sa-l scot afara.La mine problema era axul acela prin care trece conducta de apa in interior pe unde trece conducta nu e nici o problema e ca nou. Pe exterior am impresia ca pe acel ax de care e prins stergatorul cand trece prin geam are bagat si o protectie de cauciuc pe toata lungimea axului aprox 10cm pt ca la mine aici era buba ,era numa rugina acolo si intepenit ma mir ca mai avea putere motorasul sa mai invarta cate 2 cm stergatorul.L-am scos dupa ce am batut cu ciocanu' si dupa aceea l-am curatat de rugina , l-am dat cu smirghel ,am curatat angrenaju' ala care e invartit de roata de plastic care avea pe el o vaselina intarita vai de ia ,am pus eu alta si merge acum motorasul ceas.Are o viteza ,imediat face o cusa completa,inainte abia se misca parca era cu incetinitoru' ce-i drept la ce rugina era acolo avea si motive.

Poze nu am facut pentru ca am fost singur si am fost murdar pe maini,cu toate ca ar fi prins bine stiu eu poate mai se loveste cineva de problema asta si ii erau de ajutor cum mi-au fost si mie pozele postate mai sus de colegii carora le multumesc pe aceasta cale.

Intrebarea mea e urmatoarea pe axul stergatorului exista o protectie de cauciuc cu o lungime de aprox 10cm pt ca la mine nu mai e cred ca ia si cu rugina au blocat axul acela?numai bine

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! pe ax nu e nicio protectie de cauciuc, cel putin..la mine nu, nici pe exteriorul axului, nici pe interior unde e acea mica teava pt lichid, Axul in sine are doar un mic o-ring undeva spre sfarsitul axului si se termina cu un capacel de plastic sau cauciuc..in partea exterioara practic. Ma bucur ca l-ai reainviat :icon_thumright: Daca e gresat bine pe interior iar acele garnituri sunt bune eu zic ca n-ai de ce sa-ti mai faci probleme. Toate cele bune!

LE eun-am mai gasit atunci cand am desfacut motorasul acele mici piese incercuite. O-ring-ul mare era dar ala mic si acel..capacel sau ce-o fi incercuit nu sunt :P

Modificat de andricei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! pe ax nu e nicio protectie de cauciuc, cel putin..la mine nu, nici pe exteriorul axului, nici pe interior unde e acea mica teava pt lichid, Axul in sine are doar un mic o-ring undeva spre sfarsitul axului si se termina cu un capacel de plastic sau cauciuc..in partea exterioara practic. Ma bucur ca l-ai reainviat :icon_thumright: Daca e gresat bine pe interior iar acele garnituri sunt bune eu zic ca n-ai de ce sa-ti mai faci probleme. Toate cele bune!

LE eun-am mai gasit atunci cand am desfacut motorasul acele mici piese incercuite. O-ring-ul mare era dar ala mic si acel..capacel sau ce-o fi incercuit nu sunt :P

Poza asta cu axul ai facut-o tu? Sau e de pe net? De unde ai gasit piesa asta? Ma interesa sa o cumpar si eu. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles andricei ,insemana ca la mine era numai rugina.Eu am vazut acel capacel de care zici si tu la mine fiind din cauciuc si care este la exteriorul axului si am crezut ca a fost pe toata lungimea axului si cu timpul s-a rupt si a mai ramas doar acel capacel de care vb.Acum merge fff bine l-am testat azi si cred ca nu voi mai avea probleme cu el merge ceas acum si cu o viteza ,inainte abia face cursa.

Despre acele 2 piese o sa fac eu un desen in care o sa-ti explic unde vin ele.Capacelul vine pe partea opusa piesei pe care am facut eu punctul portocaliu iar o-ring-ul mic vine pus pe conducta de apa cand e introdusa prin axul stergatorului si are rolul de a nu lasa apa sa intre intre conducta si ax tocmai pentru a nu avea surprize neplacute,cel putin eu asa cred.Pun mai jos si poza atasata de tine pt a intelege mai usor.numai bine

post-17118-1235137032_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu improvizati prea tare.

Exista kitul asta de reparatie: 8L0998711 pret 140lei

Multumesc pentru informatia scrisa si pentru cea oferita la telefon. Weekend placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat de la Porsche Bucuresti Nord kitul recomandat de PIRATU (multumesc inca o data ptr informatie). L-am montat, merge impecabil. Am desfaut motorasul - curatat, etc... montanta la loc si perfect. Pretul dat pe kit 150 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare..mi s-a rupt si mie teava aia subtire, dar cum scot partea care a ramas acolo?Am impresia ca ea e lipita acolo.Sau singura varianta e cu burghiul cum a descris colegul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare..mi s-a rupt si mie teava aia subtire, dar cum scot partea care a ramas acolo?Am impresia ca ea e lipita acolo.Sau singura varianta e cu burghiul cum a descris colegul?

Salutare!Si eu am patit la fel si am scos ce a mai ramas cu burghiul(dar cu grija).Ar fi bine daca ai o bormasina pe acumulatori.Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passatul meu stergatorul spate la pornire face pauze de1-2 sec la 2/3 din cursa . dupa ce intra pe temporizare merge normal.trebuie sa intervin pina nu e prea tarziu sau asa e programat? astept raspuns de la cunoscatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa functioneze in parametrii normali atunci trebuie intervenit. Ce ai tu sunt primele simptome dar dupa un timp nu o sa ti se mai opreasca dupa 3-4 curse cat face regulat dupa o stergere ci o sa faca mai multe chiar zeci de curse cu opriri de 1-2 secunde pana nimereste o cursa fara oprire inainte sa revina la pozitia initiala.

Solutia: Desfacut, curatat mecanismul si contactul

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, am o problema la fabia. Am luat de curand o fabia combi sh si cand dau pentru sprituitorul spate apa din sprituitor imi curge in masina , mai bine zis intre scaunul soferului si scaunul pasagerului din spate in locasul de la picioare.

Cred ca e sparta. Pe unde trece teava de la sprituitor? are vre-un racord care se poate ruepe prin zona aia? ce trebuie sa desfac ca sa ajnug la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,am mai postat intr-un topic asemanator dar nu am primit o informatie exacta sau o eventuala solutie...problema sta asa..Ieri am dat fata de la hayon jos sa vad de ce nu imi merge stropitorul de pe luneta.Fostul propietar a taiat alimentarea cu apa pt luneta si toata apa se ducea in spatele stopului stanga. Dupa ce l-am reconectat si am incercat din nou am observat ca toata apa curge in portbagaj,la intalnirea furtunasului cu piesaincercuita cu alb in poza atasata mai jos.Stiti cumva cum pot repara asta? Multumesc anticipat!

P.S Poza e luata de la un coleg de pe forum,scuze ca am mazgalit-o :biggrin:

dsc01180kx5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la cotul de langa stopul din stanga spate unde ai zis tu ca a fost furtunul deconectat de proprietar (eu zic ca a sarit de pe stut si fostul proprietarul nu stia) am pus banda izolanta in jurul stutului si asa am reconectat furtunul, de 2 luni merge asa fara nici o problema. Fiind vorba de aceeasi tip de conexiune zic ca functioneaza si in cazul tau. Poti incerca si cu banda teflon sau daca nu mai intentionezi sa-l desfaci (in cazul in care urmeza sa vinzi masina fiindca apar probleme destul de des pe acolo) poti sa-l si lipesti.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu izolier,si parca stropea mai puternic :biggrin: O sa incerc sa lipesc cu Picatura,poate da un rezultat bun dar mi-e frica sa nu crape la iarna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Incercati cu silicon baieti,eu zic ca tine MULT mai bine,decat picatura si altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc cu orice,macar sa mearga :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!