Jump to content

Senzor temperatura motorina G81 - ALH


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Da ,am apasat, butonul este gri ,iar becul bujiei incandescente se aprinde intermitent, deci da sunt in basic settings.

Modificat de andrystefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci nu, dupa ce dai grup 000 dai "switch to basic settings".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si asa, daca nu apas pe switch to basic settings nu imi apare deloc butonul, iar dupa ce apas, butonul apare si este gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci foloseste o inteffata mai buna, nu orice rahat de clona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
gogonel1234

Trebuie schimbat G81? Am o bora 1,9 90 Cp ALH din 2000

 

 

Temperatura exterioara       G81   Intake air    Temperatura lichid racire


           18                            16,2     16,2                      14,4

           11                             24,3     24,3                     89,1              
          
           20                            26,1     25,2                      23,4
           21,5                         30,6     36,9                      89,1       

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da. Temperatura trebuia sa fie pe la 60 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gogonel1234

Daca pun mana pe capacul pompei dupa ce fac o tura si motorul se incalzeste la 90 grade, e destul de rece adik in jur de 30 grade

 

e normal?  IQ e undeva pe la 3,4/3,6 

Modificat de gogonel1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrystefan

Am rezolvat cu termostatul acum temp sta la90*C si am pus un electrician sa imi schimbe G81 si sa verifice contactii la mufa . Toate bune si frumoase pana cand am facut iar consumul care a iesit tot de 7.5 desi in bord am 5.6. Am reusit sa ma uit in TDI timing si am avansul sub linia albastra cu 1 cm. Poate sa fie avansul cauza acestui consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

regleaza avansul si vedem dupa aia cum sta consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gogonel1234

Am schimbat senzorul G 81, motor alh 90 cp. Temperatura motorinei nu trece de 35 grade. (motorul cald dupa 20 min mers) temperatura exterioara 20 grade.

 

Este normal? E posibil sa fie infundat returul pompei? Injectoare?

 

Astept pareri, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să-i dai pace. Nici eu nu-mi amintesc să fi văzut la a mea mai mult de 40-45 grade. Motorul are vreo manifestare ciudată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gogonel1234

motorul porneste bine si la rece si la cald, merge rotund, masina trage dar

 

papa un pic cam multa motorina, mai demult am umblat la pompa de injectie si cred ca i-am dereglat cantitatea injectata. Daca ma poate ajuta cineva cu niste valori la IQ pentru tipul meu de motor ALH 1,9 90 cp, injectoare stock. l-am avut 2,2-2,4 si un consum mediu(mai mult drumuri lungi 5,8 - de la plin la plin / in bord imi indica 5,2)

 

acum e setat la 3,6-3,8 si cred ca consuma si mai mult (astept sa vad cat da de la plin la plin) , in bord oricum imi arata mai mult decat inainte.

 

avansul e ok, cand motorul e cald si temperatuta la motorina peste 30 grade oscileaza pe linia de mijloc (albastra)

 

senzorul vechi avea pe el imprinat cifra 1 cel nou are 3, are vreo importanta?

 

la cat sa las IQ? chiar daca e offtopic, va multumesc

Modificat de gogonel1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sa lasi IQ a.i. consumul la relanti sa fie 0.39l/h. Ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
salutare tuturor. dati-mi va rog un sfat. am schimbat motorul masinii, ALH si dupa schimbare la scanare cu VAG a aparut aceasta eroare. abia astazi am putut schimba senzorul temperatura motorina. la incercarea de stergere, a aparut aceeasi eroare. am dat cu spray contact la toate mufele de pe traseu. MRC m-a sfatuit sa incerc si cu alt ECU. pana a ajunge acolo mai are careva vreo idee?

asta-i rezultatul scanarii:

Wednesday,01,April,2015,17:39:31:37412

VCDS Version: Release 11.11.0

 

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 012 M

  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0200SG  2813

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 01317  

                      VCID: 1A31A3CC8684A6E

3 Faults Found:

 

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 

            P1549 - 35-00 - Open or Short to Ground

17571 - Fuel Temp Sensor (G81) 

            P1163 - 35-00 - Open or Short to Plus

17656 - Start of Injection Timing Regulation 

            P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent

 

Readiness: N/A

Wednesday,01,April,2015,17:41:44:37412

VCDS Version: Release 11.11.0

 

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0104

           Software Coding: 0019458

            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200

                      VCID: 2C5D75148C1028E

1 Fault Found:

 

01314 - Engine Control Module 

            013 - Check DTC Memory - Intermittent

 

Al Bundy ti-as fi recunoscator pentru un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la ecu pana la fiecare electrovalva si senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o intrebare, unde se afla senzorul de temperatura a combustibilului la un toledo din 1998 motor afn???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si imi poti da un cod, am cautat pe internet si nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!!

Am facut o scanare cu vcds si valoarea senzorului g81 e -5,4 si temperatura exterioara e de 5-6, ce sfaturi imi dati, scap doar cu curatarea mufei sau trebuie schimbat senzorul?

 

aceasta e eroarea care desi o sterg , reapare 

 

00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)

             30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar, dar poti incerca si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai ce mufa sa cureti, schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu este dus senzorul cum au spus şi colegii mai sus, dar poţi măsura asta cu un multimetru:

măsoară rezistenţa între pinii 4 şi 7 din mufa care intră în pompă

post-40889-0-46081900-1446498378_thumb.j

N-ar trebui să ai mai mult de 5-6 kohmi cu motorul rece, dimineaţa în condiţiile actuale de temperatură şi de ordinul sutelor de ohmi cu motorul cald.

Dacă rezistenţa este foarte mare (zeci, sute de kohmi) sau infinită----->schimbi senzorul

Dacă rezistenţa se încadrează la ce am spus mai sus----->ai pe undeva un fir întrerupt (asta spune temperatura aia de -5,4 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut băieti,

Am un Passat b5 1.9Tdi cod motor Ahu si as vrea sa ma ajutati cu o problema la temperatura motorinei, este normal că în Tdi Timing sa imi arate fuel temperature 197℃?

O fi de vina senzorul din pompă?

Va Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal, numai că ceea ce vezi în Tdi TIming pe axa x nu este chiar temperatura (valorile din grupul 000 sunt puţin codificate). Vezi cât arată în Measuring blocks în grupul 007 prima căsuţă, aceea este temperatura reală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!