Jump to content

Senzor temperatura motorina G81 - ALH


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Sigur se poate schimba, a schimbat un coleg la un lupo ca al meu (pompa este la fel). costă cam 65 lei pe Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. mi-a facut cineva o scanare cu un tester "multifunctional" adica pentru mai multe tipuri de masini, si i-a dat o eroare la senzorul de temperatura pentru combustibil. acesta indicand - 5,4 grade cand afara erau + 6 grade. ce parere aveti? unde gasesc acest senzor, si cum ajung la el pentru al putea inlocui.  ca simptome ale masinii aceasta mi se opreste cand este pe rosu adica daca mi s-a aprins becul de combustibil, nu mai merg mai mult de 10 km cand este frig afara. cand este mai cald adica temperaturi peste 5 grade nu am probleme. credeti ca asta este buba, sau sa mai caut si in alta parte.

am uitat sa precizez ca eu am un SDI de 68 cp, nu ALH-ul de 90 cp. rog sa ma scuzati daca am postat gresit dar despre senzori la SDI nu am gasit nimic. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in acelasi loc ca la ALH, in pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatie!

Unde as putea gasi doar senzorul de temperatura combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceeasi problema:

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-012-AGR.lbl
   Part No: 038 906 012 K
   Component:  1,9l R4 EDC 0000SG  2811  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 1835B9C45053
 
1 Fault Found:
17570 - Fuel Temp Sensor (G81): Short to Ground 
            P1162 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: N/A
 
 
Mi-a dat fuel temp in grupul 007(in Common, 01-Engine) cum ai spus tu:
 11,7 grade C ca in poza atasata.
 
Ai idee de ce a dat 11,7 C?

post-144587-0-66443000-1419802619_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca substituie cu alta temperatura de la alt senzor, dupa. cum bine vezi si in VCDS.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.

La asta ma gandeam si eu...

Am mai pus odata VCDS si la -3 grade C afara temp la comb era de 9 grade C.

Poate oricine inlocui senzorul temperatura Comb? Sau trebuie neaparat intr-un service?!?!

Nu prea inteleg de ce coolant temp e 14,4 grade C la -3 grade C afara si masina nu mai mersese de ceva ore?!?!

post-144587-0-35945400-1420494099_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coolant temp - este temperatura de la senzorul G62. E ok dupa cateva ore de stationare, nu putea sa ajunga foarte foarte jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Este posibil ca G81 sa indice corect cand motorul este rece iar dupa incalzirea motorului sa indice o valoare eronata? Intreb asta deoarece la mine cu motorul rece indica aceeasi valoare ca G62 si "Intake air sensor" iar cu motorul cald indica aproximativ 32 grade cu toate ca este in pompa si nu am racitor...mi se pare putin. In basic settings grupul 000 indica 111 iar specificatiile sunt 91-201.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Este posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

alh-ul din dotare face figuri cu pornirea la cald.am inlocuit platoul de la electromotor crezind ca asta ar putea fi cauza dar tot asa porneste.

am intrebat mecanicul si mi-a spus ca g81 este dus.am citit topicul si se spune ca g 81 nu influenteaza pornirea la cald.

care ar mai putea fi cauzele pentru care porneste asa greu la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit bine, G81 nu influenteaza pornirea.

 

Cu motorul cald, toarna niste apa rece pe capul hidraulic ca sa-l racesti. Daca porneste bine dupa asta, e de vina capul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vag-com g81 arata 120*C si nu pot verifica TDI-Timing. Am inteles ca atunci cand G81 arata mult e scurt pe instalatia lui. Cum gasesc unde este scurtul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoti mufa de la el, cat arata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ai power box?

termina cu prostiile, nu e nici un cap hidraulic, e din harta de pornine, se rezolva de catre un tuner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abtine-te de la afirmatii din astea. Citeste inca o data comentariul meu, iar apoi cere-ti scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

ma exaspereaza masinuta.nu porneste bine la cald.din soft nu se poate face nimic,e softata deja.g81 inlocuit deoarece mi s-a parut prea mare diferenta de temperatura (colant temperature)si fuel=40grade.am inlocuit g81 si diferenta tot asa este.g81 are 1,2k la 24 de grade ambiant si scade la cresterea temperaturii.(nou de la magazin).cu mufa de la g62 scoasa porneste la sfert.toti au spus ca e capul hidraulic de la pompa de vina dar nu dau nici o explicatie de ce porneste cu g 62 scos.nu consuma mult,trage bine,nu scoate fum.daca e capul hidraulic dus cum substitue ecu acest defect cu g 62 scos?maine o sa incerc sa pun apa rece pe el sa vad daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

cand spui softata, te referi ca are chip-tuning? sau e refacuta harta de pornire. ai incercat sa codezi engine pe cutie automata sa vezi cum porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,are chip.avansul este pe dead on.florin a scanat-o si mi-a spus ca nu are ce sa-i faca din soft.pai si cu g62 scos porneste ok,banuiesc ca si pe cutie automata porneste,dar asta nu ma incalzeste cu nimic daca nu stiu clar de unde provine defectul.am ajuns ca suspectam si g81 pentru ca e mare diferenta intre colant si el(circa 40 grade)dar este ok.platoul inlocuit,baterie noua.alte sugestii pana la capul de pompa?miercuri sant programat sa-l inlocuiesc,dar pana atunci vreau sa epuizez toate variantele.sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot intra in TDI_Timing. Intru in Engine>Basic settings> Group 000 si butonul TDI_Timing e gri , nu il pot apasa. Ce fac gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch to basic settings ai apasat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!