Jump to content

Senzor temperatura motorina G81 - ALH


misu tdi
 Share

Postare recomandată

se scrie a 3a oara acum: de la userul Volksman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o intrebare legata de acest senzor si anume

Azi am verificat avansul la un audi b4 motor 1Z, adica am vrut sa il verific ca linia galbena nu aparea in grafic, imi spunea ca Fuel temperature TOO HOT, in measuring blocks nu am avut ce sa vad ca nu are rubrici fiind mai veche, oare trebuie inlocuit senzorul si refacut avansul sau trebuie refacut avansul inainte?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si eu am B4-1Z... ai incercat pe grup 007?

Degeaba incerci sa refaci avansul cu un senzor defect (daca e defect)

Schimba senzorul si verifica graficul avansului. E posibil sa nu fie nevoie de o noua interventie.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am desfacut capacu la pompa de motorina si am vazut k pe acel senzor de motorina este scris un numar am achizitionat alte doua dar au alte numere oare sa conteze cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

Se pare ca senzorul e motorina o sa-si dea in curand obstescul sfarsit.

Spun asta pentru ca am obs urmatorul fenomen ciudat si o eroare la senzorul G81 intermitent.

Consumul la relanti la masina din semnatura este 0.8 (asa e de cand am luat-o),dar am observat in mers, in momentul in care apa ajunge la 90 consumul creste brusc la 1.1-1.2 dupa care dupa 2-3 min isi revine la 0.8-0.9.

Asa ca am facut astazi un log in merg si am observat urmatoarele fenomene:

-temepratura motorinei este normala la pornire si creste odata pornit motorul si mers prin oras.

-in momentul in care acul e la 90 de grade (senzorul de temp apa este la 80 in VAG-com) temperatura motorinei scade brusc de la 60 de grade la -18.

-in acest moment consumul la relanti creste la 1.1 -1.2

-cand temperatura apei ajunge la 90 temperatura motorinei este la 2-3 grade (probabil mai creste dar mi s-a terminat traseul pana la munca) si consumul la relanti este variabil 08-09.

Logul o sa-l postez deseara cand ajung sa-l descarc.

In speranta ca nu v-am plictisit am urmatoarele intrebari:

-unde anume este localizat senzorul, la masina din semnatura AXR din 2003

-ce piese trebuie sa comand pentru a-l inlocui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe furtunul de retur. In dreapta cum te uiti la motor. Comanzi doar senzorul si imi pare ca vine cu tot cu carcasa si cele 2 furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! In urma unei scanari mi-a apaut si mie eroarea asta pe O1 Classic ALH: 

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-012-AGR.lbl
   Part No: 038 906 012 H
   Component:  1,9l R4 EDC 0000SG  3332  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 152A2FA76F1190B0E23
   TMBDG11U832806567     SKZ7Z0C2010006
 
1 Fault Found 
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-00 - 
Readiness: N/A
 
 
Din cate am citit ar fi senzorul G81 dar nu sunt sigur. Cand am facut scanarea aveam si becul de la motorina aprins, si nu sunt sigur din log daca eroarea ar fi de la avertizarea de combustibil, sau ca senzorul G81 e defect.
 
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca eroarea persista ori de cate ori as sterge-o si e singura care o am la scanarea motorului.

 

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-00 - 
 
E intr-adevar dus senzorul G81 cu toate ca nu imi spune ca e "open" sau "short"? Ar putea fi si alta cauza a acestei erori?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de mai sus iti spune CLAR  ca e vorba de o eroare din 17-Instruments. Posibil sa ai probleme cu senzorul de nivel/temperatura ulei. Nu are nici o treaba cu G81. Verifica in blocul de masuratori ce valori ai pe grup 007 primul si ultimul camp.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca eroarea persista ori de cate ori as sterge-o si e singura care o am la scanarea motorului.

 

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-00 - 
 
E intr-adevar dus senzorul G81 cu toate ca nu imi spune ca e "open" sau "short"? Ar putea fi si alta cauza a acestei erori?

Si pe Instruments ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E 01-Engine, dar ma rog :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe Instruments ce erori ai?

 

Pe 17-Instruments n-am nici o eroare. Am verificat si blocul 007 instrumens (ce masoara acest bloc?) si nu returneaza nimic, e N/A. (Retuneaza masuratori doar blocurile 001->003; blocurile 004 -> 022 toate imi dau N/A) 

 

Eroarea e returnata la 01-Engine si persista. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut referire la grup 007 de pe motor unde vezi temperaturile (aer, MOTORINA-G81, antigel). Pe Instrumente vezi ce valori ai la nivel ulei si temperatura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut referire la grup 007 de pe motor unde vezi temperaturile (aer, MOTORINA-G81, antigel). Pe Instrumente vezi ce valori ai la nivel ulei si temperatura ulei.

 

Scuze, sunt novice cu VAG-ul. Am doar datele de mai jos de pe engine, respectiv instrumens: 

 

Engine:

Group 007: Fuel Temp (G81): 41.4 gr.C   / Intake Air Temp.(G72)  31.5 gr.C  /  Coolant Temp. (G62): 76.5 gr.C

Group 015: Engine speed: 903 /min  /  Injected Quantity Actual: 3.2 ms/str  /  Fuel Consumption 0.40 l/h  /  Injected Quantity Driver Request  0.0 mg/str

 

Instruments:

Group 001: Vehicle Speed: 0.00 km/h  /  Engine Speed 880 /min  /  Oil Pressure Switch 2: Oil Pr. 2 OK 

Group 003: Coolant Temperature: 73.0 gr.C  /  Oil Level: -  /  Oil Temperature: -  /  N/A   (Baia de ulei e fara senzor de nivel si nici nu e monitorizat, il verific regulat la joja. Despre cel de temperatura nu stiu daca e sau nu, si nu returneaza nici o masuratoare) 

Group 007: ERROR:  /  Group 007  /  Not  /  Available 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Confirm ca eroarea persista ori de cate ori as sterge-o si e singura care o am la scanarea motorului.

 

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-00 - 
 
E intr-adevar dus senzorul G81 cu toate ca nu imi spune ca e "open" sau "short"? Ar putea fi si alta cauza a acestei erori?

Si pe Instruments ce erori ai?

Eroarea aceasta iti spune sa verifici fault code de la intruments.

De aceea te-a intrebat si Al Bundy.

Intra la intruments si sune-ne ce fault code ai acolo.

Autodata spune ca ar putea fi erori inregistrate de senzorul de nivel/temperatura ulei.

Dar inainte verifica si erorile de la instrumente

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In post 63 colegul tim a spus ca nu are nici o eroare pe 17. Iar in post 65 a dat si ceva valori citite pe 17.

Deci, ori are o trompeta de VCDS ori nu a sters (sau nu stie :D ) eroarea de pe Engine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si log-ul, poate imi scapa ceva. Pe instruments nu da eroare, dar nu am reusit sa citesc decat canalele 001 => 003. Canalele 004 => 022 apar toate cu Not Available.

Log-Octavia.txt

Modificat de tim27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu alt tester ai incercat ?

Poate ai probleme cu al tau :)

NU prea se leaga eroarea la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E normal ca temperatura motorinei sa fie de 65 grade cand afara sunt 30-35?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Daca masina a fost pornita decurand sau oprita de curand.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am pornit-o, am mers cu ea cam 3-4 km, apa era la 95 grade, am pus vcds-ul si imi arata ca temperatura motorinei este de 65 grade. Mi se pare cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare putin, nu mult. Senzorul e in pompa si acolo temp e mai mare.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti.poate genera probleme acest senzor la pornire cînd motorul este cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!