Jump to content

schimbare curea alternator


calin13
 Share

Postare recomandată

:offtopic: An automobile part may carry the designation OEM if it is made by the same manufacturer and is the original part used when building and selling the product. A replacement part specifically approved by the brand owner of the end product may also reasonably be referred to as OEM. The term "aftermarket" is often used for non-OEM replacement parts.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    8

  • soila

    8

  • mury78

    4

  • emiliovasile

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

dimineata la pornire se aude un suierat incontinu cam 1-2 min dupa care dispare tot restul zilei. cureaua de la alternator pare sa fie intinsa bine am schimbat tot chitul de distributie acum 26 000 km. ce credeti ca ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E zgomot de curea (chitait foarte fin)?

Cureaua de clima... :lol:

Si a mea facea asa pana s-o schimb. Mai ales daca spalam masina si ajungea apa pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salutare,

Vedeti,ca rulmenti cu pricina se gasesc de cumparat.Numai stiu cod au.Cert e ca sunt 2 si au aceiasi cod...ceva cu 520... (nu imi mai aduc aminte :( ).Eu asa am facut la mine si am dat 30-40ron pe 2 rulmenti,fata de 300-400ron cat era un intinzator.Pe urma i-am montat la menghina in rola aia de la intinzator.Cautati si sigur veti gasi,dar e cam bataie de cap,mie mi-a luat cateva zile pana am gasit cei 2 rulmenti.Daca e cineva din Constanta cu probleme cu intizantorul,va zic exact magazinul.

te rog ,daca se poate.tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ gargamel - Am avut aproximativ acelasi simptom descris de tine (suierat cand porneam AC). Din pacate pentru mine, nu am luat masuri din timp si la un drum mai lung (in jur de 600 km), suieratul s-a accentuat, (si era mult mai tare cand opream AC) si pana la urma s-au rupt niturile de la ambreiajul compresorului de AC. Pe piata nu se gaseste de cumparat separat, se vinde impreuna cu cumpresorul. Pana la urma am gasit la un "nene" care avea un garaj plin de compresoare. M-a costat 300 Ron cu manopera si cu bonus verificarea "presiunii" sau ce a facut el acolo cu furtunele alea (un licid verde fosforescent) si cu o butelie...

Atasez si o poza cu niturile rupte...

Sper sa fi fost de folos.

On topic:

Si eu am schimbat intinzatorul de la cureaua de accesorii. Acum cand nu este pornit AC si motorul este rece, cred ca loveste putin in partea de sus (a lasat un pic de urma acolo unde loveste). Cand pornesc AC nu mai loveste ... As vrea totusi sa nu mai loveasca, dar nu stiu ce sa schimb, intnzatorul sau cureaua??

post-36153-1257930663_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca si la tine care telescop intinzatorul ala, banuiesc ca e de la el, si se scchimba cu tot cu intinzator.

Ce am observat e ca la pornirea motorului rece vibreaza mai tare ca si cand e cald.

Asta poate sa fie si de la faptul ca telescopul e mai tare cand e cald, si de la faptul ca alternatorul e mai solicitat la pornire(dimineata cand e rece)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, azi dimineata si mie mi-a scratiat curea de alternator, metionez ca pana acum nu a facut. Scartaitul este foarte fin si dispare dupa incalzire. Oare rola sau cureau trebuie schimbata? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare, expusa deja...acum cateva zile si-a facut prezenta un s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine era ceva asemanator si se auzea mai ales in zilele reci.era intinzatorul,de fapt rola face zgomot,dar ea se gaseste impreuna cu tot ansamblul cam la 160 lei sau exista role care se potrivesc(de la ford,parca in jur de 120 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ati cumparat curea pt accesorii de unde ati cumparat?site-uri ceva?seria la a mea e 6K 1080(asta e dimensiunea presupun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

De cand a dat frigu afara dimineata fiind racoare si umezeala in atmosfera....cand porneam motorul imi scotea niste suieraturi...o perioada de timp ...m-am gandit la curea si la role!

Am schimbat cureaua si acum nu se mai aude nimic! spre bucuria mea nu sunt probleme inca la role:)am 115 000km(cureaua nu a fost schimbatat niciodata)

daca vreti sa scapati de sureiaturi>incepeti cu, cureaua, ,la mine a costat 100ron

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am cumparat curea am scapat de o grija.m-a costat 50 de lei.am dat comanda la un magazin aici in oras la ora 9 de dimineata si la ora 14 mi-au adus-o.este o curea Bosch cum de altfel era si cealalta cu aceleasi serii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

din pacate masina vad ca mi-a mai rezervat o surpriza pt sfarsitul de an , imi suna ceva rola de la cureaua de transmisie , nu asta ar fi cea mai mare problema . Problema pt mine e intinzatorul , cum il blochez ( detensionez ) sa pot da jos cureaua , m-am tot uitat pe acolo dar nu am gasit nici o solutie

Modificat de mese_adi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aici

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=765640

Sper sa-ti fie de folos, in sensul ca intinzatorul sa nu fie cumva de alt tip.

Daca este ca in poza, atunci pe pintenul ce se vede clar in poza 1 bagi o cheie fixa de 16, (a scris gresit 13 colegul Lawrentiu 86), sau 17, nu mai tin nici eu bine minte si tragi pina cind cele 2 gauri se alinieaza si poti introduce prin ele o tija, (surubelnita, cheie imbus de 4 etc.) si astfel intinzatorul ramine blocat in pozitia detensionat.

Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intinzatorul nu este acelasi , dar ma descurc , cred ca sistemul de blocare e cam tot asa , multumesc mult de informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut as vrea sa imi schimb eu cureaua de la alternator dar nu stiu daca exista pericolul ca in timpul schimbului sa se deregleze ceva pe la role ( sunt incepator) trebuie cumva tinute rolele fixe sa nu se invarta? la ce anume ar trebui dau atentie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa fii atent la nimic, detensionezi intinzatorul, il blochezi cu un cui, pui cureaua, sa stea pe caneluri cum trebuie si gata, lasi intinzatorul pe ea.

Poti verifica cu un drum daca e buna rola de alternator, ea trebuie sa actioneze axul alternatorului doar intr-un singur sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am vrut sa ma apuc de lucru cand am bagat de seama ca am curea cu nervuri doar pe o parte si originala are nervurile pe ambele parti , deci e necesar sa cumpar alta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica sa aiba nervuri pe ambele parti ? :))

o vezi asa pentru ca sistemul de intinzatoare si fulii o intoarce pe toate partile

nu cauta alta curea, daca ai cumparat pentru motorul tau, e buna aia.. nu exista curea cu nervuri pe ambele parti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai pus pe ganduri si tocmai am mai verificat inca o data ... si are nervuri pe ambele fete , iar privind rolele chiar e nevoie sa aiba pe ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit si cu un mecanic care mi-a zis acelasi lucru sa ma duc sa schimb cureaua ....asa ca ... am pus mana pe a mea si se simt nervurile si pe o parte si pe alta nu ma inseala doar vazu dar daca vrei fac si niste poze cand o sa o schimb si le afisez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si eu o problema am schimbat kit distributie plus curea transmisie din acel moment am o suieratura de la 1000 pina in 2000 de ture specific caci cind accelerez si cind iau piciorul jos de pe acceleratie cind trece prin zona aia 2000 ,1000 se aude crescator si decrescator va rog un raspuns cat mai rapid mai specific caci numai de cind am schimbat kit distr. plus curea transm. cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,

 

pun si eu o intrebare (recunosc ca sunt pe langa) cureaua de transmisie = curea accesorii = curea alternator/AC = acea curea din stanga motorului ?

 

la mine e cam "crapata" si ma gandesc sa o schimb (cum a spus unu din colegi cand pornesc AC-ul incepe sa scartie ceva pe acolo). Din cate am inteles si servo-directia este "prinsa pe curea"...daca se rupe in cel mai rau caz raman fara servo/ac/alternator dar mai pot merge cu masina pana la service?

 

Pe langa curea ce ar mai trebui schimbat? (are rola de ghidaj/rulment de intindere ?)

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!