Jump to content

schimbare curea alternator


calin13
 Share

Postare recomandată

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marius1982.11

    8

  • soila

    8

  • mury78

    4

  • emiliovasile

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masoara curelele, prin comparatie, sa fie la fel de lungi. Daca esti sigur ca sunt la fel trebuie sa comprimi intinzatorul de curea la maxim, montezi cureaua si dai drumul la intinzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,chiar daca sant la fel ca marime o sa intre un pic mai greu decat cea veche,in rest fa ce ti-a sugerat dl Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie cu intinzatorul.daca il scapi in gol se izbeste cu putere si se poate strica....are o gaura undeva acolo unde se baga 8un cui pt a putea pune cureaua pe pozitie dupa care se elibereaza usor acel cui...si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal cat trebuie sa duca o curea de alternator? La un motor de 1,9 TDI-AXR nu stiti ce dimesiune are? Si ce marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duce mult, vreo 150-200k km. Dimensiunea depinde ce accesorii ai: ac, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

M-am hotarat sa schimb distributia la masina din semnatura si am cumparat urmatoarele.

- Curea distribuite

- Rola intinzatoare

- Rola ghidare

- Pompa de apa

- Curea anexe.

Intrebarea mea este : Trebuie sa schimb neaparat si intinzatorul de la anexe ? Ce imi recomandati ?

Mentionez ca nu bate si nu face nici un fel de zgomot !

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si cum stai cu banii, in mod normal daca tot desfaci acolo e bine sa-l schimbi.

Daca mai tarziu se duce va trebuii sa desfaci din nou, in plus dupa schimbarea curelei, fiind noua e mai stransa si exista posibilaitatea destul de mare sa inceapa sa faca figuri odata cu modificarea tensiunii de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de parere WNS !

Pai si chestia cu banii ar fi o problema ! Se apropie sarbatorile si o sa ma alte cheltuieli !

Totusi cred ca o sa-l schimb chiar daca mai dau niste bani in plus. Macar stau si eu mai linistit !

Saptamana viitoare o sa o duc in service !

Un weekend placut la toti !

;)

:) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
cosmin brici

Acum cu ploile astea, cureaua mea de la alternator a inceput sa suiere. Nu am scut, si probabil nu ii mai prea prieste umezeala.

A mai suierat ea iarna cand porneam masina, dar foaarte putin, si zgomot slab. Acum suiera destul de tare.

Masina are 120K KM. Sa fie problema de la curea sau de la intinzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Sau de la fulia alternatorului sau rola de ghidaj a curelei, dar nush daca aia asa ceva la motorul tau.

Am citit mai sus ca o curea de accesorii sa tina 150-200k km? E adevarat asta? mi se pare mult, mai ales ca e mult mai expusa ca si cea de distributie, dar e adevat ca nici nu e solicitata la asa tensiuni mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua rezista, dar sa te rogi sa rezilste toate rolele. Eu am schimbat rola alternator + curea la 93k km dupa ce am recuperat-o din scut :blink:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin brici

Daca dau putin cu WD40 direct pe curea, fasaitul dispare, motiv pt care eu am banuit sa fie cureaua.

Cand am schimbat distributia, mecanicul mi-a pus cureaua invers. Ea nu are sens, dar cred ca din cauza uzurii formate nu i-a placut noua pozitie. De atunci in diminetile reci imi fluiera cateva secunde la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu, de vina ii intinzatorul, degeaba am schimbat cureaua ca facea la fel.

Intinzatorul tensioneaza cureaua intr-o parte si apar zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E adevarat ca nu are sens de instalare, dar atentie, asta se refera doar la cureaua noua instalata. Dupa ce ai mers cateva zeci de mii de km cu ea acele straturi din care este formata cureaua si structurile dintre polimeri sunt deja "preformate", au un pattern dupa acel sens de functionare, nu poti sa o pui asa invers si sa te astepti sa imi mai maerga mult timp fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin brici

si daca problemele sunt de la intinzator, care e solutia? schimbarea lui? Ce costuri aproximative implica aceasta reparatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatorul ala nenorocit e o groaza de bani. Intre 350-450 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Intinzatorul ala nenorocit e o groaza de bani. Intre 350-450 ron.

da e 3150 pt un golf 4 si vedeti ca rola de la intinzator nu se vinde separat si in plus rola tre sa fie de metal ca am mai vazut si role de plastic ...... La mine fasaia rola aia pana se incalzea motoru cam 15 20 min si apoi isi revenea si am schimbat intinzatorul cu tot cu rola si acum e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pentru a amana schimbarea intinzatorului.....puteti sa l desfaceti,cu atentie din cele 3 suruburi,scoateti intinzatorul afara,veti observa 2 capace,care sint ale rulmentului,responsabil cu ,,fluieratul,fasiitul,,scoateti capacele,,,,,gresati rulmentul (dupa ce l ati spalt)cu o vaselina rezistenta la temperaturi,si astfel o vreme,veti sta linistiti.........mult noroc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci rulmentu ala nenorocit fasaie in halu ala cand prinde apa sau cand ingheata.Eu ma tot consolam cu gandul ca e cureaua de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
carceacristian

Salutare,

Vedeti,ca rulmenti cu pricina se gasesc de cumparat.Numai stiu cod au.Cert e ca sunt 2 si au aceiasi cod...ceva cu 520... (nu imi mai aduc aminte :icon_thumright: ).Eu asa am facut la mine si am dat 30-40ron pe 2 rulmenti,fata de 300-400ron cat era un intinzator.Pe urma i-am montat la menghina in rola aia de la intinzator.Cautati si sigur veti gasi,dar e cam bataie de cap,mie mi-a luat cateva zile pana am gasit cei 2 rulmenti.Daca e cineva din Constanta cu probleme cu intizantorul,va zic exact magazinul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la mine e un singur rulment in rola. Cum ai tu 2? Iar rola mea e de plastic.

Nu ai niste poze cu el desfacut?

Oricui i-ar conveni sa cumpere 2 rulmenti in loc sa cumpere un intreg ansamblu.

PS: Referitor la uns, am pus si eu caselina de mi-a venit acru. Dupa ce l-am spalat la sange cu diluant si l-am suflat cu aer. Dar degeaba... scartaia cand avea el chef.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu va recomand sa schimbati intinzatorul daca nu vreti sa ramaneti in drum cu masina. La mine sa rupt, asta din cauza ca am ignorat eu suieratul lui. noroc ca eram pe strazile orasului si nu la zeci de km :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sper ca postez unde trebuie. Aud si eu un suierat, de obicei cand am AC cuplat si calc frana(dar nu intotdeauna... si parca l-am auzit si cand nu o calcam). Este posibil oare sa fie aceiasi problema, descrisa mai sus? Daca a mai intampinat cineva aceiasi problema... sunt curios care e rezolvarea. Oricum in curand ma duc sa schimb distributia si o sa investighez atunci si problema asta.

Mersi si o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
carceacristian

Salutare,

c o s m i n,intinzatoarele sunt de mai multe tipuri.Eu am intinzator original cu rola din otel.Celelalte,OEM care sunt pe piata au role de plastic.Poze nu am cu schimbarea rulmentilor,dar iti zic sigur ca la mine au incaput 2 rulmenti.Am cam 30.000km decand am schimbat rulmentii la rola aia si inca merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!