Jump to content

turatie buclucasa


wormostar
 Share

Postare recomandată

Salutare, am facut un test de rutina cu vag-comul si in graficul parametrilor motorului am observat ca nu puteam sa stabilizez turatia la 2000 de ture si urca f f repede in 3000 sau 4000 de ture piscand f f putin acceleratia. Nu m-am agitat pt ca la autodiagnoza nu a gasit nimic si am considerat ca asa trebuie sa s se intample fiindca transmisia de la pedala de acceleratie se face prin impulsuri si ca oricum nu e prea bine sa turezi motorul fara cutie cuplata.

Dar la ITP cand baietii se chinuiau sa-mi scoata buletinul de analiza, nu puteau sa scoata gazele cum trebuie ca nu reuseau sa stabilizele turata de la 1500 - 2000 - 3000 de ture, evident informanadu-ma ca am probleme la motor.

Zilele astea cand am schimbat cauciucele am intalnit un tip cu o scoda exact ca a mea dar motor :) un pic diferit (acceleratie actionata mecanica exact ca la cielo pe clapeta de aer) el reusind destul de bine sa stabilizeze turatia la 2000 de ture.

E defect motorul meau sau am probleme in partea electronica si vag-ul nu simte? voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca Octavia aceea era un model dinainte de 2001,cred ca pe toate dupa acel an a fost implementata metoda Drive-by-Wire.Daca spui ca nu poti stabiliza turatia,este posibil sa fie probleme la acel switch de la acceleratie,care inregistreaza pozitia pedalei.Intra la 01-Engine,Measuring Blocks,si pe acolo intr-un grup trebuie sa fie un camp unde este aratata pozitia pedalei.Vezi daca aceasta valoare are fluctuatii cand pedala este in aceeasi pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal! nu am rezolvat nimic, am facut test si nimic nelelocului la testul motorului.

Am reusit sa ma prind cum functioneaza amas f f putin pedala si creste usor si constant turatia de la 1000 pana la 4000 de ture fara sa misc piciorul pe pedala.

Cred ca asa face masina mea - poate e normal asa cred eu - ca in mers se comporta absolut normal. La polo happy 1,2 70 cp am reusit sa o stabilizez la 2000 si la 3000 te ture usor.

Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e normal, cand tii piciorul intr-o anumita pozitie, pe vag-com fluctueaza pozitia pedalei de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu flucteaza ci la cea ma mica atingere creste incet pana in 4000de ture, in mers nu are nici cea mai mica problema deaceea acest lucru l-am sesizat destul de tarziu.

Doresc sa aflu de la posesori cu exact acelasi motor AVU de 1,6 SR, de 75 kw ada aau sesiazat acelasi lucru

Modificat de wormostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am acelasi motor si se comporta fix la fel.

Am observat asta de mai mult timp si am testat pe mai multe masini treaba cu acceleratia fixa.

Sunt din Piatra, iar daca vrei ne putem vedea. Maine ridic numerele de la Bacau si pot sa iau masina din curte de la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wormostar, masina are doua potentiometre pentru pozitia pedalei de acceleratie. Nu stiu cum ai testat tu, dar trebuia sa faci in felul urmator:

Cu VAG-COM intra la engine -> Read measured value block - intra in grupul 62

Zona 1 iti arata potentiometrul 1 de la 0-100%

zona 2 potentiometrul 2 de la 100-0%

Pe masura ce apesi pedala, valoarea in zona 1 creste, valoarea din 2 scade. Suma lor trebuie sa dea aprox. 100%. Se verifica pana la capatul cursei

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nop, am schimbat azi uleiul aral 5w40 si filtrul si merge bine nu-mi face figuri. Oricum dupa treaba deaseara nu am mai incercat, am sa imi cumpar adidasi ca sa nu mai calc acceleratia cu bocancii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,6 AVU la mine din 2001 dar nu am probleme. reusesc sa o tin la 1200....2000....2100....3000....3100 fara sa faca fluctuatii. Daca pisc pedala asa scurt urca si scade repede adica se comporta normal.fluctuatii am doar la relanti adica acele fluctuatii cum e la mai toate benzinarele 900 1000.

deci se stie ca pana acum 1 AVU se comporta normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine clapeta de aer e actinata prin sistemul drive-by-whire si e mai greu de stabilizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
la mine clapeta de aer e actinata prin sistemul drive-by-whire si e mai greu de stabilizat

da jso admisia, si curata clapeta, bine, sa ai grija ca mizeria sa nu intre mai departe, si apoi da din nou setari la clapeta din vag com, fa cateva ture, si apoi seteaza din vag com din nou, de vreo 4-5 ori pana se obisnuieste, el se seteaza automat , treptat, cum ti se murdareste clapeta.. daca ai si filtru sport, at e si mai clara treaba :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nop, nu am filtru sport, si la clapeta nu am umblat niciodata.

Nu pot sa-i dau in nas cu spray de curatat carburatoarele? ca poate se mai curata.

Intradevar acum vreo 2 ani am facut un test cu vagcomul la un meserias si mi-a spus ca potentiometrul EGR are ceva porbleme, dar dupa ce a setat peacolo a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!