Jump to content

WEBASTO:Instalare incalzire stationara (DIY) after market


ady.red
 Share

Postare recomandată

Pompa aia are 3 bobine care o invarte rotorul fiind un magnet. In general cade decat o boboina si daca se opreste pe bobina cazuta nu se mai invarte, nu mai porneste. Rotorul, adica magnetul se afla scufundat in antigel, si pe diagnoza nu cred ca da defect la V55, sigur e defecta pompa daca nu se aude.

@ Kirkus, ma poti contacta de sambata pentru alte detalii. Cred ca te pot ajuta.

PS: Am numerele aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ady.red

    23

  • Al Bundy

    14

  • Alimar 1976

    9

  • Emi99

    8

Ideea este ca la output test imi da ca totul e ok. Dar aerul este maxim de rece cu motorul oprit. Cum pornesc motorul baga instant aer cald. O sa imi fac curaj pe frigul asta sa dau bara jos si sa verific daca se aude si pompa v55. Revin cu detalii. Ms mult pt ajutor

Cat despre eroarea "no flame" mie mi-o da cand intru in ultimul sfert de rezervor si imi opreste incalzirea aux dar nu mi-o si blocheaza , alimentez si functioneaza ok dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Out put test numai se verifica functionarea componentelor (pompa, bujia, suflanta etc). In afara de bujia incandescenta toate celelalte componente ar trebui sa se auda cand functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@apolux, cu siguranta nu-ti functioneaza V55. :( Am scris si mai sus simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@apolux, cu siguranta nu-ti functioneaza V55. :( Am scris si mai sus simptomele.

multumesc mult pt ajutor domnilor, acum intrebarea maxima este : inseamna ca webasto in clipa de fata imi functioneaza doar de dragul de a functiona ? adica nu imi incalzeste nici lichidul de racire din motor? intreb asta ca mi se pare ca porneste mult mai ok cu webasto pornit cu 20-30 min inainte decat fara; sau poate este doar efectul psihologic :icon_cheesygrin:

Modificat de apolux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste mult mai frumos motorul cu webasto pornit mai inainte, intradevar. Nici nu mai simte ca e iarna. Webasto-ul tau nu are nici-o vina ca s-a defectat pompa si nu mai circula apa. El porneste, incalzeste lichidul din corpul sau si apoi se opreste, atingand temperatura (overheat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum se leaga mai multe. am schimbat senzori de temperatura ca imi dadea eroare overheat temp sensor . cu toate ca decand i-am schimbat nu mi-a mai dat aceea eroare. o sa te contactez zilele urmatoare adi. ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de curand am abservat ca am o problema si cu incalzirea normala. nu pot sa descihid un topic asa ca va cer ajutorul aici. problema este ca in mers masina baga aer cald daca ma opresc mai mult de un minut baga aer rece. daca o turez incepe iar si baga aer cald. are cineva vreo idee ? nu am nici un cod de error pe nici un modul.mai exact cu apa la 90 la relanti baga aer rece in turatie baga aer cald.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata

Era pompa de recirculare de webasto care nu mai functiona si astfel temperatura crescand in rezervorul de incalzire al webasto-ului deschidea tot circuitul si de asta ajungea apa din motor la o temperatura optima foarte greu. In acelasi timp pompa de recirculare nefunctionand nu recircula apa prin tot circuitul motorului si al caloriferului din masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca nu ai din fabrica acest sistem cat te costa sa iti montezi unul, adica cat costa sistemul de nou sau dezmembrari si cum se leaga el mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Proaspat posesor de golf IV, am mers la service pentru schimb de ulei si filtre si baietii mi-au spus ca am webasto pe masina. Problema este ca nu am telecomanda la el si nu stiu daca pot sa il pornesc altfel.. Aveti cumva idee de unde pot lua o astfel de telecomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sistemul fara yelecomanda care porneste automat sub 4 grade daca nu e aprins becul de combustibil sau clima pusa pe econ.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca am langa oglinda senzorul pentru telecomanda si am gasit si carticica de la webasto printre acte.. in care arata telecomanda si un panou cu display.. din pacate nu am nici acel panou in masina si nici telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiu ca daca nu ai panoul nu ai modulul cu telecomanda. pe baza seriei de sasiu poti afla daca ai webasto sau nu. Ar trebui sa fie si un autocolant cu informatii cum ridici capota in stanga aproape de far.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este acolo o eticheta pe care scrie webasto, exact ca in pozele de la inceputul topicului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Daca nu ai din fabrica acest sistem cat te costa sa iti montezi unul, adica cat costa sistemul de nou sau dezmembrari si cum se leaga el mai exact?

Eu am montat Eberspacher Hydronic D4WSC pe masina din semnatura, cumparat in vara cu 300 euro dintr-un schrot (de pe un Golf V) plus 100 euro montaj la un tip acasa.

Cred ca pretul unui incalzitor auxiliar creste, o data cu apropierea vremii reci.

Ce am cumparat eu, este varianta cu telecomanda; produsul nou cred ca este in jur de 1.000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un golf 5 sau o skoda O2 FL cu webasto de fabrica? imi trebuie codarile pe adresele 08 si 18. pentru o comparatie cu a mea.

i-am montat un webasto luat de pe un touran 2009, dar din telecomanda nu imi da drumul la ventilatie, in intrior. Daca pornesc motorul, pleaca si el sub 5 grd si merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproximativ de la ce distanta actioneaza telecomanda unui termotop v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RaulE la anul de fabricatie al masinii tale probabil ca merita investitia, la mine in schimb mi se pare mult daca ma intelegi.

Acuma se incalzeste repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !

Am incalzire stationara pe GOLF 5 PLUS 2005 2.0 TDI si iarna asta m-am hotarat sa verific de ce nu functioneaza. Detin masina din 2008, anterior a fost masina de SHOW ROOM si TEST DRIVE, ma rog .... cu putini KM la bord.... Nu stiu cat de des a fost folosit sistemul WEBASTO in perioada de dinainte (intuiesc ca foarte rar).

Eu de cand o am n-a functionat deloc.... asta din cauza unei erori de functionare a pompei de recirculare. Am fost la un prieten am aflat care e cauza si am schimbat pompa cu una noua si originala.

La testul de functionare separata a subansamblelor sistemului au rezultat ca:

- pompa de motorina functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- ventilatorul arzatorului functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- pompa de recirculare - recent schimbata - functioneaza,(nu are erori, se aude)

- bujia de initiere a arderii functioneaza (nu are erori).

In prezent ma confrunt cu urmatoarele probleme si simptome

- Telecomanda functioneaza fara probleme, LED verde aprins 2 secunde - initiaza sistemul, lampa de incalzire auxiliara de pe butonul de la climatronic este aprinsa, deasamenea - pot porni si din buton,

- Pot opri functionarea si din telecomanda si din buton,

- porneste climatronicul dupa programul setat,

dar .... nu porneste si sobitza,

in plus dupa ce porneste climatronicul din programarea zilnica a incalzirii auxiliare.... cu temp pe HIGH... asa o gasesc dimineata, tot pe high (fara ca incalzirea sa functioneze.... imi baga aer de afara).... dar dupa ce introduc cheia in contact climatronicul trece pe LOW.... si spre surprinderea mea imi baga aer rece continuu... adica rece ...16 grade. aer conditionat activ

Nu mai stiu ce sa cred....

temperatura exterioara pe timpul testelor sub +5 grade

nu am lasat pe ECON climatronicul

nu am lasat nivel combustibil pe minim

modul de functionare - setat pe HEATING pe BC+

Cred ca am inteles deplin meniul de setare si programare..... nu m-am incurcat deloc in intelegerea acestuia....

Ce are? de ce nu functioneaza?.... erori pe VAG nu are....

Aaaa, am uitat sa spun .... putini specialisti la SERVICE in domeniul WEBASTO.... niste urechisti... "nu stim, sa vedem....", unul mi-a spus ca el nu se baga ca e mult de lucru la demontat-montat.

invit un specialist sa ma sfatuiasca.... vreau caldurica in masina...voi cei care stiti ce si cum... AJUTATI-MA

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curent la baterie ai? Fă o fiagnoza si vezi ce erori ai stocate. Mă încearcă să o porneşti cu motorul pornit si reseteaza climatronicul ţinând apăsat 3 secunde pe Auto. Aşteptăm veşti noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grafic de pornire.doc

Curent la baterie ai? Fă o fiagnoza si vezi ce erori ai stocate. Mă încearcă să o porneşti cu motorul pornit si reseteaza climatronicul ţinând apăsat 3 secunde pe Auto. Aşteptăm veşti noi.

Multumesc pentru promtitudine!

Am curent in baterie - 12,7 V cu Climatronicul pornit si pompa de recirculare de la webasto in functiune..

Dignoza am facut-o anterior... nu avea erori, o sa mai merg la un prieten Luni sa mai incerc una...

am dat comanda de pornire si cu motorul pornit (si de pe trelecomanda si de pe butonul de la Climatronic).... fara vreun rezultat....oricum din cauza motorului nu am mai auzit pompa de recirculare.... lampa de la climatronic este aprinsa..... dar mai departe nimic...

am resetat Climatronicul asa cum mi-ai spus... o sa vad luni daca mai sare pe Low cand introduc cheia in contact

ma gandesc ca pana acum am tot incercat.... pompa de motorina avea timp sa se amorseze.... dar de ce nu porneste ventilatorl din arzator... nu-mi dau seama .....asa cum am gasit o explicatie a ciclului de pornire ar trebui sa-l aud...... la test l-am auzit

0) Heater On

1) Fan motor operating check

2) Checking resistance of glow plug/flame monitor

3) Preheating of glow plug

4) Selection of start-up process 7 to 9 via coolant temperature

(Start 6: warm start, Start 4 control break start)

5) Glowing of glow plug with resistance control

6) Fuel delivery (Phase 1 to 6 at full load)

7) Switching off of glow plug (glow plug ramp)

8) Flame-monitor measuring phase

9) Combustion operation at full load (5 kW)

.... va tin la curent cu ce am mai incercat luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva incercari nereusite, azi am fost din nou la diagnoza si si m-am trezit cu ceva nou...

2 Faults Found:

01410 - Heater Over-Temp

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Freeze Frame:

Ctrl. Pause

Temperature: 148.0°C

Temperature: 40.0°C

02251 - Heater Unit Locked

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Ce ar mai putea fi de data asta?

Amintesc ca dupa ce am schimbat pompa de recirculare, butonul de pe climatronic ramanea aprins atat timp cat il lasam..(cateva minute in care rabdarea mea ceda asteptand sa aud ventilatorul de initiere a arderii)... dupa aceste erori ..... webasto a intrat in LOCKED si ledul de pe climatronic se stinge dupa 1-2 secunde... si gata e mort....

Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca pompa de recirculare sa fi cazut iar....

Erorile nu se pot sterge pentru ca a intrat in protectie ca sa nu ia foc. A ajuns la 148 de grade.

Ai umblat la circuitul de racire cumva si nu ai aierisit instalatia?

Pentru deblocare iti trebuie un vag com folsind procedura asta:

- modulul 18(aux heat) , adaptation 10 canal 42 , sa vezi daca este 1 ca asa trebuie sa fie . Daca este 0 , trebuie sa modifici si sa pui 1, salvare si apoi poti face stergerea erorilor.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!