Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

aceiasi problema o am si eu la masina din semnatura ca a lui adelin 196 da eu numai cand se incalzeste la 80-90 grade motorul numai ca la mine are momente cand se opreste la 500 si numai urca iar apoi se opreste de tot....si momente cand merge impecabil....stiu ca nu am postat bine dar nu mai stiu unde sa cer ajutor ca nu stie nimeni ce are masina.va rog mult de tot o parere e bine venita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca totusi in aria Passat B5. Daca ar fi acelasi motor, te intelegeam, dar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi!

Am un golf 3 din '97, motor 1,6. Masina merge bine, porneste normal, la prima cheie si sta la relanti. Cand o pornesc la rece, functioneaza cu soc (normal), dupa care atunci cand se incalzeste revine turatia motorului la normal. Dar dupa un timp nu mai sta la relanti. Pornesc la drum, si incepe nebunia, mai ales la treceri de pietoni, semafoare etc. O repornesc (porneste usor, fara probleme), si sta numai daca o tin din pedala de acceleratie. Masina merge la fel, nu tremura etc. Doar relantiul nu sta.

Va rog, poate ma puteti sfatui ce sa verific prima data? De unde ar fi problema?

Va nultumesc. Stima si respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut !

Am o problema,imi oscileaza relantiul si din cand in cand se opreste motorul iar cand scot mufa de la sonda lamnda merge fara oscilatii si nu se mai opreste.

Ce ar trebui sa inlocuiesc,sonda sau catalizatorul ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu zornaie,catelizatorul este ok

schimba sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sari direct la schimbat sonda... e si scumpa rau. Fa o adaptare clapeta, curata clapeta, verifica furtunasele... vezi ca s-a mai discutat. 

Din sonda nu oscileaza ralantiul, (ori la bal ori la spital - sonda merge ,,citeste'' sau nu, nivelul de oxigen, nu are ce sa fluctueze). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am readaptat clapeta,am curatato am si inlocuito si tot asa.

Furtunasele le-am verificat toate,sunt in regula.

Interesant e ca,atunci cand scot mufa de la sonda lamnda merge fara probleme si am cumparat o sonda secand cu un fir mai lung,mergea bine dar imi consuma 10% .

O sa imi cumpar una npua originala nu am ce sa fac,am inlocuit tot ce ar putea crea probleme la relanti.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat si sonda cu una noua si tot asa.

Nu stiu ce sa-i mai fac !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune şi presiunea din rampa de admisie au fost verificate? Eventual şi senzorul de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica si canistra aia cu recuperarea vaporilor de benzina.

Iti face probleme cu motorul rece sau cald, sau n-are importanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra am schimabt-o.

Motorol la cald doar face figuri la rece merge normal .

Rgulatorul de presiune cum il pot verifica "lupo_bv" ?

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifică cu un manometru pus pe un T-eu. Vezi în pdf. Verifică şi debitul dacă tot umbli pe acolo.

Senzorul de presiune: cu vagcom-ul. Verifică şi senzorul de temperatură.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si bujiile. Daca nu le-ai schimbat niciodata ar cam fi timpul. Pe langa asta vezi si capacul delco si fisele in ce stadiu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buji noi,fise la fel,capac delco la fel,nou.

Le-am schimbat toate si tot asa.

Ramane sa verfic presiunea si debitul.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred ca e de acolo. La rece motorul cere mai multa benzina si ar trebui atunci sa faca probleme din cauza alimentarii, nu la cald cand consuma mai putin. Cand scoti mufa de la sonda lambda ECU trece intr-un regim de functionare de avarie dupa harti prestabilite. La tine cand pui sonda lambda si da informatii catre ECU, acesta in functie si de informatiile primite de la senzorul de temperatura al antigelului si de la senzorul de presiune si temperatura al aerului de pe admisie, precum si regulatorul de tensiune al alternatorului inchide sau deschide clapeta de acceleratie pentru a mentine un relanti constant concomitent cu reglarea timpilor de injectie al injectoarelor.


La cald mai poate face probleme si bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat presiunea si debitul la reprezenta,sunt in parametri normali.

Bobina e singura care nu am schimbat-o, am sa cumpar una noua si sper sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un golf 3 1.6 AEE si imi sta relantiul la 850 ... nu este bine?

si inca ceva la 4000 de ture imi da rateu.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi bine, în general la AEE este 650 plus/minus 50, dar este  notă în autodata care zice aşa:

Important note: ECM no. 032 906 030Q=830-930rpm.

Pentru rateu: senzor temp apă (poate influenţa şi ralanti-ul), senzor presiune, aer fals, probleme legate de aprindere, probleme la alimentarea cu combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi!

Am scris despre problema masinii mele cu ceva timp in urma, si revin, din pacate nu cu vesti mai bune.

Cum am scris mai devreme...masina porneste usor. La rece functioneaza normal cu soc. Cand se incalzeste motorul, a inceput prima data prin a se oprii de ex. la semafoare, trecere de pietoni, etc. Adica nu statea la relanti la cald.

M-am uitat pe acolo, dar nu am vazut eu multe, si am zis, ca vine primavara si ma apuc de verificat. Insa, acuma a inceput sa oscileze turatia motorului la cald. Urca si pna la 2500 rpm, dupa care scade si urca iar cand mai sus, cand mai jos. Nu stiu ce sa-i fac. Poate aveti careva vreo idee, de unde sa incep.

 

O alta problema sunt farurile.

Stiu ca nu aici ar trebui sa scriu, dar poate avea vreo legatura....:

De o saptamana, cand aprind luminile mi se aprind doar pozitiile. Faza scurta nu se aprinde. Am verificat becurile si sunt bune. Dar nici faza lunga nu se aprinde, de parca maneta semnalizator nu ar sta "agatat" sa tina becurile pe faza lunga. Daca tin maneta semn. cu mana merge faza lunga, dar faza scurta deloc.

Unde o fii problema aici? de la butonul de unde aprind farurile, sau/si maneta semnalizator faza lunga?

VA multumesc de ajutor.

Stima si respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina este vorba?Cea din semnatura?

Cel mai bine ar fi o diagnoza cu vagcom sa vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee unde as putea gasi sa cumpar un motoras pas cu pas pentru golf 3 '94 ABU nou ?! Sau gasesc decat SH ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si bobina de inductie,ia-m schimbat filtru de benzina si am suflat cu aer toata instalatia de alimentare,nu stiu ce sa ii mai fac,tot se opreste .

Ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mai în urmă că ai făcut resetarea clapetei. Ai făcut-o cu vagcom-ul? Pe vagcom nu sunt erori şi temperaturile arată ok (temp aer, lichid răcire)?

Canistra de vapori a fost nouă cu valvă cu tot sau second? Dacă scoţi furtunul din valvă (cel care merge la corpul clapetă) şi astupi furtunul respectiv (spre corpu clapetă ca să nu ia aer fals) cum merge?

Ţi-am ataşat câte ceva în cazul în care pui mâna pe un vagcom. Trebuie verificate toate valorile alea să fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salut! Am si eu aceasta problema cu relantiul oscilant la un vw golf 1390cc, 44kw, cod motor AEX (injectie multipunct) din 1996

 

   Dupa ce se incalzeste motorul apar vibratii si oscilatii ff mari la relanti 400-800 rpm la semafor/stationare, daca masina ruleaza pe liber nu mai oscileaza relantiul. Acest efect este amplificat foarte tare de folosirea consumatorilor electrici mari;  lumini, dezaburire, aeroterma habitat, ventilator racire radiator.

 

   Problema persista de mai multi ani, intre timp am schimbat acumulatorul, toate filtrele, garnitura chiulasa, corp carcasa termostat + senzor temp. apa, clapeta acceleratie s/h.

   Dupa inlocuirea clapetei in urma cu 2 zile s-a mai stabilizat, relantiul la cald  ramane la 550-650 rpm (vibratii urate tare in caroserie), iar la pornirea unui consumator electric mare oscileaza 10-20 sec. apoi se stabilizeaza relantiul, bineinteles cu vibratii ale caroseriei.

   La inlocuirea clapetei mi-a atras atentia canistra cu carbune activ, care are unul dintre furtune taiat, nu stiu unde ar putea fi conectat;

1- furtun leaga corpul clapetei de supapa electromagnetica si apoi la  partea de sus a canistrei, 

2- furtun partea de jos a canistrei duce spre rezervor,

3- furtun taiat (am atasat foto).

   Aveti vreun sfat, unde as putea conecta furtunul taiat, sau orice alta idee sa incerc sa ii maresc relantiul sa nu mai trepideze asa tare?

   Multumesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul din partea de jos vine in locul furtunului taiat,cel putin asa e la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!