Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Verifica toate furtunasele de vacuum sa nu ia aer fals pe undeva. Calca si frana cand e la relanti si vezi daca se modifica turatiile. Verifica si garnitura de sub clapeta sa etanseze bine pe galerie si vezi ce este si cu electrovalva de pe furtunul de la canistra de carbune activ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am:la un golf 3 1.6 abu,fluctueaza putin relantiul ,dar foarte putin,abia vizibil,este vreo problema acolo sau asa e normal sa faca?o sa revin cu o filmare

 

http://www.youtube.com/watch?v=kiRD5vpzKG4&feature=youtu.be

precizez ca abia pornisem masina cu 20 secunde inainte,cred ca din cauza asta are 900 ture si mai spre sfarsitul filmuletului 800-850..

Modificat de XtreZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"denismoc" - Salutare si multumesc pentru sfaturi in primu rand .

Am verificat toate furtunele posibile sunt etanse,nu ia aer fals pe nicaeri .

Garnitura de sub cplapeta de acceleratie am verificat-o,etanseaza bine,nu trage aer fals nici pe acolo .

Am calcat si frana,la relanti,stand pe loc,nu se intampla nimic .

Eletrovalva de pe furtunul de la canistra cu carbune activ funcioneaza,am verificat,am schimbat chiar si canistra .

Repet,am facut 40 km cu mufa de la sonda lamnda scoasa si nu sa mai oprit motoru iar relantiul a fost ok,urmeaza sa inlocuiesc sonda .Sper sa functioneze cu o alta sonda altfel nu stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a mers ok cu mufa la sonda lambda scoasa atunci acolo era problema si amestecul de aer combustibil era alandala din cauza valorilor eronate transmise de aceasta catre ECU. Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare porneste dar nu tine relantiu de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe tester masina sa vezi ce erori ai, si pentru inceput scoate pe rand mufele de la sonda de temperatura antigel si cea de la sonda lambda sa vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufele dar nici o diferenta pe test mi-a dat sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tia dat mai exact despre sonda lambda? intrerupta?scurtcircuit?ce anume ? ce eroare ? ai verificat sonda separat cu testerul sa vezi ce valori da?detaliaza ce tia dat testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu  ca mi-a sters eroarea mecanicu dar tot asa merge' porneste dar nu sta la relantiu cand cuplez pe gpl merge numai pe benzina nu merge de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Salutare am schimbat injectia pentru masina mea Golf 3 1.6 AEA , pentru ca statea turata la ralanti (potentiometrul de la clapeta) dar nici acum nu sta cum ar trebuii la ralanti sta cam la 1100 RPM , motorasul de ralanti cand merge cand nu , de mentionat am incercat cu doua motorase l-am dat jos masurat cu aparatul , curatat ,  etc si tot la fel face , vreo idee ?

Modificat de Ruta Florin Cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat etanseitatea tuturor furtunaselor care intra in clapeta, si garnitura de sub ea? Poate ia aer fals pe undeva. Mai verifica si senzorul de temperatura anrigel si sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Ai verificat etanseitatea tuturor furtunaselor care intra in clapeta, si garnitura de sub ea? Poate ia aer fals pe undeva. Mai verifica si senzorul de temperatura anrigel si sonda lambda

Furtunasele si garnitura sunt in regula  , iar sonda lambda si senzorul de temperatura sunt schimbate recent nu am VAG-ul la indemana ca o puneam sa vad ce erori mai apar.

PS: La mine cand o pornesc are ralanti de aprox 800-850 si pe urma creste , e exact invers , in loc sa coboare de la 1100 la mine creste la 1100.

Modificat de Ruta Florin Cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece comanda pentru relanti este data de ECU in functie de informatiile primite de la senzor temperatura antigel, sonda lambda , senzor presiune si temperatura aer aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, daca ai schimbat ,,injectia'' ai sters erorile din ECU? Plus o adaptare de clapeta? Calculatorul nu stie ce ai facut tu si da comanda de functionare in parametrii vechi. Eu as mai verifica o data furtunele, inclusiv cel care intra in palaria de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Cristian, daca ai schimbat ,,injectia'' ai sters erorile din ECU? Plus o adaptare de clapeta? Calculatorul nu stie ce ai facut tu si da comanda de functionare in parametrii vechi. Eu as mai verifica o data furtunele, inclusiv cel care intra in palaria de servo.

Le mai analizez odata furtunele , cand am schimbat injectia am facut o resetare clasica , nu am laptopul acasa ca m-as fi uitat pe Vag.

Am observat ca motorasul lucreaza daca nu calc acceleratia , cand calc acceleratie se gatuie putin dupa care se accelereaza dar nu mai merge motorasul , ii scot mufa o bag la loc iarsi lucreaza pana accelerez .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoaterea mufei nu face decat sa inregistreze erori.

Pai dupa cum expui tu simptomele eu cred ca nu este adaptarea facuta. Incearca un drum de vreo 20 de min in care sa poti trece de 80 km/h (autostrada, centura, etc, nu in oras) si vezi daca la urmatoarea pornire se constata aceleasi simptome.

Nu se coreleaza apasarea pe accelaratie, clapeta deschisa cu pozitionarea motorasului. O verificare suplimentara, dar asta cred ca doar v-a confirma, ar fi sa lasi masina la ralanti si sa pornesti consumatori, lumini, aer, etc. Urmareste ajustarea pozitiei clapetei simultan cu motorasul pentru pastraea ralantiului la nivel constant. Hmm, ma intreb potentiometrul clapetei o fi curat, intreg?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Scoaterea mufei nu face decat sa inregistreze erori.

Pai dupa cum expui tu simptomele eu cred ca nu este adaptarea facuta. Incearca un drum de vreo 20 de min in care sa poti trece de 80 km/h (autostrada, centura, etc, nu in oras) si vezi daca la urmatoarea pornire se constata aceleasi simptome.

Nu se coreleaza apasarea pe accelaratie, clapeta deschisa cu pozitionarea motorasului. O verificare suplimentara, dar asta cred ca doar v-a confirma, ar fi sa lasi masina la ralanti si sa pornesti consumatori, lumini, aer, etc. Urmareste ajustarea pozitiei clapetei simultan cu motorasul pentru pastraea ralantiului la nivel constant. Hmm, ma intreb potentiometrul clapetei o fi curat, intreg?...

Pai am zapacit-o si inainte crezand ca e acel potentiometru pentru ca imi dadea eroare pe VAG si de la el , l-am schimbat cu unul din dezmembrari dar vad ca tot la fel face , maine o pun pe VAG si zic codurile de eroare incerc si o adaptare , poate poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Am pus masina pe VAG si primesc urmatoarele erori:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
        29-00 - Short to Ground
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
        03-00 - No Signal
Cred ca pe astea le aveam si inainte sa schimb clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Am pus masina pe VAG si primesc urmatoarele erori:

00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)

        29-00 - Short to Ground

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

        03-00 - No Signal

Cred ca pe astea le aveam si inainte sa schimb clapeta de acceleratie.

Mi-am rezolvat problema pana la urma , sa dovedit a fi de la motorasul de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne spui si cum ai ai depistat problema si cum ai rezolvat ai fi de ajutor si altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ruta Florin Cristian

Daca ne spui si cum ai ai depistat problema si cum ai rezolvat ai fi de ajutor si altora.

Pai la mine problema era din motorasul pas cu pas , mai exact pentru cine a umblat in el la cele doua lamele care nu ar trebuii sa faca contact doar cand este apasat acel cui , la mine faceau contact tot timpul si de aici erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am si eu o problema am schimbat senzoru temperatura cand pornesc  merge sta la 1100 dar dupa ce merg ceva timp opresc si cand dau sa pornesc porneste subturata sau moare trebuie sa acelerez si pe urma coboara la 900 si merge ok de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda? Scoate mufa din ea si vezi cum se manifesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!