Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

poate vrei sa zici ca porneste subturat si dupa aceea urca :)

daca nu ai interfata sa faci o readaptare incearca sa incalzeste apa la 90g si scoate borna,opreste toti consumatorii pune borna la loc si pune contactul fara a atinge acceleratia si fara a da la automat.

de exp la a mea nu am reusit sa fac asa ceva cu bateria.am fost nevoit sa o fac din calculator.acum merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ancercat varianta ta cu bateria tot nu merge si cu calculatoru cum fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ancercat si a doua oara si a mers a pornit bine am mers 10 km si cand am incrcat sa o pornesc tot asa pornea bine dar scadea la 5oo si urca imediat ce parere ai ?sti de la ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roaga un coleg care este pe langa tine sa-ti fara o readaptare cu vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine un coleg cu o readaptare vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin.cucuteanu

Salut am un golf 3 1.8 75cp si de curand i.m montat instalatie gpl. Problema e ca nu mai sta la relanti pe benzina oscileaza foarte intre 750 si 1100 dar pe gpl merge normal. Cunoasteti care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma ajuta nici un coleg cu o readaptare vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am puso pe test dar nu mia dat decat o eroare la sonda lambda dar pornire tot asa a ramas nu stiu ce sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai şters eroarea şi a apărut din nou, foarte posibil ca sonda să fie cu problema. Şi dacă asta este cu probleme s-ar putea ca nici adaptarea să meargă făcută cum trebuie.

Colegul Sonnic53 a avut  eroare pe sonda lambda şi problemele descrise aici

http://vwforum.ro/topic/41892-clapeta-acceleratie-golf-3-benzina/?p=2145786

http://vwforum.ro/topic/41471-accelerare-cu-intreruperi/?p=2132006

A pus una din dezmembrări şi acum este în teste la munte ;)

Îl aştemptăm cu feedback să vedem dacă aia a fost.

Până una alta verifică mufa de la sondă şi firele să nu fie vreun contact slab pe acolo.

 

Uite un post interesant despre sonda lambda aici

http://vwforum.ro/topic/1393-sonda-lambda/?p=1036802

După cum zice acolo nu prea ar trebui să aibă treabă sonda lambda cu pornirea la rece.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe aici, am tot citit problemele tuturor de pe aici, dar nu am gasit nici una asemanatoare  cu a mea, Golf 3 1994, 1.6 benzina, poate ma poate ajuta cineva cu un sfat ceva, totul mergea ok, pana la un moment dat cand din mers, a inceput sa-mi scada turatia si sa faca socuri ca si cum as fi ramas fara benzina si s-a oprit, prima data am fost si am luat 2 litri de benzina, am pus am pornit, porneste foarte ok, chiar normal, sta la relanti foarte bine, dar cum o turez putin, parca "da in nas", oscileaza o data si moare motorul, si daca turez in limitare sau in turatie mai mare se tureaza bine, si la fel cand scade se opreste motorul, apoi porneste foarte usor, si sta la relanti din nou foarte bine, precizez ca la fel face si la cald si la rece, stiu ca am avut ceva probleme cu motorasul ala "pas cu pas" si nu lucreaza, si sunt puse  niste distantiere acolo si a mers foarte ok, ca nu am gasit ceva sh si de nou inca nu am avut bani, dar nu am avut treaba cu el, si acum ma gandesc ca asa dintr-o data nu cred ca e de la motoras, mi-a mai zis cineva ca ar fi pompa de benzina, dar din cate stiu te lasa cu totul pompa de benzina nu mai porneste, in schimb mie imi porneste foarte bine si sta la relanti, astept o parere ceva, un sfat, si imi cer  scuze daca nu am postat cum trebuie, sau unde nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ieu am avut probleme cu , clapeta cu rotitele dintate care erau macinate.am incercat fel si fel de imptovizatii dar nu a mers nimic. acel motoras lucreaza mereu (regleaza relantiul,functia de soc,creste turatia la cuplarea consumatorilor...)nu am de mult masina si nu sunt doctor dar...invat....

 

ce ai facut acolo improvizatia aia cred ca a fost sa iti mentina relantiul mai ridicat ca si cum motorasul ar mentine activ socul
electric....poate s-a distrus improvizatia

 

ai cautat pe la dezmembrari o clapete? io am gasit cu 250 ron si am schimbat-o toata.scum merge perfect

 

simptomele sunt identice ca la mice.nu cred ca este de la pompa.rezolva cu, clapeta si va fi OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am cautat, mai astept sa vad ce sfaturi mai primesc, sa vad ce mai zice lumea, poate s-a mai lovit cineva de problema asta si ma poate ajuta, ca nu cred ca e de la motoras..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si din bobina cu microfisuri, capac delco crapat, fise cu izolatia scoapta si crapata sau senzor Hall din delco cu probleme. Daca ii faci o scanare senzorul Hall da eroare, restul nu o sa apara pe vag-com. Incearca sa scoti bobina si sa o cureti bine dupa care sa o acoperi cu un strat fin de vaselina siliconica, seara pe intuneric bezna vezi daca nu ai mici scapari pe la fise si verifica capacul delco sa nu aiba microfisuri si sa plece aiurea scanteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, era motorasul pas cu pas, am fost la dezmembrari si l-am cumparat cu 50 de lei, l-am montat si de la prima cheie a mers foarte bine, va multumesc oricum pentru sfaturi, bine ca am rezolvat. Multumesc !

Modificat de alex.mtz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibreaza motoru la relanti rau.... am puso pe test nu imi indica nici o eroare am schimbat tot carburatoru ,corpu cu delcousi fise trepideaza si parca da rateuri pe toba in mers merge bine nu stiu ce sa mai fac stie cineva de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai avut testerul la îndemână ai făcut şi adaptarea clapetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred cum se se face adaptarea clapetei am pus al carburator de la alta masina dar nu merge tot asa se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu s-a făcut adaptarea ei cu vagcom nu este loc pentru altă discuţie. Problemele se rezolvă pas cu pas şi unii paşi nu pot fi săriţi.

Uite aici cum se face

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

şi aici un filmuleţ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi faca si mie un coleg din timisoara ce a zis colegu de sus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest topic

http://vwforum.ro/topic/38318-ofertecereri-pentru-diagnoza-vagcomvcds/

este un fişier unde poţi vedea ce colegi din zonă au interfaţă. Sunt câţiva şi din Timişoara, contactează-i pe pm sau telefonic. Ei nu au de unde să ştie că ai nevoie dacă nu sunt abonaţi la acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin verifica daca la montarea instalatiei GPL nu a ramas vreun furtun de vacuum deschis. De asemenea verifica clapeta de aer din filtru de aer, la mine o blocase baietii de la montaj pe sistemul "asa trebuie". Eu am remediat aceste doua lucruri si am rezolvat problema stabilitatii  relantiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare .

Revin,repet, aceeasi problema pe care am avut-o: relanti cu oscilatii,pornire grea,se opreste din mers .

O sa enumar tot ce am schimbat prin diferite serviceuri inclusiv reprezentanta vw si anume :

-senzor temperatura (nou)

-buji(noi)

-fise(secand)

-tot ce inseamna filtre(noi)

-delco(nou)

Mentionez,tot ce am enumarat mai sus am schimbat (pentru un relanti normal, 640 rpm)

Citiind pe acest topic am schimbat si senzorul de acceleratie (secand) dar acelasi rezultat asa ca am renuntat la el si la-m pus pe cel care era .

Am resetat clapeta de acceleratie de nu stiu cate ori,degeba,tot asa merge .

Am schimbat si clapeta de acceleratie (secand) la indrumarea unui mecanic tot asa am renununtat si la ea si am remontato pe cea initiala .

Concuzile : mai pot face ceva la masina asta ca mecanici nu mai stiu si nici eu ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa imi dau seama daca motorasu de relanti merge ?la mine problema  pe gpl merge tine relantiu dar pe benzina deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Revin,repet, aceeasi problema pe care am avut-o: relanti cu oscilatii,pornire grea,se opreste din mers . O sa enumar tot ce am schimbat prin diferite serviceuri inclusiv reprezentanta vw si anume : -senzor temperatura (nou) -buji(noi) -fise(secand) -tot ce inseamna filtre(noi) -delco(nou) Mentionez,tot ce am enumarat mai sus am schimbat (pentru un relanti normal, 640 rpm) Citiind pe acest topic am schimbat si senzorul de acceleratie (secand) dar acelasi rezultat asa ca am renuntat la el si la-m pus pe cel care era . Am resetat clapeta de acceleratie de nu stiu cate ori,degeba,tot asa merge . Am schimbat si clapeta de acceleratie (secand) la indrumarea unui mecanic tot asa am renununtat si la ea si am remontato pe cea initiala . Concuzile : mai pot face ceva la masina asta ca mecanici nu mai stiu si nici eu ? Multumesc !

Corpul clapeta injector ai incercat sa testezi cu unul de la vre-un coleg? Si as verifica pompa de combustibil, prea suna a alimentare defectuoasa problema ta. Verifica pompa, clapeta acceleratie (senzor temp vad ca ai schimbat, verifica fisele... eu unul nu inteleg cum sa iei fise second).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Zile astea am inloccuit si pompa de benzina,la fel,tot asa merge .

Fisele (secand) le`am cumparat pentru ca aratau ca noi si diferenta de prea era foarte buna .

Am facut 40 km fara cu mufa de la sonda lambda scoasa si nu a mers perfect,ramana sa o inlocuiesc,sper sa fie ultima piesa inlocuita si sa dea un rezultat favorabil .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!