Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Ce cod( cod producator ) are senzorul de temperatura la golf 3 Motor 1.4  AEX       

Este cumva G62 , asa am la golf 4, are 4 pini, doi ptr informatia temperaturii catre ceas, so doi duca informatia catre ECU !

Relantivul osliceaza f mult si am observat ca atunci cand scot mufa de la senzor cu motorul pornit nu are nici o influenta in schimbarea turatiei, informatia catre ceasuri o arata bine !

La pornire are tutatia crescuta cum este si normal , scade odata cu cresterea temperaturii, iar cand ajung eaprox la 90 Gr apa, incepe balciul , cand pornesc electroventiatoarele aproape se opreste motorul, cand aprinzi farurile sau un consumator mai mare la fel !

Cu toate cunostintelele mele dar sincer ma depaseste !

Un alt sfat in privinta relantivului

Clapeta de acceleratie a fost schimbata ( noua )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi proba cu scoaterea mufei de senzorul de la temperatura , insa nici o miscare , am inteles de la colegi ca atuci cand scoti mufa de la senzorul de temp cu temp apei la 90 de grade, turatia motorului at trebui sa creasca la mine nici un semnal !

Senzorul sau ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru nicuadyp

Incearca sa scoti borna de la baterie cca 10 minute dupa care o reconectezi si vezi daca si-a revenit. Banuiesc ca pe benzina nu tine relantiul ca daca e nu \mai pe gas atunci alta e buba.

Dupa un timp indelungat de mers pe gpl se intampla ceva cu ECU si acesta nu mai merge corect pe benzina decat daca este reseta (scoasa borna).Am avut 2 masini cu acest defect si a fost singura rezolvare gasita.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare cand pornesc masina dimineata porneste la 900 si pe urma la 1100 dupa ce se incalzeste apa cobora la 900 dar cand ajung la semafor opresc scade la 500 iar pe urama uraca la 900 ce ar avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,ma ajuta si pe mine cineva cu o schit,poza ceva...vreau sa verific senzorul de temperatura..face ca toti dracii cand se incalzeste motorul...oscileaza turatia...daca o accelerez scoate fum alb la greu...daca ciup foarte finut acceleratia,scade imediat turatia si da sa moara motorul...uneori daca il las in boii lui,chiar se opreste,am fost sfatuit de cineva sa verific acel senzor de temperatura...dar nu stiu unde e! o poza sau mai multe detalii mi-ar fi de ajutor...am citit mai sus ca e sub clapeta de acceleratie...aia pe unde e ? :))) multzam anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poţi să cauţi şi sub clapetă....dar nu o să-l găseşti :D . Vezi elementul 10 în schemă.

Procedură de verificare vezi aici

http://vwforum.ro/topic/52230-probleme-ralanti-motoras-pas-cu-pas-injector/?p=2105780

şi aici

http://vwforum.ro/topic/52230-probleme-ralanti-motoras-pas-cu-pas-injector/?p=2106664

Numai că să ştii că mai pot fi şi alte cauze, verifică întâi asta şi pe urmă dacă nu merge, spune aici şi mai vedem ce se mai poate verifica

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am rezolvat cu fluctuatia relantiulu dar cand pornesc am relantiu la 500 dar urca dupa cateva secunde de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adelin196 daca nu este cu suparare spune-ne si noua cum ai rezolvat. am schimbat toata clapeta si am niste oscilatii destul de sacaitoare la relantiu intre 750 si 950.se aude f urat mai ales la semafor ai senzatia ca o tin numai in sprituri :(

 

 

 

 

de dimineata cu motorul rece a pornit la prima chie dar socul nu a lucrat deloc a trebuit sa o tin din acceleratie ca altfel se oprea.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat cu spray de contact la mufe si am reglat avansu si am scos borna 10 minute asta am facut dar acuma nu imi place cand pornesc imi porneste la 500 dar urca la 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva mi-a zis sa reglez avansul cu motorul pornit , ascultandu-l...iar atunci cand merge cel mai rotund asa sa il las

 

asa ai procedat si tu?

 

ca la mine nu porneste deloc cand e rece si trebuie sa o tin accelerata pana la vreo 40 de grade

Modificat de danutzZeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cu motoru pornit si apa sa fie la 90 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pornesc porneste subturata adica 500 dar urca la 900 relantiu e bun nu are fuctuati dar numai la pornire de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma poate ajuta nimeni cu problema mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema o am si ieu.

cand porneste motorul este subturat si daca este rece rau afara trebui sa o tin din acceleratie.

nu lucreaza socul.

 

ai facut o scanare? ai ceva erori?

zilele astea astept si ieu sa vina cablul de diagnoza si sa mai incerc o scanare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumva motor AEE  ?

mie cu mult inainte sa imi faca probleme am facut o scanare , iar  la scanare mi-au zis aia de la service ca am probleme cu injectia dar nu au precizat nimic concret

 

mi-au zis...."Las-o asa nu te complica"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am decuplat borna de la baterie a pornit bine am facut 30 km am oprit cand am pornit tot la 500 si sa ridicat la 900 de la ce o fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa de la sonda lambda tot asa porneste ?

era o schema electrica pe aici dupa care puteai verifica integritatea firelor.

daca o gasesc pe undeva o pun ieu (am avut probleme cu calcul si am pierdut tot) :tuktuk:

verifica mai intai daca firele sunt OK .daca scoti mufa si nu mai face nu ai decat sa o schimbi.la ine mufa este sub masina sub scaunul pasagerului intr=o cutie neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit nimic sub scaun modelu de golf e  motor abd   1.4   44 kw+ gpl   poate sa fie de la senzoru de temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub scaun la golf 3 nu o sa gasesti nimic ( doar daca ai lasat tu ceva :D ). Mufa de la sonda lambda o gasesti in compartimentul motorului in partea stanga-dupa motor jos. O sa vezi ca din mufa iese un cablu care se duce in teava de esapament inainte de catalizator. Poti sa mai incerci si cu scoaterea mufei de la senzorul de temperatura antigel aflat in carcasa termostatului.

Poate ai si ceva aer fals daca zici ca pleaca si se subtureaza, ECU vede ca ai prea mult aer in admisie si inchide clapeta si mai mult pentru a regla debitul si de aici fluctuatii de turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am fluctuati la relantiu numai cand pornesc masina dar in rest merge bine cu pornirea e ceva porneste la 500dar urca imediat la 900?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

Revin,repet, aceeasi problema pe care am avut-o: relanti cu oscilatii,pornire grea,se opreste din mers .

O sa enumar tot ce am schimbat prin diferite serviceuri inclusiv reprezentanta vw si anume :

-senzor temperatura (nou)

-buji(noi)

-fise(secand)

-tot ce inseamna filtre(noi)

-delco(nou)

Mentionez,tot ce am enumarat mai sus am schimbat (pentru un relanti normal, 640 rpm)

Citiind pe acest topic am schimbat si senzorul de acceleratie (secand) dar acelasi rezultat asa ca am renuntat la el si la-m pus pe cel care era .

Am resetat clapeta de acceleratie de nu stiu cate ori,degeba,tot asa merge .

Am schimbat si clapeta de acceleratie (secand) la indrumarea unui mecanic tot asa am renununtat si la ea si am remontato pe cea initiala .

Concuzile : mai pot face ceva la masina asta ca mecanici nu mai stiu si nici eu ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat filtrele toate. Sonda lambda. Bujii. Senzor temperatura. Nu e de la ele. Masina merge pe gaz brici..la benzina zici ca se inneaca. Mi'a zis cineva ca e "motorasul pas cu pas" cu problema..ca a avut mai multe intamplari de genul..eu nu am avut timp sa umblu prin el..daca se poate umbla.. Ia vedeti ca asta ar fi un indiciu pt golf 3.. Astept un raspuns pe privat daca zic bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horhoceageorge

Salut am un golf 3 motor aee din 97 si nu-mi functioneaza abs-ul . martorul care trebuia sa se aprinda cand pui contactul,afost scos pentru ca ramanea aprins . ce poate fi defect senzorii? sau pompa  imi puteti da o idee ? va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o pe tester prima oara...nu poate sa iti zica nimeni ce are sigur, din ghicite

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi zica cineva de ce nu porneste subturta la 500si dar dupa cateva secunde urca la 900 Am schimbat delcou senzoru de temperatura am dat cu sprey cuntact nu stiu ce sa mai fac poate sa ma ajute cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!