Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Se potriveste motorasul de relanti model AEA la al meu ABU ??? acelas an de fabricatie tot cu 6 pini amandoua, tot 75 cai... cineva care se stie, sa ma ajute, se potrivesc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AEA nu este cumva multipunc si ABU monopunct. Daca e asa nu se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AEA este tot monopunct, s-ar putea să meargă, schemele electrice la managementul motorului este identică cu cea de la ABU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat un motoras de rel.model AEA pe ABU al meu si nu merge(are "cuiul", ce vine în contact cu acceleraţia, iesit mai mult...deşi seamănă identic la serie, nr... înafara de cui) Am mai decsoperit ca: daca pun contactul se aude un bazait în zona unde e motorasul... Cineva care a mai auzit aşa ceva cu aceleaşi simtome si a rezolvat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cuiul acela de care spui culiseaza,iese afara si actioneaza acceleratia marind turatia asta cand motorul este rece si apoi intra la loc si scade turatia,poate el era iesit afara cand l-ai masurat tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bazaitul e normal, el se regleaza in functie de temp motorului la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horhoceageorge

problema mea este urmatoarea pornesc la rece doar cu acc cand se incalzeste motorul, totul este ok isi mentine relantiul la fix.Dar cand este motorul rece si fac pedale de frana ,motorul se tureaza care sa fie problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele de vacuum mai ales cel de la servofrana daca zici ca se tureaza singura cand apesi pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, tu zici ca o ajuti la rece tinand piciorul pe acceleratie? Eu asta am inteles. Pentru o problema similara (murea motorul la pornirea la rece, trebuia sa o tin din pedala pana se stabiliza... cateva minute) - eu am schimbat motorasul pas cu pas. Cum spun si colegii in paginile precedente, poti verifica si senzorii, cel de la admisie si cel de temperatura a lichidului de racire. La mine au fost ok si dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas, toate au revenit la normal. Doamne ajuta!
Faza cu frana nu o cunosc :D
Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt posesorul unui golf 3 1.6 ABU si am o problema. Ieri si alaltaieri mi-a dat niste suturi in mers, s-a oprit motorul si dupa cateva secunde am dat cheie si a luat-o. Apoi am facut un drum lung, intre orase, am mers turat... nu a mai facut figuri. Credeti ca e benzina? Precizez ca am mai avut simptomele astea si anul trecut in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horhoceageorge

am demontat motorasul cu clapeta(la mine sunt impreuna ) totul pare ok zici ca este nou i-am pus mufa si apoi contactul bazie dar nu actioneaza rotile dintate, implicit clapita poate fi ars? motorasul e cam scump nou vreo 900 lei second 300 momentan,sunt somer si incerc varianta mai eftina multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cu un ohmetru ca în figură şi vezi ce dă. Sau să nu fie blocată clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor posesori  de vw. Am o problema cu motorul meu 1.6 ABU (GOLF 3) si rog mult pe cineva daca ma poate ajuta cu un sfat. Se intampla cateodata sa mi se opreasca motorul cand e la relanti, atentie... cand imi urca apa (ajunge pe la 98 grade a doua oara sau a treia oara), dupa mai  mult timp de mers la relanti. Cand cupla se activeaza a doua sau a treia oara la temperatura mai sus mentionata, masina trepideaza si in final se opreste. Mentionez ca pana sa urce apa si cupla sa raceasca a doua sau a treia oara, relantiul imi sta la fix 900 rotatii si nu se modifica... Daca cineva mi-ar putea da un sfat... ceva, i-as fi vesnic recunoscator. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai întâi verifică senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut scriu pe acest topic pentru ca nu pot cre altul.

am un golf 3 di 95 2.0 8v motor ADY injectie SIMOS.

porneste si se tureaza la 1300 si la rece si la cald face problema asta..cateodata porneste si nusi tine deloc relantiul si se opreste..

cand nu stiu ce sai mai fac...am sa va zic tot ce am facut pana acuma..

verificat bujii,fise,delcou totul ok, nu este sarit de la punct motorul. clapeta am curatato am puso inapoi am facut adaptare aia cu apa la 90 grade pus contactul asteptat ,,pornit si lasata 1min si gata..tot asa imi face...am verificat toate firele ce duc la ecu (continuitatea lor sa nu fie intrerupta) este totul ok ..sonda lambda este nou originala golf 3 95 2.0 ady motor..debitmetri lam schimbat anul trecut..am desfacut motorasul din spatele clapetei...si este curat nush nu am umblat acolo.. inainte sa am problemeleaste aveam limitator de turatii la 5050rmp mi se taia scanteia..acuma am observat ca se dupe pana la 7000 sa fie de la resetarea ecu cand am facut adaptarea? ce nu am schimbat la ea este ecu si clapeta adica motorasul ala de relantiu ..ce ma sfatuiti?? nam de la cine sa iau sa probez asa ca daca ma indrumati spre ceva anume am sal cumpar nou si sperand ca acela era de vina,,sunt in italia nu prea sunt g3 benzinare pe aici...pe tester numi apare nimica. test cu motorul oprit. mersi mult.

va pun niste poze..

z_KM89018.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ar trebui adaptarea făcută cu un vagcom ca să fii sigur că este ok. Nu sunt chiar convins de asta, eventual mai citeşte pe aici

http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/

În afară de problemele legate de corpul clapetă cred că ar trebui să verifici dacă senzorul de temperatură al lichidului de răcire este ok, poţi verifica cu un multimetru după diagrama din atasament.

Ar mai putea fi o cauză pentru problema ta valva de la canistra de vapori (asta nu ştiu cum se verifică, doar dacă are continuitate şi ajunge tensiunea la ea), eventuale neetanşeităţi pe admisie pe unde să ia aer fals, iar pentru faza cu oprirea regulatorul de presiune al combustibilului (regulatorul fiind controlat de vacuum, dacă ai neetanşeităţi pe admisie atunci vacuum-ul are de suferit şi prin urmare şi funcţionarea regulatorului este perturbată). Ca să verifici regulatorul îţi trebuie un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura este ok verificat si valvola de la canistra cu carbuni..furtune crapate nu am vacuum este ok..senzorul de turatii ar putea fi cauza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu să-ţi zic exact, de obicei ăla face probleme la pornire.

Alte idei nu prea mai am decât să încerci o adaptare cu vagcom-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurele lucruri care nu am schimbat si nu am verificat ca nu stiu cum se face sunt...senzor turatii,si clapeta de acceleratie care a fost curatata si adaptata o sa incerc sa o adaptez cu vag com sa vad dar cred ca adaptarea mea a reusit..la motorasul de relanti daca ii scot mufa se tureaza la 2000 2500 singura si la rece si la cald..este normal??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că da pentru că nu mai are cine să aducă clapeta în poziţia de ralanti. Vezi şi cablul de acceleraţie să nu fie prea întins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablul nu este intins..

am sa ma uit maine la senzorul de turatii are o pozitie foarte naspa de dat jos..il curat si vedem..

meersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la golf 3, motor aea, 1,6 e normal la rece sa am 1100 rpm iar la 90 grade 950 rpm?  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 plus sau minus 50 la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!