Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Deci...rezolv şi eu problema ? Totuşi citesc şi nu vad prea multi care sa posteze ca au rezolvat problema concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa pui masina pe tester sa vezi ce erori ai stocate in calculator. Mai poti incerca sa deconectezi senzorul de temperatura antigel si sonda lambda, pe rand, si sa vezi cum se comporta masina. Daca nu mai sunt fluctuatii de relanti cu unul din senzori deconectati atunci ala e de vina. Trebuie sa verifici bine si toate furtunasele care intra in clapeta sa fie etanse , plus electrovalva de la canistra de carbune activ sa vezi daca functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva sa imi spuna la cat ar trebui sa stea turat un motor cald 1984 cmc 1HX0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutam :)
Dupa toate "operatiile" prin care a trecut rosia mea, tot ne confruntam cu o mica problema. La rece, cand o pornesc, imediat trebuie sa tin piciorul pe acceleratie sau, inainte sa pornesc, trebuie sa strang la maxim cablul de acceleratie ca sa nu moara motorul. Dupa ce se incalzeste motorul (cu cablul tras la maxim) turatia e pe la 2000... ma dau jos, las cablul in voia lui si turatia sta sub 1000 (la ultima [cenzurat] sub 1000). Acuma ce o mai avea? Sa fie din avans? Tot e bine ca merge dar as vrea sa mearga fara astfel de probleme... :(
​Numai bine din banat!

Modificat de DEY_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o fi şi avansul, aici nu ştiu ce să zic. Se poate vedea ceva prin vagcom, dacă nu cu lampa stroboscopică. Fă-i un semn şi mai dă-l înainte-înapoi şi vezi ce obţii.

Alte cauze:

  • unul din cei doi senzori temperatură defect
  • canistra de vapori (ia vezi dacă scoţi furtunaşul de la canistră care intră în corpul clapetă şi astupi acolo cu ceva să nu ia aer fals cum se manifestă, să nu o laşi mult aşa că şi vaporii ăia trebuie să se ducă undeva)
  • elementul de încălzire de pe admisie dacă ai aşa ceva
  • aer fals pe admisie
  • neadaptare clapetă
  • presiunea de combustibil (pompa şi/sau regulator)
  • toba spartă înainte de sonda lambda.

Acum tu taie din lista alta ce ştii sigur că este verificat şi merge bine, apoi pune lista înapoi să vedem ce a mai rămas de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denismoc,tester în Sibiu încă nu am găsit... furtunele le-am verificat toate sunt bune... la mufe/senzori nu am umblat ca nu ştiu care cum, şi ce e pe colo(dar în week-and am sa le scot pe rând sa vad daca mai are fructuatii de relantiu)... am sa înlocuiesc şi motorasul ăla ce reglează relantiul sa vad daca e de la el...

 

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horhoceageorge

salut am un golf3 din 97 motor aee de cateva luni nu imi mai porneste decat cu acceleratia motorul are fluctuatii de relantii pana se ajunge la 90 de grade dupa aceea turatia motorului este normala 650 pentru acest tip de motor cand se raceste apar acelasi simtome nu-si tine relantiu si se opreste mi sa spus ca sa ars motorasul de la clapa de acceleratie  insa poate fi de la potentometru clapitei? va rog sa-mi dati o indrumare va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema cu relantiul dimineata pe temperaturi mai scazute (zic mica, ca nu ma deranjeaza chiar asa tare).Problema se manifesta in felul urmator: masina porneste foarte usor(normal), relantiul se duce undeva pe la 1100(oscileaza foarte putin) doar ca in primele 2 minute parca merge in 3 pistoane si cam tremura masina(si pe esapament se aude cum intrerupe)dar turatia motorului ramane la 1100,nu scade,nu da sa moara.In rest dupa ce se incalzeste un pic (1-2min) merge rotund.Iar dupa ce se incalzeste de tot merge perfect la relanti de 800.

Ca sa va zic asa o temperatura dupa care apare problema,cam sub 10 grade peste noapte.Vara nu aveam treaba.

Ati avea idee de la ce poate fi?

Dupa ce am verificat toti senzorii (temperatura,lambda,injector,aer etc=>toti fiind in parametrii)astazi am zis sa ma uit pe la aprindere.Am curatat capacul de la delcou,verificat fisele,toate pareau bune.Acuma seara mi-a venit ideea(deoarece problema mea apare numai la pornirea la rece,deci cand e umezeala) sa pulverizez niste apa pe fisele de la bujii si pe capacul delcou si asa am depistat ca scapa scantei prin unele locuri.Motorul mergea bine acuma ca era un pic cald,dar presupun ca asta e problema mea.Luni o sa merg sa cumpar fise si capac delocu si revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai mult e decedat senzorul de temperatura al antigelului. Scoate mufa din el si vezi daca mai ai probleme la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La senzorul de temperatura i-am masurat rezistenta in funtie de temperatura si coincide cu ce scrie in autodata.Si din cate imi amintesc parca am pornit-o intr-o dimineata cu mufa scoasa si tot in 3 pistoane mergea la inceput...dar o sa mai incerc.

post-49729-0-46036800-1364667309_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, ii raspundeam lui Ionel si s-au intercalat comentariile. La tine e clar ca ai gasit problema singur, iti fura curent cand era umezeala si mergea intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam clară treaba. La frig mai puternic materialele se contractă mai mult şi se lărgesc eventualele fisuri, deci fură curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu ce am rezolvat :) Doamne ajuta, rosia mea merge cum trebuie. Ceva pe la pozitia clapetei si am schimbat motorasul pas cu pas (cum am cumparat 2 injectii, mi-a ramas de la una din ele).  Acum sta la ralanti la penultima linie, cred ca e ok, nu mai umblu sa stric ceva :D numa' sa mearga!
Multumesc pentru suport!
Numai bine din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare clapeta sa fie şi la mine...sau motorasul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horhoceageorge

am desfacut capacul motorasului de relantiu  inauntru totul este ca nou  am luat mufa si am cuplat la motoras am chemat un prieten s stea langa motoras si am pus contactul  mi-a spus ca bazae dar nu invarte rotile dintate respectiv clapeta  e posibil sa fie ars  atunci de ce bazae 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, cel mai simplu e sa mergeti la un punct de dezmembrari si ii intrebati daca accepta testarea pieselor. Daca cititi o pagina in urma, va cruciti cate am schimbat pe rosia mea, pana sa-i dau de cap... Un exemplu, ar fi cu pompa de benzina. Din sfaturile primite pe forum, am ajuns sa schimb si pompa de benzina si am facut in felul urmator: am ajuns la niste baieti la dezmembrari si le-am spus cum sta treaba: e posibil sa fie dusa pompa de benzina, merge sa punem una de la voi si, daca merge cum trebuie si nu mai face figuri, ramane pe masina? Baietii au acceptat, au schimbat-o, m-au lasat sa dau o tura si cand m-am intors le-am spus s-o puna inapoi pe a mea ca nu e pompa de vina... Toata afacerea - o cafea. Problema e ca nu toti accepta, dar daca sunt oameni seriosi, nu au nimic de pierdut. Numai unu care nu stie ce-ti vinde sau vrea sa vanda piese gata stricate ar refuza.
Problema ta, alinex, nu am avut-o... la mine nu se tura, mergea bine la rece iar la cald isi dadea in nas (asta a fost cu injectia - 200 lei completa). Apoi cand o porneam nu mai tinea ralanti-ul si trebuia inainte de pornire sa "sugrum" cablul de acceleratie la maxim, iar cand se incalzea, statea la ralanti la 2000 de ture... ma dadeam jos, lasam cablul in voia lui si imi vedeam de drum. Sambata, mecanicul a scos bornele, a facut un semn pe clapeta, sa stie pozitia in care a fost, a miscat putin si nu i-a convenit, a lasat-o cum a fost si a schimbat motorasul pas cu pas (il aveam pe alta injectie). Acum, multumesc Lui Dumnezeu, merge bine, la rece tine turatia pe la 1000, poate si putin peste, dupa ce se incalzeste coboara pe la 900 (900 cred ca e la penultima linie sub 1000... cred ca ar trebui sa coboare mai mult dar bine ca merge). Totusi, la care linie ar trebui sa stea la ralanti? Zic linie pentru ca mi se pare mai usor, nu stiu cum se "numara" acolo :D Pe final imi cer scuze pentru tarasenie dar am expus un caz concret cu rezolvare si cred ca ar merge sa nu-l trecem la off topic.
Numai bine din banat!

Modificat de DEY_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , ms mult , ma ajutat poza , am gasit valva  dela canistra de vapori,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea problema la Golf 3- ul meu 1.4 ABD. La rece nu imi tine relantiul, trebuie sa il tin eu din pedala. Am schimat urmatoarele: motoras relanti, sensor de temperature aer, clapeta de acceletarie cu tot cu injector.

 

Dupa toate astea si multe alte incercari, gen resetat clapeta, scos mufa de la senzorul de temp, verificat mufa de la motoras am constat ca motorasul meu nu se misca deloc. Nici cel vechi nu se misca, nicii cel pe care il am acum, nici un alt motoras caruia I-am facut o proba.

 

Ce poate fi ca nu mai stiu ce sa ii mai fac ???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a verificat cineva mufa de la motoras a zis ca este ok, nu stiu cat de bine se pricepea.

Eu am incercat acum cu doua fire am luat current de la baterie si am pus pe primi doi pini ai motorasului si functioneaza. (ps: si cel vechi am observant ca functiona, deci pe acesta l-am cumparat degeaba)

Care pot fi cauzele pentru care ECU nu comanda motorasul ? Poate fi ECU defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am schimbat clapeta de acceleratie ca nu imi mai tinea relantiul , murea motorul etc....dupa ce am schimbat clapeta a mers perfect masina....de cateva zile a inceput iar sa moara motorul cand se incalzeste , cand motorul este rece relantiul sta fix 1200...de la ce poate fi ?

 

Cand am pus clapeta nu am fost sa imi faca o readaptare ceva ...a mers perfect deci nu cred ca trebuie facuta o readaptare ceva

Modificat de yonysk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima dată verifică senzorul de temperatură al lichidului de răcire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum anume ai rezolvat cu pozitia clapetei de acceleratie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

        Mda... am fost la un meserias in Sibiu si a pus masina pe un test (vag com - cred ca nu a vrut sa imi zica ce e, cum e si nici ce are masina... mi-a zis ca e de vina o piesa... cred motorasul de relanti care costa 200 hai 180 cel mai mic pret in Sibiu...da nu stiu daca e de vina motorasul... mecanicosu imi ia 250 lei si a zis ca 99% merge si imi zice rezultatul) in fine...OM DE NIMIC... ca romanu... putea sa imi zica, pentru 50 lei,si o ora pierduta, nici nu ma chinuiam sa ma murdaresc...

 

        Revin cu rezolvarea... cred... seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!