Jump to content

Probleme ralanti, motoras pas cu pas, injector


SyncMaster
 Share

Postare recomandată

Vezi ca trebuie sa mai fie o mufa, trebuie una alba si una neagra, una este pentru alimentarea interfetei si una pentru comunicarea cu ECU. Poate este cazuta din suport. sau sub capacelul celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am avut-o si eu,rezolvarea venind dupa ce am schimbat clapeta de acceleratie.Nu fa prostia sa schimbi motorasul pas cu pas,pentru ca la prima vedere acele suruburi reprezinta doar prinderea motorasului insa nu e asa.Te sfatuiesc sa schimbi furtunurile de vacuum si clapeta!Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv, ma duc sa desfac pe acolo, poate o gasesc. Ce ai pus tu pentru download imi da de inteles ca rosia mea e o struto-camila. Am o mufa ca cele fabricate pana in iulie 93 si imi lipseste mufa lata pentru cele fabricate dupa iulie 93, cum e rosia mea in august 93. Ma duc sa o caut, poate a cazut din suportul de plastic.

avenue, sa Dea Domnul sa fie asa. O sa revin cu solutia gasita.

Baieti, sa aveti un weekend fain! Mare multumire si salutari din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mai ai o mufa alba exact cum e cea neagra pe care ai gasit-o,mufa lata nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela trebuie schimbat.Nu-mi dau seama daca este de la clapeta din cutia filtrului sau de la canistra cu carbon activ.Mecanicul tau s-a referit la mufa obd2, dar u ai obd1 sau 2x2 la care ai nevoie de adaptor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Search & Found  :icon_thumleft: 2 bucati, una alba si una neagra. 
Furtunul ala intra in cutia filtrului de aer, langa o mufa albastra, cred ca e un senzor. E cel mai gros furtun care intra acolo.
Am punctat cateva aspecte si o sa merg cu tema facuta, adica verificat clapeta, furtune, fise, delcou, pompa benzina si, daca are adaptor pentru mufele lu' rosia mea, verificam si senzor lichid racire, senzor aer, senzor hall si sonda lambda (ma gandesc ca astea nu le putem verifica fara diagnoza). 
Cum ar zice Fuego, miliarde de multumiri! Salutari din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ce am rezolvat... motorul e praf, s-a dus si garnitura de chiulasa, s-a spart si o ramificatie de la lichidul de racire (undeva langa sonda), cred ca din cauza termostatului. Am bagat rosia in garaj si acum nu stiu ce sa fac...

* Imi cer scuze pentru off topic dar credeti ca merita sa schimb motorul sau sa incerc sa o vand asa (probabil la dezmembrari)? Mentionez ca la caroserie nu sta deloc grozav si nu prea ma incanta sa bag o groaza de bani si tot sa nu ii ridic valoarea (habar n-am cat o costa un motor 1.6 ABU cu tot cu ECU si evacuare). Inca o data imi cer scuze. 
Salutari din banat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rău să aud asta, din păcate nu-ţi pot da o părere avizată.

Sfatul meu este să pui pe hărtie cât costă varianta recondiţionării (cred că mai mult te duce caroseria decât motorul, aici un coleg de serviciu cu un ABD zicea-în glumă fireşte-că el nu mai schimbă distribuţia, merge până crapă pt că un motor sh este mai ieftin decât schimbarea distribuţiei) şi cât te costă dacă o dezmembrezi, mai pui diferenţa şi iei o maşină similară în stare bună (aici nu ştiu cum este cu taxa de mediu, cred că asta o să te încurce cel mai tare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În afară flansei de la termostat și a garniturii de la chiulasă ce mai este dus? De ce spui că este motorul praf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa e 20 lei, ca am schimbat-o si eu, garnitura la fel nu e prea scumpa, posibil mana de lucru sa coste ceva. Oricum si un motor intreg nu e mult, eu am vazut anunturi cu motoare si pe la 400-500 lei

Modificat de ovidiu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mi-au schimbat motorasul pas cu pas, clapeta, sonda apa, delcou, un furtun ciuruit de la filtru de aer la injectie si tot rau a mers. Le-a pus inapoi pe ale mele si am continuat sa merg (doar unde chiar am fost nevoit sa ma deplasez cu masina) pana a inceput sa tina apa  peste 90 - 100. Posibil sa fie doar chiulasa (eventual sa fie si ovalizata, am inteles ca se poate reface), schimb garnitura si cotul ala de la termostat... atunci sa vad cum merge. Mecanicul a zis ca stropii aia de pe peretele din garaj sunt produsul condensului de pe toba, sa nu cred ca e motorul dus. O sa i-o las pe cap o saptamana, doua, trei... si atunci sa-mi dea verdictul final.
Referitor la alt motor... am inceput sa fiu sceptic pentru ca nu stii ce cumperi si mecanicul mi-a zis "iei alt motor, schimbi distributia..." (pe cand un motor + ECU + evacuare ma costa 1400 lei + distributie 600 - 800 lei... adica ma duc spre 500 de euro si daca vreau s-o vand nu iau 1000... aiurea). Incerc sa-l fac pe asta, daca merge - bine :) daca nu - la maritis pe maruntis :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , revin cu aceeasi problema pe care am avut-o si am crezut ca am rezolvat-o  , si anume... moare motorul cand ma opresc la semafor , pe loc oscileaza , mentionez ca am schimbat pompa de benzina.
Are cineva o idee ce sa ii fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare etanseitati vacuum-uri, senzor clapeta clapeta acceleratie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"yonysk" Te salut,aceeasi problema am avuto si eu .

Am colindat cam multe service-uri,am dat o gramada de bani pe tot felul de sfaturi,si am ajuns sa schimb motarasul pas cu pas din cauza caruia aveam acelasi probleme ca si tine.

Incearca sa-l inlocuesti,sper sa-ti functioneze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"yonysk" Te salut,aceeasi problema am avuto si eu .

Am colindat cam multe service-uri,am dat o gramada de bani pe tot felul de sfaturi,si am ajuns sa schimb motarasul pas cu pas din cauza caruia aveam acelasi probleme ca si tine.

Incearca sa-l inlocuesti,sper sa-ti functioneze .

 

Am scos senzorul de admisie aer i-am dat cu spray , l-am bagat inapoi si acum vad ca nu mai oscileaza ...merge rotund , dar acum ma deranjeaza ca imi coboara acul de la turometru prea jos si brusc pana la 600 rpm , parca ar avea tendinta sa opreasca motorul , apoi isi revine si sta bine la 750-800 rpm

Motorasul pas cu pas l-ai cumparat nou ? ai schimbat numai motorasul sau cu clapeta cu tot ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti coboara brusc posibil sa fie din avans,daca ai umblat pe acolo .

Ai grija si la cablul de acceleratie,sa iti ramana clapeta libera sa nu fie tinuta de cablu .

Relantiul trebuie sa stea la 600 rpm cu mici oscilatii .

Am fost la tot felul de mecanici,iar ultimul mi-a zis ca e din clapeta de acceleratie (Aceeasi problema pe care o ai si tu ) am schimbat clapeta a mers mai rau,fiind secand am renuntat la ea si am puso tot aia care a fost .

Din cate stiu eu,Senzorul de accelerattie (motorasul pas cu pas ) este cel din imagine,eu lam dat jos lam curatat,am dat spray de contacte la mufa si totul s-a rezolvat .

Repet,verifica prima data avansul si cablul, rezolva prima data caderea bursca a turatiei .

Eu asta am facut si functioneaza,aceeasi problema am avuto si eu sper sa-ti functioneze bafta .

 

 

post-79441-0-19226800-1362129622_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie sa dau la motorasul pas cu pas cu spray de contact , mai trebuie si la altceva sa dau cu spray ? ( eu am dat ieri cu spray de carburator la mufa aceea de la motorasu pas cu pas )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai neetanseitati pe la clapeta , aceasta tinde sa inchida cat mai mult pentru a regla debitul de aer, si automat iti scade si turatia. Verifica daca sta bine clapeta pe blocul de admisie, poate ia aer fals pe acolo, si verifica toate furtunasele care intra in clapeta, sa nu fie crapat unul din ele . Vezi si furtunul de vacuum de la servofrana, pe  T-ul lui trebuie sa ai capacelele verzi, altfel ia aer fals si pe acolo. Turatia de relanti la AEE este 640 rpm fixat de ECU. Daca tu ai mai mult atunci ai aer fals pe undeva sau nu este clapeta adaptata. La clapeta e bine sa o si desfaceti de la capacul ala negru de pe ea si sa dati cu spray de curatat ferodouri inauntru si in acelasi timp sa miscati cele doua rotite pentru a se curata benzile de grafit pe care calca contactele alea. Atentie, nu atingeti nimic din interiorul clapetei si nu curatati sub nici o forma cu ceva benzile de grafit sau alte componente din clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa anunt ca inainte se auzea un bazait cand puneam contactul ...acum nu se mai aude nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune masina pe tester si ar trebui sa iti arate cate ceva. Bazaitul se auzea de la motorasul clapetei care iti pregatea pornirea in functie de temperatura agentului de racire si temperatura aerului aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa faptu ca nu se mai aude acel bazait , dimineata cand o pornesc nu mai sta turata din contra... moare motorul daca nu o tin eu din acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu auzi acel "bazait" la tester cu ea.

Ar trebui sa-ti dea o eroare la clapeta,incearca sa o readaptezi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema la golful meu 1.6 AEE an 1997. De cateva zile nu mai porneste decat daca calc acceleratia,.. daca o scot pe liber moare.. nu se mai opreste la relanti (640) ..am desfacut capacul unde e pus filtru de aer, sa pot ajunge la cablu de acceleratie sa il mai strang putin deoarece am mare nev de masina zilele astea si nu am timp sa merg la un mecanic momentan. L-am reglat cu 2 dinti mai strans (am scos siguranta si am mai strans cablu). Ce as putea face sa revina la normal? Cateodata cand era in stare buna.. mai aveam mici oscilatii da nu ff mari.. oscila intre 600 si 800 da nu intoteauna ! Unde ma pot uita? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un reply ca asa e frumos daca rezolvi problema :)

 

@cipel
Daca ai citit mai sus ai vazut ca am avut si eu o problema de genu

Eu nu am umblat la cablul de acceleratie  ci la avans , l-am dat mai mare

 

Tot 1.6 aee din 97 am si eu am fost pe tester mi-a dat erori , a sters omu erorile am readaptat clapeta si degeaba cand o porneam apareau aceleasi erori si pana la urma am schimbat clapeta de acceleratie cu motorasu pas cu pas iar acum merge perfect ! Incearca si tu sa te duci la un tester si vezi poate la tine trebuie doar sa o readaptezi.

Modificat de yonysk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost la tester si la fel mi-a zis omu' sa schimb tot ansamblul ala. Neavand bani in momentul ala am demontat pana am ajuns la flansa. Am curatat-o, am pus-o inapoi si tot nu isi tinea relantiul. Am scos-o dintre blocuri tinand-o din acceleratie si am dus-o la marginea orasului unde schimbam la 5000 de ture. 

S-a readaptat singura, in mers sportiv. Am citit pe forum ca nu este singura metoda aceea cu contactul si cu borna de plus a bateriei. Mai e una pe care am folosit-o eu, de nervi pot sa spun. I-am dat talpa pe un drum drept si am adaptat-o. Nu va mai apucati sa reglati avansul voi oameni buni ca nu e dacie. Cel mai bine e la service, daca tot vreti sa il reglati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!